Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
28z dziś
5896z ostatnich 7 dni
23080z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i restauracja polichromii w kaplicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i restauracja polichromii w kaplicy

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Pw. Św. Ap. Piotra i Pawła w Starym Mieście
ul. Rychwalska 18
62-571 Stare Miasto
powiat: koniński
Tel. 518 014 960
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Stare Miasto
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 518 014 960
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

,,KONSERWACJA I RESTAURACJA POLICHROMII W KAPLICY ŚW. KAZIMIERZA
W KOŚCIELE PW. ŚW. APOSTOŁÓW PIOTRA I PAWŁA W STARYM MIEŚCIE"
I. TYTUŁ ZAMÓWIENIA
,,Konserwacja i restauracja polichromii w kaplicy św. Kazimierza w kościele pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Starym Mieście"
Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr RPOZ/2022/1154/PolskiLad
V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja ołtarza i polichromii w kaplicy św. Kazimierza w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Starym Mieście.
Polichromia
Całość dekoracji posiada zniszczenia, będące skutkiem zalań wodą z nieszczelności w dachu. Zacieki, wykwity zasoleń widoczne są na sklepieniu kapicy, warstwa malarska posiada ubytki, przebarwienia. Polichromia w całej kaplicy przyszarzała, utraciła walory estetyczne. Złote ornamenty na ścianach spatynowane. Podłoże pod warstwę malarską tynk dwuwarstwowy, posiada odspojenia i pęcherze. Boazeria stiukowa, zmatowiała z rozległymi zabieleniami, odspojona od podłoża.

Niezbędne prace do wykonania to:
o dezynfekcja,
o odsalanie ścian (kompresy, usuwanie mechaniczne i chemiczne nalotów solnych),
o konsolidacja pudrującej się warstwy malarskiej,
o oczyszczanie mechaniczne i chemiczne zabrudzeń powierzchniowych,
o utrwalenie warstwy malarskiej,
o podklejenie odspojeń tynku metodą iniekcji,
o uzupełnienie ubytków warstwy zaprawy wraz z opracowaniem powierzchni kitów,
o uzupełnienie ubytków warstwy malarskiej,
o utrwalenie polichromii.
Ołtarz stiukowy
Stan ołtarza stiukowego: wtórna kolorystyka ołtarza oraz rzeźb, złocenia z wykorzystaniem nieszlachetnej pozłoty. Uszkodzenia mechaniczne i rozwarstwienia w strukturze stiuku. Całość zmatowiona utraciła walory estetyczne. Ołtarz zabrudzony, pokryty warstwą kurzu.
Niezbędne prace do wykonania:
o oczyszczenie powierzchni z zabrudzeń powierzchniowych,
o usunięcie wtórnych warstw,
o podklejenie odspojeń,
o uzupełnienie ubytków i rekonstrukcja brakujących elementów,
o przywrócenie poleru płaszczyzn i elementów stiukowych,
o zabezpieczenie powierzchni,
o wykonanie złoceń.

Szczegółowy zakres prac i opis rozwiązań w załączniku nr 5a i 5b - Program Prac Konserwatorskich.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia, po uprzednim umówieniu terminu wizyty z Zamawiającym.

Wykonawca załączy do złożonej oferty kosztorys ofertowy obejmujący ww. zakres prac.

Zamawiający informuje, że posiada prawomocną decyzję Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie pozwolenia na prowadzanie prac konserwatorskich.

Jeżeli w jakiekolwiek części zapytania ofertowego lub w jego załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia materiałów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów technicznych tych materiałów, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdy takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastosowania materiałów równoważnych, przez co należy rozumieć materiały zapewniające osiągnięcie efektu na poziomie jakości co najmniej takim jak materiały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

CPV: 45453000-7, 45453100-8

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 kwietnia 2024r., w postaci papierowej dostarczyć do siedziby Zamawiającego (w Biurze parafialnym w godz.ch jego otwarcia) lub przesłać pocztą kurierską albo za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres Zamawiającego, przy czym zaleca się, aby oferta złożona była w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta ,,Konserwacja i restauracja polichromii w kaplicy św. Kazimierza w kościele pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Starym Mieście"

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje podział realizacji zadania na dwa etapy:
1) I etap obejmujący nie więcej niż 50% wartości zakresu robót.
2) II etap obejmujący pozostały zakres robót.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w chwili podpisania umowy, zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo - finansowy przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót, uwzględniający poniższe uwagi:
- zakończenie I etapu nie później niż do dnia 31.10.2024r.
- zakończenie II etapu nie wcześniej niż 31.05.2025r.

