Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont więźby dachowej oraz dachu w zabytkowym kościele |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Bożego Ciała w Jankowicach ul. Rybnicka 34 44-264 Jankowice powiat: rybnicki 32 430 51 38, tel. 695 469 914, 517 367 668, 32 43 27 521 przetargi@swierklany.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jankowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 430 51 38, tel. 6 |
Termin składania ofert: | 2024-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont więźby dachowej oraz dachu w zabytkowym Kościele Bożego Ciała w Jankowicach Rybnickich w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, 4. Opis przedmiotu zamówienia 4.1. 4.2. 4.3. Przedmiotem zamówienia jest Remont więźby dachowej oraz dachu w zabytkowym Kościele pw. Bożego Ciała w Jankowicach Rybnickich. Lokalizacja obiektu: Ul. Rybnicka 34, 44-264 Jankowice, województwo śląskie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem więźby dachowej oraz dachu w zabytkowym Kościele pw. Bożego Ciała w Jankowicach Rybnickich, na podstawie dokumentacji wskazanej w pkt. 4.5. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszego Zaproszenia: 4.4.1. program prac konserwatorskich opracowany przez RZECZOZNAWSTWO I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE Zbigniew Pająk, Ul. Skowronków 66a, 43- 300 Bielsko-Biała, 4.4.2. projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez RZECZOZNAWSTWO I PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE Zbigniew Pająk, Ul. Skowronków 66a, 43- 300 Bielsko-Biała, 4.4.3. ekspertyza mykologiczno-budowlana opracowana przez SGtechvision Sp. Z o.o., ul. Jasna 31B, 44-122 Gliwice zwane dalej ,,dokumentacją", 4.4.4. wzór umowy. Uwaga: Dokumentacja nie obejmuje remontu dzwonnicy (wieżyczki na sygnaturkę), który będzie przedmiotem odrębnego postępowania zakupowego. 4.5.Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z: 4.5.1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 4.5.2. rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w 4.6.Materiały użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. budowlanych. Otwarcie ofert: 14. Termin otwarcia ofert 14.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.04.2024 r. Składanie ofert: 13.2. Ofertę należy złożyć do dnia 28.04.2024 r. w formie elektronicznej bądź postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobisty (pkt. 12.6.) 13.4. Wykonawca składa Formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami wskazanymi w pkt. 12.1. na adres e-mail: przetargi@swierklany.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Inwestor wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w nw. terminach: 5.1. przekazanie dokumentacji oraz placu budowy nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, 5.2. wykonanie robót budowlanych potwierdzone pisemnym ich zgłoszeniem Inwestorowi do odbioru końcowego inwestycji do 15.10.2024 r. Wymagania: w nawiązaniu do Uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz § 8 ust. 5 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz Wstępnej Promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/745/PolskiLad Niniejszy dokument jest Zaproszeniem do składania ofert dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty na realizację ww. inwestycji. jankowice.rybnickie@katowicka.pl 2. Tryb udzielenia inwestycji 2.1. 2.2. 2.3. 2.4. 3. Niniejsze postępowanie zakupowe prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, tj. z co najmniej 30-dniowym terminem składania ofert. Do niniejszego postępowania zakupowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Sposób, miejsce i termin publikacji zaproszenia Postępowanie zakupowe zostało upublicznione w dniu 28.03.2024 r. poprzez zamieszczenie zaproszenia do składania ofert na stronie internetowej Gminy Świerklany (Wnioskodawcy): https://bip.swierklany.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/744378/zaproszenie_do_skladania_ofert_na_r emont_wiezby_dachowej_oraz_da 4.7.Inwestor wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały i urządzenia na okres 5 lat. 4.8.Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w wysokości 980.000,00 zł. Pozostała część wynagrodzenia Wykonawcy stanowić będzie wkład własny Inwestora. Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy. Treść wstępnej promesy nr RPOZ/2022/745/PolskiLad stanowi załącznik do niniejszego Zaproszenia. 6. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 6.1.1. dysponują kierownikiem budowy, który: a) spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) posiada ważne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: potwierdzenie powyższego nastąpi w Formularzu Oferty, Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przez kierownika budowy, określonych w pkt. 6.1.1. ppkt a i ppkt b. posiadają odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie, które wykorzystane będą podczas realizacji robót budowlanych. W tym celu Wykonawca winien wykazać Inwestorowi, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie na podstawie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 2 roboty budowlane (budowa, odbudowa, przebudowa, remont), polegające na wykonaniu konstrukcji więźby dachowej wraz pokryciem dachu gontem drewnianym, o powierzchni dachu co najmniej 500 m 2 każda. Każda z robót budowlanych winna zostać zrealizowana na podstawie odrębnej Umowy. 