Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont wentylacji mechanicznej łaźni |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY ul. Wały Jagiellońskie 4 85-131 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont wentylacji mechanicznej łaźni dla osadzonych w pawilonie mieszkalnym ,,A" w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja remontu zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją dla zadania pn.: Remont wentylacji mechanicznej łaźni dla osadzonych w pawilonie mieszkalnym ,,A" w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 5 do SWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy, zwany dalej PFU. 3. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu łaźni dla osadzonych położonej na parterze w pawilonie mieszkalnym ,,A", budynku przy ulicy Wały Jagiellońskie 4 w Bydgoszczy. Remont obejmuje wymianę urządzeń wraz z dostosowaniem pomieszczenia wentylatorni do obowiązujących norm i przepisów, tj.: a) Wykonanie dla remontowanej łaźni dokumentacji projektowej obejmującej roboty budowlane opisane w punkcie 2. PFU; b) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę i/lub dokonania zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, o ile przepisy tego wymagają. c) Realizacja remontowych robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniu łaźni dla osadzonych położonej na parterze w pawilonie mieszkalnym ,,A" d) Zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do zinwentaryzowania obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia e) Wykonawca zobowiązany jest, aby przy projektowaniu stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać odpowiedni certyfikat. 4. Zamawiający w ciągu 3 dni od daty przekazania przez Wykonawcę opracowania projektowego wniesie uwagi lub zaakceptuje opracowanie. 5. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania prac budowlano - remontowych (wizja lokalna w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z ponosi Wykonawca. Zainteresowani Wykonawcy powinni do dnia 16.04.2024r. do godz. 12:00 złożyć pisemny wniosek (e-mail, osobiście, poczta) o zamiarze udziału w oględzinach - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ i przedłożyć na adres Zamawiającego lub, e-mail: dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje wyznaczania dodatkowych terminów. a) Zamawiający wyznacza dwa terminy, w których możliwym będzie dokonanie oględzin miejsca, tj.: 17-04-2024r. i 24-04-2024 r. w godz.ch 10.00 - 13.00. CPV: 45000000-7, 71320000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00273770, Dkw.2232.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d34d068-f33d-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie ,,Pzp", odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanejprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio wyznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert , odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,, Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,, Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ zewnętrzny). Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 10:00 Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja remontu zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją dla zadania pn.: Remont wentylacji mechanicznej łaźni dla osadzonych w pawilonie mieszkalnym ,,A" w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 5 do SWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy, zwany dalej PFU. 3. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu łaźni dla osadzonych położonej na parterze w pawilonie mieszkalnym ,,A", budynku przy ulicy Wały Jagiellońskie 4 w Bydgoszczy. Remont obejmuje wymianę urządzeń wraz z dostosowaniem pomieszczenia wentylatorni do obowiązujących norm i przepisów, tj.: a) Wykonanie dla remontowanej łaźni dokumentacji projektowej obejmującej roboty budowlane opisane w punkcie 2. PFU; b) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę i/lub dokonania zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, o ile przepisy tego wymagają. c) Realizacja remontowych robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniu łaźni dla osadzonych położonej na parterze w pawilonie mieszkalnym ,,A" d) Zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do zinwentaryzowania obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia e) Wykonawca zobowiązany jest, aby przy projektowaniu stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać odpowiedni certyfikat. 4. Zamawiający w ciągu 3 dni od daty przekazania przez Wykonawcę opracowania projektowego wniesie uwagi lub zaakceptuje opracowanie. 5. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania prac budowlano - remontowych (wizja lokalna w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z ponosi Wykonawca. Zainteresowani Wykonawcy powinni do dnia 16.04.2024r. do godziny 12:00 złożyć pisemny wniosek (e-mail, osobiście, poczta) o zamiarze udziału w oględzinach - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ i przedłożyć na adres Zamawiającego lub, e-mail: dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje wyznaczania dodatkowych terminów. a) Zamawiający wyznacza dwa terminy, w których możliwym będzie dokonanie oględzin miejsca, tj.: 17-04-2024r. i 24-04-2024 r. w godzinach 10.00 - 13.00. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowe zapisy zostały określone w projektowanych zapisach umowy - załącznik do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024