Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
22976z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Towarzystwo Lokator" im. Franciszka Helińskiego w Łodzi
ul. Lokatorska 9
93-021 Łódź
powiat: Łódź
tel. (42) 684-36-06 w. 18, 684-76-91, tel. (42) 682-41-76
kierownik@smtl.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: w opisie
Nr telefonu: tel. (42) 684-36-06
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
ogłasza przetarg nieograniczony na zadania pod nazwą:
Zadanie 1. Wymiana zestawu hydroforowego - budynek położony w Łodzi Ul. Lokatorska 17
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Lokatorska 17 Wymiana zestawu hydroforowego po podpisaniu umowy do 30.11.2024 r. 24 m-ce 1000,00 zł
Liczba lokali w budynku: 110 mieszkań Liczba kondygnacji: 12 Preferowany zestaw firmy GRUNDFOS.
Serwis, przegląd i konserwacja zestawu w okresie gwarancji - w cenie.
Zadanie 2. Wymiana pionów deszczowych na PCV (4 szt.) wraz z wymianą koszy zlewowych (4 szt.) w maszynowni dźwigu na ostatniej kondygnacji budynku.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Lokatorska 17 Wymiana pionów deszczowych na PCV (4 szt.) wraz z wymianą koszy zlewowych (4 szt.) po podpisaniu umowy do 30.11.2024 r. 24 m-ce 1000,00 zł
Zadanie 3. Rozbiórka starej pergoli i utwardzenie terenu pod nową pergolę.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Niemcewicza 4/8 Rozbiórka starej pergoli i budynku gospodarczego za pergolą. Utwardzenie terenu pod nową pergolę. Uzupełnienie fragmentu ogrodzenia za pergolą po podpisaniu umowy do 30.07.2024 r. min. 36 m-cy 1000,00 zł
2. Niemcewicza 5/7 Rozbiórka starej pergoli. Utwardzenie terenu pod nową pergolę. Przebudowa ogrodzenia w szczycie nieruchomości od strony Ul. Szymonowica tj. od strony obecnej pergoli po podpisaniu umowy do 30.07.2024 r. min. 36 m-cy 1000,00 zł
3. Paderewskiego 28/30 Rozbiórka starej pergoli i utwardzenie terenu pod nową po podpisaniu umowy do 30.07.2024 r. min. 36 m-cy 1000,00 zł
*dla każdego zadania powinna być osobno złożona oferta i wpłacone wadium.
Zadanie 4. DOSTAWA i montaż nowej pergoli.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Niemcewicza 4/8 DOSTAWA i montaż nowej pergoli 30 1.08.2024 r. do 30.10.2024 r. min. 36 m-cy 1000,00 zł
2. Niemcewicza 5/7 DOSTAWA i montaż nowej pergoli 30 1.08.2024 r. do 30.10.2024 r. min. 36 m-cy 1000,00 zł
3. Paderewskiego 28/30 DOSTAWA i montaż nowej pergoli 30 1.08.2024 r. do 30.10.2024 r. min. 36 m-cy 1000,00 zł
*dla każdego zadania powinna być osobno złożona oferta i wpłacone wadium
Zadanie 5. Wymiana stolarki drzwiowej.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Niemcewicza 24 Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych (5 szt.) 30 podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. min. 36 m-cy na drzwi/ min. 12 m-cy na okucia i samozamykacze 1000,00 zł
2. Niemcewicza 14 Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych (2 szt.) po podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. min. 36 m-cy na drzwi/ min. 12 m-cy na okucia i samozamykacze 500,00 zł
3. Łączna 11 Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych (1 szt.) po podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. min. 36 m-cy na drzwi/ min. 12 m-cy na okucia i samozamykacze 500,00 zł
4. Szymonowica 10 Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych (4 szt.) po podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. min. 36 m-cy na drzwi/ min. 12 m-cy na okucia i samozamykacze 1000,00 zł
5. Łączna 14 Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych (1 szt.) po podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. min. 36 m-cy na drzwi/ min. 12 m-cy na okucia i samozamykacze 500,00 zł
6. Niemcewicza 4/8 Wymiana drzwi do piwnic (5 szt.) po podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. min. 36 m-cy na drzwi/ min. 12 m-cy na okucia i samozamykacze 500,00 zł
*dla każdego zadania powinna być złożona osobna oferta i osobno wpłacone wadium
Zamawiający wymaga, aby w ofercie jednoznacznie wskazano, że;
a) Zakres prac obejmuje w szczególności:
o zdemontowanie istniejących drzwi,
o zamontowanie nowych,
o obróbkę tynkarską,
o uporządkowanie terenu robót.
