Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

RACE KONSERWATORSKO-RESTAURATORSKIE PRZY TABERNAKULUM ORAZ KONSERWACJA OBRAZÓW W...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

RACE KONSERWATORSKO-RESTAURATORSKIE PRZY TABERNAKULUM ORAZ KONSERWACJA OBRAZÓW W PREZBITERIUM W KOŚCIELE

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Gromnicznej w Kożuchowie
Ul. Pl. Matejki 3
67-120 Kożuchów
powiat: nowosolski
Tel. : 668854679
kozuchow@diecezjazg.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Kożuchów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. : 668854679
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
V.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Krótki opis zabytku
Celem zadania jest zakończenie prac konserwatorskich i restauratorskie w prezbiterium
ŚREDNIOWIECZNEGO KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO. W PREZBITERIUM POZOSTAŁO DO ODNOWIENIA ZNISZCZONE TABERNAKULUM - JEDYNA POZOSTAŁOŚĆ CAŁOŚCI RENOWACJI OŁTARZA GŁÓWNEGO. JEST TO OSTATNI ETAP PRAC KONSERWATORSKICH WIEŃCZONCY DOTYCHCZASOWE PRACE PRZY OŁTARZU GŁÓWNYM.
Rokokowy ołtarz główny, datowany na 2. połowę XVIII wieku, reprezentuje
CHARAKTERYSTYCZNY DLA SWOJEJ EPOKI UKŁAD KULISOWY. MONUMENTALNY, DREWNIANY, DWUKONDYGNACYJNY, POLICHROMOWANY, ZŁOCONY I SREBRZONY OBIEKT O WYMIARACH 11 X 16,4 M ZWIEŃCZONY JEST BALDACHIMEM O WYMIARACH 6 X 2 X 7,2 M. ZDOBIĄ GO DWA ODNOWIONE XVII W. OBRAZY OLEJNE, KAŻDY O WYMIARACH 3,5 X 2,3 METRA ORAZ UMIESZCZONE NA TLE KOLUMN FIGURY APOSTOŁÓW O WYSOKOŚCI 2,5 M. WYSUNIĘTE KU PRZODOWI, ROKOKOWE TABERNAKULUM O WYM. 4,1 X 5,8 M, JAK POZOSTAŁE CZĘŚCI, DEKOROWANE JEST BOGATYMI ZŁOCONYMI ORNAMENTAMI.
Dotyczy tabernakulum oraz dwóch obrazów w prezbiterium, św. Rodzina oraz Chrystus przed Kajfaszem. Obrazy znajdują się na północnej ścianie prezbiterium obraz św. Rodzina pochodzi z 1725 r. - autorstwa Josepha Knechtla z Legnicy, grugi - Chrystus przed Kajfaszem z 1689 r. - najprawdopodobniej autorstwa Carl Dankwart - oba są monumentalne i w złym stanie zachowania.
2. Szczegółowy zakres prac oraz ich realizację określa dokumentacja :
1) Decyzja znak: ZR.5144.6.2018[2] z dnia 13.12.2023 R.. Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze - dotyczy tabernakulum.
2) Decyzja znak: ZR.5144.34.2023 z dnia 01.02.2024 R.. Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze - dotyczy obrazów.
3) Program prac konserwatorsko - restauratorskich ,,DREWNIANY, POLICHROMOWANY l ZŁOCONY OŁTARZ GŁÓWNY Z KOŚCIOŁA P.W. MATKI BOŻEJ GROMNICZNEJ W KOŻUCHOWIE" - opracowany przez Art Monument Paweł Dyczewski - dotyczy opracowania w punkcie tabernakulum.
4) Program prac konserwatorsko - restauratorskich ,,KONSERWACJA DWÓCH OBRAZÓW w PREZBITERIUM kościoła pw. Matki Bożej Gromnicznej w Kożuchowie" - opracowany przez Art Monument Paweł DYCZEWSKI - wniosek dotyczy wszystkich punktów z wyłączeniem nr 9,11,12,14, 15

