Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja murów kamienno-ceglanych Kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja murów kamienno-ceglanych Kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Krzyża Świętego w Summie
87-620 Sumin
powiat: lipnowski
andrzejm1602@wp.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sumin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Renowacja murów kamienno-ceglanych Kościoła Kanoników Regularnych Stróżów Grobu Jerozolimskiego, ob. parafia rzymskokatolicka pw. św. Krzyża"
Dane dotyczące zamówienia
Nazwa zadania Renowacja murów kamienno-ceglanych Kościoła Kanoników Regularnych Stróżów Grobu Jerozolimskiego, ob. parafia rzymskokatolicka pw. św. Krzyża. Na wykonanie zadania pozyskano dofinansowanie Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Rodzaj zamówienia (typ usługi) Prace konserwatorskie przy elewacji frontowej wraz z wieżą kościoła pw. Świętego Krzyża w Suminie Wpis do rejestru zabytków nr AJ423 z 29.03.1988.
Opis inwestycji Inwestycja dotyczyć będzie elewacji frontowej wraz z wieżą kościoła (wszystkie elewacje wieży). W ramach wniosku o dotację przewiduje się wykonanie kompleksowej konserwacji ww. części obiektu.
Opis przedmiotu zamówienia Inwestycja polegać będzie na kompleksowej konserwacji wątków ceglanych i kamiennych elewacji kościoła w Suminie. Z uwagi na oryginalną, pierwotną formę i znaczną ilość materii zabytkowej, prace będą miały charakter konserwatorski. Na obiekcie można rozróżnić dwie warstwy chronologiczne (XIV wieczną i XIX wieczną). Podstawowym założeniem prac jest zachowanie oryginalnego budulca w jak największym stopniu. Ponadto zatrzymane zostaną procesy destrukcyjne i przywrócony zostanie dawny wygląd zabytku. Zakres prac objętych zadaniem dotyczyć będzie elewacji frontowej i wieży kościoła.
Prace polegać będą na, oczyszczeniu powierzchni murów, dezynfekcji, usunięciu wtórnych uzupełnień, w tym spoin, usunięciu soli rozpuszczalnych w wodzie, rekonstrukcji braków lica muru, uzupełnieniu ubytków wątków ceglanych i kamiennych, w tym spoinowania, wzmocnieniu i hydrofobizacji w niezbędnym zakresie, scaleniu kolorystycznym w zakresie niezbędnym. Oczekiwanym efektem będzie w pełni zabezpieczona materia zabytkowych elewacji. Ponadto przywrócony zostanie ich dawny wygląd Prace powinny być prowadzone wg warunków określonych w decyzji WUOZ (załącznik 4)
Pozwolenia na realizację zadania Pozwolenie K-PWKZ w Toruniu, Nr ZN/456/2023 z dnia 28.10.2023 Zamawiający posiada program prac konserwatorskich.

CPV: 454 53 000 - 7, 454 531 00 - 8

Składanie ofert:
Termin i sposób składania ofert Oferty należy złożyć listownie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub osobiście na adres: Parafia rzymskokatolicka pw. Krzyża Świętego w Suminie, 87- 620 Sumin. do dnia 29.04.2024. do godz. 9.00
Decyduje data wpływu
Koperta powinna być opatrzona w nazwę i adres Oferenta z dopiskiem .Prace konserwatorskie przy elewacjach kościoła w Suminie*. Wszystkie oferty, które wpłyną po terminie będą odrzucone i odesłane oferentom.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówtenia Prace konserwatorskie powinny zostać zakończone do 30.11.2024 r.

Wymagania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania terminu realizacji zadania. Zastrzeżenie to będzie egzekwowane z uwagi na dopasowanie harmonogramu funkcjonowania kaplicy do realizacji zadania. 0 terminie realizacji Wykonawca zostanie poinformowany przed podpisaniem umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwość zmiany w zakresie terminu końcowego oraz zakresu robót.
Płatności za realizację zamówienia Płatność za realizację zadania realizowana będzie w następujący sposób: kwotę w wysokości 2 % wartości zadania Wykonawca otrzyma w formie zaliczki po rozpoczęciu prac. pozostałą kwotę w wysokości 98 % wartości zadania Wykonawca otrzyma po zakończeniu zadania. Termin płatności zaliczki (2%) do 30 dni od daty wystawienia faktury. Termin płatności pozostałej kwoty do 30 dni od wystawienia faktury końcowej. Podstawą wystawienia faktury końcową będzie pozytywny odbiór całego zadania (protokół odbioru) dokonany przez komisję z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy oraz przedstawiciela WUOZ w Toruniu, delegatura we Włocławku. Wszystkie płatności za realizację zadania realizowane będą przelewem na konto wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawioną przez niego faktury.
Informacja o wyborze Wykonawcy Otwarcie ofert nie jest jawne. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w jak najkrótszym czasie od zakończenia naboru ofert Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowana w taki sam sposób jak opublikowano informację o naborze ofert.
Wytyczne do przygotowania oferty Z uwagi na stan zachowania oraz specyfikę zabytku, potencjalni Wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej in situ i spisania protokołu z oględzin z udziałem Zamawiającego (po wcześniejszym umówieniu spotkania). Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę całkowitą netto oraz brutto wyrażoną w PUN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertę należy składać wyłącznie na formularzu oferty stanowiącym załącznik 2 niniejszego zapytania ofertowego Cena oferty powinna być przygotowana w oparciu o przedstawiony w załączniku 1 przedmiar prac Dodatkowo należy przedstawić kosztorys ofertowy, na podstawie ,ślepego' kosztorysu (załącznik 1). Kosztorys powinien być sporządzony w oparciu o .Zasady wynagradzania artystów plastyków konserwatorów-restauratorów dóbr kultury' zamieszczony przez Ogólnopolską Radę Konserwatorów Dzieł Sztuki w Biuletynie Informacyjnym Konserwatorów Dzieł Sztuki vol 12 nr 1,2001 r. Złożenie przez Wykonawcę więcej niejednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

