dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja Domu Kultury |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Wąbrzeźno Wolności 18 87-200 Wąbrzeźno powiat: wąbrzeski 56 6884500 sekretariat@wabrzezno.com https://platformazakupowa.pl/transakcja/907030 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Wąbrzeźno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 56 6884500 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I zamówienia - Roboty budowlane polegające ma modernizacji Wąbrzeskiego Domu Kultury Zakres prac obejmuje w szczególności: - oczyszczenie i przygotowanie placu budowy; - prace rozbiórkowe; - wykonanie nowych schodów na sali widowiskowej wraz z okładzinami; - wykonanie okładzin ściennych i sufitowych z paneli akustycznych, z wełny skalnej zabezpieczonej tkaniną z włókniny szklanej, parkietu; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, oświetleniowej i teletechnicznej; - wykonanie instalacji c.o. i klimatyzacji na Sali widowiskowej; - wykonanie nowych okładzin na schodach zewnętrznych wraz z balustradami; - wykonanie portalu nad wejściem głównym z elementów stalowych wraz z fundamentami; - montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 40,04 KWp; - montaż platformy schodowej zewnętrznej na schodach wejściowych w budynku; - wykonanie elewacji budynku wraz z okładzinami; - modernizacja pomieszczenia realizatorskiego oraz technicznego; - uporządkowanie placu budowy. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: - projekcie architektoniczno - budowlanym, - projektach technicznych, - specyfikacjach technicznych, - przedmiarach - zwanych dalej szczegółowym opisem zamówienia ( OPZ) dla Części I zamówienia oraz w projekcie umowy dla Części I zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 8 a do SWZ. Część II zamówienia - wyposażenie sali widowiskowej Wąbrzeskiego Domu Kultury w urządzenia realizatorskie, sceniczne i multimedialne. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - prace rozbiórkowe; - wykonanie elektroakustyki wraz z systemem nagłośnienia frontowego, systemu nagło-śnienia monitorowego, systemu cyfrowej konsolety fonicznej, systemu mikrofonów bezprzewodowych, mikrofony przewodowe, odtwarzacze, okablowanie, akcesoria. - demontaż istniejącego oraz wykonanie nowego systemu mechaniki scenicznej; - demontaż istniejącego oraz wykonanie nowego systemu oświetlenia scenicznego wraz z system sterowania oświetleniem ogólnym Sali widowiskowej; - wykonanie systemu multimedialnego tj. systemu nagłośnieniowego wraz z projekto-rem multimedialnym; - uporządkowanie placu budowy. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: - projekcie architektoniczno - budowlanym, - projektach technicznych, - specyfikacjach technicznych, - przedmiarach - zwanych dalej szczegółowym opisem zamówienia ( OPZ) dla Części II zamówienia oraz w projekcie umowy dla Części II zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 8 b do SWZ. Część III zamówienia - DOSTAWA oraz montaż foteli i wykładziny w sali widowiskowej Wąbrzeskiego Domu Kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę i montaż 362 foteli; - dostawę i montaż 524,58 m2 wykładziny. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: - projekcie architektoniczno - budowlanym, - projektach technicznych, - specyfikacjach technicznych, - przedmiarach - zwanych dalej szczegółowym opisem zamówienia ( OPZ) dla Części III zamówienia oraz w projekcie umowy dla Części III zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 8 c do SWZ. CPV: 45000000-7, 45452000-0,45443000-4,45430000-0,45442100-8,45232460-4,45310000-3,45311000-0, 31527260-6, 31500000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00281908, ZP.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/907030 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/907030 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Zalecenia: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z ,,OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych" (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.). 1. Zamawiający zaleca sporządzanie plików w formacie .pdf 2. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1. .zip (ZIP file format) 2. .7Z (7-ZIP file format). 4. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu znajdują się: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB. 4. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES (podpis wewnętrzny). 5. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6. Opatrzenie plików zawierających ofertę, oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany Aby opatrzyć pliki podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące profilu zaufanego znajdują się na stronie serwisu gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany 7. Opatrzenie plików zawierających ofertę, oświadczenia lub dokumenty podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: ,,e-dowodu" oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Wąbrzeźno, w sprawach, reprezentowana przez Burmistrza Wąbrzeźna, z siedzibą w Wąbrzeźnie przy Ul. Wolności 18, 87 - 200 Wąbrzeźno, e-mail: sekretariat@wabrzezno.com 1. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Wąbrzeźno, e-mail: iod@wabrzezno.com Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/ Panu praw związanych z przetwarzaniem danych. 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury"- znak sprawy ZP.271.3.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp (podst. art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz zawarcia i realizacji umowy w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO). 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa Pzp, ponadto organom, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa (w tym organy ścigania i kontroli), osobom i podmiotom pisemnie upoważnionym przez Administratora oraz podmiotom wykonującym zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług i serwisu (np. kancelaria prawna, podmiot obsługujący korespondencję, hostingodawca poczty i stron internetowych). 4. Pani/ Pana dane osobowe przechowywane przez okres: a) pięciu lat kalendarzowych począwszy od dnia pierwszego stycznia roku następnego od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy dokumentacji zamówienia publicznego); b) dziesięciu lat kalendarzowych począwszy od dnia pierwszego stycznia roku następnego, liczonego od daty zakończenia trwania umowy (dotyczy umowy o udzielenie zamówienia publicznego) - zgodnie z rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych będzie uniemożliwienie udziału w postępowaniu. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Posiada Pani/Pan: a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) prawo do żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych - gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, c) prawo żądania od administratora usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, o osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, o osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, o dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, o dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: o osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, o przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, o Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, o osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu, o prawo do przenoszenia danych - w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: - przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę, - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; d) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: o zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, o przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych; e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, f) prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie (w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody). Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysonuje już tymi danymi informacyjnymi (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907030 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/907030 tj. na stronie prowadzonego postępowania Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024