Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
22976z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. Lompy 19 woj. śląskie
40-038 Katowice
powiat: Katowice
Telefon: 47 8512050
zamowienia@ka.policja.gov.pl
https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 47 8512050
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf dla OPP Katowice i CBŚP Katowice
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf dla OPP Katowice i CBŚP Katowice w podziale na dwa zadania (części), a wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf ubraniowych dla OPP Katowice, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3.1 do SWZ; Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf metalowych dla CBŚP Katowice, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3.2 do SWZ; Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku, o którym mowa wyżej Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa wyżej przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w załączniku nr 3.1- 3.2 do SWZ na poziomie +/- 5%. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, modelu, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu w załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy dla poszczególnych zadań. W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularzu ofertowym ,,wyrób własny". Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp - jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1-3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia dostawy dla poszczególnych pozycji w zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1do SWZ - Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, c) załącznik nr 3.1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, d) załącznik nr 3.2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2. Zamawiający w trybie art. 257 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf ubraniowych dla OPP Katowice
Opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf dla OPP Katowice. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku, o którym mowa wyżej Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa wyżej przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 do SWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w załączniku nr 3.1 do SWZ na poziomie +/- 5%. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, modelu, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu w załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy dla poszczególnych zadań. W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularzu ofertowym ,,wyrób własny". Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp - jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia dostawy dla poszczególnych pozycji w zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1do SWZ - Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, c) załącznik nr 3.1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.
Wewnętrzny identyfikator: ZP-2380-62/2024 zadanie nr 1
Główna klasyfikacja (cpv): 39130000 Meble biurowe

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf metalowych dla CBŚP Katowice
Opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf dla CBŚP Katowice. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczanego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku, o którym mowa wyżej Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa wyżej przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w załączniku nr 3.2 do SWZ na poziomie +/- 5%. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, modelu, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu w załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy dla poszczególnych zadań. W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularzu ofertowym ,,wyrób własny". Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp - jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia dostawy dla poszczególnych pozycji w zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1do SWZ - Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, c) załącznik nr 3.2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2, Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.
Wewnętrzny identyfikator: ZP-2380-62/2024 zadanie nr 2
Główna klasyfikacja (cpv): 44421000 Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

CPV: 39130000, 44421000,

Dokument nr: 212835-2024, ZP-2380-62/2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 14/05/2024 09:00:00 (UTC+2)
Miejsce: https://slaska-policja.eb2b.com.pl postępowanie ZP-2380-62/2024

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Instrukcja korzystania z Platformy zawarto w sekcji XIV SWZ
Adres URL: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 14/05/2024 08:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 88 Dzień
Informacje, które można uzupełnić po upływie terminu zgłoszeń:
Według uznania nabywcy niektóre brakujące dokumenty dotyczące oferenta mogą zostać przedłożone później.
Informacje dodatkowe: Zamawiający wykluczy Wykonawcę, podwykonawcę: art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporz. (UE) 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 (Dz.U. 2022 poz. 835), art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP. Zamawiający na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 139 ust. 2 ustawy, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 JEDZ. Podmiotowe środki dowodowe: Informacja z KRK w zakresie:art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. Zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru zał. nr 5 do SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( spółka cywilna, konsorcjum firm), składając oświadczenie według wzoru Załącznik nr 4 do SWZ, Załącznik nr 4a oraz 4b do SWZ oraz inne oświadczenia i dokumenty wskazane w sekcji VIII punkt 1.2.1 oraz 1.2.2 jeżeli ich oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie z art. 126 ust. 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, którą wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie powyższego następuje na załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w załączniku nr 1 do SWZ ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. W przypadku podwykonawcy, na którego przypada ponad 10% wartości zamówienia jego oświadczenie według wzoru Załącznika nr 4 oraz nr 4c do SWZ jeżeli oferta, w której wykonawca wskaże podwykonawcę zostanie najwyżej oceniona na wezwanie z art. 126 ust. 1. W sytuacji gdy w chwili zawierania umowy Wykonawca nie znał podwykonawcy, a złożył oświadczenie na formularzu ofertowym, że część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy to z chwilą poznania nazwy firmy realizującego ten zakres zamówienia podwykonawca zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie 3. 5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Sekcja XIV SWZ Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Sekcja XVI SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty. Sekcja XVII SWZ Sposób obliczenia ceny. Sekcja XX SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Sekcja XXI SWZ Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy, przedmiotowe środki dowodowe. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl, oraz podpisana kwalifikowanym podpisem kwalifikowanym przez osobę uprawnioną. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na platformie https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Złożenie oferty (formularz ofertowy, formularz cenowy) nie podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 w związku z art. 63 ust. 1 ustawy. Do oferty należy załączyć: Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ); Przedmiotowe środki dowodowe, Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych: w postaci Kart produktów oferowanych w załączniku nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla każdego zadania w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje produkt/model konkretnego producenta, a potwierdzających, że oferowany asortyment w załączniku nr 1 do SWZ formularz ofertowy, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, sporządzone w języku polskim. Przedmiotowe środki dowodowe mają zawierać wszystkie elementy możliwe do oceny czy oferowany produkt spełnia warunki zamówienia określone w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje wyrób własny wykonawca składa oświadczenie według wzoru załącznika nr 6 do SWZ oraz w postaci certyfikatu Instytutu Mechaniki Precyzyjnej do przechowywania: dokumentów niejawnych z klauzulą ściśle tajne klasa S2 (wg PN-EN 14450) oraz Typ 3 (wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych). Ma zastosowanie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: zadanie nr 1 OPP w Katowicach Ul. Koszarowa 17 zadanie nr 2 CBŚP w Katowicach Ul. Lompy 19
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-038
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Koszarowa 17
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-068
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 01/07/2024
Data zakończenia trwania: 30/08/2024

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Lompy 19
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-038
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Numer rejestracyjny: 6340137913
Departament: Wydział Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Lompy 19 woj. śląskie
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-038
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Wydział Zamówień Publicznych
E-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl
Telefon: 47 8512050
Adres strony internetowej: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
Profil nabywcy: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.