b) Wymagana charakterystyka drzwi wejściowych do klatek schodowych, która powinna być wyszczególniona w ofercie:
o Drzwi stalowe wykonane z profili najwyższej jakości systemu Forest Presto.
o Profile o grubości ścianki 1,5-2 mm łączone ze sobą poprzez spawanie, następnie szlifowane i polerowane.
o Malowane proszkowo.
o W skrzydłach i ościeżnicy podwójne uszczelki przymykowe.
o Drzwi wyposażone w zawiasy stalowe łożyskowane, które spawane są do konstrukcji ościeżnicy i skrzydła, co eliminuje opadanie skrzydła i konieczność regulacji zawiasów.
o Wyposażenie min.: klamka/gałka; elektrozaczep, zamek zapadkowo-zasuwkowy, wkładka patentowa + 3 klucze, stopka podporowa, odbój, samozamykacz.
o RAL standard 8019.
c) Wymagana charakterystyka drzwi do piwnic w przypadku budynku przy Ul. Niemcewicza 4/8, która powinna być wyszczególniona w ofercie.
o Drzwi stalowe płaszczowe wewnętrzne 1 skrzydłowe ECO BASIC 40 mm grubości.
o Wyposażenie: klamka czarna z tworzywa, 3 zawiasy z regulacją, zamek podstawowy + wkładka patentowa + 3 klucze, bez samozamykacza, bez-progowe, RAL standard 7035.
o Drzwi ppoż. o odporności ogniowej - Nie.
o Dymoszczelność - Nie.
o Ze względu na warunki techniczne otworu należy zastosować drzwi nietypowe, kl. 5 brak ściany z lewej strony do montażu. Montaż do profila stalowego do ściany przy barierce.
Zadanie 6. Remont fragmentu istniejącego ogrodzenia tj. demontaż i utylizacja fragmentu starego ogrodzenia terenu oraz dostawa i montaż nowego fragmentu ogrodzenia panelowego wraz z podmurówką betonową - nieruchomość przy Ul. Łęczyckiej 22a, 22b/Przybyszewskiego 84/Łowickiej 10b.
Lp. Nieruchomość Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Łęczycka 22a/Łęczycka 22b/ Przybyszewskiego 84/Łowicka 10b. Demontaż i utylizacja fragmentu starego ogrodzenia oraz dostawa i montaż nowego ogrodzenia panelowego wraz z podmurówką betonową po podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. 24 m-ce 1000,00 zł
Długość ogrodzenia ok. 56 mb Wysokość całkowita ogrodzenia 1800 mm
Min. wyposażenie nowego ogrodzenia, które powinno być wskazane w ofercie:
o panel ogrodzeniowy 5 mm ocynkowany, wysokość 1530 mm
o podmurówka betonowa wysokość 250 mm
o słupki ogrodzeniowe ocynkowane
o obejmy systemowe (pośrednie, końcowe, narożne) ocynkowane
o śruby zrywalne antykradzieżowe
Zakres prac obejmuje w szczególności: demontaż i utylizacja starego ogrodzenia, niwelacja terenu, wykopy pod słupki, montaż słupków, wypełnienie betonem, montaż podmurówek, montaż paneli ocynkowanych, uporządkowanie terenu.
Zadanie 7. Doszczelnienia, Turbowenty, podwyższenia przewodów spalinowych od bojlerów gazowych.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Lokatorska 13a Doszczelnienie przewodów kominowych. Zamontowanie nasad typu Turbowent na przewody wentylacyjne oraz podwyższenia przewodów spalinowych po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
2. Lokatorska Ha Doszczelnienie przewodów kominowych. Zamontowanie nasad typu Turbowent na przewody wentylacyjne oraz podwyższenia przewodów spalinowych po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
*dla każdego zadania powinna być osobno złożona oferta i wpłacone wadium.