Dokument nr: 1 / 2024

Składanie ofert:
XII.SPOSÓB, MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERT
Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII Zapytania Ofertowego należy złożyć:
1) W POSTACI ELEKTRONICZNEJ, w ogólnie dostępnych formatach danych: .pdf, .doc, .docx, (Zamawiający zaleca format .pdf.), opatrzone podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy, przesłać na adres poczty e-mail: kozuchow@diecezjazg.pl wpisując w temacie wiadomości: ,,Prace konserwatorsko-restauratorskie przy tabernakulum oraz
KONSERWACJA OBRAZÓW W PREZBITERIUM W KOŚCIELE PW. MATKI BOŻEJ GROMNICZNEJ W KOŻUCHOWIE".
2) W FORMIE PAPIEROWEJ, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, dostarczyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego do siedziby Zamawiającego ( adres wskazany w Rozdz.l niniejszego Zapytania ).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, z dopiskiem : ,,PRACE KONSERWATORSKO-RESTAURATORSKIE PRZY TABERNAKULUM ORAZ KONSERWACJA OBRAZÓW W PREZBITERIUM W
kościele pw. Matki Bożej Gromnicznej w Kożuchowie". Nie otwierać do dnia 29 kwietnia 2024r. do godz.09:00
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: de dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz.9:00.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin realizacji prac : do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1505 z późn.zm.).
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust.6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części , ponieważ obejmuje wykonanie prac o takim zakresie rzeczowym, że nie ma możliwości wydzjelenia mniejszych podzakresów w taki sposób aby mogli go wykonać różni wykonawcy. Zakres oraz wielkość zamówienia powoduje, że jest ono dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ze względu na wielkość i możliwe problemy w organizacji prac zamawiający uznał zamówienia za niepodzielne.
4. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków -promesa wstępna nr Edycja RPOZ/2022/12147/PolskiLad.

III.SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru wykonawcy przedmiotu zamówienia zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej:
1) Powiatu Nowosolskiego w Nowej Soli w zakładce Zamówienia do 130 000 zł
2) Parafii WWW.PARAF1AKOZICHOW.pl w zakładce: STRONA GŁÓWNA
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
A. Warunek udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
B. Podstawy wykluczenia
1. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. W realizacji .zamówienia może uczestniczyć Oferent, który nie podlega wykluczeniu z następujących przyczyn:
1) powiązania kapitałowego lub osobowego z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające na:
a) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
3. W przypadku niezłożenia wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w ust. 2 Zamawiający jednokrotnie wezwie do jego złożenia, zaś w przypadku niezłożenia na wezwanie - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
4. Zapisy z ust.3 stosuje się w stosunku do Oferenta, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Oferent w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1;
2) Wykaz osób według wzoru załącznika nr 2 ( wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku opisanego w Rozdz.VI.A.3) };
3) Wykaz prac według załącznika nr 3 ( wraz z dokumentami - na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdz.V!.A.2));
4} Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
5) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta składającego ofertę, o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze - wraz z ofertą;
6) oświadczenie wymagane od Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, znajdujące się w treści formularza ofertowego. W przypadku gdy Oferent nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykreśla treść oświadczenia z Formularza ofertowego.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (spółki cywilne):
1) Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomccnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Oferentów a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
2) Oferenci wspólnie ubiegający się c udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą, dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym
3) Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Dostępność dokumentów:
W przypadku wskazania przez Oferenta dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty;
VIII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego. Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Cena oferty musi obejmować pełny zakres usług określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (cena ryczałtowa).
3. Przy ustalaniu ceny oferty Oferent winien uwzględnić również postanowienia ujęte w projekcie umowy (załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego), które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
4. Cena oferty podana w ofercie musi być podana cyfrą i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
5. Cena ofertowa wskazana w Formularzu ofertowym jest ostateczna i nie podlega zmianie w toku realizacji przedmiotu Zamówienia.
6. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację Zamówienia, określone zostały w projekcie umowy (załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego).
7. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2022 póz. 931, 974, 1137), Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ
PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ.
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2019 r. póz. 123 z późn. zm.). Tak więc oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferent, zgodnie z wyborem, mogą przekazywać drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści zapytania Zamawiający udostępni na stronie internetowej, o której mowa w Rozdz.3.
4. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Oferentów w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści zapytania.
5. Wszelką korespondencję należy kierować drogą elektroniczną na adres: kozuchow@diecezjazg.pl
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Oferent związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
2. Oferent samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, w szczególności gdy zajdzie potrzeba powtórzenia prowadzonego postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych.
XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT, DODATKOWE WARUNKI
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego;
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
5. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
6. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. DODATKOWE WARUNKI:
1) Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
2) W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe. Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
3) Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
4) Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5) Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
6) Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
7) Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Ogłoszeniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
8) Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
9) Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
10) Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Oferty wykonawców, niepodlegające odrzuceniu, będą oceniane według następujących kryteriów i ich wag:
Nazwa kryterium Znaczenie (waga) kryterium Maksymalna ilość punkt w kryterium
KI Cena ofertowa 100% 100
gdzie:
KI - iiczba punktów przyznana danej ofercie
GNAJ - najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CO - cena brutto podana w ofercie dla której wynik jest obliczany,
2. Za ofertę najkorzystniejszą w postępowaniu uznana zostanie oferta Wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę punktów w ramach ustalonego ww. kryterium oceny ofert.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje mogą być przeprowadzone np. w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa wartość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości przeznaczyć na zamówienie większej kwoty niż założył. W wyniku negocjacji kwota środków przeznaczonych na realizacji zamówienia musi być niższa od kwoty przedstawionej w pierwotnie złożonej ofercie. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą zamierzonego efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie Zapytania ofertowego xs. Mariusz Dudka - proboszcz;
TEL. 668854679
mail: mariuszdudka@o2.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.