Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7159z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont umywalni dla dzieci wraz z wymianą pionu kanalizacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont umywalni dla dzieci wraz z wymianą pionu kanalizacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dyrektor Publicznego Przedszkola nr 2 w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Kozielska 3
47-224 Kędzierzyn-Koźle
powiat: kędzierzyńsko-kozielski
tel.: 77 472 30 84
pp2@kedzierzynkozle.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 77 472 30 84
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT / ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Publicznego Przedszkola nr 2 w Kędzierzynie-Koźlu

zaprasza potencjalnych
Wykonawców do złożenia ofert na ,,Remont umywalni dla dzieci na 1 piętrze wraz z wymianą pionu
kanalizacyjnego"

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert:
Remont pomieszczenia umywalni na 1 piętrze budynku wraz z wymianą pionu kanalizacyjnego.
Roboty obejmuję:
- Demontaż istniejącej armatury sanitarnej oraz instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej w
przewidzianym zakresie;
-Skucie istniejących okładzin ściennych i posadzkowych;
-Montaż instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz elektrycznej ;
-Wykonanie nowych okładzin ściennych i posadzkowych;
-Wymianę istniejącego parapetu na parapet granitowy;
- Montaż nowej armatury tj umywalek oraz baterii umywalkowych uruchamianych
fotokomórką;
-Montaż nowych luster i pojemników na mydło;
-Wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ściany nad glazurą i na suficie;
-Wywiezienie i utylizację odpadów;
Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, który znajduje się w załączniku

Dokument nr: PP2.262.1. 2024

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty:
a) pisemnie oryginał na adres: Publiczne Przedszkole nr 2, Ul. Kozielska 3, 47-224 Kędzierzyn-Koźle
b) mailem skan na adres e-mail: pp2@kedzierzynkozle.pl,
w języku polskim do dnia 30.04.2024 r. do godz.: 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 1-30 lipca 2024 r.

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej w zapytaniu działalności,
- posiadanie specjalistycznej wiedzy i doświadczenia do należytego wykonania zamówienia,
- znajdowanie sio w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na wykonanie zamówienia,
- niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Kryteria oceny ofert: cena - 80 pkt, okres gwarancji - 20 pkt,
5. Okres gwarancji: co najmniej 36 miesięcy.
7. Warunki płatności: przelew na konta wykonawcy w terminie 14 dni po zakończeniu prac i
otrzymaniu faktury.
8. Sposób przygotowania oferty: oferta należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
zgodnie z załączonym wzorem oraz należy dołączyć następujące dokumenty :
- Kosztorys ofertowy,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załączonym wzorem

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczne Przedszkole nr 2, z siedzibą w
Kędzierzynie-Koźlu (47-224), ul. Kozielska 3, adres e-mail: pp2@kedzierzynkozle.pl, tel. 77 472 30 84;
2.Sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Publicznym Przedszkolu nr 7 to: adres
korespondencyjny ul. Kozielska 3, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: pp2@kedzierzynkozle.pl,
tel. 77 472 30 84;
3.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
przedmiotowego zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych (wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto), w tym: szacowania
wartości zamówienia, przeprowadzenia rozeznania rynku, oceny otrzymanych ofert, wyboru
wykonawcy, prowadzenia rozliczeń finansowych;
4.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1)6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na Administratorze) - w celu prowadzenia
przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (oceny ofert i wyboru
najkorzystniejszej oferty udzielenia zamówienia/zlecenia, realizacji i rozliczenia zamówienia,
archiwizacji dokumentacji), a podstawa prawna ich przetwarzania wynika z ustawy o finansach
publicznych, ustawy o rachunkowości oraz obowiązku stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów
publicznych;
2)art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
3)art. 6 ust. 1 lit. f RODO - dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w
umowie z Wykonawcą będą przetwarzane w celach kontaktowych oraz w związku z realizacjąpostanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
5.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione do tego na podstawie
obowiązujących przepisów prawa oraz osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 6 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane na podstawie zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych osobowych - firmom zapewniającym hosting strony internetowej, Biuletynu
Informacji Publicznej, firmom zapewniającym usługi niszczenia dokumentów oraz obsługę prawną;
6.Pani/Pana dane osobowe Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz załącznikiem do ww. ustawy określającym okresy
archiwizowania dokumentów. Zgodnie z kategorią archiwalną jest to okres 5 lat, w przypadku
zamówień współfinansowanych ze środków unijnych okres przechowywania zależy od wytycznych
Operatora danego Programu. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego po
zakończenia sprawy;
7.Pani/ Pana dane osobowe, zostały pozyskane od Oferenta biorącego udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
8.Administrator może przetwarzać Pani/Pana następujące dane osobowe: imię i nazwisko, pełnioną
funkcję/stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji, którą Pani/Pan reprezentuje, numer telefonu,
adres email. W uzasadnionych przypadkach Administrator będzie przetwarzał następujące dane:
numer uprawnień zawodowych, dane zawarte w udzielanych pełnomocnictwach, informacje
dotyczące doświadczenia zawodowego, numer rachunku bankowego, opinie związane z realizacją
umowy;
9.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
10.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
profilowane;
11.posiada Pani/Pan prawo do:
1)dostępu do danych osobowych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
2)sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub
niekompletne;
3)żądania usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18
RODO;
5)przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO;
6)sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdy przetwarzanie danych odbywa
się na podstawie art. 6 ust.1 lit f RODO;12.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej;
13.dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed
ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym
ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Kontakt:
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami - Marzena Naróg , dyrektor przedszkola.
(nr tel. 507135040)

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.