mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nozdrzec Nozdrzec 224 36-245 Nozdrzec powiat: brzozowski Numer telefonu: 134398020 przetargi@nozdrzec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nozdrzec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Numer telefonu: 1343 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenie dotyczące zamówienia, dla którego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp Roboty budowlane Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nozdrzec SEKCJA III - INFORMACJE O ZAMÓWIENIU 3.1.) Nazwa zamówienia Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nozdrzec 3.2.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3.3.) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Nozdrzec, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przyjętego przez Zamawiającego w dniu 2 grudnia 2022 roku. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie edycja nr 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/ . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nozdrzec", realizowanego w II etapach: I Etap - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nozdrzec, obejmujący swym zakresem budowę sieci kanalizacyjnej o łącznej długości ok. 2,8 km (zawartej m.in na rysunkach PZT nr 1,2,3,4,5). Jest to odcinek sieci zaprojektowany wzdłuż drogi powiatowej Nozdrzec -- Łubno 19317 (obecny numer: 1428R). Równocześnie z wykonaniem przedmiotowego odcinka sieci, należy wykonać m.in. przekroczenia w/w drogi powiatowej 1428R, drogi wojewódzkiej 835 w km 45+0,58 oraz przekroczenia potoku Łubienka. II Etap -- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nozdrzec, obejmujący realizację pozostałego zakresu sieci kanalizacyjnej w m. Nozdrzec o łącznej długości ok.7,1 km (zawartej m.in na rysunkach PZT nr 6 ,8,10,11, 13, 15, 16). Jest to odcinek sieci zaprojektowany wzdłuż drogi wojewódzkiej 835, a następnie kolejno wzdłuż drogi powiatowej Barycz-Nozdrzec nr 19316 (obecny numer: 2021R) w kierunku miejscowości Hłudno. Równocześnie z wykonaniem przedmiotowego odcinka sieci, należy wykonać przekroczenia drogi wojewódzkiej 835 w km 45+490 i 45+900 oraz przekroczenia potoku Baryczka. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji. Dokument nr: 2024/BZP 00286515 Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 maja 2024 roku, o godz. 9:00 -- za pośrednictwem Platformy - poprzez ich odszyfrowanie, umożliwiające otwarcie plików z ofertami. Składanie ofert: 3.6.) TERMIN SKŁADANIA wniosków lub ofert: 2024-05-07 08:30 3. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy w terminie do 7 maja 2024 r., do godz. 8:30. Miejsce i termin realizacji: 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy na realizację zadania, z uwzględnieniem następujących terminów: I. Etap - wykonanie w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy; II. Etap - wykonanie w terminie do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy; Po zakończeniu każdego z etapów odbędzie się odbiór prac poparty protokołem odbioru robót, którego bezusterkowe zatwierdzenie przez Komisję odbioru oraz Inspektora nadzoru będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach, po zakończeniu prac wydzielonych do realizacji dla I etapu oraz po zakończeniu realizacji całości inwestycji, w terminie do 35 dni od daty dostarczenia Faktur VAT (częściowej i końcowej) do Zamawiającego: - I transza w wysokości nie wyższej niż 50 % łącznej wartości zamówienia; - II transza w wysokości pozostałej do zapłaty wartości zamówienia. Wymagania: 3.7.) Informacje dla wykonawców dotyczące warunków zamówienia Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.: 1) W odniesieniu do Wykonawcy: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania, które obejmowało swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, przebudowie lub rozbudowie kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto. 2) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w czasie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował co najmniej dwiema osobami (w charakterze zespołu) występującymi w roli: a) Kierownika budowy, b) Kierownika robót, którzy łącznie spełnią wymagania odnośnie: -- posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; -- posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; Zamawiający nie wymaga, by każda z osób wchodząca w skład w/w zespołu posiadała jednocześnie wszystkie wymagane uprawnienia, co nie zwalnia Wykonawcy z posiadania zespołu osobowego zapewniającego należytą realizację przedmiotu zamówienia. Uwaga: Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wydane na podst. przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im: - ważne uprawnienia budowlane wydane na podst. wcześniej obowiązujących przepisów lub; - uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a) i innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r., poz. 334 z późn. zm.) Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE 1. W prowadzonym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami (w tym również składanie ofert) odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344 z późn. zm.), tj. poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec 2. Wraz z ofertą (zał. nr 1) należy złożyć wszystkie dokumenty wskazane w rdz. XI pkt 2 SWZ. 5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 6. Wykonawca pozostaje związany ofertą do 4 czerwca 2024 r. 7. Do Projektu umowy zostały wprowadzone zapisy wymagane regulaminem programu dofinansowania: 1) Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we Wstępnej Promesie - dla inwestycji trwających dłużej niż 12 miesięcy - wynagrodzenie wypłacane w 2 transzach. 2) Umowa z Wykonawcą Inwestycji przewiduje zapewnienie finansowania przez Wykonawcę Inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Wnioskodawcy, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach wskazanych w dokumentacji, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji. 3) Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z wykonawcami - w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne - mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu. Szczegółowe postanowienia w sprawie zamówienia publicznego zawiera Projekt umowy - Zał. Nr 7. 9. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeśli środki przeznaczone na realizację inwestycji nie zostaną mu przyznane. |
© eurobudowa.pl 2004-2024