Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont i przebudowa budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont i przebudowa budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o
ul. Marklowicka 15
44-300 Wodzisław Śląski
powiat: wodzisławski
tel.: 32 455 26 34, 32 455 27 55
mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wodzisław Śląski
Wadium: 3.000 zł
Nr telefonu: tel.: 32 455 26 34,
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
do przetargu nieograniczonego
Remont i przebudowa budynku biurowca PWiK
- Wodzisław Śl. Ul. Marklowicka 15
SPECYFIKACJA
Istotnych Warunków Zamówienia
na remont i przebudowa budynku biurowca PWiK - Wodzisław Śl. Ul. Marklowicka 15.
Przedmiot zamówienia
1.1 Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont i przebudowa budynku biurowca PWiK - Wodzisław Śl.
ul. Marklowicka 15, w skład których wchodzą 3 zadania:
1.1.1. Wykonanie przebudowy wejścia do budynku PWiK wraz z jego zadaszeniem - pozwolenie na
budowę.
1.1.2.
Wymiana
okładziny
schodów
zewnętrznych
z niepełnosprawnością ruchową ( wejście tylne do budynku).
oraz
podjazdu
dla
osób
1.1.3. Malowanie elewacji budynku biurowca.
W skład zadań wchodzą m.in:
a) roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe
b) wywóz i utylizacja gruzu
c) roboty odtworzeniowe nawierzchni
d) fundamenty (ławy, stopy, ścianki z bloczków betonowych)
e) słupy i belki żelbetowe
f) konstrukcja stalowa i żelbetowa
g) roboty zadaszeniowe, pokrycie dachu, obróbki blacharskie
h) elewacje - tynki
i) posadzki podestu i schodów
j) rusztowania
k) czyszczenie i malowanie elewacji
UWAGA:
Roboty określone w pkt. 1.1.1. i pkt. 1.1.2 nie mogą być prowadzone równocześnie. Wykonawca
przed podpisaniem umowy przedstawi harmonogram prowadzenia prac.
1.2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia
1.2.1. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1.1. należy zrealizować na podstawie dokumentacji
projektowej na przebudowę wejścia do budynku PWiK wraz z jego zadaszeniem w Wodzisławiu Śl.
przy Ul. Marklowickiej 15 - decyzja zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt
architektoniczno-budowlany oraz udzielająca pozwolenia na budowę Nr 0134/24,
WAB.6740.0006.2024 z dnia 20.02.2024r. wydana przez Starostę Wodzisławskiego.
1.2.2. Zadaniem Wykonawcy jest realizacja przedmiotu umowy zgodnie z projektem
o którym mowa w pkt. 1.2.1, zapisami SIWZ przedmiarami i kosztorysami ofertowymi,
a w szczególności:
a) przejęcie terenu prowadzenia budowy,b) zapewnienie kierownika budowy,
c) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem robót wykazu materiałów,
które zostaną zastosowane przy wykonaniu robót. Do wykazu należy dołączyć krajowe deklaracje
właściwości użytkowych na oferowane materiały
d) roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy itp.,
e) zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia robót do organu nadzoru budowlanego - PINB. Zgłoszenia
muszą być przed złożeniem przez Wykonawcę obowiązkowo podpisywane przez Inwestora
tj. PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl.,
f) poniesienie kosztów nadzorów, uzgodnień,
g) utrzymanie porządku na terenie budowy,
h) poniesienie opłat za składowanie ziemi i gruzu,
i) elementy stalowe z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu,
j) uzgadnianie z Zamawiającym i Projektantem wprowadzanych z inicjatywy Wykonawcy zmian
materiałowych i ewentualnie standardów wykonania,
k) przygotowanie dokumentacji odbiorowej powykonawczej,
l) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
m) wykonanie innych robót niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: 7/2024/TT

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu zaadresowanym na PWiK Sp. z o.o. 44-300
Wodzisław Śl. Ul. Marklowicka 15 oraz opisanym: "Przetarg nr 7/2024/TT na remont
i przebudowę budynku biurowca PWiK - Wodzisław Śl. Ul. Marklowicka 15". Opakowanie
powinno również wskazywać nazwę oferenta.