1) 2) 6.1.2. Uwaga: 1) potwierdzenie powyższego nastąpi w Wykazie wykonanych robót budowlanych (Załączniku nr 2 do Zaproszenia), wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 2) jako wykonanie (zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia końcowego protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu, 3) Wykonawca winien załączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. 4) Inwestor nie uzna spełnienia warunku udziału, jeśli Wykonawca przedstawi na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu sumę powierzchni dachów zadań referencyjnych. 7. Sposób obliczenia ceny 7.1. 7.2. 7.3. Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji uproszczonej. Formą wynagrodzenia za roboty stanowiące przedmiot zamówienia jest wynagrodzenie ryczałtowe. Podstawą obliczenia ceny ofertowej są: 7.3.1. wymagania zawarte w niniejszym Zaproszeniu, 7.3.2. dokumentacja wskazana w pkt. 4.4., 7.3.3. przedmiar robót. 7.4. Ofertę należy sporządzić przy uwzględnieniu warunku, że całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. 7.5. Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej, z podziałem na elementy zgodnie z przedmiarem robót przekazanym przez Inwestora w formacie .pdf 7.6. Cena określona przez Wykonawcę w ofercie musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 7.7. Dla porównania ofert Inwestor przyjmie cenę brutto określoną w Formularzu Oferty dla całości przedmiotu zamówienia. 7.8. W kosztach pośrednich należy uwzględnić wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wyszczególnione w żadnej pozycji przedmiarów robót, tj.: 7.8.1. wykonywanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, 7.8.2. zapewnienie własnego, stałego i odpowiednio uprawnionego kierownictwa nad prowadzonymi robotami, 7.8.3. zrealizowanie robót siłami odpowiednio uprawnionych i wykwalifikowanych pracowników, 7.8.4. pełnienie funkcji generalnego wykonawcy (jeśli występują podwykonawcy), 7.8.5. zainstalowanie, utrzymanie i zlikwidowanie placu budowy na własny koszt, w tym: a) zorganizowanie transportu materiałów, urządzeń, sprzętu do/z placu budowy dostosowanym do stanu technicznego dróg i ich szerokości sprzętem i środkami transportu Wykonawcy, 7.8.6. zarchiwizowanie w postaci dokumentacji fotograficznej i filmowej terenu budowy. Wykonawca dokumentację tą przekaże inspektorowi nadzoru przed rozpoczęciem robót, 7.8.7. dokonanie niezbędnych uzgodnień z zarządcami sieci infrastruktury technicznej w zakresie organizacji prowadzonych przez siebie robót i na mocy tych uzgodnień poniesienie wszelkich kosztów związane z tymi uzgodnieniami. Wykonawca na własny koszt zapewni specjalistyczny nadzór branżowy i odbiory w pełnym zakresie (wymaganym przez zarządców sieci), 7.8.8. zapewnienie uczestnictwa kierownika budowy/decyzyjnego przedstawiciela Wykonawcy w naradach roboczo-koordynacyjnych w terminach ustalonych przez przedstawiciela Inwestora. Przedstawiciel Inwestora każdorazowo zawiadomi co najmniej telefonicznie o terminie narady z 2-dniowym wyprzedzeniem, 7.8.9. niezwłoczne informowanie inspektora nadzoru o nieścisłościach znalezionych w dokumentacji, 7.8.10. informowanie inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 7.8.11. umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów Nadzoru Budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienie im danych i informacji wymaganych tą ustawą, 7.8.12. niezwłoczne informowanie inspektora nadzoru o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach, 7.8.13. zapewnienie sobie na własny koszt źródła poboru wody i energii elektrycznej na cele budowy oraz zainstalowania liczników zużycia wody i energii i innych mediów, w razie konieczności. Zapłata za zużyte media musi nastąpić przed dniem odbioru końcowego robót budowlanych, 7.8.14. okazanie na każde żądanie inspektora nadzoru w stosunku do wskazanych materiałów dokumentów poświadczających dopuszczenie tych materiałów do stosowania, m.in.: ? deklaracji właściwości użytkowych, ? certyfikatu na znak bezpieczeństwa, ? deklaracji zgodności, ? certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, ? atestów higienicznych, ? pozostałych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów określonych w dokumentacji; 7.8.15. w czasie realizacji prac budowlanych utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie zbędnych materiałów i odpadów, oraz składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych, 7.8.16. z uwagi na