Wymagania Zamawiającego, dotyczące wykonywanych prac i użytych materiałów:
1. Turbowenty i wzwyżki muszą być polskiego producenta (preferowane produkty firmy Spiroflex).
2. Obowiązkowe jest wykonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót.
3. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) wykonanie inwentaryzacji połączeń w lokalach, celem ustalenia włączeń do przewodów kominowych, do których podłączone są przewody wentylacyjne i spalinowe;
b) czyszczenie mechaniczne wszystkich przewodów kominowych;
c) doszczelnienie przewodów kominowych do których występują podłączenia w lokalach rękawem aluminiowym typu alufol. Przy pracach doszczelniających przewody kominowe należy uwzględnić regulację połączeń, która będzie można wykonać w przypadku istniejących wolnych przewodów kominowych;
d) zamontowanie nasad kominowych typu Turbowent na przewody wentylacyjne oraz podwyższenia przewodów spalinowych od bojlerów gazowych rurą izolowaną w ociepleniu ok. 1 m Nasady kominowe należy dobrać względem średnic przewodów kominowych;
e) uszczelnienia otworów wokół zamontowanych Turbowentów i nasad;
f) usunięcie i utylizacja gruzu;
g) prace porządkowe.
Wszystkie prace należy wykonać pod nadzorem mistrza kominiarskiego. Po wykonaniu prac należy przedstawić stosowną opinię kominiarską.
Warunki, które musi spełnić Wykonawca:
a) Dysponowanie wykwalifikowaną kadrą w liczbie zapewniającej należyte wykonywanie zamówienia tj. zatrudnianie w 2024 r min. 3 mistrzów kominiarskich na umowę o pracę. Wymagane jest załączenie do oferty kserokopii uprawnień min. 3 mistrzów kominiarskich zatrudnianych przez Oferenta na umowę o pracę oraz dokumentów potwierdzających zatrudnienie co najmniej 3 mistrzów kominiarskich na umowę o pracę.
b) Preferowane firmy mające siedzibę na terenie aglomeracji łódzkiej.
c) Spełnienie wymogów określonych w SIWZ załączonym do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie 8. Wykonywanie usług kominiarskich w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2026 r. w zakresie: wykonania okresowej (rocznej) kontroli przewodów kominowych w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024-2026 oraz świadczenie innych usług kominiarskich w latach 2024-2026.
Budynki Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
Budynki w zasobach Wykonanie okresowej (rocznej) kontroli w 2024 r.: 12 m-cy 1000,00 zł
Zamawiającego przewodów kominowych w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024 -2026 oraz świadczenie pozostałych usług kominiarskich w latach przegladv - no podpisaniu umowy do 30.07.2024 r. Następnie w latach 2025 i 2026 w cyklach rocznych w okresie od 01.04 do 30.06 /każdego roku
2024 -2026 Świadczenie usług kominiarskich - po podpisaniu umowy do 31.12.2026 r.
1) Zakres prac w ramach okresowej kontroli przewodów kominowych, obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie przeglądów w zasobach Zamawiającego w latach 2024-2026 w cyklach rocznych.
b) Uzyskanie pisemnego potwierdzenia przez lokatorów wykonania przeglądów.
c) Wypełnienie we własnym zakresie przez Wykonawcę na platformie https://zone.gunb.gov.pl/ wszystkich wymaganych prawem danych związanych z realizowaną usługą.
d) Zamieszczenie protokołów z przeglądów kominiarskich na platformie https://zone.gunb.gov.pl/
e) Dostarczenie Zamawiającemu wygenerowanych z systemu egzemplarzy protokołów kominiarskich, o których mowa powyżej oraz pisemnych potwierdzeń przez lokatorów wykonania przeglądów na poszczególnych nieruchomościach.
Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych powinny przeprowadzać osoby posiadające uprawnienia mistrza kominiarskiego w rzemiośle kominiarskim.
2) Zakres prac w ramach innych usług kominiarskich, obejmuje w szczególności:
a) Ustalenie przyczyn wadliwego działania wentylacji;
b) Sprawdzenie przewodu kominowego za pomocą kamery;
c) Udrażnianie przewodów kominowych itd.
Podstawą realizacji usług będzie za każdym razem odrębne zlecenie wystawione przez Spółdzielnię.
Realizacja zleceń następować będzie:
a) natychmiastowo - awarie stwarzające zagrożenie pożarowe, wybuchowe, zlecenia stanowiące zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia. Maksymalny czas reakcji na zlecenie - zgodnie z ofertą wykonawcy. Jako reakcję na zlecenie należy rozumieć stawienie się Wykonawcy lub jego pracownika na terenie nieruchomości, na której nastąpiło zagrożenie oraz przystąpienie do czynności kominiarskich
b) w ciągu 3 dni roboczych - sprawy pilne dla Spółdzielnie, lecz nie stanowiące zagrożenie dla życia, zdrowia i mienia
c) pozostałe - w terminie uzgodnionym między zamawiającym a Wykonawcą.
