lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
wielkopolskie (Leszno)
wielkopolskie (Krzykosy)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
małopolskie (Myślenice)
łódzkie (Tuszyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali produkcji surowca z recyklingu |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
IZOBLOK S.A Legnicka 15 41-503 Chorzów powiat: Chorzów +48 663 635 353, +48 601 069 936 agnieszka.krzakala@izoblok.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187973 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Chorzów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 663 635 353, +48 |
Termin składania ofert: | 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa hali produkcji surowca z recyklingu Powstaje w kontekście naboru FENG.01.01-IP.01-005/23 - Przeprowadzenie prac B+R i wdrożeniowych w zakresie optymalizacji materiałowej i procesowej wytwarzania produktów na bazie spienionego polipropylenu dla branży motoryzacyjnej Część 1 Budowa hali produkcji surowca z recyklingu Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcji surowca z recyklingu. Specyfikacja technicznych warunków zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania budowlanego - budowa hali produkcji surowca z recyklingu na podstawie dokumentacji projektowej. Oferta musi zawierać cenę za kompleksową budowę obiektu na podstawie dokumentacji projektowej, którą Zamawiający wyśle oferentowi po podpisaniu i odesłaniu klauzuli o poufności stanowiącej załącznik do Zapytania ofertowego. I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcji surowca z recyklingu w Izoblok SA. II. Zakres rzeczowy zamówienia i wymagania Zamawiającego 1. Budowa hali produkcji surowca z recyklingu: A. Założenia branży budowlanej. a) Teren przygotowany pod budowę hali: Projektowany budynek to hala produkcyjno-magazynowa z przedsionkiem z instalacją fotowoltaiczną na dachu oraz ścianami oporowymi. Obsługa magazynu poprzez wózki widłowe oraz transport zautomatyzowany. Obsługą administracyjną obiektu oraz pomieszczenia biurowe znajdują się w budynku w niewielkiej odległości na terenie należącym do inwestora. Budynek na planie prostokąta jednokondygnacyjny z dachem dwuspadowym o małym kącie nachylenia połaci (3%). Projektuje się również przedsionek jako zadaszone wejście z bramami od południowej. Na przedsionku dach dwuspadowy o nachyleniu połaci dachu 15%. Dodatkowo projektuje się układ ścian oporowych wraz z rampą zewnętrzną dla wózków widłowych. Elewacja wykończona zostanie: - tynkiem silikonowym w kolorze grafitowym - cokół budynku, - płytami warstwowymi PIR (lub równoważne) - kolor szary (RAL 9006), - płytami warstwowymi WEŁNA MINERALNA (ściana REI120) kolor szary (RAL 9006), - stolarka okienna PCV - kolor antracyt, - drzwi wejściowe ALUMINIUM - antracytowe, - obróbki blacharskie - grafitowe. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego: - powierzchnia zabudowy budynku - 1 929 m2 - powierzchnia zabudowy ścian oporowych - 100 m2 - powierzchnia użytkowa budynku - 1 821,51 m2 - kubatura (hala 25 297,44 m3+ przedsionek 297,15 m3) - 25 594,59 m3 - gabaryty budynku: 29,60 x 62,26 m + przedsionek 6,06 x 8,10m, - wysokość budynku: 14,86 m, wysokość przedsionka 7,67 m. Dodatkowo, w ramach inwestycji również muszą być uwzględnione: - odwodnienie deszczowe - kanalizacja deszczowa/ burzowa (w tym podłączenie kanalizacji deszczowej do zakładowej); - wykonanie obiektu w pełnym zakresie wraz z wykonaniem nawierzchni dostosowanej do ustawiania na niej materiałów, na miejsca odkładcze wyrobów gotowych i ruchu pojazdów mechanicznych; - wykonanie instalacji odgromowej wraz z dokumentacją projektową i powykonawczą. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024-6025-187973 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Maksymalny termin realizacji prac budowlanych: 30 tygodni od daty zawarcia umowy z wykonawcą. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Chorzów Gmina Chorzów Miejscowość Chorzów Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-04-12 Koniec realizacji 2024-11-29 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcji surowca z recyklingu. Termin realizacji do 29.11.2024 r. Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków i postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany terminu wykonania umowy - w przypadkach: a. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności oraz przyczyn wystąpienia przeszkód formalno-prawnych niezależnych od stron umowy, b. wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (np. klęska żywiołowa itp.), c. braku środków finansowych na realizację inwestycji, d. powstałych opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, e. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, f. w przypadku konieczności lub techniczno- ekonomicznej zasadności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, g. w przypadku zmiany terminów realizacji etapów projektu, h. kiedy zaistniały przyczyny uznane przez Zamawiającego za uzasadnione. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiany wynagrodzenia - w przypadkach: a. zmiany urzędowej stawki podatku VAT; b. uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Oferent posiada uprawnienia wymagane do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia w postaci pakietu szkoleń z zakresu BHP niezbędnego do prowadzenia działalności budowlanej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 1 Formularz oferty. W postępowaniu ofertowym mogą wziąć udział Oferenci, którzy: - złożyli ofertę na realizację niniejszego zadania w terminie do 29.11.2024 r., - zaoferowali okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 60 miesięcy dla prac budowlanych i 120 msc na szczelność dachu, - zaoferowali termin płatności od dnia wystawienia faktury nie krótszy niż 14 dni, - otrzymali dokumentację projektową, którą Zamawiający wyśle oferentowi po podpisaniu i odesłaniu klauzuli o poufności stanowiącej załącznik do Zapytania ofertowego, - przeprowadzili przed złożeniem oferty wizję lokalną na terenie przeznaczonym na budowę obiektu w Chorzowie. Wykluczenia Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych: Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zmawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Oferent, którego oferta nie będzie zawierała wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń (lub ich kserokopii poświadczonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem) może zostać przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta może zostać uznana za odrzuconą. Zamawiający wyklucza z postępowania Oferenta, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe lub niewłaściwie udokumentowane, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum 3-letnim doświadczeniem w realizacji prac budowlanych w zakresie budowy hal produkcyjnych/magazynowych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 1 Formularz oferty. Na życzenie zamawiającego oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków oraz umożliwienia odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty. Wszystkie koszty przygotowania oferty są po stronie oferenta. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis W postępowaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy: - są uprawnieni do czynnego udziału w obrocie gospodarczym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - dysponują niezbędną wiedzą, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem Ofertowym, - przyjmują warunki określone w niniejszym zapytaniu oraz złożą pisemne oświadczenie, że powyższe wymogi spełniają. Oferent musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. powinien posiadać pracowników przeszkolonych z zakresu budownictwa, bhp, a szczególnie utwardzania gruntów, wylewania fundamentów i posadzek, wykonywania konstrukcji żelbetowych, budowy z wykorzystaniem płyt warstwowych ścian, wykonywania dachów w technologii wskazanej w dokumentacji. Osoby te muszą być przeszkolone w zakresie wykończeniowym budynków, być obeznane i przeszkolone w zakresie prac okołobudowlanych oraz posiadać wszystkie potrzebne uprawnienia związane z budową i pracami okołobudowlanymi. Oferent posiada dokumenty związane z zatrudnieniem oraz przeszkoleniem pracowników (do ew. wglądu). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 1 Formularz oferty. Na życzenie zamawiającego oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków oraz umożliwienia odbycia wizyt referencyjnych/referencji pisemnych w celu ich weryfikacji. Niespełnienie tego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent pozostaje w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Oferent nie posiada zaległości podatkowych i skarbowych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 1 Formularz oferty. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1) Oferta wg wzoru formularza ofertowego wraz z oświadczeniami (Załącznik nr 1); 2) Podmioty działające przez reprezentantów nieujawnionych w dokumencie rejestrowym zobowiązane są również załączyć do oferty dokumenty wskazujące na umocowanie osób podpisanych pod treścią oferty. Oferent, którego oferta nie będzie zawierała wszystkich ww. dokumentów i oświadczeń (lub ich kserokopii poświadczonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem) może zostać przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta może zostać uznana za odrzuconą. