Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa modernizacja (wymiana) windy towarowej oraz grupy wind osobowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa modernizacja (wymiana) windy towarowej oraz grupy wind osobowych

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel.: (+48) 58 740 43 00 fax: (+48) 58 555 97 11, 502 768 733, 601-880-111
sekretariat@strefa.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: 30 000,00 zł
Nr telefonu: tel.: (+48) 58 740 4
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
kompleksową modernizację (wymianę) windy towarowej oraz grupy dwóch wind osobowych zainstalowanych w budynku C Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdańsku Ul. Trzy Lipy 3 wraz z dostawą urządzeń i dokumentacją projektową
Przedmiot Kompleksowa modernizacja (wymiana) windy towarowej oraz grupy dwóch
zamówienia: wind osobowych zainstalowanych w budynku C Gdańskiego Parku Naukowo-
Technologicznego w Gdańsku Ul. Trzy Lipy 3 wraz z dostawą urządzeń i
dokumentacją projektową.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZAPYTANIA OFERTOWEGO):
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Kompleksowa modernizacja (wymiana) windy towarowej oraz grupy dwóch wind osobowych zainstalowanych w budynku C Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdańsku Ul. Trzy Lipy 3 wraz z dostawą urządzeń i dokumentacją projektową.
oraz wszystkie inne zobowiązania Wykonawcy opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym i jego załącznikach.
2. Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia,
przed złożeniem oferty, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia w dni robocze w godz.ch od 9:00 do 15:00. Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy będą mogli składać pod adresem e-mail: g.kloskowski@strefa.gda.pl
Wymagane jest zgłoszenie chęci dokonania wizji najpóźniej w dzień roboczy poprzedzający dzień przeprowadzenia wizji. Wykonawca winien potwierdzić odbycie wizji poprzez złożenie wraz z ofertą protokołu z odbycia wizji lokalnej zgodnego z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego.
Wykonawca, który nie odbył wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert, podlega wykluczeniu.

Dokument nr: DOT-ZOB.260.2.1.2024.GK

Otwarcie ofert: 2. Miejsce otwarcia ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Ul. Trzy Lipy 3, bud. B, IV piętro 80-172 Gdańsk Sekretariat
Termin otwarcia ofert: 29.04.2024 roku, o godz. 14:15

Składanie ofert:
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Miejsce składania ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Ul. Trzy Lipy 3, bud. B, IV piętro 80-172 Gdańsk Sekretariat
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 29.04.2024 roku, do godz. 14:00
składanie ofert: od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 7:00 - 15:00

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
do 25 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Tryb udzjelenia Zapytanie ofertowe - postępowanie przetargowe prowadzone zgodnie z:
zamówienia: Ustawą z dnia 20 października 1994 r. o specjalnych strefach ekonomicznych (Dz. U. 2015, poz. 282 z późn. zm.); Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2017, poz. 459); Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp. z o. o.
IV. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę (na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik numer 3 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać złożone wraz z ofertą - w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawce lub kopii poświadczonej notarialnie).
4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
ZAPYTANIE OFERTOWE - znak: DOT-ZOB.260.2.1.2024.GK
Wykonanie robót dla zadania Kompleksowa modernizacja (wymiana) windy towarowej oraz grupy dwóch wind osobowych zainstalowanych w budynku C Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdańsku ul. Trzy Lipy 3 wraz z dostawą urządzeń i dokumentacją projektową.
Nazwa i siedziba Wykonawcy:.....................................................
Nie otwierać przed: 29.04..2024 ROKU GODZ. 14:15
W PRZYPADKU UMIESZCZENIA OFERTY W KOPERCIE NIE ZAWIERAJĄCEJ WYŻEJ WYMIENIONYCH OZNACZEŃ - ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA KOPERTY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
3. Termin związania ofertą - 60 (słownie: sześćdziesiąt) dni od upływu terminu składania ofert.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.2. zdolności technicznej i zawodowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt. 1, jeżeli:
2.1. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2'000'000,00 zł.
2.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie prac, o wartości robót każdego zamówienia nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto,
b) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
c) będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia osobami z doświadczeniem, zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia
(1) Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez powołanie się na zasoby udostępnione przez swoich podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji przedmiotowego zamówienia.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY:
1. Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych i groszach cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należytego podatku VAT.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Cena podana w ofercie będzie obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz jego warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach nr 1-e8.
5. Cena ofertowa stanowić będzie w umowie wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe stanowi wynagrodzenie z tytułu wykonania całości umowy, zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym i jego załącznikami nr 1-e8 i nie podlega podwyższeniu.
VIII. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczeń (na załączniku numer 3 do zapytania ofertowego FORMULARZ OFERTY) potwierdzających, że Wykonawca:
2.1. zapoznał się z zapytaniem ofertowym dotyczącym postępowania - numer sprawy: DOT-ZOB.260.2.1.2024.GK (w tym - opisem przedmiotu zamówienia) i nie wnosi do niego zastrzeżeń;
2.2. jest związany ofertą przez okres 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni od upływu terminu składania ofert;
2.3. zobowiązuje się do zawarcia umowy zgodnej ze wzorem umowy stanowiącym załącznik numer 2 do zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
3. wypełnionego FORMULARZA OFERTY, stanowiącego załącznik numer 3 do zapytania ofertowego;
4. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO, stanowiącego załącznik numer 4 do zapytania ofertowego;
5. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
6. oświadczenia RODO (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego);
7. protokołu z odbycia wizji lokalnej (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego);
8. wykazu robót o zbliżonym zakresie wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 7 do zapytania ofertowego);
9. oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego
10. pełnomocnictwa, o którym mowa w części IV pkt. 3 zapytania ofertowego (w razie zaistnienia przesłanki wskazanej w części IV pkt. 3 zapytania ofertowego).
Każdy z Wykonawców jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w jednej z następujących form:
- oryginały
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
X. WADIUM
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium.
2. Wysokość wadium wynosi 30 000,00 zł (słownie: Trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
4. Wadium powinno być wniesione w formie pieniężnej w PLN,
- wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Sp. z o.o.
Konto bankowe: Santander
Nr konta: 22 1090 1098 0000 0001 3728 5898
5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
6. Za prawidłowo wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
7. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom na nr. konta bankowego z którego zostało przelane.
XI. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitego wynagrodzenia ryczałtowego brutto, ustalonego na podstawie złożonej oferty.
2. Zamawiający pozostawi tytułem zabezpieczenia roszczeń wynikających z rękojmi za wady 30% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a pozostałą część zwróci w terminie 30 dni od dnia Odbioru Przedmiotu Umowy. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form.

Kontakt:
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pan Grzegorz Kloskowski -tel. 502 768 733, e-mail: g.kloskowski@strefa.gda.pl
Pan Kazimierz Bieschke - tel. 601-880-111, e-mail: k.bieschke@strefa.gda.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.