wykonywanie robót w czynnym i użytkowanym obiekcie, prowadzenie robót w sposób jak najmniej uciążliwy, z uwzględnieniem konieczności (w razie żądania Inwestora) prowadzenia robót szczególnie uciążliwych poza godzinami odprawianych nabożeństw, 7.8.17. wykonanie na własny koszt wszystkich badań, sprawdzeń i prób instalacji, sieci, urządzeń i innych elementów przedmiotu zamówienia, nie ujętych w przedmiarach robót a wymaganych przepisami prawa, jak również wymaganych przez inspektora nadzoru w trakcie realizacji robót, w szczególności próby odtwarzanej instalacji przeciwpożarowej, tzw. ,,mgły wodnej" wskazanej w poz. 10 przedmiaru robót, 7.8.18. poniesienie ewentualnych kosztów (w tym wyłączeń i włączeń energii elektrycznej) w przypadku uszkodzeń z winy Wykonawcy sieci ujętych w dokumentacji, 7.8.19. wywóz i utylizacja odpadów, których koszt nie został przewidziany w przedmiarach robót (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) , 7.8.20. przekazanie inspektorowi nadzoru po zutylizowaniu kart odpadów, 7.8.21. zadośćuczynienie na własny koszt wszelkim stratom i naprawienie wszelkich szkód wywołanych prowadzeniem robót, 7.8.22. poniesienie wszelkich wydatków wynikających z uiszczanych w ramach wykonywania umowy opłat, podatków i innych należności publicznoprawnych, w tym opłat administracyjnych, 7.8.23. po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania, 7.8.24. zwrot po zakończeniu inwestycji Inwestorowi kompletu dokumentacji, którą Inwestor przekazał wcześniej Wykonawcy, 7.8.25. w porozumieniu z Inwestorem i inspektorem nadzoru przygotowanie pełnego rozliczenia rzeczowo-finansowego zrealizowanej inwestycji. Rozliczenie należy wykonać wg wytycznych inspektora nadzoru, 7.8.26. naprawa na swój koszt wad powstałych w okresie gwarancji i rękojmi. 8. Podwykonawstwo 8.1. 8.2. 8.3. 8.4. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Inwestor nie wyraża zgody na powierzenie wykonania całości przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę/podwykonawców. Inwestor żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w roboty budowlane, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia inspektora nadzoru o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizacje robót budowlanych. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie całego zamówienia. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści Zaproszenia 9.1. 9.2. 9.3. 9.4. Wykonawca może zwrócić się do Inwestora z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zaproszenia. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Inwestor udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej Gminy Świerklany. W uzasadnionych przypadkach Inwestor może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Każda wprowadzona przez Inwestora zmiana staje się w takim przypadku częścią Zaproszenia. Dokonana zmiana treści Zaproszenia udostępniona zostanie na stronie internetowej Gminy Świerklany. Wnioski o wyjaśnienie treści Zaproszenia należy składać na adres: przetargi@swierklany.pl 11. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert 11.1. 11.2. Oferty zostaną ocenione wg następujących kryteriów: Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium KryteriumSymbolCenaC70 punktów Dodatkowe doświadczenieDd30 punktów Ocena kryteriów będzie dokonywana wg wzorów: 11.2.1. w kryterium Cena: C = gdzie: C - Cmin - Co - ? ??? ?? ? 70 ??? liczba punktów w kryterium Cena najniższa cena brutto spośród złożonych ofert cena brutto oferty ocenianej 11.2.2. w kryterium Doświadczenie: Wykonawca w Załączniku nr 3 do Zaproszenia może zadeklarować dodatkowe roboty spełniające ww. wymagania określone w pkt. 6.1.2. W takim przypadku Zamawiający przyzna za każdą dodatkową robotę 10 punktów. Potwierdzenie powyższego nastąpi w Wykazie dodatkowych wykonanych robót budowlanych (Załączniku nr 3 do Zaproszenia), wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 30 punktów za dodatkowe roboty. Uwaga: 1) potwierdzenie powyższego nastąpi w Wykazie dodatkowych wykonanych robót budowlanych (Załączniku nr 3 do Zaproszenia), wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 2) jako wykonanie (zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia końcowego protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu, 3) Wykonawca winien załączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. 11.2.3. L = C + D 11.3. 11.4. 11.5. 11.6. 11.7. 11.8. Punktacja C i L obliczona zostanie do setnych części punktu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 11.5., Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawca, składając ofertę dodatkową, nie może zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonej przez niego ofercie. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert, obliczonych zgodnie z formułą określoną w pkt. 11.2. 12. Opis sposobu przygotowania oferty 12.1. W terminie składania ofert określonym w pkt. 13.