Wymagania:
IV. INFORMACJE OGÓLNE
1. Postępowanie prowadzi się zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
7. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO).
9. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023r. poz. 1610 ze zm.).
Całość wynagrodzenia Wykonawcy wypłacona zostanie w dwóch transzach:
1) 2024r. - pierwsza faktura zostanie wystawiona przez Wykonawcę po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru robót I Etapu umowy, potwierdzonego przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego przedstawiciela, na kwotę określoną w harmonogramie realizacji do wysokości 50% wynagrodzenia określonego w umowie;
2) 2025r. - druga faktura zostanie wystawiona przez Wykonawcę po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru robót II Etapu umowy, potwierdzonego przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego przedstawiciela, na kwotę określoną w harmonogramie realizacji (pozostała kwota do zapłaty po dokonaniu zapłaty I transzy).
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1.1. Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) zapewnił do kierowania zamówienia osobę, która posiada uprawnienia określone przepisami o których mowa w art. 37a ust.1 Ustawy o Ochronie Zabytków i opiece nad zabytkami i wykaże, że wskazana osoba kierowała/wykonała lub nadzorowała w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prace konserwatorskie na obiektach zabytkowych o wartości powyżej 100 000,00zł każda;
b) skierował do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby posiadające kwalifikacje, o w których mowa w art. 37a ust.1 Ustawy o Ochronie Zabytków i opiece nad zabytkami i wykaże, że wskazane osoby (każda z osobna) wykonały należycie, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończyły co najmniej jedną pracę konserwatorską przy XIX/XX-wiecznej polichromii o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 w obiekcie podlegającym ochronie konserwatorskiej.

2. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

VIII. WYKAZ DOKUMENTÓW I OSWIADCZEŃ, KTORYCH ZŁOŻENIA ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania. Oferent przedłoży wraz z wykazem dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i kwalifikacje.

IX. INFORMACJA O WYKLUCZENIU
1. Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który powiązany jest osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

X. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy: parafia.stare-miasto.pl, oraz na stronie internetowej Gminy Stare Miasto: bip.stare-miasto.pl
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data wpływu oferty do Zamawiającego.
3. Oferta złożona po upływie terminu składania ofert podlega odrzuceniu.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania ofert Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, lub złożone oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierać będą błędy lub będą budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W przypadku poprawienia omyłki, o której mowa w pkt 3, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
8. Po dokonaniu badania złożonych ofert pod względem zgodności z wymaganiami zapytania ofertowego, Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert.
9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz upubliczniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
3. Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
5. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej specyfikacji dokonywane będą w złotych polskich.

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w zakresie oferty.
3. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:

Nr
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena
60%
2
Okres gwarancji
40%

Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium
Wzór
1
(Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2
(Ogof/Ogmax) * 100 * waga, gdzie:
Ogof - okres gwarancji oferty badanej; Ogmax - najdłuższy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego - 48 miesięcy
Maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego - 60 miesięcy

UWAGA! Jeżeli Wykonawca nie poda okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 48 miesięcy
4. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.

XIV. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia oferty bez podania przyczyny.
2. Wykonawcy uczestniczący w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po upływie terminu składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę:

a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) jej treść jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego;
5) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi lub organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert określonymi przez Zamawiającego;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

Kontakt:
III. OSOBA DO KONTAKTU
Ks. Mirosław Dereszewski - Proboszcz Parafii,
Tel. 518 014 960

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.