dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Lesko)
kujawsko-pomorskie (Pruszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont umywalni dla dzieci wraz z wymianą pionu kanalizacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dyrektor Publicznego Przedszkola nr 2 w Kędzierzynie-Koźlu ul. Kozielska 3 47-224 Kędzierzyn-Koźle powiat: kędzierzyńsko-kozielski tel.: 77 472 30 84 pp2@kedzierzynkozle.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kędzierzyn-Koźle |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 77 472 30 84 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT / ZAPYTANIE OFERTOWE Dyrektor Publicznego Przedszkola nr 2 w Kędzierzynie-Koźlu zaprasza potencjalnych Wykonawców do złożenia ofert na ,,Remont umywalni dla dzieci na 1 piętrze wraz z wymianą pionu kanalizacyjnego" 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, umożliwiający złożenie ofert: Remont pomieszczenia umywalni na 1 piętrze budynku wraz z wymianą pionu kanalizacyjnego. Roboty obejmuję: - Demontaż istniejącej armatury sanitarnej oraz instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej w przewidzianym zakresie; -Skucie istniejących okładzin ściennych i posadzkowych; -Montaż instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz elektrycznej ; -Wykonanie nowych okładzin ściennych i posadzkowych; -Wymianę istniejącego parapetu na parapet granitowy; - Montaż nowej armatury tj umywalek oraz baterii umywalkowych uruchamianych fotokomórką; -Montaż nowych luster i pojemników na mydło; -Wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ściany nad glazurą i na suficie; -Wywiezienie i utylizację odpadów; Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, który znajduje się w załączniku Dokument nr: PP2.262.1. 2024 Składanie ofert: 6. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty: a) pisemnie oryginał na adres: Publiczne Przedszkole nr 2, Ul. Kozielska 3, 47-224 Kędzierzyn-Koźle b) mailem skan na adres e-mail: pp2@kedzierzynkozle.pl, w języku polskim do dnia 30.04.2024 r. do godz.: 12:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: 1-30 lipca 2024 r. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu: - posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej w zapytaniu działalności, - posiadanie specjalistycznej wiedzy i doświadczenia do należytego wykonania zamówienia, - znajdowanie sio w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na wykonanie zamówienia, - niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Kryteria oceny ofert: cena - 80 pkt, okres gwarancji - 20 pkt, 5. Okres gwarancji: co najmniej 36 miesięcy. 7. Warunki płatności: przelew na konta wykonawcy w terminie 14 dni po zakończeniu prac i otrzymaniu faktury. 8. Sposób przygotowania oferty: oferta należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z załączonym wzorem oraz należy dołączyć następujące dokumenty : - Kosztorys ofertowy, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załączonym wzorem Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczne Przedszkole nr 2, z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu (47-224), ul. Kozielska 3, adres e-mail: pp2@kedzierzynkozle.pl, tel. 77 472 30 84; 2.Sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Publicznym Przedszkolu nr 7 to: adres korespondencyjny ul. Kozielska 3, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: pp2@kedzierzynkozle.pl, tel. 77 472 30 84; 3.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto), w tym: szacowania wartości zamówienia, przeprowadzenia rozeznania rynku, oceny otrzymanych ofert, wyboru wykonawcy, prowadzenia rozliczeń finansowych; 4.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: 1)6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na Administratorze) - w celu prowadzenia przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty udzielenia zamówienia/zlecenia, realizacji i rozliczenia zamówienia, archiwizacji dokumentacji), a podstawa prawna ich przetwarzania wynika z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz obowiązku stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych; 2)art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 3)art. 6 ust. 1 lit. f RODO - dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawcą będą przetwarzane w celach kontaktowych oraz w związku z realizacjąpostanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora; 5.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione do tego na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 6 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych - firmom zapewniającym hosting strony internetowej, Biuletynu Informacji Publicznej, firmom zapewniającym usługi niszczenia dokumentów oraz obsługę prawną; 6.Pani/Pana dane osobowe Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz załącznikiem do ww. ustawy określającym okresy archiwizowania dokumentów. Zgodnie z kategorią archiwalną jest to okres 5 lat, w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych okres przechowywania zależy od wytycznych Operatora danego Programu. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego po zakończenia sprawy; 7.Pani/ Pana dane osobowe, zostały pozyskane od Oferenta biorącego udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; 8.Administrator może przetwarzać Pani/Pana następujące dane osobowe: imię i nazwisko, pełnioną funkcję/stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji, którą Pani/Pan reprezentuje, numer telefonu, adres email. W uzasadnionych przypadkach Administrator będzie przetwarzał następujące dane: numer uprawnień zawodowych, dane zawarte w udzielanych pełnomocnictwach, informacje dotyczące doświadczenia zawodowego, numer rachunku bankowego, opinie związane z realizacją umowy; 9.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; 10.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane; 11.posiada Pani/Pan prawo do: 1)dostępu do danych osobowych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 2)sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 3)żądania usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 4)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO; 5)przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 6)sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit f RODO;12.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej; 13.dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kontakt: 9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami - Marzena Naróg , dyrektor przedszkola. (nr tel. 507135040) |
© eurobudowa.pl 2004-2024