Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja obudowy zabytkowej studni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja obudowy zabytkowej studni

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Korfantów
Rynek 4
48-317 Korfantów
powiat: nyski
tel. +48 77 4343 820, wew. 34
gen@korfantow.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Korfantów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 77 4343 820
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,Konserwacja obudowy zabytkowej studni w Korfantowie" w ramach dotacji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
III. Opis przedmiotu zamówienia i warunki zamówienia:
o Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie Prac konserwatorskich przy obudowie zabytkowej studni w Korfantowie.
1) Konserwacja metalowej obudowy z demontażem i montażem - 10 m2,
2) Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej - badania stratygraficzne - 1 obiekt,
3) Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15 cm - rozbiórka elementu betonowego -0,60 m3,
4) Ręczne wykopy fundamentowe z transportem urobku samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km (kat. gr. I-II) - 0,58 m3,
5) Zbrojenie o śr. 10-14 mm konstrukcji betonowych: płyty fundamentowe, stropy, filary, ściany pionowej lub pochyłe, przyczółki jazów, mury oporowe, głowy śluz, słupy i pojedyncze belki- 89,280 kg,
6) Płyty fundamentowe żelbetowe - ręczne układanie betonu - 0,58 m3,
7) Montaż słupów i kolumn blokowych o obj. elem. Do 0,30 m3 - trzony - wykonanie i montaż postumentu z granitu - 7 elem.,
8) Rekonstrukcje narożnych elementów kraty - 8 sztuk, ręczne kute - 8 elem.
9) Rekonstrukcja lampy na zwieńczeniu wraz z projektem - 1 elem.,
10) Rekonstrukcja pompy wraz z projektem - 1 elem.

Otwarcie ofert: 3) Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
XIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) Ofertę należy składać pocztą tradycyjną, kurierską bądź osobiście do Urzędu Miejskiego w Korfantowie, Ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, piętro I, pok. 8.
6) TERMIN SKŁADANIA ofert ustala się na dzień: 7 maja 2024 roku do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania umowy.
3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 października 2024 r.

Wymagania:
I. Informacje o zamówieniu
1. Postępowanie w oparciu o art. 275 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
2. Niniejsze zapytanie ofertowe upublicznione zostaje na stronie internetowej Gminy Korfantów.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
8. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie Oferenta.
Gwarancja na wykonane prace restauracyjno-konserwatorskie: minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag.
2. Umowa dot. realizacji niniejszego zmówienia może zostać zawarta nie wcześniej niż po wystawieniu przez BGK promesy docelowej na realizację tego zamierzania.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej.
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym, sporządzonym wg. wzoru załącznika nr 1 do Zaproszenia do złożenia ofert, łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia. Cena ta obejmuje wszelkie koszty i opłaty ponoszone w związku z należytym wykonaniem umowy, w terminie wskazanym w niniejszym zaproszeniu.
2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN - nie dopuszcza się rozliczenia w walutach obcych.
3. Wykonawca uwzględnia w cenie ofertowej wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym również koszty towarzyszące, niezbędne dla pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT i brutto.
5. Jeżeli Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT, powinien wraz z ofertą złożyć oświadczenie w tym zakresie.
6. Całkowita cena brutto wykonania zamówienia powinna być wyrażona liczbowo i słownie. W przypadku różnicy między ceną wyrażoną słownie i liczbowo, ważna będzie cena wyrażona liczbowo.
7. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
V. Sposób przygotowania oferty.
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
2. Wszystkie formularze zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według wskazówek. W przypadku, gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczy Wykonawcy - należy wpisać ,,nie dotyczy".
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. Powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
4. Jeżeli jakiś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
5. Oferta winna być sporządzona wg wzoru formularzu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.
6. Oferta, a także wszelkie składane oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub zgodnie z postanowieniami umowy spółki.
7. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć oryginalne pełnomocnictwo dla tych osób.
8. Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone pieczęcią identyfikującą osobę składającą podpis.
9. Wszelkie poprawki (zmiany) dokonane w treści oferty powinny być parafowane przez osoby uprawnione do podpisywania oferty. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
10. Zmiana, wycofanie i zwrot oferty. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
a) w przypadku wycofania oferty Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę wycofuje.
b) w przypadku zmiany oferty Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian, a jeżeli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów - Wykonawca winien dokumenty te złożyć.
11. Wykonawca nie może wprowadzić zmian do oferty oraz wycofać jej po upływie terminu do składania ofert.
VI. Kryteria oceny ofert:
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie w oparciu o kryterium ceny
2) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawi najlepszą cenę
3) Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z przedstawianą ceną oferty.
4) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
VII.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 60 dni.
VIII. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która będzie posiadała najkorzystniejszą cenę oraz spełniać będzie wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia ofert.
4. Zamawiający dokona poprawy w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich i omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny, niezwłocznie informując o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.
Zasady poprawiania omyłek: Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem do złożenia oferty.
IX. Opis wymagań stawianych Wykonawcy.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi
2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
5) posiadają ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością.
6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
X. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymogi:
1) Wykazują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej:
trzy prace konserwatorskie o podobnym charakterze o wartości min. 100 000,00 zł brutto dla każdej wyszczególnionej pracy konserwatorskiej.
*Wykonawca winien złożyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo zakończone.
2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia tj.: dysponował co najmniej jedną osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, legitymującą się dyplomem konserwatora i restauratora dzieł sztuki o specjalizacji konserwacja i restauracja malarstwa i rzeźby polichromowanej.
Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, potwierdzający spełnianie powyższych warunków.
Brak złożonej oferty zgodnie ze wzorem formularza oraz innych dokumentów wymaganych w pkt X, czy też brak wszystkich niezbędnych danych wymaganych przez Zamawiającego może stanowić podstawę do odrzucenia oferty i nie brania jej do dalszej oceny.
XI. Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań stawianych wykonawcy:
1) Wypełniony formularz ofertowy - wg. wzoru zał. nr 1,
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz wymagań udziału w postępowaniu - wg. wzoru zał. nr 2,
3) Wykaz prac oraz osób - wg. wzoru zał. nr 3
4) Ewentualne inne dokumenty wg wymagań wynikających z treści niniejszego zaproszenia do złożenia
ofert.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
1) Zamawiający poinformuje wyłonionego Wykonawcę o dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie podpisania umowy.
3) Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze Wzorem Umowy (załącznik nr 4). Niezłożenie w/w dokumentów może być traktowane jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.
4) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy lub rezygnacji z wykonywania zamówienia Zamawiający wybiera ofertę, która pozostaje najkorzystniejsza z pośród pozostałych ofert.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zamówienia bez podania przyczyny.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert za pomocą faxu lub e-maila.
4) Na kopercie należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- nazwę inwestycji: ,,Konserwacja obudowy zabytkowej studni w Korfantowie"
5) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, wg wzoru załącznika nr 1 do zaproszenia do złożenia ofert.
*Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data
nadania listu poleconego). Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę podczas badania i oceny ofert.

Kontakt:
XIV. Osoby uprawnione ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcą:
W zakresie przedmiotu zamówienia i procedury zamówienia:
- Pan Paweł Nowacki - Naczelnik Wydziału Gospodarki, Ekologii i Nieruchomości (tel. 77 43 3 820 wew. 34)

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.