Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5984z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Zabrze - Miasto Na Prawach Powiatu Wydział Geodezji
ul. Powstańców Śląskich 5-7
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
tel.: (32) 37-33-459
sekretariat_wg@um.zabrze.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (32) 37-33-459
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaproszenie do złożenia oferty na:
,,Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działki nr 154/3 o pow. 1,0697 ha, położonej
w Zabrzu przy Ul. Kopalnianej, obręb 0006 Mikulczyce, arkusz mapy 1".
III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działki nr 154/3 o pow.
1,0697 ha, położonej w Zabrzu przy Ul. Kopalnianej, obręb 0006 Mikulczyce, arkusz mapy 1, oznaczonej
w ewidencji gruntów i budynków m. Zabrze w całości użytkiem Lzr-RIIIb (grunty zadrzewione
i zakrzewione na użytkach rolnych).
W ramach czynności objętych zamówieniem należy w szczególności:
a) przeprowadzić analizę niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny
i kartograficzny,
b) przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, zgodnie z § 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246),
c) sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych,
d) sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji,
e) dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych oraz
ewentualnie pozostałych elementów sytuacyjnych zgodnie ze standardami technicznymi
obowiązującymi w geodezji i kartografii.
Rezultat wykonanych prac i opracowaną dokumentację należy skompletować w postaci operatu technicznego
i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Mapę klasyfikacji należy przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej w postaci pliku w formacie pdf,
podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Zamawiający wymaga, aby o czynnościach klasyfikacyjnych w terenie powiadomiono właściciela oraz
współużytkowników wieczystych nieruchomości osobno (w tym osobno każdego z małżonków). Powyższe
nie dotyczy sytuacji, gdy udzielono pełnomocnictwa.

Składanie ofert:
V.
DANE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na formularzu oferty lub według takiego
samego schematu (załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego) i złożyć Zamawiającemu
w jeden z następujących sposobów:
o osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. jak podano w części I,
o za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego jw.
o oferta musi być złożona w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:
a. Urząd Miejski w Zabrzu
b. nazwa Wydziału Zamawiającego, zgodna z częścią I Zapytania ofertowego, Ul. Powstańców
Śląskich 5-7, 41 - 800 Zabrze, pok. 60c. nazwę zamówienia,
d. nazwę i dokładny adres Wykonawcy
e. napis o treści: ,,Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert".
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 30.04.2024 r. godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
w ramach zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych
IV.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto, zaoferowana za wykonanie usługi.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
5. Warunki płatności: podpisanie przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego i przedłożenie faktury
VAT.
6. Termin związania ofertą: 30 dni.
VI.
WYBÓR OFERTY
1. Złożone oferty muszą być zgodne z opisem zamówienia i warunkami zawartymi w części V. Oferty
niezgodne z ww. zapisami podlegają odrzuceniu.
2. Oferty złożone po terminie określonym w części V podlegają odrzuceniu.
3. Oferty przekraczające wartością równowartość kwoty 130 tys. zł bez podatku od towarów i usług będą
odrzucone.
4. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami wyszczególnionymi w Zapytaniu
ofertowym.
5. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Za cenę oferty
uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).
VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
a) posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia (do ofert należy dołączyć
kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje do przeprowadzenia klasyfikacji gruntów rolnych
w postaci kopii odpowiedniego zaświadczenia/świadectwa/dyplomu);
b) dysponowanie potencjałem technicznym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia;
c) posiadanie uprawnień z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu
zamówienia lub osób, które takie uprawnienia posiadają.
2. Dokumentacja / przedmiot zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wraz z zapytaniem ofertowym przekazuje Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego -
Formularz ofertowy oraz wzór umowy.
4. Do czasu zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym
etapie bez wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Uwagi:
VIII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,RODO", iż:
A.
ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się
w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7.
B.
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH.
Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych
osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl,
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem
,,Ochrona danych osobowych".
C.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować
w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl
2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00.
3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem
,,Inspektor Ochrony Danych".
D.
PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1. Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia
finansowanego ze środków publicznych, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w tym zamówienia udzielanego zgodnie
z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Urząd Miejski w Zabrzu finansowanych ze
środków publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
2.1. art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi
w szczególności na podstawie ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym w związku
z realizacją zadań ustawowych Miasta Zabrze;
2.2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
2.3. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze na podstawie ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych.
E.
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi,
w szczególności świadczącymi usługi IT na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem świadczącym usługi IT
w zakresie ewidencyjno-księgowym oraz elektronicznego obiegu dokumentów jest Asseco Data Systems
S.A. z siedzibą w Gdyni. W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenie
Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np. poczta polska lub inni operatorzy
pocztowi, w tym firmy kurierskie.
F.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu,
dla którego zostały zebrane.
2. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie
w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że
przepisy szczególne stanowią inaczej.
G.
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych
z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana
danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
H.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych
osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
I.
INFORMACJA
O
WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI
PODANIA
KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
DANYCH
ORAZ
1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy, umowny bądź być
warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych być niezbędne dla określonego celu.2. Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować
wynikającego z ustawy obowiązku, co może skutkować w szczególności brakiem możliwości Pani/Pana
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi
przepisami prawa.
3. Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej
wykonać.
J.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, która opierała się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne
lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływała.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.