Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odnowa podwórka

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odnowa podwórka

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
Domańskiego 7
59-900 Zgorzelec
powiat: zgorzelecki
urzad@zgorzelec.eu
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917291
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zgorzelec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot Części I zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenów podwórka zlokalizowanych w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki i Sienkiewicza, na działkach o numerach ewidencyjnych: 1, 73/58, 73/46, 73/55, 75, 82/5, 83, Obręb VI, AM-1.
2) Zakres przedmiotu Części I zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przebudowę ciągów komunikacyjnych dróg wewnętrznych, placów ciągów pieszych i zatok postojowych,
b) rozbiórkę garaży,
c) remont murów oporowych,
d) remont schodów przy placu zabaw,
e) likwidację starego trzepaka oraz dostawę i montaż nowych trzepaków z rur nierdzewnych,
f) dostawę i montaż wiat śmietnikowych,
g) dostawę i montaż komórek o konstrukcji stalowej z obudową drewnianą,
h) dostawę i montaż balustrad stalowych,
i) dostawę i montaż ławek parkowych, śmietników, dwustronnej tablicy informacyjnej,
j) renowację istniejących budynków gospodarczych,
k) remont ujęcia awaryjnego wody,
l) nasadzenia zieleni.
3) Przedmiot Części I zamówienia nie obejmuje: budowy kanalizacji deszczowej, placu zabaw i oświetlenia, wynikających z dokumentacji, o której mowa w punkcie 5 niniejszego ustępu.
4) Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego: Uchwała nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 7 października 2009 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście w Zgorzelcu, oznaczony symbolem C4.MW-U - teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej oraz zabudowy usługowej. Zgodnie z decyzją nr A/1803/448 z dnia 08.12.1958 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu teren inwestycji został wpisany do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny.
5) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu Części I zamówienia został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi m.in.:
a) Projekt budowlany,
b) Projekt wykonawczy,
c) Przedmiar robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
d) Decyzja pozwolenia na prowadzenie robót przy zabytku nr 536/21 z dnia 30.03.2021 r., wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu,
e) Decyzja pozwolenia na budowę nr BS.6740.2.512.2015.4 z dnia 07.01.2016 r., wydana przez Starostę Zgorzeleckiego,
f) Decyzja zmieniająca pozwolenie na budowę nr BS.6740.2.512.2015.6 z dnia 28.06.2018 r.
- zwanymi w dalszej części SWZ ,,dokumentacją", stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.
6) Wymagania dotyczące gwarancji:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane w ramach Części I zamówienia roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia.
b) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą ,,odbieram".
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert dla Części I zamówienia zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dot. Części I, stanowiącym Załącznik Nr 5A do SWZ.
7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Części I zmówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8) Rozwiązania równoważne:
Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej w SWZ jakości i funkcjonalności. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia dołożył należytej staranności, aby nie został on opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli pomimo tego okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ lub załącznikach do niej występuje takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategorii wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z warunkami zamówienia i nie zostanie z tych powodów odrzucona, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w postępowaniu.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania ,,lub równoważna".
Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp.
1) Przedmiot Części II zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową boiska sportowego, zlokalizowanego w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki i Sienkiewicza, na działkach o numerach ewidencyjnych: 1, 73/58, 73/46, 73/55, 75, 82/5, 83, Obręb VI, AM-1.
2) Zakres przedmiotu Części II zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie drenażu,
b) wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu EPDM,
c) wykonanie ogrodzenia,
d) dostawę i montaż wyposażenia boiska.
3) Przedmiot Części II zamówienia nie obejmuje: budowy kanalizacji deszczowej, placu zabaw i oświetlenia, wynikających z dokumentacji, o której mowa w punkcie 5 niniejszego ustępu.
4) Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego: Uchwała nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 7 października 2009 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście w Zgorzelcu, oznaczony symbolem C4.MW-U - teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej oraz zabudowy usługowej. Zgodnie z decyzją nr A/1803/448 z dnia 08.12.1958 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu teren inwestycji został wpisany do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny.
5) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu Części II zamówienia został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi m.in.:
a) Projekt budowlany,
b) Projekt wykonawczy,
c) Przedmiar robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
d) Decyzja pozwolenia na prowadzenie robót przy zabytku nr 536/21 z dnia 30.03.2021 r., wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu,
e) Decyzja pozwolenia na budowę nr BS.6740.2.512.2015.4 z dnia 07.01.2016 r., wydana przez Starostę Zgorzeleckiego,
f) Decyzja zmieniająca pozwolenie na budowę nr BS.6740.2.512.2015.6 z dnia 28.06.2018 r.
- zwanymi w dalszej części SWZ ,,dokumentacją", stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.
6) Wymagania dotyczące gwarancji:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane w ramach Części II zamówienia roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia.
b) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą ,,odbieram".
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert dla Części II zamówienia zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dot. Części II, stanowiącym Załącznik Nr 5B do SWZ.
7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Części II zmówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8) Rozwiązania równoważne:
Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej w SWZ jakości i funkcjonalności. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia dołożył należytej staranności, aby nie został on opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli pomimo tego okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ lub załącznikach do niej występuje takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategorii wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z warunkami zamówienia i nie zostanie z tych powodów odrzucona, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w postępowaniu.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania ,,lub równoważna".
Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp.

CPV: 45111291-4, 45110000-1,45210000-2,45450000-6, 77310000-6, 45212200-8, 45110000-1,45340000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00291860, WZP.271.1.18.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917291
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego", z uwzględnieniem zapisów Rozdziału XIV SWZ. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, jak niżej:
1) Wykonawca na adres e-mail Zamawiającego: j.stankiewicz@zgorzelec.eu
2) Zamawiający - za pośrednictwem służbowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania się z Wykonawcą - na adres
e-mail wskazany do korespondencji w ofercie Wykonawcy.
4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Oferta powinna być:
1) Sporządzona w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Zgorzelec, reprezentowany przez Burmistrza Miasta.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,
z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Miasta Zgorzelec na podstawie przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres wskazany w ww. przepisach, tj. 5 lat dokumentacja zamówień publicznych oraz 10 lat umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11) Jednocześnie Miasto Zgorzelec przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917291
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.