Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5984z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac naprawczych na balkonach w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac naprawczych na balkonach w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: KZB Legionowo Sp. z o.o
ul. marsz. J. Piłsudskiego 3
05-120 Legionowo
powiat: legionowski
tel. 22 774 45 95, fax 22 774 11 77, Telefon (022) 774-45-95, tel. 22 766 47 38, tel. 22 766 47 36
info@kzb-legionowo.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 774 45 95, f
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na:
WYKONANIE PRAC NAPRAWCZYCH NA BALKONACH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH
WIELORODZINNYCH UL. MICKIEWICZA 25 i 27, 05-120 LEGIONOWO
KZB Legionowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Legionowie, przy Ul. marsz. J. Piłsudskiego 3,
05-120 Legionowo, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie,
Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac naprawczych na balkonach w budynkach
mieszkalnych wielorodzinnych Ul. Mickiewicza 25 i 27 w Legionowie.
2. Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy określa OPINIA TECHNICZNA DOTYCZĄCA STANU
TECHNICZNEGO BALKONÓW DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH.
3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami
wiedzy technicznej i ze sztuką budowlaną.
4. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem nowych materiałów i urządzeń
zgodnych z dokumentacją, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania
w budownictwie oraz zgodnych z wymaganiami Zamawiającego.
UWAGA:
1) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji
technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub
standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania,
wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów
w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy,
a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po
stronie wykonawcy.
2) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym
zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty.
Zamawiający proponuje 2 warianty:
Wariant 1 (balkony wymagające natychmiastowej naprawy):
Ilość przewidzianych balkonów do naprawy:
bud. 25 - 25 balkonów
bud. 27 - 20 balkonów
W sumie: 45 balkonów x 6,5 mb = ok. 300 mb.
Średnia długość balkonu po obwodzie zewnętrznych (czoło + 2 boki) - 6,5mb
Balkony są rozlokowane są w różnych częściach budynków, na różnych poziomach. Należy założyć
rozstawienie rusztowania na każdy pion (najlepiej grupowo, z przesuwaniem na kolejne piony).
Wariant 2 (wszystkie balkony):
bud. 27 - 39 balkonów - 255 mb bud. 25 - 50 balkonów - 324 mb - 89 balkonów - 580 mb (średnia
długość balkonu 6,5mb)
Zamawiający proponuje 2 możliwości zakresu prac:
Wariant A (obróbka aluminiowa):
Według metody naprawy i materiałów jak poniżej:
1. Wymiana (na wszystkich balkonach) krawędziowych obróbek blacharskich na nowe aluminiowe.
Wymianę należy wykonać w następujący sposób:
? delikatne nacięcie spoin wzdłuż ostatniego rzędu płytek płyty balkonowej, przy pomocy piły
z ogranicznikiem zagłębienia na głębokość ok 5-8mm, tak aby przeciąć fugi, a nie uszkodzić
obecnej pod płytkami izolacji podpłytkowej;
? delikatna rozbiórka oraz utylizacja (wzdłuż obwodu płyty balkonowej) okładzin ceramicznych
oraz obróbek blacharskich.
? delikatne zeszlifowanie z powierzchni płyty balkonowej warstwy kleju. Operację należy
wykonać w miarę możliwości jak najdelikatniej, tak aby nie naruszyć obecnej pod płytkami
izolacji podpłytkowej.
? Wzdłuż krawędzi płyty balkonowej wykonanie (metodą szlifowania) obniżenia w wymiarze
ok 5mm pod montaż obróbek blacharskich.
? Ewentualne lokalne wyrównanie powierzchni przy pomocy szpachli naprawczej (np. Sopro
AMT468)
? naniesienie pierwszej warstwy izolacji podpłytkowej Sopro DSF523.
? Montaż nowych, aluminiowych, obróbek blacharskich.
? Przyklejenie wzdłuż krawędzi obróbek blacharskich elastycznych taśm samoprzylepnych z
kauczuku butylowego Sopro FDB524.
? Wykonanie drugiej warstwy izolacji podpłytkowej Sopro DSF523.
? Przyklejenie okładzin ceramicznych przy pomocy kleju Sopro FF450Ekstra.
? Zafugowanie spoin przy pomocy fugi Sorpro FL.
2. wymiana odspojonych płytek cokołowych.
? Rozbiórka oraz utylizacja odspojonych okładzin cokołowych
? Przyklejenie okładzin cokołowych przy pomocy kleju Sopro FF450Ekstra.
? Zafugowanie spoin przy pomocy fugi Sorpro FL.
Uwaga: w narożach wklęsłych zastosować Sopro Sylikon.
3. Wymiana wszystkich uszczelnień poliuretanowych w pachwinach ,,okładzina ceramiczna - drzwi
balkonowe" na nowe.
? Kontrola oraz usunięcie odspojonych uszczelniaczy poliuretanowych;
? odtłuszczenie powierzchni;
? Wykonanie nowego uszczelnienia przy pomocy uszczelniacza Sopro Sylikon
Uwaga: Zakres prac naprawczych zaproponowano w oparciu o stosowany na obiekcie system
Sopro. Dopuszcza się zmianę produktów na inne o równoważnych parametrach (np. Mapei,
Schomburg itp.)
Wariant B (obróbka blacharska ocynkowana):
Obróbka niesystemowa w kolorze RAL7016. przy zastosowaniu materiałów Sopro, wg poniższych
wytycznych:
Sopro dopuszcza zastosowanie niesystemowych obróbek blacharskich przy zastosowaniu taśm
AEB148 oraz kleju WB558.
Rozwiązanie polegać miało na przyklejeniu taśmy uszczelniającej (Sopro AEB148) do niesystemowej
obróbki przy pomocy kleju (Sopro WB558).
Druga strona taśmy miałaby podlegać standardowemu zatopieniu w warstwie uszczelnienia
zespolonego Sopro DSF 523.
ałość taśmy od góry miała zostać przykryta warstwą izolacji mineralnej Sopro DSF 523.

