Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja drewnianych okien w cerkwi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja drewnianych okien w cerkwi

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Prawosławna p.w. Św. Anny w Królowym Moście
Królowy Most 20
16-040 Gródek
powiat: białostocki
tel. 85 718 06 64, tel. 85 718 06 72
ppkrolowymost@gmail.com
Województwo: podlaskie
Miasto: Gródek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 85 718 06 64, t
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Renowacja drewnianych okien w cerkwi prawosławnej p.w. św. Anny w Królowym Moście"
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja istniejącej stolarki okiennej wraz z przełożeniem istniejących skrzydeł do wewnątrz, wykonanie nowych skrzydeł zewnętrznych (zamówienie obejmuje łącznie 15 szt. okien), wymiana drzwi głównych zewnętrznych na nowe.
Zamówienie sowim zakresem nie obejmuje remontu schodów zewnętrznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wraz z przedmiarem robót, stanowiące załącznik nr 1 do zapytania. Przedmiary robót budowalnych dołączone do SWZ stanowią wyłącznie element pomocniczy mający ułatwić sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowanego przez Wykonawcę. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową. Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji w oparciu o załączoną dokumentację projektową z uwzględnieniem zapisów zapytania ofertowego. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych.
Prace określone w niniejszym zapytaniu objęte są pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 23.05.2023 r. znak Z-I.5142.50.2023.MUK oraz pozwoleniem na budowę AR.6740.2.4.10.2023 z dn. 28.09.2023 r. wydanym przez Starostę Powiatu Białostockiego.
Z uwagi na fakt, iż cała inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcom uwarunkowane są uchwałą Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz Wstępną promesą dotyczącą dofinansowania inwestycji z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUODYW ZABYTKÓW, NR RPOZ/2022/5802/PolskLad.

CPV: 45453000-7, 45421130-4

Składanie ofert:
10) Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 9 maja 2024 r. do godz. 10:00, pocztą elektroniczną, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera na adres Parafii podany w pkt I zapytania ofertowego.

Miejsce i termin realizacji:
- termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Wykonawca udzieli co najmniej 60-miesiecznej gwarancji na wykonane roboty.
Zaleca się, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia dokonał wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji prac oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
3. Wymaganie związane z wykonaniem zamówienia
- warunki płatności: termin płatności 30 dni od daty dokonania protokolarnego odbioru robót i dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
4. Miejsce i termin składania ofert oraz sposób ich przygotowania
1) Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną powinna ona być podpisana podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
5) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
6) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
7) Oferta wraz z załącznikami, (jeżeli są dołączone) musi być sporządzona w języku polskim.
8) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9) Zamawiający ma prawo do jednokrotnego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty w przypadku braków wymaganych załączników.
11) Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia otwarcia ofert.
12) Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia złożonych ofert.
5. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
a) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty/dostawy polegające na wymianie/renowacji stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości robót minimum 100 000,00 złotych brutto każda robota;
b) wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na postawie odrębnych przepisów. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
6. informacja o wykluczeniu Wykonawców
Na mocy art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwaną dalej ,,specustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
3) wykonawcę oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
7. Kryteria oceny ofert
1) Cena - max. 80 punktów
Cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT-jeżeli występuje. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Kryterium ceny liczone według wzoru: PI = (Cmin/C) x Wl gdzie:
PI - ilość punktów obliczona dla kryterium ceny,
Cmin - cena brutto najtańszej oferty,
C - cena brutto rozpatrywanej oferty,
Wl - waga kryterium = 80
Najniższa cena ofertowa otrzyma 80 punktów.
2) Doświadczenie - max. 20 punktów
Wykonawcy posiadający doświadczenie w wymianie/renowacji stolarki okiennej lub drzwiowej w obiektach zabytkowych otrzymają dodatkową punktację. Sposób obliczania punktów:
- w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonywał co najmniej 3 roboty/montaże/wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej w obiektach zbytkowych (wpisanych do rejestru zabytków) otrzyma 20 punktów;
- w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonywał 1 - 2 roboty/montaże/wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej w obiektach zbytkowych (wpisanych do rejestru zabytków) otrzyma 10 punktów;
- w przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże się doświadczeniem w w/w pracach przy obiektach zabytkowych otrzyma w ramach tego kryterium 0 punktów.
Aby otrzymać punkty w ramach doświadczenie, razem z ofertą należy złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie prac wskazanych w oświadczeniu (dokumentami mogą być: protokoły odbioru lub referencje).
8. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę
- Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
- Wykaz robót - stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
- Wykaz osób - stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
9. Postanowienia ogólne
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
2) Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz innymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
3) Zamawiający odrzuci ofertę, której treść jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
4) Postępowanie zostanie unieważnione w przypadku, gdy:
a) nie zostanie złożona żadna oferta,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
c) wszystkie złożone oferty będą podlegały odrzuceniu,
d) postępowanie obarczone zostanie wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryterium wyboru oferty określonego w zapytaniu ofertowym).
6) Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ramach niniejszego postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na stronie prowadzonego postępowania.
7) Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki i wymagania określone w niniejszym zapytaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
8) W przypadku, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru kolejnej wśród złożonych ofert.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10) Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.