Warunki, które musi spełnić Wykonawca:
a) Wskazanie w formularzu ofertowym ceny ryczałtowej jednostkowej netto za wykonania okresowej (rocznej) kontroli przewodów kominowych w 1 lokalu w 2024 r. Wzór wyliczenia poniżej:
Cena ryczałtowa jednostkowa netto za wykonanie okresowej (rocznej) kontroli przewodów kominowych w 1 lokalu w 2024 Przewidywana liczba lokali do przeglądu Cena netto [zł] [kol.l x kol.2] VAT [stawka] Cena brutto z podatkiem VAT [zł]
1 2 3 4 5
1857 %
o prace wykonane przez Wykonawcę będą rozliczne na podstawie faktycznej liczby wykonanych przeglądów i ceny za wykonanie przeglądu 1 lokalu wynikającej z przedłożonego formularza cenowego.
o ** w latach 2025 i 2026 wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym cena ryczałtowa jednostkowa netto za wykonanie okresowej (rocznej) kontroli przewodów kominowych w 1 lokalu będzie waloryzowana 1 marca każdego roku o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług podawany przez GUS za rok poprzedni.
b) Dysponowanie wykwalifikowaną kadrą w liczbie zapewniającej należyte wykonywanie zamówienia tj. zatrudnianie w 2024 r min. 3 mistrzów kominiarskich na umowę o pracę. Wymagane jest załączenie do oferty kserokopii uprawnień min. 3 mistrzów kominiarskich zatrudnianych przez Oferenta na umowę o pracę oraz dokumentów potwierdzających zatrudnienie co najmniej 3 mistrzów kominiarskich na umowę o pracę.
c) Preferowane firmy mające siedzibę na terenie aglomeracji łódzkiej.
d) Spełnienie wymogów określonych w SIWZ załączonym do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie 9. Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w nieruchomościach administrowanych przez Spółdzielnię w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024-2026 oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii instalacji gazowych w latach 2024-2026.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja Wadium
1. Budynki w zasobach Zamawiającego Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024-2026 (bez doszczelnienia) oraz świadczenie usług usuwania awarii instalacji gazowych w latach 2024-2026. w 2024 r. po podpisaniu umowy do 30.07.2024 r. Następnie w latach 2024 i 2025 w cyklach rocznych w okresie od 01.04 do 30.06 / każdego roku 12 m-cy 1000,00 zł
1. Zakres prac w ramach okresowej kontroli obejmuje w szczególności:
a) Wykonaniu przeglądów w zasobach Zamawiającego
b) Uzyskanie pisemnego potwierdzenia przez lokatorów wykonania przeglądów;
c) Sporządzenie protokołów z wykonanych przeglądów i dostarczenie ich Zamawiającemu;
2. Zakres prac w ramach innych usług obejmujących instalację gazowa obejmuje w szczególności: usuwanie usterek spowodowanych nieprawidłowo działającą instalacją, w szczególności w przypadku odcięcia dopływy gazu przez PGE. Stwierdzenie nieszczelności instalacji itd.
Podstawą realizacji usług będzie za każdym razem odrębne zlecenie wystawione przez Spółdzielnię. Realizacja zleceń następować będzie:
a) natychmiastowo - awarie stwarzające zagrożenie pożarowe, wybuchowe, zlecenia stanowiące zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia. Maksymalny czas reakcji na zlecenie - zgodnie z ofertą
wykonawcy. Jako reakcję na zlecenie należy rozumieć stawienie się Wykonawcy lub jego pracownika na terenie nieruchomości, na której nastąpiło zagrożenie oraz przystąpienie do czynności kominiarskich
b) w ciągu 3 dni roboczych - sprawy pilne dla Spółdzielnie, lecz nie stanowiące zagrożenie dla życia, zdrowia i mienia
c) pozostałe - w terminie uzgodnionym między zamawiającym a Wykonawcą.