6. Postępowanie w sprawie wydanego pozwolenia może zostać wznowione, a następnie pozwolenie może zostać cofnięte lub zmienione na podstawie art. 47 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t j. Oz. U. z 2022 r., poz. 840zezm.).
7. Warunki szczegółowe, wynikające z § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 81),
a) zobowiązuje się wnioskodawcę do zawiadomienia Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegaturę we Włocławku o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu prac,
b) zobowiązuje się wnioskodawcę do kierowania tymi pracami albo samodzielnego ich wykonywania przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 Ustawy,
c) zobowiązuje się wnioskodawcę do przekazania Wojewódzkiemu Urzędowi Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatury we Włocławku imienia, nazwiska oraz adresu osoby kierującej tymi pracami albo samodzielnie je wykonującej wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez tę osobę kwalifikacji o których mowa w art. 37a Ustawy oraz oświadczeniem o przyjęciu przez tę osobę obowiązku kierowania tymi pracami albo samodzielnego ich wykonywania nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia prac,
d) do dokonywania odbiorów częściowego i końcowego wykonanych prac konserwatorskich z udziałem przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatury we Włocławku,
e) zobowiązuje się do niezwłocznego zawiadomienia Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegaturę we Włocławku o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac.
8. Uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podjęcie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru nie zwalnia z obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę albo zgłoszenia, w przypadkach określonych przepisami Prawa Budowlanego (art. 36 ust. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).
Uzasadnienie
Do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatury we Włocławku wpłynął w dniu 21.11.2023 r. wniosek Parafii Rzymskokatolickiej Krzyża świętego w Summie, 87-620 Sumin, gmina Kikół, powiat lipnowski w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku kościele parafialnym p. w. Krzyża Świętego w Suminie w zakresie kompleksowej konserwacji wątków kamiennych (cokół) i wątków ceglanych na elewacji zewnętrznej kościoła.
Kościół parafialny p. w. Krzyża Świętego w Suminie wpisany jest do rejestru zabytków Województwa Kujawsko-Pomorskiego pod numerem A/423 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 29.03.1988 r. Na mocy ww. decyzji kościół ten

Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę Oferta cenowa - formularz oferty (załącznik 2)
Kosztorys ofertowy w oparciu o przedstawiony w załączniku 1 .ślepy" kosztorys
Wykaz usług (załącznik 3)
Zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa w pkt lll niniejszego zapytania ofertowego (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem)
Informacje dodatkowe W przypadku niedotrzymania terminów realizacji lub braku odbioru prac, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkować utratą przyznanych dotacji, Zamawiający zastrzega sobie do pomniejszenia wynagrodzenia dla Wykonawcy co najmniej o wysokość utraconej dotacji. Zamawiający (beneficjent dotacji) zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
Zastrzeżenia Zamawiającego Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny Wykonawca ponosi koszty związane z rusztowaniami, logistyką noclegami pracowników, zapleczem socjalnym dla pracowników, utylizacją gruzu oraz zabezpieczeniem terenu budowy, w tym również koszt ochrony fizycznej terenu budowy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne straty Zamawiającego wynikające z niedostatecznej ochrony terenu budowy.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym kościele, dlatego też realizacja zadania wymaga bieżących uzgodnień z Zamawiającym w celu zapewnienia optymalnych warunków osobom w niej przebywającym W szczególności: prowadzenie prac i robót w sposób uwzględniający porządek nabożeństw, uroczystości religijnych, świąt kościelnych itp. (przerwy w realizacji zadania), oraz dołożenia wszelkich starań zmierzających do minimalizacji zakurzenia i zabrudzenia obiektu poprzez odpowiednie osłonięcie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót Kosztami dodatkowego sprzątania, wynikającego z niedopatrzenia Wykonawcy podczas realizacji zamówienia, obarczony zostanie Wykonawca. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in zabezpieczenie energii elektrycznej, wody i innych mediów niezbędnych przy realizaqi przedmiotu umowy (na koszt Wykonawcy), naprawa uszkodzonych w toku prac urządzeń w obrębie placu budowy (w szczególności zieleni-rekultywacja), uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac i przekazania zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi związanymi z realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.

Kontakt:
Osoba do kontaktu Ks. Andrzej Minko
E-Mail do kontaktu andrzejm1602@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.