Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

WYMIANA CZĘŚCI POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z OBRÓBKAMI

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

WYMIANA CZĘŚCI POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z OBRÓBKAMI

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Rogatka" z siedzibą w Łodzi
ul.Aleksandrowska 118
91-224 Łódź
powiat: Łódź
tel. 607 221 029
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: 5.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 607 221 029
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
WYMIANA CZĘŚCI POKRYCIA DACHOWEGO BLOKU MIESZKALNEGO WRAZ Z OBRÓBKAMI
1. Cel przetargu
Celem przetargu jest wybór wykonawcy na wykonanie prac budowlanych na terenie zasobów S.M. ,,Rogatka" pod względem cenowym oraz przydatności dla Zamawiającego.
2. Przedmiot przetargu i zakres przedsięwzięcia: wymiana części pokrycia dachowego oraz poszycia 4 nadbudówek maszynowni dźwigów osobowych o łącznej powierzchni 990,0 m2 (90 mx 11 m) wraz z robotami towarzyszącymi na dachu bloku nr 509 przy Ul. Aleksandrowskiej 118 w Łodzi.
Zakres prac:
- demontaż zwodów poziomych siatki instalacji odgromowej,
- demontaż obróbek blacharskich z ogniomuru,
- rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z papy,
- demontaż pasa nadrynnowego,
- demontaż rynien,
- demontaż uchwytów mocujących system poziomy rynnowy,
- demontaż połaci dachowych z nadbudówek maszynowni dźwigów wraz z obróbkami blacharskimi,
- wykonanie nowych łączeń betonowych płyt dachowych i wyrównanie ubytków z zastosowaniem niekurczliwej szybko schnącej zaprawy,
- wykonanie dodatkowej izolacji płyt dachowych stosując emulsję dekarską głęboko penetrującą w celu zabezpieczenia czasowego przed opadami atmosferycznymi,
- montaż nowych uchwytów do mocowania systemu rynnowego,
- wykonanie i montaż nowego systemu rynnowego,
- wykonanie i montaż pasa nadrynnowego,
- zabezpieczenie antykorozyjne żeliwnych wywiewek kanalizacyjnych fi 170: 12 szt. i wentylacyjnych 18 szt.,
- wykonanie i montaż brakujących dekli na żeliwnych wywiewkach kanalizacyjnych,
- wykonanie, montaż i uszczelnienie obróbek blacharskich na nadbudówkach,
- wykonanie pokrycia części połaci dachowej i nadbudówek maszynowni dźwigowych o powierzchni warstwą podkładową z papy termozgrzewalnej o grubości 5 mm,
- wykonanie pokrycia części połaci dachowej i nadbudówek maszynowni dźwigowych papą termozgrzewalną wierzchniego krycia o grubości min. 5,2 mm,
- naprawa ścian nadbudówek maszynowni dźwigów za pomocą siatki tynkarskiej i zabezpieczenie za pomocą dwóch powłok farby elewacyjnej,
- wymiana papy na zadaszeniach nad płytami balkonowymi na XI piętrze w ilości 12 sztuk,
- wykonanie obróbek blacharskich ścian nadbudówek maszynowni,
- wykonanie i montaż manszet na obróbkach blacharskich,
- wykonanie, montaż i uszczelnienie obróbek blacharskich na ogniomurach,
- wykonanie i montaż nowych dwóch włazów dachowych typu ,,Kominiarczyk",
- montaż nowej, poziomej siatki instalacji odgromowej na powierzchni wymienianej połaci dachowej z wykonaniem pomiarów ciągłości zwodów i rezystancji,
- posprzątanie strefy roboczej, wywiezienie gruzu, blachy, papy wraz z utylizacją.

Otwarcie ofert: 12. Otwarcie i ocena ofert
12.1. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 06.05.2024 r. o godz. Od 8.30 do 12.00 w siedzibie Zamawiającego.
12.2. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi skład komisji przetargowej, nazwy i adresy Oferentów, oceni kompletność złożonych ofert oraz poda oferowane ceny, okres udzielonej gwarancji, proponowany termin realizacji oraz warunki płatności.

Specyfikacja:
7.1. Oferenci do przygotowania oferty otrzymują niniejszą specyfikację istotnych warunków zamówienia z załącznikami: w wersji papierowej do pobrania bezpośrednio w Dziale Technicznym Zamawiającego bądź w wersji elektronicznej.
Opłata za specyfikację i materiały wydane w wydrukowanej formie wynosi 32,52 zł + VAT.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert
10.1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Rogatka" Łódź, Ul. Aleksandrowska 118 , w sekretariacie Zarządu Spółdzielni.
10.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 29.04.2024 roku o godz. 14.00 .
10.3. Oferty otrzymane po terminie podanym w pkt. 10.2 zostaną zwrócone Oferentowi nieotwarte.
10.4. Koperta (opakowanie), w których składane są oferty winny spełniać wymogi podane w pkt. 4.6 SIWZ.

