Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1204z dziś
7110z ostatnich 7 dni
22848z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa Związkowiec
ul. Kiepury 53
58-506 Jelenia Góra
powiat: Jelenia Góra
TEL./FAX 075-75-42-623
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelenia Góra
Wadium: 924,00 zł
Nr telefonu: TEL./FAX 075-75-42-6
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ:
Roboty budowlane polegające na naprawie zamknięć boksów śmietnikowych wykonanych z kształtowników stalowych, wymianie uszkodzonych siatek stalowych oraz na oczyszczeniu, zakonserwowaniu i pomalowaniu zadaszeń boksów śmietnikowych.

IV. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE TECHNICZNEGO WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Zakres robót obejmuje:
1.1. Naprawa bram wejściowych boksów śmietnikowych polegających na wymianie siatek oraz ich malowanie antykorozyjne o wymiarach:
- 2,0 x 2,0 m -4 m2 (przy budynku Kiepury 45A);
- 2,0 x 2,1 m - 4,2 m2 (przy budynku Kiepury 45B);
- 0,9 x 2,0 m - 1,89 m2 (przy budynku Kiepury 53);
- 0.45 x 2,2 m - 0.99 m2 (przy budynku Kiepury 59);
- 0,95 x 2,1 m - 1.995 m2 (przy budynku Kiepury 61);
- 1,9 x 2,0 m - 3.8 m2 (przy budynku Kiepury 65),
1.2. Wymiana siatek stalowych znajdujących się między ścianą a dachem boksów śmietnikowych oraz ich malowanie antykorozyjne o wymiarach:
- 2,35 x 0,7 m - 1.645 nr (przy budynku Kiepury 45B);
- 1,53 x 0,7 m - 1,071 m2 (przy budynku Kiepury 59).
- siatka o nieregularnych rozmiarach - 0.854 m2 x2 = 1,78 m2 (przy budynku Kiepury 59);
- 0,9 x 0,85 m - 0,765 m2 (przy budynku Kiepury 61);
- 1,5 x 0,65 m - 0,975 m2 (przy budynku Kiepury 61);
1.3. Montaż nowych kształtowników metalowych wykonanych z kątowników 30x30 mm i wypełnionych siatką ,,Rabitza" przy budynku Kiepury 65
- 1,05 x 0,5 m - 0,525 m2 x2 = 1,05 m2,
- 4,2 x 0,5 m - 2.1 m2 x2 = 4,2 m2,
- 4,3 x 0,5 m - 2,15 m2.
1.4. Wzmocnienie ściany z cegły klinkierową boksu śmietnikowego prętami żebrowanymi o grubości 8 mm przy budynku Kiepury 65 o wymiarach 4,55 x 1,40 m - 6,37 m2.
1.5. Montaż ekranu lub ogrodzenia dekoracyjnego wzdłuż boksu śmietnikowego przy budynku Kiepury 65 długością do 10 m, wysokością do 2 m.
1.6. Oczyszczenie, zakonserwowanie i pomalowanie z 2 stron zadaszeń boksów śmietnikowych:
- 3,88 x 7,98 m - 30.96 m2 (przy budynku Kiepury 45A);
- 3.86 x 6.14 m - 23.7 nr (przy budynku Kiepury 45B);
- 6,60 x 6,00 m - 39,6 ni2 (przy budynku Kiepury 53);
- 5,60 x 5,56 m -31.14 nr (przy budynku Kiepury 59);
- 5,72 x 5,29 m - 30,26 nr (przy budynku Kiepury 61);
- 5,54 x 4,85 m - 26,87 + 2,98 m2 (przy budynku Kiepury 65).
1.7. Demontaż uszkodzonych betonowych paneli osłaniających boks śmietnikowy oraz montaż nowych o wymiarach 2.0x0.5 m (2 szt.) przy budynku Kiepury 45A,
1.8. Naprawa zamknięć bram boksów śmietnikowych:
- demontaż starych oraz montaż nowych zamków, klamek (6 zestawów),
- demontaż starych oraz montaż nowych pionowych zatrzask blokujących do bram skrzydłowych ze sprężyną (12 sztuk) wraz z ich dodatkowym ochronnym zabezpieczeniem.
2. Zakres robót należy ustalić indywidualnie dla każdego boksu śmietnikowego w miejscu jego posadowienia z przedstawicielem Spółdzielni.
3. Przed przystąpieniem do przygotowania oferty należy dokonać bezwzględnie sprawdzenia z natury wymiarów wymaganych do wykonania prac określonych w SWZ.
4. Użyte materiały i wyroby budowlane muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie.
5. Informacji na temat przedmiotu zamówienia i jego realizacji udzielają pracownicy Administracji Domów Mieszkalnych Spółdzielni, tel. 501 124 320.

Otwarcie ofert: 1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2024 r. o godz. 13:00 w siedzibie Spółdzielni przy Ul. Kiepury 53 w Jeleniej Górze.

