małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont elewacji kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warcie Bolesławieckiej Warta Bolesławiecka 35 59-720 Warta Bolesławiecka powiat: bolesławiecki tel. 602 197 860 parafiawartaboleslawiecka@gmail.com |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Warta Bolesławiecka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 602 197 860 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zamówienia: Remont elewacji kościoła pw. św. Marcina w Iwinach. 2. Zakres prac przewiduje wykonanie remontu elewacji zewnętrznej, w którego zakres wchodzi min.: 1. Zabezpieczenie okien i drzwi; 2. Skucie tynków; 3. Gruntowanie ścian w miejscu skutego tynku; 4. Impregnacja przeciwsolna; 5. Wykonanie tynków renowacyjnych ścian ok 480m2; 6. Tynki zewnętrzne profili ciągnionych; 7. Szpachlowanie tynków renowacyjnych; 8. Malowanie tynków renowacyjnych; 9. Miejscowe wykucie i wymiana cegieł; 10. Oczyszczenie i hydrofobizacja powierzchni z piaskowca; 11. Wywóz gruzu. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która jest do wglądu u Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie tablicy informacyjnej z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w §12 Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.04.2024r. 2. Ofertę można złożyć: 1) Osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym tel.: 602 197 860 lub 782 115 557) 2) Listownie na adres Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warcie Bolesławieckiej, 59-720 z dopiskiem na kopercie: ,,Remont elewacji kościoła pw. św. Marcina w Iwinach." Uwaga! Decyduje data wpływu. 3) Za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail parafiawartaboleslawiecka@gmail.com Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zadania: Kościół pw. św. Marcina w Iwinach, 59-720 Iwiny. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 5 miesięcy od podpisania umowy. Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 ze zm.). 3. Zadanie inwestycyjne jest dofinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków. 4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610 ze zm.) Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot niniejszej umowy na okres 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres rękojmi za wady wynosi 3 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz zapoznania się z dokumentacją projektową zamówienia. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej - należy ustalić pod numerami tel. 602 197 860 lub 782 115 557. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej. IV. Opis kryteriów wyboru oferty 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 100% 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) - waga kryterium 100% cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia 3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. V. Warunki udziału w postępowaniu 1. Wymagania wobec Wykonawcy: 1) potwierdzenie spełnienia wymagań o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz innych obowiązujących przepisach prawa, w tym Prawo budowlane 2) realizacja w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadań polegających na remoncie elewacji w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 4) sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwiająca realizację umowy 5) dysponowanie niezbędną wiedzą, doświadczeniem i potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, 2. Zamawiający na każdym etapie może wezwać Wykonawcę do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w ust. 1. 3. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunku określonego w ust.1 pkt 1 przed podpisaniem umowy. 3. Ofertę składa się na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1. 4. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną. 5. Oferta powinna być złożona w języku polskim i w formie pisemnej. 6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca. VII. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. 3. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego postępowania. 4. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert. Uwagi: Informacja dotycząca ochrony danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warcie Bolesławieckiej 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: 6. Osoba upoważniona do reprezentowania Zamawiającego: Ksiądz Franciszek Woźniak- Proboszcz Parafii 7. Osoby upoważnione do kontaktu Ewa Kulig tel. 602 197 860 Karol Borowczyk tel. 782 115 557 |
© eurobudowa.pl 2004-2024