Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
479z dziś
6489z ostatnich 7 dni
20990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Bożego Ciała w Helu
ul. Wiejska 46
84-150 Hel
powiat: pucki
tel. 606 421 577
helbern@wp.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Hel
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 606 421 577
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont zabytkowego kościoła pw. Bożego Ciała w Helu, przy ulicy Stefana Żeromskiego 1
prowadzenie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich.
wykonanie robót remontowo - budowlanych oraz prac konserwatorskich w zakresie drzwi i okien kościoła, zgodnie z projektem budowlanym zamiennym oraz sprawozdaniem z badań konserwatorskich, które stanowią załącznik nr 5, do niniejszego zapytania ofertowego.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamierzenie inwestycyjne objęte zakresem niniejszego zapytania, przewiduje wykonanie robót remontowo - budowlanych oraz prac konserwatorskich w zakresie okien i drzwi kościoła:
1). Prace konserwatorskie przy oknach witrażowych,
2). Wykonanie okien termoizolacyjnych od strony wewnętrznej w nawie głównej i prezbiterium,
3). Demontaż wtórnych zewnętrznych okien stalowych krosnowanych w nawie głównej i prezbiterium,
4). Prace konserwatorskie przy oknach w kaplicy bocznej i kruchcie,
5). Montaż okien termoizolacyjnych od strony wewnętrznej w kaplicy bocznej i
kruchcie,
6). Wymiana okien wtórnych w zakrystii i salce dla ministrantów,
7). Wymiana wtórnego szklenia na witrażu w naświetlu wejścia głównego,
8). Konserwacja konstrukcji oraz wymiana uszkodzonego szklenia w oknach wieży i
na poziomie chóru,
9). Konserwacja drzwi zewnętrznych wejścia głównego,
10). Konserwacja drzwi wewnętrznych z kruchty do nawy głównej wraz z wymianą szklenia w skrzydłach centralnych,
11). Konserwacja drzwi wewnętrznych do zakrystii wraz z wymiana szklenia 12). Konserwacja drzwi wewnętrznych z zakrystii i salki ministrantów do prezbiterium, 13). Wymiana wtórnych drzwi wewnętrznych do pomieszczenia gospodarczego oraz toalety w zakrystii,
14). Wymiana wtórnych drzwi zewnętrznych do zakrystii i salki dla ministrantów

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin składania ofert.
1 .Ofertę wraz z załącznikami należy opatrzyć podpisem elektronicznym oraz przesłać na adres email Zamawiającego: helbern@wp.pl, bądź wydrukować i podpisaną złożyć wraz z załącznikami w kopercie w siedzibie parafii w terminie do dnia 08.05.2024r. do godz.10-tej, z dopiskiem Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Remont zabytkowego kościoła pw. Bożego Ciała w Helu, przy ulicy Stefana Żeromskiego 1".

Miejsce i termin realizacji:
VII. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga zakończenia realizacji zamówienia do 31.12.2025 r.

Wymagania:
Inwestycja uzyskała dotację od Gminy Miejskiej Hel, dofinansowaną ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ,,Polski Ład".
I. Postanowienia ogólne:
2. Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720).
3. Zamawiający wymaga gwarancji minimum 24 miesiące na cały przedmiot zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania zakupowego oraz treści wzoru umowy.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
UWAGA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA fZał. Nr 5) STANOWI INTEGRALNA CZESC ZAPYTANIA I DOKŁADNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. NALEŻY SIE ZAPOZNAĆ Z ZAWARTOŚCIĄ ZAŁĄCZNIKA PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY!
III. Opis sposobu obliczania ceny
Zamawiający oceniając ofertę weźmie pod uwagę:
1. Kwotę za wykonanie projektu - każdy oferent podaje kwotę za wykonanie projektu, która będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana przy pomocy następującego wzoru: Cena wykonania zamówienia - 100% obejmuje cenę wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100 pkt. oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: C = (C min : Cbad)x 100 pkt gdzie:
C - liczba punktów za cenę ofertową
C min - najniższa cena ofertowa spośród badanych ofert C bad - cena oferty badanej
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
IV. Przesłanki odrzucenia ceny
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert,
2) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) Wykonawca nie załączył dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału.
V. Przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na dowolnym jego etapie bez podania przyczyny oraz z możliwością niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
VI. Warunki udziału:
1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się tylko Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 roboty remontowo - budowlanych oraz prace konserwatorskie w zakresie drzwi i okien w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i wykonywania robót budowlanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
2. Zamawiający stosuje rozporządzenie Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z dnia 8 kwietnia 2022 r. ze zm.). Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia, wynikających z art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), Wykonawca składa na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania zakupowego.
VIII. Termin i warunki płatności:
Zapłata za realizację inwestycji nastąpi zgodnie z zasadami programu tj. udział własny w wysokości 2% będzie przez Wnioskodawcę wypłacony przed wypłatą środków z Dofinansowania, pozostałe środki zostaną przekazane zgodnie zasadą wypłaty środków z promesy ,,Wypłata dofinansowania z Programu na podstawie promesy może nastąpić jednorazowo lub w transzach, w zależności od okresu realizacji inwestycji zgodnie z następującymi zasadami:
1) w przypadku zadań inwestycyjnych realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wypłata pełnej kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie następuje po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego;
2) w przypadku zadań inwestycyjnych realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy wypłata środków wynikających z promesy nastąpi w dwóch transzach, każdorazowo po zakończeniu określonego etapu prac w ramach realizacji zadania inwestycyjnego:
a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie,
b) druga transza w wysokości kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie pomniejszonej o kwotę wypłaconą w pierwszej transzy;".
Zamawiający dokona zapłaty za zamówienie:
- w wysokości co najmniej 50% wynagrodzenia umownego po zakończeniu realizacji robót odebranych protokołem odbioru etapowego, potwierdzającego wykonanie co najmniej 50% zakresu robót określonych w umowie,
- pozostałą część wynagrodzenia umownego po zakończeniu realizacji robót, odebranych protokołem odbioru końcowego, oraz po dostarczeniu przez Wykonawcę dowodów zapłaty podwykonawcom i dalszym podwykonawcom,
- warunkiem dokonania zapłaty będzie skuteczne dostarczenie przez Wykonawcę poprawnie wystawionej faktury,
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca na fakturach stosował 30 dniowy okres płatności.
2.Do oferty należy złożyć:
- formularz oferty wraz z informacją RODO, wg załącznika nr 1,
- oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących bezpieczeństwa narodowego - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania,
- wykaz robót i osób skierowanych do realizacji inwestycji wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacja/uprawnienia skierowanych do realizacji inwestycji oraz dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót w obiektach wpisanych do rejestru zabytków - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ,
- parafowany wzór umowy, potwierdzający akceptację warunków zawartych w umowie
- załącznik nr 4 do niniejszego zapytania,
- polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
X. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną reprezentowania firmy.
2. Do oferty należy dołączyć referencje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Kontakt:
XI. Osoba wyznaczona do kontaktu:
Ojciec Ireneusz Główczewski OFM - Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Bożego Ciała w Helu - telefon: + 48 606 421 577.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.