Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i przebudowa drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SKRWILNO
ul. Rypińska 7
87-510 Skrwilno
powiat: rypiński
542700012, faks 542700214
przetargi@skrwilno.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917710
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Skrwilno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 542700012, faks 5427
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 120412C Sku-dzawy-Skrwilno ETAP 2 - od km 0+000.00 do km 3+161.05", działka ewidencyjna nr 284, 287/1, 289/1, 290/1, 291/1, 292/3, 3017/24, 293/1, 295/1, 296/1, 298/1, 299/1, 300/1, 335/1, 333/1, 301/2, 303/1, 306/4, 294 obręb 0016 Skudzawy, 152/5, 155/5, 160/1, 162/1, 167/1, 168/1, 169/1, 170/5, 170/3, 171/1, 172/1, 173/1, 174/1, 175/1, 177/1, 3/1, 4/1, 4/2, 6/1, 7/1, 19/2, 21/2, 178 obręb 0017 Szucie, 206 obręb 0002 Borki.
2. Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
o budowę odcinka drogi gminnej od km 0+000.00 do km 3+161.05 o nawierzchni z betonu asfaltowego,
o budowę skrzyżowania w km 0+000.00,
o wykonanie umocnionych poboczy od km 0+000.00 do km 3+161.05,
o budowę zjazdów,
o przebudowę i budowę przepustów drogowych wraz z umocnieniami wlotów i wylotów przepustów,
o wykonanie rowów odwadniających od km 0+000.00 do km 3+161.05,
o wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu dro-gowego.
WAŻNE!
- kruszywo łamane przeznaczone na podbudowę - Zamawiający nie dopuszcza stosowania kru-szywa pochodzącego ze skał wapiennych oraz destruktu betonowego. Zamawiający wymaga zastosowania kruszywa twardego np. melafir, gabro.
- nadmiar urobku ziemi - dowóz do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w otoczeniu in-westycji.
- wydobyte karpiny po usuniętych drzewach i krzewach - Wykonawca będzie zobowiązany do ich zagospodarowania wyłącznie we własnym zakresie i na własny koszt.
- pozyskane drewno stanowi własność Zamawiającego.
- odcinek próbny - Zamawiający wymaga wykonanie odcinka próbnego zgodnie ze specyfikacją techniczną, na powierzchni co najmniej 1400 m2. Miejsce wykonania odcinka próbnego wskaże Zamawiający.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej.

CPV: 45233140-2, 45111200-0,45233220-7,45233290-8

Dokument nr: 2024/BZP 00293058, RI.271.11.2024.AS

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917710
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa na stronie prowadzonego postepowania: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.11.2024.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 120412C Sku-dzawy-Skrwilno ETAP 2 - od km 0+000.00 do km 3+161.05", działka ewidencyjna nr 284, 287/1, 289/1, 290/1, 291/1, 292/3, 3017/24, 293/1, 295/1, 296/1, 298/1, 299/1, 300/1, 335/1, 333/1, 301/2, 303/1, 306/4, 294 obręb 0016 Skudzawy, 152/5, 155/5, 160/1, 162/1, 167/1, 168/1, 169/1, 170/5, 170/3, 171/1, 172/1, 173/1, 174/1, 175/1, 177/1, 3/1, 4/1, 4/2, 6/1, 7/1, 19/2, 21/2, 178 obręb 0017 Szucie, 206 obręb 0002 Borki.
2. Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
o budowę odcinka drogi gminnej od km 0+000.00 do km 3+161.05 o nawierzchni z betonu asfaltowego,
o budowę skrzyżowania w km 0+000.00,
o wykonanie umocnionych poboczy od km 0+000.00 do km 3+161.05,
o budowę zjazdów,
o przebudowę i budowę przepustów drogowych wraz z umocnieniami wlotów i wylotów przepustów,
o wykonanie rowów odwadniających od km 0+000.00 do km 3+161.05,
o wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu dro-gowego.
WAŻNE!
- kruszywo łamane przeznaczone na podbudowę - Zamawiający nie dopuszcza stosowania kru-szywa pochodzącego ze skał wapiennych oraz destruktu betonowego. Zamawiający wymaga zastosowania kruszywa twardego np. melafir, gabro.
- nadmiar urobku ziemi - dowóz do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w otoczeniu in-westycji.
- wydobyte karpiny po usuniętych drzewach i krzewach - Wykonawca będzie zobowiązany do ich zagospodarowania wyłącznie we własnym zakresie i na własny koszt.
- pozyskane drewno stanowi własność Zamawiającego.
- odcinek próbny - Zamawiający wymaga wykonanie odcinka próbnego zgodnie ze specyfikacją techniczną, na powierzchni co najmniej 1400 m2. Miejsce wykonania odcinka próbnego wskaże Zamawiający.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: A)Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę
realizacji, co najmniej 1 roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Uszczegółowienie - wymaganie dotyczy 1 roboty budowlanej o
wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto, w zakresie porównywalnym z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot
zamówienia, polegającej na budowie lub przebudowie drogi. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie wymienioną
robotę budowlaną. B) Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, zgodnie
z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) w zakresie
kierowania robotami w specjalności drogowej, która:
- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
Uszczegółowienie - wymagana jest informacja o wskazanej osobie w zakresie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez tę osobę czynności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o do-puszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należy-cie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ;
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. Wykonawcy składają jedną ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
c) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (pełnomocnik) pozostałych.
Uwaga: warunki, o których mowa w rozdziale V SWZ (warunki uczestnictwa w postępowaniu) podmioty składające ofertę wspólną jako konsorcjum mogą spełniać łącznie.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wymienionych poniżej zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia.
1. Zamawiający, przewiduje następujące możliwości dokonywania zmian umowy:
1) zmiany określające sposób wykonania robót budowlanych
2) zmiany dotyczące terminu wykonania Umowy
3) zmiana dotycząca Przedmiotu umowy, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy - w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy i niezależnych od żadnej ze Stron, a skutkujących koniecznością zmiany Przedmiotu umowy w takim zakresie;
4) zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy i które wywołują potrzebę zmian tych postanowień.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.