Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 519 015 032, tel. +48 515-728-158, tel. +48 451-063-542 marcin.pach@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3808 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 519 015 032 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego - którego przedmiotem jest: Zadanie 1: ,,Budowa oświetlenia toru odstawczego 302 w Bazie Paliw nr 1 w Koluszkach", PSP: I.24.974.-I Część Zakupu, Zadanie 2: ,,Budowa oświetlenia i instalacji odgromowej wiaty magazynowej w Bazie Paliw nr 1 w Koluszkach", PSP: I.23.942.- II Część Zakupu. 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAKUPU, termin realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określają: 2.1 Opis przedmiotu Zakupu, który stanowi Załącznik nr 1 dla I Części Zakupu do SIWZ i Załącznik nr 1 a dla II Części Zakupu do SIWZ; 2.2. Wzór Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ dla I i II Części Zakupu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy nie modyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. Dokument nr: ZPP.250.000092.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3808 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 08.05.2024 r. o godz. 11.00 Wymagania: 5. Zamawiający nie dopuszcza: a. Składania ofert wariantowych; b. Złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na I lub II Część Zakupu lub na obydwie Części Zakupu; c. Składania ofert przez konsorcjum; 3. PODWYKONAWCY 3.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców. 3.2 Wykonawca obowiązany jest wskazać w sytuacji opisanej w pkt 1.4 Dz. III. SIWZ dane potencjalnego Podwykonawcy i przedłożyć dotyczące go dokumenty, w zakresie tam wskazanym. 3.3. Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców. 3.4. Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy- Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. WIZJA LOKALNA 4.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca pod rygorem wykluczenia jest zobowiązany - sprawdzić ewentualne warunki realizacji Zakupu dla obydwu Części poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej obiektu na realizację Zakupu, po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I SIWZ. 4.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy przesłać e-mailem na adres wskazany w pkt 9.2 Dz. I SIWZ, należy podać: - planowany termin przeprowadzenia wizji, - dane osób, które będą brać udział w wizji (imię i nazwisko) 5. NEGOCJACJE Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia z Wykonawcami negocjacji warunków handlowych oraz kryterium/-ów złożonych ofert. O formie i terminie negocjacji, Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez Platformę zakupową. Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 9.1. W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Pani Anna Dąbkowska, tel. +48 515-728-158 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 9.2. W zakresie wizji lokalnej: Pan Marcin Pach, tel. +48 451-063-542, e-mail: marcin.pach@pern.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024