Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż, dostarczenie i montaż drzwi zewnętrznych przeciwpożarowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż, dostarczenie i montaż drzwi zewnętrznych przeciwpożarowych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A
ul. Widokowa 1
34-441 Niedzica
powiat: nowotarski
tel.+48 18 26 10 150, tel. (18)-26-10-139, kom. 605665344, kom. 697109097, tel. (18) 26-10-105
sekretariat@niedzica.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Niedzica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.+48 18 26 10 150
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
sprawa: sprzedaż, dostawa i montaż drzwi ppoż
ZAPROSZENIE
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu ofertowym na :
sprzedaż, dostarczenie i montaż 16 szt. drzwi zewnętrznych przeciwpożarowych
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest demontaż starych drzwi oraz sprzedaż, dostarczenie do siedziby Zamawiającego i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (teren EW Niedzica) 16 sztuk kompletnych drzwi zewnętrznych stalowych płaszczowych, przeciwpożarowych wraz z ościeżnicami i progami o następujących parametrach i wymiarach:
Lp. Klasa Szerokość w mm Wysokość w mm kolor Samozamykacz Rodzaj Rozwiązanie progowe Ilość
1 El 30 2140 2160 RAL 7016 tak Przekładka termiczna Próg z uszczelką 1
2 El 30 1120 2070 RAL 7016 tak Przekładka termiczna Próg z uszczelką 5
3 El 30 1020 2060 RAL 7016 tak Przekładka termiczna Próg z uszczelką 1
4 El 30 800 2000 RAL 7016 tak - Próg z uszczelką 1
5 El 60 1010 2030 RAL 7035 tak Dźwignia antypaniczna Próg z uszczelką 4
6 El 30 1170 2350 RAL 7035 tak - Próg z uszczelką 4
2. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie:
a) demontażu starych drzwi,
b) sprzedaży, dostarczenia i montażu nowych 16 szt. drzwi,
c) obróbki ościeżnic drzwi,
d) malowanie ścian wokół drzwi.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) organizacj a miej sca prowadzenia robót,
b) wykonanie przedmiotu umowy w standardach i jakości wynikającej z polskich i europejskich norm i przepisów prawa, przepisów ppoż., w szczególności prac na wysokości, Kodeksu pracy oraz prawa o ochronie środowiska, obowiązującymi w okresie realizacji przedmiotu umowy,
c) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich,
d) ponoszenie kosztów gospodarki odpadami w czasie prac i usunięcia ich na własny koszt po zakończeniu prac oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności spełnienie wymogów art. 27 ust. 3b (gospodarowanie odpadami) ustawy o odpadach z dnia 15 grudnia 2012 r. z póź.zm.. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu w/w ustawy powstających w wyniku wykonywanych prac. Wobec tego Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności usunięcia ich z terenu należącego do ZEW Niedzica SA,
e) wykonanie całego zakresu zamówienia w oparciu o materiały i urządzenia zakupione przez siebie w ramach zaproponowanego wynagrodzenia ofertowego,
f) dostarczenie i przedstawienie na każde żądanie Zamawiającego: certyfikatów ,,na znak bezpieczeństwa", certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów higienicznych na zastosowane drzwi i materiały, świadectw pochodzenia, badań protokołów prób i regulacji lub aprobat technicznych i dokumentów gwarancyjnych do urządzeń i materiałów, których zamierza użyć do wykonania umowy, instrukcji montażu drzwi - zgodnie z przepisami regulującymi te kwestie na obszarze Unii Europejskiej (przedstawienie Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za jakość wykonania przedmiotu umowy.
g) usuwanie w sposób terminowy wad stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie trwania prac, po ich zakończeniu, a także w okresie gwarancyjnym i rękojmi na zasadach określonych w umowie,
h) zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
i) zabezpieczenie majątku Zamawiającego przed uszkodzeniami powstałymi podczas wykonywania prac i zobowiązanie się do pokrycia strat w przypadku ich wystąpienia,
j) ustanowienie kierownika robót w specjalności ogólnobudowlanej (wymagane uprawnienia ogólnobudowlane i przynależność do właściwej izby inżynierów).

CPV: 45421131-1/45421111-5

Dokument nr: UU-271-17/24

Otwarcie ofert: 16. Otwarcie oferty, rozpoczęcie prac Komisji Przetargowej nastąpi w dniu 29 kwietnia 2024 roku o godz. 10:00 w budynku Zespołu Elektrowni Wodnych Niedzica - Spółka Akcyjna Niedzica Ul. Widokowa 1, sala konferencyjna (I piętro).