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach, w trakcie trwania postępowania ofertowego, zmienić specyfikację Przedmiotu Zamówienia, a także warunki niniejszego postępowania ofertowego. 2. Zamawiający może zamknąć oraz odwołać postępowanie ofertowe bez dokonania wyboru oferty z uwagi na zaistniałe okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. 3. Oferent przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu ofertowym na każdym jego etapie na swój koszt i ryzyko. Oferentowi nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane z jego udziałem w niniejszym postępowaniu. 4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych bądź wariantowych ze względu na kompatybilność elementów przedmiotu zamówienia. Złożona oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. 6. Cena za przedmiot zamówienia powinna być podana w walucie PLN. Dopuszcza się złożenie oferty w EUR. Niemniej Zamawiający przeliczy jej wartość wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego złożenie oferty. 7. Wskazana przez Oferenta cena obejmować musi wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia. 8. Koszty dostawy są po stronie Dostawcy. 9. Termin związania ofertą - min. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10. W procedurze konkursowej wezmą udział jedynie oferty dostarczone za pośrednictwem systemu Baza Konkurencyjności 2021. Oferty, które zostaną dostarczone po terminie składania ofert nie będą brały udziału w procedurze konkursowej. 11. Zamawiający przewiduje, że w umowach podpisanych w wyniku niniejszego Zapytania ofertowego będą zastosowane następujące kary umowne: a) W przypadku naruszenia przez Wykonawców terminu realizacji wskazanego w umowach, Zamawiający ma prawo do naliczenia odsetek umownych w wysokości 0,1% całkowitej wartości Umowy za każdy dzień zwłoki licząc od pierwszego dnia po dniu umownego terminu wykonania przedmiotu Umowy. b) W przypadku naruszenia przez Zamawiającego terminów płatności, wskazanych w umowach, Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek umownych w wysokości 0,02% całkowitej wartości Umowy za każdy dzień zwłoki licząc od pierwszego dnia po dniu upłynięcia terminu płatności wynikającego umowy. 12. W przypadku gdy zaoferowana cena wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różni się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zażądać od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i będzie mógł odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. 13. Zamawiający przewiduje następujące warunki płatności: Warunki płatności: - fakturowanie na podstawie procentowego zaawansowania prac na budowie potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru; - fakturowanie raz na 2 miesiące; - termin płatności 30 dni; - podział płatności: 10% wartości w momencie podpisania umowy, 70% wartości podczas budowy kolejnych etapów, 20% wartości po podpisaniu protokołu odbioru końcowego. Oferta musi zawierać cenę za kompleksową budowę obiektu na podstawie dokumentacji projektowej, którą Zamawiający wyśle oferentowi po podpisaniu i odesłaniu klauzuli o poufności stanowiącej załącznik do Zapytania ofertowego. Dodatkowo wymagane jest przeprowadzenie przed złożeniem oferty wizji lokalnej na terenie przeznaczonym na budowę obiektu w Chorzowie. Terminy ww. wizji strony ustala w sposób telefoniczny lub mailowy. Wydatek pozostaje w kontekście projektu: Przeprowadzenie prac B+R i wdrożeniowych w zakresie optymalizacji materiałowej i procesowej wytwarzania produktów na bazie spienionego polipropylenu dla branży motoryzacyjnej (Ścieżka SMART nabór FENG.01.01-IP.01-005/23). Okres gwarancji Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 60 miesięcy dla prac budowlanych i 120 miesięcy na szczelność dachu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-12 Data ostatniej zmiany 2024-04-12 14:06:23 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 80 pkt Oferta z najniższą cenę netto otrzyma max. liczbę punktów, tj. 80. Kolejnym oferentom będą przyznawane punkty według poniższego wzoru: LPC=CN/Cox80 LPC - liczba punktów badanej oferty dla kryterium cena CN - cena netto w ofercie z najniższą ceną netto CO - cena netto badanej oferty. Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji-20 pkt. Oferta z najkrótszym czasem realiz. otrzyma max. liczbę pkt, tj. 20. Kolejni oferenci - pkt wg wzoru: Metoda liczenia LPD = (A/B) x 20, gdzie A -najkrótszy zaofer. termin realizacji (w tyg. od podpisania umowy) B -termin realiz. z oferty ocenianej (w tyg. od podpis. umowy) Kontakt: Osoby do kontaktu Agnieszka Krząkała tel.: +48 663 635 353 e-mail: agnieszka.krzakala@izoblok.pl Sebastian Wrzeszcz tel.: +48 601 069 936 e-mail: sebastian.wrzeszcz@izoblok.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024