Składanie ofert:
a) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać do dnia 30.04.2024 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Spółdzielni przy Ul. Kiepury 53 w Jeleniej Górze w zaklejonych kopertach z napisem:
,,Remont 6 boksów śmietnikowych gromadzących odpady komunalne z 14 budynków mieszkalnych zarządzanych przez Spółdzielnię"
b) OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
- zakończenie wszystkich robót budowlanych do 31.10.2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony.
1. Wymagania podstawowe:
1.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
1.2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta (Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Oferenta(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Oferenta(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
1.3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Oferenta, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione.
1.4. Wzory dokumentów dołączonych do SWZ mogą zostać wypełnione przez Oferenta i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Oferenta w formie zgodnej z SWZ.
1.5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Spółdzielni, Oferentom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.
2. Forma oferty:
2.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej.
2.2. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
2.3. Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Oferenta upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Oferenta lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacje niewymagane przez Spółdzielnię (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane.
2.4. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Oferent naniósł poprawki lub zmiany do wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Spółdzielnię) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.
2.5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do SWZ powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Oferenta upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Oferenta lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
3. Kompletna oferta powinna zawierać:
3.1. Formularz Oferty, z nazwą i adresem Oferenta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ.
3.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ.
3.3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.4. Aktualny wyciąg z CEIDG o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przetargiem, wystawiony nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania oferty.
3.5. Aktualną polisę ubezpieczeniową OC Oferenta związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą objętą przetargiem o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, obejmującą OC deliktową i kontraktową oraz kserokopię ogólnych warunków ubezpieczenia. Jeżeli Oferent korzysta z usług podwykonawców, to rozszerzenie ubezpieczenia OC o ubezpieczenie podwykonawców do wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
3.6. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego.
3.7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, który należy dołączyć do oferty.
3.8. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania oferty, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ.
3.9. Stosowne Pełnomocnictwo!a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Oferenta.

3.10. Informacja o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników oraz kopie uprawnień.
3.11. Certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną do każdego wbudowanego materiału.
5. Okres udzielonej gwarancji na:
- wykonane roboty budowlane 60 miesięcy,
- dla wbudowanych materiałów 60 miesięcy.
c) WARUNKI ROZPATRYWANIA OFERT:
2. Oferentom nie przysługuje prawo do odwołań.
3. Spółdzielnia podpisze umowę z oferentem, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
4. W przypadku, gdy oferta nie spełni warunków, o których mowa w rozdziale nr VI Spółdzielnia odrzuci ofertę.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin związania ofertą wynosi 35 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
7. Spółdzielnia dopuszcza prowadzenie negocjacji z Oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty i których oferty są porównywalne.
8. Spółdzielnia ma prawo do zmiany warunków przetargu na każdym etapie postępowania przetargowego, unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyn.
e) WADIUM:
1. Oferent jest obowiązany do wpłacenia wadium w wysokości 924,00 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia cztery złotych i zero groszy) na konto Spółdzielni w PKO BP nr 28 1020 2124 0000 8402 0006 8502. W godzinie otwarcia ofert wadium musi się znaleźć na koncie Spółdzielni.
2. Wadium może być wniesione również w jednej z następujących form:
2.1 w poręczeniach bankowych,
2.2 w gwarancjach bankowych,
2.3 w gwarancjach ubezpieczeniowych.
3. Spółdzielnia zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
3.1. upłynął termin związania ofertą,
3.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
3.3. Spółdzielnia unieważniła lub odwołała postępowanie o udzielenie zamówienia.
4. Spółdzielnia zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Oferenta:
4.1. który wycofał ofertę przed wpływem terminu składania ofert,
4.2. który został wykluczony z postępowania,

5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Spółdzielnia zwraca je w wartości nominalnej bez odsetek.
6. Spółdzielnia zatrzymuje wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
6.1. mimo wyznaczenie terminu na podpisanie umowy odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie lub zwleka z jej podpisaniem, lub
6.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
6.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn nie leżących po stronie Spółdzielni.
7. Wadium złożone w pieniądzu przez Oferenta wygrywającego przetarg ulega zatrzymaniu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu, to przed podpisaniem umowy Oferent musi wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w pieniądzu.
9. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócona Oferentowi następująco:
9.1. 50 % kwoty zostanie zwrócona w terminie 14 dni po bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy,
9.2. 50 % kwoty zostanie zwrócona w terminie do 14 dni po upływie okresu gwarancji lub rękojmi za wady, na podstawie protokołu bezusterkowego przeglądu gwarancyjnego.
10. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy nie podlega oprocentowaniu.
X. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE UMOWY:
1. Umowa zostaje zawarta w formie pisemnej na czas określony do 31.10.2024 r. i mają do niej zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy.
3. Spółdzielnia może odstąpić od umowy, jeżeli:
3.1. zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne lub zabezpieczające przeciwko Oferentowi,
3.2. Oferent przerwał realizację przedmiotu umowy na okres powyżej 7 dni i nie kontynuuje robót pomimo dodatkowego wezwania przez Spółdzielnię,
3.3. Oferent wykonuje roboty będące przedmiotem umowy niezgodnie z umową.
4. Pozostałe warunki i postanowienia jak w załączonym Nr 3 - projekt umowy.
XI. WARUNKI KOŃCOWE:
Do przetargu nie może przystąpić Wykonawca, który pozostaje w stosunku powinowactwa lub pokrewieństwa z członkami Rady Nadzorczej, Zarządu i Komisji Przetargowej.

Uwagi:
d) KRYTERIA OCENY OFERT:
Przy wyborze oferty Spółdzielnia będzie się kierowała kryterium najkorzystniejszej ceny.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.