Składanie ofert:
Rozdział VI - Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.04.2024r., do godz. 15:00
2. Prosimy o przesłanie swojej oferty:
1) drogą elektroniczną e-mail: info@kzb-legionowo.pl lub zp@kzb-legionowo.pl
2) lub pisemnie na adres KZB Legionowo Sp. z o.o., Ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120
Legionowo, parter - Biuro Obsługi Klienta.
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu
oferty do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział III - Termin wykonania zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie od 01.06.2024 do 31.08.2024.

Wymagania:
Rozdział IV - informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami
Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Zamawiający przyjmuje wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
w godzinach urzędowania, to znaczy od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00 oraz w poniedziałki
od 9.00 do 17.00.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę
pisemnie winny być składane na adres: KZB Legionowo Sp. z o.o.
ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05 - 120 Legionowo
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę
drogą elektroniczną winny być kierowane na adres:
info@kzb-legionowo.pl lub zp@kzb-legionowo.pl
Rozdział V - Opis sposobu przygotowywania ofert
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny.
Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być
parafowane przez wykonawcę.
5. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę,
zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby)
upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
6. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców
występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać
dołączone do oferty.
7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający
się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony
wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała
oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta
uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści.
10. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane
własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1;
2) zaakceptowany projekt umowy,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia) - o ile dotyczy;
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej;
5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
Rozdział VII - Opis sposobu obliczenia ceny

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym
sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 łącznej ceny ofertowej brutto za
realizację przedmiotu zamówienia.
Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy
określonym w niniejszej SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian ceny ofertowej brutto.
Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada
zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić
w górę).
Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Rozdział VII - Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 %
ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
umowy.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone:
1) w pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek
bankowy zamawiającego:
Wspólnota Mieszkaniowa Projekt Park Legionowo
ul. Mickiewicza 25 i 27, 05-120 Legionowo
ING Bank Śląski S.A. konto nr: 22 1050 1012 1000 0092 4017 4715
5. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem
wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; przez ustanowienie
zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę
samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego, na zasadach
określonych w odrębnych przepisach.
6. Dokument wniesiony w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej powinien
zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i
na pierwsze żądanie.
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie
kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
8. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca
je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było
przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
9. Sposób wniesienia: wykonawca wniesie zabezpieczenie najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną
lub kilka form, o których mowa w ust. 3. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z
zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości
11. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w
pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie
krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia
lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
12. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni
przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie
niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę
kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. Wypłata, o której mowa, następuje nie później niż w
ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi na rzecz wykonawcy:
1) 70% - w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za
należycie wykonane;
2) 30% - nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

Kontakt:
5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
a) w kwestiach formalnych:
? Małgorzata Rabiega - Starszy Specjalista w Dziale Organizacyjno - Prawnym,
tel. 22 766 47 38
b) w kwestiach merytorycznych:
? Kazimierz Żmijewski - Kierownik Działu Administrowania Nieruchomościami,
tel. 22 766 47 36

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.