22) Ofertę można złożyć w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem elektronicznym. W takiej
sytuacji należy:
a) Całość dokumentacji ofertowej zarchiwizować/skompresować do jednego pliku typu .zip,
.rar i zabezpieczyć je przed otwarciem hasłem.
b) Ofertę w wersji elektronicznej (zabezpieczonej przed otwarciem hasłem) z opisem
"Przetarg nr 7/2024/TT na remont i przebudowę budynku biurowca PWiK
- Wodzisław Śl. Ul. Marklowicka 15" oraz nazwą oferenta należy przesłać na adres
email: mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl

TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-07 09:00:00

Miejsce i termin realizacji:
1.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
1.3.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 8 miesięcy od daty podpisania umowy,
w tym:
a) wykonanie robót budowlanych w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy
W trakcie wykonywania robót budowlanych, za zgodą Zamawiającego zostaną podpisane
protokoły odbioru częściowego, stanowiące podstawę do wystawienia faktur częściowych,
o których mowa w pkt. 1.4.
b) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w terminie 8 miesięcy od daty
podpisania umowy.

Wymagania:
poczta@pwik-wodzislaw.pl
Inwentaryzacja musi spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie wymagania prawne oraz
musi uzyskać akceptację (uwierzytelnienie) Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej lub
na mapach musi być umieszczone oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu
pozytywnego wyniku weryfikacji przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej.
Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o zgodności usytuowania obiektu
budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu,
sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz
posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe.
Po wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zostanie podpisany protokół
odbioru końcowego.
1.3.2. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru
końcowego, o którym mowa w pkt. 1.3.1.b.
1.4. Zapłata wynagrodzenia
1.4.1. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie na podstawie faktur
wystawionych po podpisaniu przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołów odbioru częściowego
i końcowego w oparciu o kosztorysy powykonawcze zatwierdzone przez Zamawiającego,
z zastrzeżeniem pkt 1.4.2. Płatność nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy, w ciągu 21 dni
od otrzymania faktury VAT z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).1.4.2. W oparciu o faktury częściowe Zamawiający dopuszcza wypłatę 95% wynagrodzenia. Pozostałe
5% wynagrodzenia zostanie wypłacone po podpisaniu protokołu odbioru końcowego (faktura
końcowa).
1.4.3. Ewentualne roboty dodatkowe wynikłe na etapie realizacji zamówienia, nie ujęte w załączonych
przedmiarach robót, będą ustalone ,,protokołem konieczności" podpisanym przez Zamawiającego
i Wykonawcę i wycenione wg składników cenotwórczych podanych w kosztorysie ofertowym.
1.5 Gwarancja
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 - letniej gwarancji na roboty objęte przedmiotem
niniejszego zamówienia.
2) Bieg terminu gwarancji rozpocznie się od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
3) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia powstałych usterek,
w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego lub w innym terminie uzgodnionym
z Zamawiającym.
1.6. Pozostałe informacje
Kary umowne:
1) W przypadku nie dotrzymania terminu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający może
naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,2 % wartości netto niezrealizowanego zadania
wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki.
2) W przypadku odstąpienia od wykonania umowy przez Wykonawcę z jego winy, Zamawiający
może naliczyć karę umowną w wysokości 20% wartości netto niezrealizowanego zadania
wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
3) W przypadku rażącego naruszenia postanowień umowy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy
dodatkowy termin na jego usunięcie. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający
zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć
Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto niezrealizowanego zadania wchodzącego
w skład przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeśli
zastrzeżone kary umowne nie pokryją poniesionej szkody.
2. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty
1) Oferta cenowa - załącznik nr l
2) Oświadczenia - załącznik nr 2
3) Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 3 - 5 (odrębnie dla każdego zadania). W kosztorysach należy
podać składniki cenotwórcze.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk informacji z Centralnej Informacji KRS
odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru wygenerowaną ze strony internetowej
https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t albo wydruk zaświadczenia o wpisie
w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony
internetowej
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/Ceidg.Public.UI/Search.aspx
;
powyższe
dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
otwarcia ofert.
5) Dodatkowo, w przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, do oferty należy dołączyć umowę
spółki wraz z aneksami.
6) Referencję potwierdzającą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu otwarcia
ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie, Wykonawca wykonał
robotę budowlaną o podobnej specyfice, tj. budowę, przebudowę lub remont budynków,
o wartości powyżej 100 000 zł netto.
Uwaga: wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
Oferenta.3. Kryterium oceny oferty
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena netto za całość przedmiotu zamówienia.
2) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która spełni wszystkie warunki niniejszej
specyfikacji i uzyska najniższą cenę.
4. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
2) Wadium może być wnoszone według wyboru oferenta w jednej lub kilku następujących
formach:
a) pieniądzu
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
3) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w ING Banku
Śląskim S.A. 21 1050 1070 1000 0004 0075 9502. Wadium musi być uznane na koncie
Zamawiającego do dnia 06.05.2024r.
4) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 2) b-c należy załączyć w oryginale do oferty.
5) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2) b-c powinno zawierać nazwę i adres
Zamawiającego i Wykonawcy, obejmować cały okres związania ofertą, powinno być
bezwarunkowe, nieodwołalne, nieprzenośne i płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, w przypadkach określonych w pkt 6)
6) Zamawiający może zatrzymać wadium, jeżeli:
a) Oferent w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, z przyczyn leżach po jego stronie nie
złożył wymaganych dokumentów, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Oferenta jako najkorzystniejszej,
b) Oferent, którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w SIWZ i złożonej ofercie, lub nie podpisał umowy w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie,
c) Oferent, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy,
d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
7) Zwrot wadium wszystkim Oferentom nastąpi po rozstrzygnięciu przetargu i zawarciu umowy
z wybranym Oferentem.
8) Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób
nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9) Wykonawca wniesie przed podpisaniem umowy, zabezpieczenie należytego wykonania umowy w
wysokości 10 % ceny netto złożonej oferty. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
10) Zabezpieczenie może być wnoszone według wybory Wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
11) Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: ING
Bank Śląski S.A. CBK Bielsko- Biała nr 21 1050 1070 1000 0004 0075 9502.
12) Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno być bezwarunkowe,
nieodwołalne, nieprzenośne i płatne na pierwsze żądanie, winno zawierać nazwę i adres
Zamawiającego i Wykonawcy oraz winno uzyskać moc obowiązującą od podpisania Umowy
przez obie Strony, tj. przez Wykonawcę i Zamawiającego i być ważne w części równej 100%
kwoty zabezpieczenia do 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
13) W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu
zabezpieczenie w wysokości 100 % zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia podpisania
protokołu odbioru końcowego robót.5. Opis przygotowania oferty
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
Wartość oferty musi być wyrażona w PLN netto (cyfrowo i słownie).
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Dla zamówienia ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.
Oferent w Formularzu Ofertowym poda cenę netto za wykonanie poszczególnych zadań oraz
całości przedmiotu zamówienia.
6) Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku, zaokrąglona z zastosowaniem reguł matematycznych. W przypadku, gdy
Wykonawca poda ceny jednostkowe z większą niż dwie liczbą cyfr po przecinku, Zamawiający
dokona poprawy tej ceny do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi regułami
zaokrąglania.
7) Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania jakiejkolwiek pozycji przedmiaru robót.
8) Ceny jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym
1)
2)
3)
4)
5)
muszą zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją,
9) Podana cena netto jest obowiązująca przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie
podlegać waloryzacji,
10) Ewentualne upusty oferowane przez Oferenta, muszą być zawarte w cenach
jednostkowych. Cena jednostkowa po zastosowaniu upustu nie może być niższa,
niż koszty wytworzenia lub koszty własne.
11) Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej. W edytowalnej
wersji załączników nr 3, 4, 5 (Kosztorysy ofertowe) Oferent powinien wypełnić jedynie
komórki dotyczące cen jednostkowych. Pozostałe elementy arkusza kalkulacyjnego (np.
nazwy pozycji, formuły obliczeniowe, sumowania) zostały zablokowane i Oferent nie
powinien dokonywać w nich żadnych zmian. Wypełniony kosztorys ofertowy należy
dołączyć do oferty.
12) Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie cen
jednostkowych poszczególnych robót określonych w kosztorysie ofertowym. Ceny
jednostkowe określone przez Oferenta w kosztorysie ofertowym będą niezmienne przez
cały okres realizacji zamówienia.
13) Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia w sposób zgodny z dokumentacją, wiedzą techniczną i opisem
co do zakresu robót, ilością oraz jednostką robót przedstawionych w poszczególnych
pozycjach przedmiaru stanowiącego załącznik do specyfikacji.
14) W przypadku, gdy Załącznik 3 nie zawiera istotnych rzeczy ujętych w dokumentacji projektowej
Oferent jest zobowiązany do poinformowania o tym Zamawiającego.
15) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania firmy. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż określone w
stosownych rejestrach, należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo.
16) Poprawki nanoszone w ofercie muszą być czytelne i opatrzone podpisem osoby podpisującej
ofertę.
17) Wszystkie załączniki stanowiące część SIWZ, winny zostać wypełnione przez Oferentów bez
wyjątku, ściśle wg wymogów i postanowień zawartych w SIWZ.
18) Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę
19) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
20) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku
przetargu,
21) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert (dzień otwarcia ofert jestpierwszym dniem związania ofertą).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.