3. Warunki, które musi spełnić Wykonawca:
a) Wskazanie w formularzu ofertowym ceny ryczałtowej jednostkowej netto za wykonania okresowej (rocznej) kontroli w 1 lokalu w 2024 r. Wzór wyliczenia poniżej:
Cena ryczałtowa jednostkowa netto za wykonanie przeglądu instalacji gazowej w 1 lokalu bez względu na liczbę odbiorników w lokalu w 2024 Przewidywana liczba lokali do przeglądu Cena netto [zł] [koki x kol.2] VAT [stawka] Cena brutto z podatkiem VAT [zł]
1 2 3 4 5
1857 %
o prace wykonane przez Wykonawcę będą rozliczne na podstawie faktycznej liczby wykonanych przeglądów i ceny za wykonanie przeglądu 1 lokalu wynikającej z przedłożonego formularza cenowego.
o **w latach 2025 i 2026 wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym cena ryczałtowa
jednostkowa netto za wykonanie okresowej (rocznej) kontroli przewodów kominowych w 1 lokalu będzie waloryzowana 1 marca każdego roku o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług podawany przez GUS za rok poprzedni.
b) Dysponowanie wykwalifikowaną kadrą w liczbie zapewniającej należyte wykonanie zamówienia tj. wykazanie, iż Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- 1 osobę posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej (sanitamo-gazowej) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 3 typ ,,D"
- 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 3 typ ,,E"
Uprawnienie ww. osób muszą być załączone do oferty
c) Preferowane firmy mające siedzibę na terenie aglomeracji łódzkiej.
d) Spełnienie wymogów określonych w SIWZ załączonym do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie 10. Roboty na instalacji elektrycznej.
Lp. Budynek Rodzaj robót Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Żeromskiego 90 Wymiana oświetlenia w piwnicy - oprawy LED po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
2. Łowicka lOb Wymiana tablicy elektrycznej (rozdzielni) i wyłącznika głównego oraz wymiana przewodów od złącza kablowego do wyłącznika i odcinka WLZ po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
3. Łęczycka 22a Wymiana tablicy elektrycznej (rozdzielni) i wyłącznika głównego oraz wymiana przewodów od złącza kablowego do wyłącznika głównego i odcinka WLZ po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
4. Przybyszewskiego 84 Wymiana tablicy elektrycznej (rozdzielni) i wyłącznika głównego oraz wymiana przewodów od złącza kablowego do wyłącznika głównego i odcinka WLZ po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
5. Lokatorska 17 Wymiana dwóch rozdzielni głównych w całości wraz z wymianą zasilania do wind w całości (zasilanie z rozdzielni głównej do maszynowni) i odcinka WLZ po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
6. Strycharska 14/18 ki. 3 Wymiana jednej rozdzielni głównej zasilającej planowaną do wymiany windę w ki. 3 - w całości oraz wymiana zasilania do wind w całości (rozdzielnia obsługuje 3 windy) i odcinka WLZ po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
7. Paderewskiego 26 ki. 5 Wymiana jednej rozdzielni głównej zasilającej planowaną do wymiany windę w ki. 5 - w całości oraz wymiana zasilania do wind w całości i odcinka WLZ po podpisaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
8. Paderewskiego 43/45 Wymiana rozdzielni głównej w całości wraz z wymianą zasilania do wind w całości (rozdzielnia obsługuje 3 windy) i odcinka WLZ po podpinaniu umowy do 30.10.2024 r. min. 24 m-ce 1000,00 zł
*dla każdego zadania powinna być osobno złożona oferta i wpłacone wadium.
Wymagania Zamawiającego, dotyczące wykonywanych prac i użytych materiałów:
1. Rozdzielnie główne muszą być Polskiego producenta i posiadać certyfikaty na wszystkie użyte materiały.
2. Użyte przewody muszą być Polskiego producenta i spełniać najwyższe normy, przekroje przewodów muszą być dostosowane do obciążeń istniejącej instalacji +25 % zapasu.
3. Obowiązkowe jest wykonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót.
4. W ramach zdania Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia prac i terminów z Zamawiającym.
5. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienie prac i terminów z PGE oraz wniesienia odpowiednich opłat.
6. Wymagane jest załączenie do oferty kserokopii uprawnień ,,SEP" w tym 2 pracowników w zakresie ,,D" +2 pracowników w zakresie ,,E", 1 pracownik posiadać posiadać CERTYFIKAT udzielania pierwszej pomocy.
