Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warcie Bolesławieckiej
Warta Bolesławiecka 35
59-720 Warta Bolesławiecka
powiat: bolesławiecki
tel. 602 197 860
parafiawartaboleslawiecka@gmail.com
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Warta Bolesławiecka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 602 197 860
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Remont elewacji kościoła pw. św. Marcina w Iwinach.
2. Zakres prac przewiduje wykonanie remontu elewacji zewnętrznej, w którego zakres
wchodzi min.: 1. Zabezpieczenie okien i drzwi; 2. Skucie tynków; 3. Gruntowanie ścian
w miejscu skutego tynku; 4. Impregnacja przeciwsolna; 5. Wykonanie tynków
renowacyjnych ścian ok 480m2; 6. Tynki zewnętrzne profili ciągnionych; 7.
Szpachlowanie tynków renowacyjnych; 8. Malowanie tynków renowacyjnych; 9.
Miejscowe wykucie i wymiana cegieł; 10. Oczyszczenie i hydrofobizacja powierzchni z
piaskowca; 11. Wywóz gruzu.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która jest
do wglądu u Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie tablicy informacyjnej z informacją
o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie
z wytycznymi zawartymi w §12 Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia
23 listopada 2022 r.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.04.2024r.
2. Ofertę można złożyć:
1) Osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym tel.:
602 197 860 lub 782 115 557)
2) Listownie na adres Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Narodzenia Najświętszej Maryi
Panny w Warcie Bolesławieckiej, 59-720 z dopiskiem na kopercie: ,,Remont elewacji
kościoła pw. św. Marcina w Iwinach." Uwaga! Decyduje data wpływu.
3) Za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail parafiawartaboleslawiecka@gmail.com

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zadania: Kościół pw. św. Marcina w Iwinach, 59-720 Iwiny.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 5 miesięcy od podpisania
umowy.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 ze zm.).
3. Zadanie inwestycyjne jest dofinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski
Ład: Program Odbudowy Zabytków.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące
przepisy prawa w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz.U.2023.1610 ze zm.)
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot niniejszej
umowy na okres 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Okres rękojmi za wady wynosi 3 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego
przedmiotu umowy.
Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez
Wykonawcę oraz zapoznania się z dokumentacją projektową zamówienia. Termin
i zasady udziału w wizji lokalnej - należy ustalić pod numerami tel. 602 197 860 lub
782 115 557. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej.
IV.
Opis kryteriów wyboru oferty
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 100%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga kryterium 100%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto
podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
V.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Wymagania wobec Wykonawcy:
1) potwierdzenie spełnienia wymagań o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz innych obowiązujących przepisach
prawa, w tym Prawo budowlane
2) realizacja w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadań polegających na remoncie
elewacji w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków
3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia
4) sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwiająca realizację umowy
5) dysponowanie niezbędną wiedzą, doświadczeniem i potencjałem technicznym
niezbędnym do realizacji zamówienia,
2. Zamawiający na każdym etapie może wezwać Wykonawcę do przedstawienia
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w ust. 1.
3. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunku
określonego w ust.1 pkt 1 przed podpisaniem umowy.
3. Ofertę składa się na formularzu ofertowym zgodnym z załącznikiem nr 1.
4. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z
publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa
będzie uznana za nieważną.
5. Oferta powinna być złożona w języku polskim i w formie pisemnej.
6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego
zapytania ofertowego.
7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
VII.
Dodatkowe informacje
1. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami,
którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie,
bez podania przyczyn.
3. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze
najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego postępowania.
4. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.

Uwagi:
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Parafia Rzymsko Katolicka p.w.
Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warcie Bolesławieckiej
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p.
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan
zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do reprezentowania Zamawiającego: Ksiądz Franciszek Woźniak-
Proboszcz Parafii
7. Osoby upoważnione do kontaktu
Ewa Kulig tel. 602 197 860
Karol Borowczyk tel. 782 115 557

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.