Składanie ofert:
15. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferta ma być złożona w siedzibie Zamawiającego, 34-441 Niedzica - Ul. Widokowa 1, w terminie, do dnia 29 kwietnia 2024 roku godz. 9:45.
Ofertę należy zapakować w opakowanie (kopertę) zewnętrzne. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego: Zespól Elektrowni Wodnych Niedzica S.A. oraz opatrzona napisem ,,Oferta -dostawa drzwi" Nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 29 kwietnia 2024 roku.

Miejsce i termin realizacji:
5. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 15 czerwca 2024 roku.
Wskazany termin zakończenia prac może ulec zmianie, po obustronnym uzgodnieniu, w przypadku obiektywnych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy uzasadniających przesuniecie terminu zakończenia prac.

Wymagania:
4. Podstawa wykonania robót ma być:
dokonana przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) obowiązkowa wizja lokalna terenu realizacji przedmiotu zamówienia w dniu 22.04.2024r. godz. 10:00 (zbiórka w holu budynku administracyjnego ZEW Niedzica w Niedzicy ul. Widokowa 1, dokonanie własnych pomiarów wymienianych drzwi wszystkich oraz uzgodnienia przeprowadzone z Zamawiającym.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
8. Za dostawy i roboty dodatkowe nieobjęte wynagrodzeniem ustalonym Umową strony uznają tylko i wyłącznie takie roboty i dostawy, które wynikną z rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia lub
istotnych zmian i uzupełnień dokumentacji technicznej dokonanych na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego po podpisaniu Umowy. Roboty i dostawy dodatkowe zostaną wykonane i rozliczone na podstawie aneksu do Umowy i kosztorysu szczegółowego sporządzonego przez Wykonawcę, które to dokumenty muszą być pod rygorem nieważności, zatwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej przed przystąpieniem przez Wykonawcę do ich wykonania - pod rygorem zrzeczenia się i utraty przez Wykonawcę roszczenia o zapłatę wynagrodzenia za dostawy lub roboty dodatkowe. Robotami dodatkowymi nie są roboty, których wykonanie jest konieczne z uwagi na obwiązujące przepisy prawa oraz wiedzę i sztukę budowlaną.
Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. Zapytania należy składać na piśmie (e-mail: agata.pyrdol@niedzica.pl, sekretariat@niedzica.pl lub faksem) najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi umieszczając je również na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią pierwotną zaproszenia a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
10. Oczekujemy na złożenie oferty zawierającej:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez właściwy urząd, aktualności nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia.
c) Kserokopię opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym umową na kwotę min. 100.000,00 złotych.
d) Szczegółowy kosztorys ofertowy.
e) Kopie certyfikatu wydanego przez producenta drzwi uprawniającego do montażu stolarki przeciwpożarowej.
f) Wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych robót o podobnych charakterze ( załącznik nr 2 do zaproszenia).
g) Oświadczenie - załącznik nr 3 do zaproszenia.
Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
W przypadku niespełnienia wymagań kwalifikacyjnych określonych w zaproszeniu nie uzupełnieniu ewentualnych braków w dokumentacji na wezwanie Zamawiającego lub złożeniu dokumentów w celu ich uzupełnienia w niewłaściwej formie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oferta może zostać odrzucona.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, od dnia wyznaczonego na złożenie ofert.
12. Rozliczenie prac pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w złotych polskich.
13. Gwarancja finansowa zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1) Zamawiający wymaga wniesienia gwarancji finansowej zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 2% wynagrodzenia ofertowego ostatecznego netto podanego w "ofercie ostatecznej". Gwarancja finansowa może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wzór gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winien uzyskać akceptację Zamawiającego. Gwarancja powinna być pisemna, nieodwołalna, bezwarunkowa, bez prawa badania zasadności roszczenia przez gwaranta, płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
2) Gwarancję finansową, o którym mowa w pkt. 13 pp.l Wykonawca wniesie najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego powiadomienia o wyborze oferty. Gwarancja finansowa wnoszona w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO SA O/Nowy Targ: 10 1240 1574 1111 0000 0790 1809 przed terminem zawarcia umowy. Gwarancja finansowa wnoszona w innej formie musi być wniesione w oryginale przed terminem zawarcia umowy do kasy w siedzibie Zamawiającego.
3) Zamawiający zwróci 40% wysokości zabezpieczenia na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane.
4) Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości stanowić będzie 60% wysokości zabezpieczenia.
5) Kwota, o której mowa w pkt. 13 pp.4 będzie zwrócona na pisemny wniosek Wykonawcy po upływie okresu rękojmi za wady.
6) Gwarancja finansowa przepada na rzecz Zamawiającego do wysokości kwot naliczonych na podstawie postanowień Umowy z tytułu kar umownych lub roszczeń z tytułu gwarancji jakości, rękojmi bądź wykonania zastępczego prac albo odszkodowań.
14. Rękojmia i gwarancja:
a) Zamawiający wymaga udzjelenia rękojmi, iż wykonany przedmiot umowy będzie wolny od wad fizycznych i prawnych przez okres min 36 miesięcy, min 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy liczonej od daty końcowego odbioru robót bez wad. Jeżeli producent zastosowanych materiałów określił dłuższy okres rękojmi lub gwarancji, to gwarancja i rękojmia obejmuje ten okres.
b) Początkowym terminem okresu rękojmi jest dzień dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego robót bez wad. Jeżeli odbioru końcowego dokonano z obowiązkiem usunięcia wad ujawnionych w trakcie odbioru, to terminem początkowym okresu rękojmi jest dzień sporządzenia protokołu z usunięcia wad.
c) Postanowienia w zakresie gwarancji i rękojmi zawarte w umowie nie ograniczają uprawnień Zamawiającego wynikających z kodeksu cywilnego i może on z nich - niezależnie od warunków zawartych w umowie lub dokumentach gwarancyjnych - korzystać według własnego uznania.
d) Zamawiający może za zgodą Wykonawcy przenieść uprawnienia z rękojmi i gwarancji na dowolną osobę trzecią.
17. Kryterium wyboru oferty:
Wynagrodzenie netto za wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia -100 pkt.
Oferta z najniższym wynagrodzeniem netto otrzyma największą ilość punktów (100). Oferty pozostałe otrzymają punkty na zasadzie proporcji.
cena netto najniższa
-...........-...........-----x 100 pkt = ilość punktów dla badanej oferty
cena netto badanej oferty
Wynagrodzenie powinno być podane liczbowo i słownie. Wynagrodzenie powinno zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również nie wyspecyfikowane w dokumentacji przetargowej, a konieczne do wykonania całego zakresu zamówienia.
18. Po zakończeniu prac przez Komisję Przetargową związanych ze sporządzeniem protokołu z postępowania oraz uzyskaniu aprobaty ze strony Kierownika Zamawiającego co do wyboru oferty -przekazana zostanie Oferentowi informacja o wyborze Wykonawcy zamówienia.
19. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa której projekt stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
20. Jakiekolwiek oświadczenie Zamawiającego skierowane do uczestnika albo uczestników postępowania o wyborze najkorzystniejszej oferty nie stanowi oświadczenia woli o przyjęciu oferty. Do nawiązania stosunku prawnego z Oferentem na wykonanie przedmiotu zamówienia niezbędne jest zwarcie umowy na piśmie.
21. W przypadku uchylania się przez wybranego Oferenta od zawarcia umowy Zamawiający ma prawo do obciążenia oferenta karą w wysokości 25% wartości zaoferowanego przez Oferenta wynagrodzenia całkowitego netto o którym mowa w pkt. 17 zaproszenia. Kara ta nie jest karą umowną w rozumieniu art. 483 §1 kodeksu cywilnego.
22. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt. 21 Zamawiający ma prawo wybrania najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych nie wybranych ofert bez ponownego ogłaszania postępowania.
23. Zgodnie z zapisami pkt. 13 niniejszego zaproszenia Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą musi wnieść gwarancję finansową należytego wykonania umowy, pod rygorem odmowy podpisania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy ze skutkiem o którym mowa w pkt. 21.
24. Zamawiający udzieli zamówienia poprzez zawarcie z wybranym Wykonawcą umowy na piśmie, której projekt stanowi zał. nr 3 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie Zamawiającego o wyborze oferty nie jest chwilą zawarcia umowy w rozumieniu art. 703 § 3 Kodeksu Cywilnego. Chwilą zawarcia umowy w tym znaczeniu jest podpisanie jej tekstu przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
25. Z uwagi na tryb postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy uczestniczącemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie przysługuje prawo do składania protestów.
26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany załączonego projektu umowy, jak również do zamknięcia postępowania bez wyłonienia oferty (unieważnienie postępowania), w każdym czasie, bez podawania przyczyny.
27. Wszystkie koszty sporządzenia i złożenia oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.

Kontakt:
9. Szczegółowych informacji w zakresie spraw technicznych udzielać będzie: Dariusz Dyda tel. (18)-26-10-139, tel. kom. 605665344 codziennie w godzinach od 8.00, do 14.00. Informacji w zakresie spraw proceduralnych udzielać będzie Agata Pyrdoł tel. (18) 26-10-105, tel. kom. 697109097.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.