Wymagania:
3. Warunki jakie musza spełniać Oferenci
O zamówienie ubiegać się mogą wyłącznie Oferenci, którzy spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji.
4. Opis sposobu przygotowania oferty
4.1. Oferta winna być sporządzona w oparciu o specyfikację istotnych warunków zamówienia, tylko i wyłącznie na załączonym formularzu oferty.
4.2. Do oferty winny być dołączone wszelkie dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału II niniejszej specyfikacji.
4.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (pod warunkiem nieważności) trwałą i czytelną techniką pisma. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
4.4. Żądane dokumenty i oświadczenia powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzula ,,za zgodność z oryginałem" i poświadczonej przez Oferenta :
a) w przypadku firmy jednoosobowej - przez właściciela,
b) w przypadku spółki zgodnie z zapisem w umowie spółki lub w rejestrze sądowym,
c) w przypadku przedsiębiorstwa państwowego lub spółdzielni - zgodnie z zapisem w rejestrze sądowym
d) osobę posiadającą stosowne upoważnienia właściwej osoby wymienionej w p.pkt. a-c
4.5. Wszystkie miejsca, w których Oferent dokonał zmian lub uzupełnień, muszą być przez niego parafowane. Poprawki cyfr lub liczb należy napisać słownie.
4.6. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach lub opakowaniach zaadresowanych do Zamawiającego. Koperty winny posiadać oznaczenia:
,,Wykonanie wymiany pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek dekarskich i blacharskich" oraz nazwę i siedzibę Oferenta.
5. Odrzucenie ofert
5.1. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
- jest sprzeczna z regulaminem udzielania zamówień przez S.M. "ROGATKA" w Łodzi
- nie spełnia wymagań niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności jeżeli:
o Oferent nie złożył wymaganych dokumentów i oświadczeń
o Oferent nie wniósł wadium w wysokości i formie określonej w pkt.9.1 i 9.2
o oferta nie jest kompletna
o oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny
o oferta stanowi czyn nieuczciwej konkurencji
5.2. Oferty odrzucone nie będą poddane ocenie.
6. Kryteria udzjelenia zamówienia i ocena ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty kryteria stanowić będą: cena, okres udzielonej gwarancji, wiarygodność.
7.3. Oferta winna obejmować realizacje wszystkich robót i czynności niezbędnych do wykonania zamówienia. Oferent we własnym zakresie wycenia wszelkie koszty związane z organizacją i wykonaniem robót.
7.4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Ustalenie ceny oferty
Cena ofertowa stanowiąca wartość brutto jest ceną niezmienną, która obowiązywać będzie do końca realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku prowadzenia negocjacji ustalone warunki zostaną określone w protokole z negocjacji.
9. Wadium
9.1. Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Oferenta wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie; pięć tysięcy złotych 0/100),
9.2. Wadium należy wnieść przelewem bankowym na konto:
79 1320 1449 7650 0954 2000 0001 do dnia poprzedzającego termin składania ofert. Na dokumencie wniesienia wadium należy zaznaczyć:
,,Wadium na wykonanie części pokrycia dachowego bloku przy ul. Aleksandrowskiej 118 w Łodzi",
9.3. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
9.4. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.
9.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po:
- upływie terminu związanego z ofertą
- zawarciu umowy
- unieważnienia przetargu
9.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 7 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez
Oferenta, jeżeli :
a) jeżeli wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
b) jeżeli oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona
9.7. Wniesione wadium Zamawiający zwróci bez odsetek.
9.8. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
b) jeżeli zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta
9.9. Oferent zobligowany jest do podania numeru konta, na które ma nastąpić zwrot wadium.
11. Okres związania z ofertą
Oferent pozostaje związany z ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
II. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE WYMAGANE OD OFERENTÓW
O zamówienie może ubiegać się Oferent, który złoży ofertę składającą się z następujących dokumentów:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Specyfikacji.
2. Pisemne oświadczenie Oferenta - załącznik nr 2 do Specyfikacji.
3. Zaparafowany projekt umowy (na każdej zapisanej stronie) załącznik nr 3 do Specyfikacji.
4. Dowód wniesienia wadium - należy dołączyć kserokopie przelewu i podać konto, na które należy je zwrócić.
5. Aktualny dokument, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
6. Aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami.
7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami.
8. Uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie wpisu na listę członków izby samorządu zawodowego osoby (osób) odpowiedzialnych za realizację zamówienia (kierownik budowy).
9. Poświadczenia dotyczące zrealizowanych w ostatnich 3 latach robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z wykazem tych przedsięwzięć.
UWAGA:
1. Formularz ofertowy jako pierwszy oraz żądanie oświadczenia i dokumenty powinny być
ułożone w kolejności jak wyżej , wszystkie zapisane strony powinny posiadać numerację ciągłą i być podpisane przez Oferenta.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada niniejszej specyfikacji oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Zamawiający powiadomi Oferentów o wyniku rozstrzygnięć przetargu.

Kontakt:
7.2. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktu z Oferentami pracownika Działu Technicznego p. Mariusza Cholewińskiego tel. 607 221 029

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.