dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Tychy)
małopolskie (Olesno)
pomorskie (Gdynia)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Tychy)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNO-SOCJALNYM |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Rejowiecka 128 22-100 Chełm powiat: Chełm 82 5655234, faks 82 5653781 sekretariat@srm-chelm.com.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 82 5655234, faks 82 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNO-SOCJALNYM NALEŻĄCYM DO STACJI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE - SP ZOZ Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany pokrycia dachowego na budynku biurowo-administracyjno-socjalnym należącym do Zamawiającego, zlokalizowanym w Chełmie przy ulicy Rejowieckiej 128. Materiały niezbędne do wykonania usługi oraz ich transport do Zamawiającego w zakresie Wykonawcy. Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę wynosi 24 miesiące. Przedmiar robót stanowi załącznik numer 1 do SWZ. CPV: 45261210-9 Dokument nr: 2024/BZP 00242267, AG.332.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad1ebc64-e106-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej e-Zamówienia) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list za pośrednictwem "formularza do komunikacji". W sytuacjach awaryjnych (np. przerwy w funkcjonowaniu lub niedziałania platformy) dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej, z wykorzystaniem adresu email: sekretariat@srm-chelm.com.pl z zastrzeżeniem, że oferta może być złożona wyłącznie za pomocą platformy e-Zamówienia. Dokumenty elektroniczne, oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, zapytania, środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem udostępnionego na platformie e-Zamówienia Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, musi być zgody z wymaganiami określonymi w wydanym na podstawie art. 70 PZP rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporządzeniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ, Ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm, tel. 82 565 52 34. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym ,,WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNO-SOCJALNYM NALEŻĄCYM DO STACJI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE - SP ZOZ", nr sprawy: AG.332.1.2024. 3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 10. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: Oferty, należy złożyć w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-31 Wymagania: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5200,00 złotych. 10.2. Wymagania dotyczące wadium wskazane są w art. 97 ustawy PZP. 10.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego numer: 56 1240 2223 1111 0010 9653 5490. 10.4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AG.332.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany pokrycia dachowego na budynku biurowo-administracyjno-socjalnym należącym do Zamawiającego, zlokalizowanym w Chełmie przy ulicy Rejowieckiej 128. Materiały niezbędne do wykonania usługi oraz ich transport do Zamawiającego w zakresie Wykonawcy. Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę wynosi 24 miesiące. Przedmiar robót stanowi załącznik numer 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy odbyli wizję lokalną w miejscu planowanych robót oraz złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełniającą poniższe warunki: 6.1.1. Oferta winna być zgodna z wymogami SWZ oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 6.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, 6.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 6.2.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia, 6.2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.3. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi niniejszą specyfikacją. 6.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 6.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. 6.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.6.1. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.2. muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie, 6.6.2. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp muszą zostać wykazane przez każdego z Wykonawców. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy, winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia - załącznik nr 4 do SWZ, 8.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 109 ust. 4 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia - załącznik nr 3 do SWZ, 8.1.3. Oświadczenie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - załącznik nr 7 do SWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego), 8.2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie musi być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego), 8.2.4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie musi być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego), 8.2.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt od 1 do 4 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego), 8.6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia oświadczenia zawierającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 5 do SWZ. 8.8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 8.9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku Wykonawców. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5200,00 złotych. 10.2. Wymagania dotyczące wadium wskazane są w art. 97 ustawy PZP. 10.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego numer: 56 1240 2223 1111 0010 9653 5490. 10.4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający określa możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wskazanych w ust. 2 poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) konieczności wykonania robót zamiennych, 2) zwłoki w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne ponad czas (termin) wynikający z przepisów prawa. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024