Zadanie 11. Rozbiórka budynku gospodarczego i dobudowanej do niego od strony części garażowej, położonego w Łodzi Ul. Szymonowica 14/18 wraz (działka nr 424/5, obręb G-12) zgodnie z decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA.IV-1758 z dnia 28.09.2023 i Projektem rozbiórki opracowanym przez BMF Construction Biuro Projektów Konstrukcji mgr inż. Filip Rosiak wraz z wykonaniem robót towarzyszących.
Lp. Nieruchomość Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Wadium
1. Szymonowica 14/18 Rozbiórka budynku gospodarczego i dobudowanej do niego cześć garażowej zgodnie z decyzją rozbiórkową i Projektem rozbiórki wraz z pracami towarzyszącymi po podpisaniu umowy do 30.08.2024 r. 5000,00 zł
Zadanie 12. Likwidacja dwóch pomieszczeń podziemnych tj. pomieszczenia dawnego składu opału i pomieszczenia dawnego składu żużla, zlokalizowanych poza obrysem budynku przy Ul. Łęczyckiej 22a oraz przebudowa pomieszczenia po dawnej kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w systemie zaprojektuj i wybuduj - opracowanie części dokumentacji projektowej wraz z realizacją zaprojektowanych inwestycji.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Łęczycka 22a Likwidacja dwóch pomieszczeń podziemnych poza obrysem budynku przy Ul. Łęczyckiej 22a oraz przebudowa pomieszczenia dawnej kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi - w systemie zaprojektuj i wybuduj po podpisaniu umowy do 30.09.2025 r. 120 m-cy (10 lat) 10000,00 zł
Zakres prac będzie obejmował w szczególności:
a. Likwidację dwóch pomieszczeń podziemnych tj. pomieszczenia dawnego składu opału i pomieszczenia dawnego składu żużla, zlokalizowanych poza obrysem budynku przy Ul. Łęczyckiej 22a, w związku ze złym stanem technicznym ich stropów wraz z pracami towarzyszącymi, w szczególności:
- przebudową przyłącza ciepłowniczego - będącego własnością Veolia Energia Łódź S.A. - wykonanego w technologii preizolowanej oraz tradycyjnej w koniecznym zakresie wynikającym z planowanych prac na terenie posesji.
- przebudową odcinka instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania - będącej własnością Spółdzielni - biegnącej z węzła grupowego w budynku przy Ul. Łęczyckiej 22a i zasilającej budynek przy Ul. Łęczyckiej 22b oraz Ul. Przybyszewskiego 84 w koniecznym zakresie wynikającym z prac planowanych na terenie posesji.
b. Przebudowę pomieszczenia po dawnej kotłowni zlokalizowanego częściowo w obrysie a częściowo poza obrysem budynku przy Ul. Łęczyckiej 22a polegająca w szczególności na:
- Wykonaniu zewnętrznej przegrody stanowiącej odcięcie części pomieszczenia dawnej kotłowni w obrysie budynku i poza budynkiem.
- Likwidacji części pomieszczenia dawnej kotłowni poza obrysem budynku.
- Likwidacji schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczenia kotłowni.
Warunki jakie musi Spełnić Wykonawca obejmują w szczególności:
a) Zapoznanie się z umową pomiędzy Spółdzielnią a Veolia Energia Łódź S.A, której przedmiotem jest określenie wzajemnych praw i obowiązków stron związanych z przebudową przyłącza ciepłowniczego 2 x Dn 80 mm wykonanego w technologii tradycyjnej i preizolowanej oraz załączenie do oferty oświadczenie o przyjęcie na siebie wszystkich obowiązków nałożonych na Spółdzielnię przez Veolia Energia Łódź S.A. w ramach tej umowy (umowa dostępna w siedzibie Spółdzielni)
b) Zapoznanie się z projektem wykonania zewnętrznej przegrody stanowiącej odcięcie części pomieszczenie dawnej kotłowni w obrysie budynku i poza budynkiem sporządzonym przez BMF Construction Biuro Projektów Konstrukcji mgr inż. Filip Rosiak (projekt dostępny w siedzibie Spółdzielni)
c) Spełnienie wymogów określonych w SIWZ załączonym do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie 13. ,,Likwidacja (zasypanie) pomieszczenia podziemnego piwnicznego po dawnym składzie opału, zlokalizowanego pod przejazdem bramowym budynku przy Ul. Stockiej 5/7 w Łodzi w związku ze złym stanem technicznym jego stropu wraz z pracami towarzyszącymi.
