Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja inwestycji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja inwestycji

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
ul. płk. Witolda Pileckiego 1
45-331 Opole
powiat: Opole
sekretariat@mzd.opole.pl
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,162483,f4d22348958df11e89ae15fd5f1f43bc.html
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA".
Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA" w zakresie:
Część 1:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA" przy Ul. Prószkowskiej w Opolu - droga wojewódzka 414 (w rejonie włączenia z Ul. Wiosenną i drogą dojazdową do pływalni "Wodna Nuta"),
Każda z części podzielona jest na trzy etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:
ETAP I wykonanie dokumentacji projektowej budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych, tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót, zwanej dalej w treści ,,dokumentacją projektową".
ETAP II wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej w Etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
ETAP III - wykonanie oraz montaż 2 szt. tablic informacyjnych w formacie A3
Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,Super Zebra" (stanowiący załącznik do PFU),
5) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
6) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
7) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 - po 2 dla każdej lokalizacji),
8) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
9) opracowanie stałej organizacji ruchu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA".
Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA" w zakresie:
Część 2:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA" przy Ul. Oświęcimskiej w Opolu - droga wojewódzka 423 (w rejonie skrzyżowania z Ul. Złotą).
Każda z części podzielona jest na trzy etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:
ETAP I wykonanie dokumentacji projektowej budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych, tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót, zwanej dalej w treści ,,dokumentacją projektową".
ETAP II wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej w Etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
ETAP III - wykonanie oraz montaż 2 szt. tablic informacyjnych w formacie A3
Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,Super Zebra" (stanowiący załącznik do PFU),
5) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
6) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
7) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 - po 2 dla każdej lokalizacji),
8) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
9) opracowanie stałej organizacji ruchu.

CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45316110-9,45233222-1,71320000-7,45311100-1,45317000-2,45316000-5,45233290-8,71248000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00282660, NP.260.15.2024.P

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.umopole.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://umopole.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
-Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
- Google Chrome 31
- Mozilla Firefox 26
- Opera 18
b) Pozostałe wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet
- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
- włączona obsługa JavaScript
- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
- zainstalowany Acrobat Reader
- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
- Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
- Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
- Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
- Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
d) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp,application/msword, application/drafting,
image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip,
multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png,
application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff,
image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel,
application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip,
application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet,
application/acad, application/x-acad,
application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg.
e) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM
DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu.
W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie zakupowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.
Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące komunikacji zawarte zostały w rozdziale 16 i 18 SWZ dostępnej na www.umopole.logintrade.net
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.umopole.logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - zwane dalej RODO, Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Ul. płk. Witolda Pileckiego 1, 45-331 Opole informuje, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Ul. płk. Witolda Pileckiego 1, 45-331Opole.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych i może Pani/Pan skontaktować się z nim pisząc na adres iod@mzd.opole.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj w celu wykonania umowy;
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605) ,,ustawa Pzp" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu nr. ref. NP.260.15.2024.P prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) Kategoria danych osobowych
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe zwykłe niezbędne do zamówienia.
5) Źródło pochodzenia danych
Miejski Zarząd dróg w Opolu gromadzi dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby, od której pochodzą.
6) Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych i funkcji, podmioty którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (,,Podmioty Przetwarzające"). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych tylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Dane te nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
7) Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
-zgodnie z zapisami SWZ.
8) Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych, prawo do ich sprostowania, a w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa:
- prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.
9) Obowiązek lub dobrowolność podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów Prawa zamówień publicznych, prawa podatkowego.
10) Informacja o profilowaniu
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11) Prawo do kontaktu z organem nadzorczym.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pozostałe szczegółowe wymagania dotyczące RODO zawarte zostały w rozdziale 39 SWZ dostępnej na www.umopole.logintrade.net

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,162483,f4d22348958df11e89ae15fd5f1f43bc.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z instrukcją pn. ,,Udział w trybie podstawowym bez negocjacji" zmieszczoną na Platformie zakupowej w zakładce INSTRUKCJE https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.