Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja Szkoły

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja Szkoły

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PURDA
Purda 19
11-030 Purda
powiat: olsztyński
+48 89 512 22 23
ug@purda.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Purda
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 89 512 22 23
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające rozbudowie szkoły podstawowej
w Butrynach w formule zaprojektuj i wybuduj:
CZĘŚĆ I - Rozbudowa szkoły podstawowej w Butrynach w formule zaprojektuj i wybuduj.
Roboty budowlane projektowe i wykonawcze obejmują w szczególności:
o modernizację poprzez rozbudowę istniejącego budynku o powierzchnię zabudowy ok. 342 m2, liczba kondygnacji: 2 nadziemne,
o utworzenie trzech sal lekcyjnych, zaplecze sanitarne (wc damski, męski i dla osób niepełnosprawnych) na każdej kondygnacji, świetlica, klatki schodowe, pomieszczenia pomocnicze, ciągi komunikacyjne: korytarz, klatki schodowe,
o zaplanować układ komunikacyjny łączący szkołę z planowaną budową sali gimnastycznej,
o widna dla osób niepełnosprawnych,
o wymiana źródła ogrzewania do zwiększonej powierzchni (kotłownia w istniejącej części),
o budynek wyposażony w instalacje: przeciwpożarową hydrantową, wodną, telekomunikacyjną, elektryczną, sanitarną wraz instalację ogrzewania, wentylacją mechaniczną z przystosowanym przyłączem energetycznym i wyłącznikiem p.poż,
o przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne oraz przebudowa kolizji sieci kanalizacji sanitarnej
o drogę pożarową zakończoną parkingiem z parkingiem o nawierzchni z tłucznia łamanego,
o zagospodarowanie terenu (ciągi piesze z kostki betonowej, zieleń).
Szczegółowy opis pomieszczeń oraz zastosowane materiały zawiera koncepcja architektoniczno-budowlana oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowy.
o opracowanie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego - 2 kpl.,
o opracowanie inwentaryzacji istniejącego budynku - 4 egz.,
o opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), projektu technicznego, projektu wykonawczego oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682) i wykonawczego wraz z niezbędnymi branżami z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających jeśli jest wymagana oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury, przepustów zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej - 5 egz.,
o opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających prowadzenie robót budowlanych i inne jeśli są wymagane prawem,
o decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) - w przypadku gdy wystąpi potrzeba,
o przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. Mapa do celów projektowych w swojej treści musi zawierać ustalone granice działek ewidencyjnych z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, usytuowanie drzew i krzewów, pozostałych urządzeń i budowli oraz bezwzględnie całą podziemną infrastrukturę techniczną,
o opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych - 2 egz.,
o przygotowanie przedmiaru robót (dotyczy wszystkich branż) - spełniających następujące wymagania: w kolumnie ,,podstawa wyceny" koniecznym jest wypełnienie kolumn z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót winny zawierać szczegółowe wyliczenia ilości robót - 2 egz.,
o wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych,
o w razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, raporty, operaty, geotechniczne i geologiczne, oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania i wybudowania, w tym zgłoszenie/pozwolenia na budowę, decyzję uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia,
o dokumentacja projektowa powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679 ze zm.),
o inne opracowania wynikające z Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 z późn. zm.) niezbędne do wykonania robót.
Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i elektronicznej zapisanej: - część tekstowa w pdf. i w formie edytowalnej oraz część rysunkową w pliku pdf i dwg. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opnie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający stanowi:
1) Program Funkcjonalno - Użytkowy opracowany przez MTBP Usługi Projektowe,
2) Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Decyzja nr I - 25/2023 z dnia 13.11.2023 r.
Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną i jest wynikiem całości robót budowlanych w zakresie budownictwa.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości wykonywanych robót wraz ze zmianą terminu ich wykonania
w zależności od otrzymywanych środków z Programu POLSKI ŁAD lub innych wytycznych wynikających
z zawartej promesy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i zmian w programie POLSKI ŁAD.
Zadanie realizowane jest w ramach - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji szkoły podstawowej w Klebarku Wielkim.
CZĘŚĆ II - Modernizacja szkoły podstawowej w Klebarku Wielkim.
Roboty budowlane obejmują:
o dostosowanie pomieszczeń piwnicy budynku wraz z budową instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o., instalacji elektrycznej oraz wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej w budynku,
o wydzielenie nowych pomieszczeń (szatnie, łazienki w tym łazienka dla niepełnosprawnych, pomieszczenia dla obsługi, pokój nauczycielski, jadalnię, archiwum, pomieszczenia techniczno - pomocnicze) za pomocą ścian działowych, wyburzenie części ścian działowych oraz wprowadzenie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
o budowa podjazdu i wykonanie platformy dla osób niepełnosprawnych,
o poszerzenie drzwi wejściowych i inne roboty ogólnobudowlane,
o instalacja monitoringu i alarmu.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do Zaświadczenia BI-II.6743.15.164.2023.ET6 z dnia 28.11.2023r. wydanego z upoważnienia Starosty Olsztyńskiego przez Dyrektora Wydziału Budownictwa i Infrastruktury,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości wykonywanych robót wraz ze zmianą terminu ich wykonania w zależności od otrzymywanych środków z Programu POLSKI ŁAD lub innych wytycznych wynikających z zawartej promesy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego i zmian w programie POLSKI ŁAD, wówczas nastąpią zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego.
Zadanie realizowane jest w ramach - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

CPV: 45214210-5, 45000000-7,71320000-7,45111200-0,45212200-8,45262300-4,45262500-6,45260000-7,45410000-4,45442100-8

Dokument nr: 2024/BZP 00287990, ZP.271.12.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-692f1188-fbec-11ee-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Robert Bąk - co do procedury zamówienia - tel. 89 544 42 37, e-mail: r.bak@purda.pl.
Monika Stolarczyk - co do opisu przedmiotu zamówienia - tel. 89 544 42 54, e-mail: m.stolarczyk@purda.pl.
Irena Derdoń - co do opisu przedmiotu zamówienia - tel. 89 544 42 70, e-mail: i.derdon@purda.pl.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis dot. środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami opisany jest w Rozdziale XIV SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
ministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Purda, Purda 19, 11-030 Purda;
spektorem ochrony danych osobowych w Gminie Purda jest Pan Michał Stokłos, e-mail: iod@purda.pl;
ni/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.12.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
biorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp";
ni/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
owiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp;
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
siada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
e przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 11:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.