Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
479z dziś
6489z ostatnich 7 dni
20990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji monitoringu w zabytkowym drewnianym kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji monitoringu w zabytkowym drewnianym kościele

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego i św. Doroty w Trzcinicy
Trzcinica 593
38-207 Przysieki
powiat: jasielski
Tel. 13 445 12 40
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przysieki
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 13 445 12 40
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie zadania realizowanego ze środków pochodzących z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków: Polski Ład pn.: ,,Budowa instalacji monitoringu w zabytkowym drewnianym kościele pw. Św. Doroty w Trzcinicy"
V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizacja, zadania obejmującego następujące elementy: 1. Prace budowlane w zabytkowym kościele pw. Św. Doroty w Trzcinicy:
o Ułożenie rur instalacyjnych i koryt
o Układanie przewodów
o Montaż aparatów i urządzeń CCTV
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac określają:
1. projekt architektoniczno-budowlany stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2. decyzja Starosty Jasielskiego z dnia 14 lutego 2024r., znak AB.6740.7.3.2024 w sprawie zatwierdzenia projektu architektoniczno-budowlanego i udzjelenia pozwolenia na budowę, stanowiąca załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
3. decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24 października 2023 r.
znak K-IRN.5142.279.2023.BJ pozwalająca na wykonanie prac przy zabytku, stanowiąca załącznik
Nr 3 do niniejszego zapylania ofertowego. Oferent może zapoznać się ze szczegółowym zakresem robót w trakcie wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z zamawiającym z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być złożona osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej w kancelarii parafialnej Parafii Przemienienia Pańskiego i św. Doroty w Trzcinicy do dnia 8 maja 2024 r. W przypadku gdy oferta składana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej za datę złożenia uznaje się datę wpływu oferty do kancelarii parafialnej.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Planowany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.07.2024 r.

Wymagania:
III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
IV. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Jasło
https://samorzad.gov.pl/web/gmina-iasio/
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę,
- określać wartość wykonania prac.
Wraz z formularzem ofertowy stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania, oferent winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków do udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 5.
2. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny oferty zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 70 %;
2) Okres gwarancji - waga kryterium 30 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 70%
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 70%
cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - waga 30%
Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Zamawiający przydzieli punktację według poniższego wzoru:
Lp. Okres gwarancji jakości i rękojmi Ilość punktów
1. 24 m-ce 0 pkt
2. 36 m-cy 10 pkt
3. 48 m-ce 20 pkt
4. 60 m-cy i więcej 30 pkt
Jeżeli oferta nie będzie wyrażać okresu gwarancji i rękojmi za wady w krotności 12 miesięcy, zamawiający w celu przyznania punktów będzie zaokrąglał okres rękojmi w dół.
X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE POSIADANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA PRACAMI PRZY ZABYTKACH NIERUCHOMYCH WPISANYCH DO REJESTRU ZABYTKÓW
1. Wykonawca zapewni kierowanie pracami przez osobę spełniającą wymagania, o których mowa art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
2. Wykonawca zapewni objęcie kierownictwa budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I RĘKOJMI:
Wykonawca zobowiązany będzie do udzjelenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze oferty zamawiający zawiadomi oferenta telefonicznie.

Kontakt:
II. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Andrzej Turoń - Proboszcz Parafii Tel. 13 445 12 40

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.