lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Białobrzegi)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac naprawczych na balkonach w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KZB Legionowo Sp. z o.o ul. marsz. J. Piłsudskiego 3 05-120 Legionowo powiat: legionowski tel. 22 774 45 95, fax 22 774 11 77, Telefon (022) 774-45-95, tel. 22 766 47 38, tel. 22 766 47 36 info@kzb-legionowo.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Legionowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 774 45 95, f |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na: WYKONANIE PRAC NAPRAWCZYCH NA BALKONACH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH UL. MICKIEWICZA 25 i 27, 05-120 LEGIONOWO KZB Legionowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Legionowie, przy Ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac naprawczych na balkonach w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Ul. Mickiewicza 25 i 27 w Legionowie. 2. Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy określa OPINIA TECHNICZNA DOTYCZĄCA STANU TECHNICZNEGO BALKONÓW DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH. 3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i ze sztuką budowlaną. 4. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem nowych materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. UWAGA: 1) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 2) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający proponuje 2 warianty: Wariant 1 (balkony wymagające natychmiastowej naprawy): Ilość przewidzianych balkonów do naprawy: bud. 25 - 25 balkonów bud. 27 - 20 balkonów W sumie: 45 balkonów x 6,5 mb = ok. 300 mb. Średnia długość balkonu po obwodzie zewnętrznych (czoło + 2 boki) - 6,5mb Balkony są rozlokowane są w różnych częściach budynków, na różnych poziomach. Należy założyć rozstawienie rusztowania na każdy pion (najlepiej grupowo, z przesuwaniem na kolejne piony). Wariant 2 (wszystkie balkony): bud. 27 - 39 balkonów - 255 mb bud. 25 - 50 balkonów - 324 mb - 89 balkonów - 580 mb (średnia długość balkonu 6,5mb) Zamawiający proponuje 2 możliwości zakresu prac: Wariant A (obróbka aluminiowa): Według metody naprawy i materiałów jak poniżej: 1. Wymiana (na wszystkich balkonach) krawędziowych obróbek blacharskich na nowe aluminiowe. Wymianę należy wykonać w następujący sposób: ? delikatne nacięcie spoin wzdłuż ostatniego rzędu płytek płyty balkonowej, przy pomocy piły z ogranicznikiem zagłębienia na głębokość ok 5-8mm, tak aby przeciąć fugi, a nie uszkodzić obecnej pod płytkami izolacji podpłytkowej; ? delikatna rozbiórka oraz utylizacja (wzdłuż obwodu płyty balkonowej) okładzin ceramicznych oraz obróbek blacharskich. ? delikatne zeszlifowanie z powierzchni płyty balkonowej warstwy kleju. Operację należy wykonać w miarę możliwości jak najdelikatniej, tak aby nie naruszyć obecnej pod płytkami izolacji podpłytkowej. ? Wzdłuż krawędzi płyty balkonowej wykonanie (metodą szlifowania) obniżenia w wymiarze ok 5mm pod montaż obróbek blacharskich. ? Ewentualne lokalne wyrównanie powierzchni przy pomocy szpachli naprawczej (np. Sopro AMT468) ? naniesienie pierwszej warstwy izolacji podpłytkowej Sopro DSF523. ? Montaż nowych, aluminiowych, obróbek blacharskich. ? Przyklejenie wzdłuż krawędzi obróbek blacharskich elastycznych taśm samoprzylepnych z kauczuku butylowego Sopro FDB524. ? Wykonanie drugiej warstwy izolacji podpłytkowej Sopro DSF523. ? Przyklejenie okładzin ceramicznych przy pomocy kleju Sopro FF450Ekstra. ? Zafugowanie spoin przy pomocy fugi Sorpro FL. 2. wymiana odspojonych płytek cokołowych. ? Rozbiórka oraz utylizacja odspojonych okładzin cokołowych ? Przyklejenie okładzin cokołowych przy pomocy kleju Sopro FF450Ekstra. ? Zafugowanie spoin przy pomocy fugi Sorpro FL. Uwaga: w narożach wklęsłych zastosować Sopro Sylikon. 3. Wymiana wszystkich uszczelnień poliuretanowych w pachwinach ,,okładzina ceramiczna - drzwi balkonowe" na nowe. ? Kontrola oraz usunięcie odspojonych uszczelniaczy poliuretanowych; ? odtłuszczenie powierzchni; ? Wykonanie nowego uszczelnienia przy pomocy uszczelniacza Sopro Sylikon Uwaga: Zakres prac naprawczych zaproponowano w oparciu o stosowany na obiekcie system Sopro. Dopuszcza się zmianę produktów na inne o równoważnych parametrach (np. Mapei, Schomburg itp.) Wariant B (obróbka blacharska ocynkowana): Obróbka niesystemowa w kolorze RAL7016. przy zastosowaniu materiałów Sopro, wg poniższych wytycznych: Sopro dopuszcza zastosowanie niesystemowych obróbek blacharskich przy zastosowaniu taśm AEB148 oraz kleju WB558. Rozwiązanie polegać miało na przyklejeniu taśmy uszczelniającej (Sopro AEB148) do niesystemowej obróbki przy pomocy kleju (Sopro WB558). Druga strona taśmy miałaby podlegać standardowemu zatopieniu w warstwie uszczelnienia zespolonego Sopro DSF 523. ałość taśmy od góry miała zostać przykryta warstwą izolacji mineralnej Sopro DSF 523. Składanie ofert: Rozdział VI - Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.04.2024r., do godz. 15:00 2. Prosimy o przesłanie swojej oferty: 1) drogą elektroniczną e-mail: info@kzb-legionowo.pl lub zp@kzb-legionowo.pl 2) lub pisemnie na adres KZB Legionowo Sp. z o.o., Ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, parter - Biuro Obsługi Klienta. 3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: Rozdział III - Termin wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie od 01.06.2024 do 31.08.2024. Wymagania: Rozdział IV - informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Zamawiający przyjmuje wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w godzinach urzędowania, to znaczy od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00 oraz w poniedziałki od 9.00 do 17.00. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: KZB Legionowo Sp. z o.o. ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05 - 120 Legionowo Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: info@kzb-legionowo.pl lub zp@kzb-legionowo.pl Rozdział V - Opis sposobu przygotowywania ofert Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez wykonawcę. 5. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 6. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty. 7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 10. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1; 2) zaakceptowany projekt umowy, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - o ile dotyczy; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Rozdział VII - Opis sposobu obliczenia ceny Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian ceny ofertowej brutto. Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Rozdział VII - Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa Projekt Park Legionowo ul. Mickiewicza 25 i 27, 05-120 Legionowo ING Bank Śląski S.A. konto nr: 22 1050 1012 1000 0092 4017 4715 5. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 6. Dokument wniesiony w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 9. Sposób wniesienia: wykonawca wniesie zabezpieczenie najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 10. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości 11. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 12. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. Wypłata, o której mowa, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. 13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi na rzecz wykonawcy: 1) 70% - w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane; 2) 30% - nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Kontakt: 5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: a) w kwestiach formalnych: ? Małgorzata Rabiega - Starszy Specjalista w Dziale Organizacyjno - Prawnym, tel. 22 766 47 38 b) w kwestiach merytorycznych: ? Kazimierz Żmijewski - Kierownik Działu Administrowania Nieruchomościami, tel. 22 766 47 36 |
© eurobudowa.pl 2004-2024