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1. Stocka 5/7 Likwidacja pomieszczenia podziemnego pod przejazdem bramowym wraz z pracami towarzyszącymi po podpisaniu umowy do 30.09.2025 r. 120 m-cy (10 lat) 10000,00 zł
Zadanie 14 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy w budynkach mieszkalnych
Lp. Budynek Nazwa zadania Maksymalny termin realizacji Gwarancja minimalna Wadium
1 Lokatorska 4 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
2 Lokatorska 11 a Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
3 Lokatorska 13a Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
4 Łączna 7 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
5 Łączna 11 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
6 Łączna 11 a Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
7 Łączna 14 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
8 Szymonowica 10 Wymiana domofonu z analogowego na po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
9 Szymonowica 14/18 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
10 Niemcewicza 4/8 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
11 Niemcewicza 5/7 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
12 Niemcewicza 14 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300.00 zł
13 Niemcewicza 17 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
14 Niemcewicza 18 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
15 Niemcewicza 24 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
16 Żeromskiego 90 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
17 Gdańska 123a Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
18 Gdańska 123b Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
19 Paderewskiego 28/30 Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy po podpisaniu umowy do 30.06.2025 r. 24 m-ce 300,00 zł
* dla każdego zadania powinna być osobno złożona oferta i osobno wpłacone wadium
Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) montaż unifonu w lokach mieszkalnych
b) montaż kasety zewnętrznej domofonu
c) montaż zasilacza domofonu
d) montaż elektroniki domofonu.

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte przez powołaną komisję przetargową w dniu 08 maja 2024 r. (środa) o godz.
11.00 w siedzibie Spółdzielni.

Składanie ofert:
Oferty wraz z potwierdzeniem wpłaty wadium należy składać do dnia 08 maja 2024 r. (środa) do godz.
10.00 w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się na I piętrze budynku przy Ul. Lokatorskiej 9 w Łodzi.

Wymagania:
Wymagania, które musi spełnić wykonawca i które musza zastać wskazane w ofercie:
1. Zainstalowany zostanie domofon cyfrowy firmy Laskomex, gdzie numer mieszkania wybierany jest z klawiatury numerycznej, która pełni również funkcję zamka szyfrowego (do każdego lokalu przyporządkowany jest indywidualny kod uruchamiający elektrozaczep). Otwierania drzwi wejściowych do klatek schodowych możliwe jest również za pomocą klucza elektronicznego.
Wadium w odpowiedniej kwocie należy wpłacać na konto Spółdzielni o numerze
34 1020 3378 0000 1102 0011 5279
Wadium wnosi się w pieniądzu (PLN). Wadia ofert, które nie zostaną wybrane zostaną zwrócone przelewem
na podany numer konta w ciągu 3 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania. W przypadku zawarcia
umowy wadium wpłacone w toku postępowania przetargowego przez Wykonawcę lub dostawcę, którego oferta została wybrana zalicza się na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy bez dodatkowego oświadczenia Zamawiającego oraz Wykonawcy.
Zastrzeżenie: Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz ogłaszającego przetarg w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przedstawi w ofercie nieprawdziwe dane.
Oferenci przystępujący do przetargu mają obowiązek zapoznania się i przestrzegania ,,Regulaminu zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Towarzystwo Lokator" im. Franciszka Helińskiego w Łodzi" i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z treścią przedmiotowego Regulaminu. Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem http://smtl.pl.
Wybór ofert odbywać się będzie zgodnie z ,,Regulaminem zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Towarzystwo Lokator" im. Franciszka Helińskiego w Łodzi" obowiązującym w Spółdzielni.
Spółdzielnia wybierze najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę cenę oraz inne kryteria złożonych ofert w szczególności aspekty środowiskowe, społeczne, innowacyjne, termin wykonania zamówienia, termin gwarancji oraz dotychczasowe doświadczenie Wykonawcy.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo:
unieważnienia przetargu w całości lub w zakresie poszczególnych zadań bez podania przyczyny

Kontakt:
Informacji o warunkach wykonania powyższych robót i sposobie przygotowania ofert udziela: Pan Roman Łuczak tel. (42) 682-41-76, e-mail: techniczny@smtl.pl i Pan Jacek Kamiński tel. (42) 684-36-06 w. 18, e-mail: kierownik@smtl.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.