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Inwestorowi Ofertę zawierającą: 12.1.1. Formularz Oferty (wg załącznika nr 1 do Zaproszenia), 12.1.2. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 12.1.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy) Pełnomocnictwo powinno zawierać dane osobowe pełnomocnika umożliwiające zweryfikowanie jego tożsamości: imię, nazwisko, PESEL lub, w razie jego braku, numer i seria dokumentu tożsamości, zakres czynności objętych pełnomocnictwem. 12.1.4. dokument uprawnień kierownika budowy, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami 12.1.5. zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 12.1.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 2 do Zaproszenia), 12.1.7. dowody określające czy roboty budowlane wskazane w Załączniku nr 2 zostały wykonane należycie,' 12.1.8. Wykaz dodatkowych wykonanych robót budowlanych (wg załącznika nr 3 do Zaproszenia) (jeśli dotyczy) 12.1.9. dowody określające czy roboty budowlane wskazane w Załączniku nr 3 zostały wykonane należycie (jeśli dotyczy) 12.1.10. kosztorys ofertowy uproszczony 12.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 12.1. składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 12.3. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 12.1.3. Pełnomocnictwo musi zostać udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 12.4. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Inwestora określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty. 12.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty. 12.6. Oferta musi być sporządzona: 12.6.1. w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub: 12.6.2. w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 12.7. Inwestor zwraca uwagę na: 12.7.1. ograniczenie wielkości plików podpisywanych podpisem zaufanym, które wynosi maksymalnie 10 MB, 12.7.2. ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp, służącej do składania podpisu osobistego, które wynosi maksymalnie 5 MB. 12.8. W przypadku gdy w opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ofercie zostały naniesione zmiany, oferta musi być ponownie podpisana po naniesieniu tychże zmian. 12.9. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego typu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do Oferty także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu. 12.10. Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie formatów: .pdf, .doc, .docx, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip, .7z, .rar. 13. Sposób oraz termin składnia ofert 13.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 13.3. Oferty złożone po upływie terminy wskazanego w pkt. 13.2. traktowane będą jako niezłożone. 14.2. Inwestor, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej Gminy Świerklany informacje o: 14.2.1. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte, 14.2.2. cenach zawartych w ofertach, 14.2.3. liczbie wykonanych robót budowlanych. 15. Informacje o trybie oceny ofert 15.1. W toku badania i oceny ofert Inwestor może żądać od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny, a także uzupełnienia niezłożonych lub niewłaściwie złożonych dokumentów. 15.2. Inwestor przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty, określonych w pkt. 11.2. Zaproszenia). 15.3. Inwestor powiadomi o wyniku postępowania przesyłając wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty, zawiadomienie, na wskazany przez nich w Formularzu Oferty na adres e- mail oraz poprzez zamieszczenie stosowanej informacji na stronie internetowej Gminy Świerklany. 16. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego 16.1. Umowa zawarta zostanie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 16.2. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Inwestora. 16.3. Wykonawca zobowiązany jest do stawiennictwa w miejscu i godzinie określonej w informacji, celem zawarcia umowy. 16.4. Zawarcie Umowy nastąpi według Wzoru Umowy. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. 16.5. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 17. Wzór Umowy Wzór Umowy stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia. 18. Pozostałe informacje 18.1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert. 18.2. Inwestor nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18.3. Inwestor zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania zakupowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. Kontakt: 10. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami Inwestor wyznacza do kontaktów z Wykonawcami następujące osoby: 10.1. w zakresie przedmiotu zamówienia: Michał Konieczny tel. 695 469 914 Grzegorz Jędrusiak tel. 517 367 668 10.2. w sprawach dotyczących procedury wyłonienia Wykonawcy: Joanna Dubiel Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych UG Świerklany tel. 32 43 27 521 e-mail: przetargi@swierklany.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024