Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1469z dziś
7759z ostatnich 7 dni
24524z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
Młynarska 15
95-015 Głowno
powiat: zgierski
ajaniak@glowno.pl
https://glowno.ezamawiajacy.pl/pn/glowno/demand/notice/public/127606/details
Województwo: łódzkie
Miasto: Głowno
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. 18 Stycznia, Ul. Lewa, Ul. Dolna) oraz budowa Ul. Lewej od Ul. 18 Stycznia do Ul. Zabrzeźniańskiej w Głownie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa Ul. 18 Stycznia
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się przebudowę drogi gminnej Nr 120546 E Ul. 18 Stycznia w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego, na odcinku od Ul. Grzybowej do Ul. Lewej.
W zakresie zamówienia jest wybudowanie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara wzór Behaton lub równoważny) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,00 m o spadku daszkowym wynoszącym 2,00 %.
Ponadto należy wykonać obustronne pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8,00 %. Jezdnię obustronnie należy ograniczyć krawężnikami betonowymi 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 1 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Dodatkowo w ramach zamówienia znajdują się również dojścia do furtek (kostka szara) i zjazdy indywidualne (kostka czerwona) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm.
W zakresie zamówienia znajduje się również budowa kanału technologicznego, zgodnie z dokumentacją projektową, regulacja infrastruktury wod-kan i wykonanie oznakowania, zgodnie z załączoną docelową organizacją ruchu.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 991,00 mb.
Część 2: Przebudowa Ul. Lewej
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się przebudowę drogi gminnej Nr 120546 E( odcinek Ul. Lewa - od Ul. Moczydła do Ul. 18-go Stycznia) w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara wzór Behaton lub równoważny) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,50 m o spadku daszkowym wynoszącym 2,00 %.
Ponadto należy wykonać obustronne pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8,00 %. Jezdnię należy ograniczyć krawężnikami betonowymi 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 1 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Dodatkowo w ramach zamówienia należy wykonać dojścia do furtek (kostka szara) i zjazdy indywidualne (kostka czerwona) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm
Dodatkowo w zakresie zamówienia należy usunąć istniejące drzewa, krzaki i pnie kolidujące z planowaną inwestycją.
Inwestor zobowiązany jest uzyskać stosowne pozwolenia na wycinkę kolidujących drzew przed rozpoczęciem prac budowlanych.
Żadne roboty nie będą wykonywane w odległości mniejszej niż 20 m od granicy obszaru kolejowego.
W zakresie zamówienia znajduje się również budowa kanału technologicznego, zgodnie z dokumentacją projektową, regulacja infrastruktury wod-kan i wykonanie oznakowania, zgodnie z załączoną docelową organizacją ruchu.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 161,79 mb.
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się przebudowę drogi gminnej Nr 120511 E (ul. Dolna), na odcinku od Ul. Kasprzaka do końca projektowanej Ul. Dolnej w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego.
Dla przebudowywanej drogi Nr 120511 E (ul. Dolna) przyjęto parametry jak dla drogi klasy technicznej ,,L"
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara wzór Behaton lub równoważny) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,50 m
Ponadto należy wykonać obustronne pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8 %. Jezdnię należy ograniczyć obustronnie krawężnikami betonowymi 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 1 cm w stosunku do nawierzchni jezdni.
Dodatkowo w ramach zamówienia należy wykonać dojścia do furtek (kostka szara) i zjazdy indywidualne (kostka grafitowa) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się również budowę kanału technologicznego, regulacja infrastruktury wod-kan i wykonanie oznakowania, zgodnie z załączoną docelową organizacją ruchu.
Długość przebudowywanej Ul. Dolnej wynosi ok. 200,50 mb
Część 4: Budowa Ul. Lewej od Ul. 18 Stycznia do Ul. Zabrzeźniańskiej w Głownie
W ramach przedsięwzięcia należy wybudować publiczną drogę gminną pomiędzy drogą gminną nr 120546 E (ul. 18 Stycznia) a drogą powiatową nr 5118 E (ul. Zabrzeźniańska).
Przyjęto parametry drogi jak dla klasy technicznej ,,D".
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara, wzór Behaton lub równoważny) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,50 m o spadku daszkowym wynoszącym 2,00 %. W ramach zamówienia należy również przewiduje się również wybudować jednostronny chodnik (fragmentarycznie obustronny w miejscu przejścia dla pieszych) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara), o szerokości 2,00 m ze spadkiem poprzecznym wynoszącym 2,00 % w kierunku jezdni.
Jezdnię należy obustronnie ograniczyć krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm (od strony chodnika) i 12 x 25 cm (od strony pobocza) na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 12 cm (na przejściu dla pieszych o 2 cm) od strony chodnika i o 1 cm od strony pobocza w stosunku do nawierzchni jezdni.
Ponadto w zakresie zamówienia znajduje się wykonanie jednostronnego pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8,00 %.
Na włączeniu w drogę powiatową o nawierzchni bitumicznej należy wykonać fragmentaryczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z odtworzeniem w celu dowiązania. Drogę gminną od strony drogi powiatowej należy ograniczyć krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 3 cm w stosunku do nawierzchni jezdni drogi powiatowej.
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się również budowę kanału technologicznego, regulacja infrastruktury wod-kan i wykonanie oznakowania, zgodnie z załączoną docelową organizacją ruchu.
Uwaga: Kolidujące z planowaną inwestycją drzewa zostały wycięte, należy wycenić karczowanie pni i oczyszczenie terenu po wykarczowaniu. Nie należy wyceniać karczowania drzew i ich wywózki.
Długość budowanej drogi wynosi ok. 98,92 mb.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45233140-2,45233220-7

Dokument nr: 2024/BZP 00293321, RI.271.19.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://glowno.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego"
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.
4. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasta Głowno https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy może potrwać maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta Głowno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Głowno reprezentowana przez Burmistrza Głowna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Głownie przy Ul. Młynarskiej 15, 95-015 Głowno. Z administratorem można się skontaktować listownie na adres podany powyżej, przez e-mail: sekretariat@glowno.pl oraz telefonicznie: 42 719 11 51.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl tel.. 607-770-718.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. 18 Stycznia, Ul. Lewa, Ul. Dolna) oraz budowa Ul. Lewej od Ul. 18 Stycznia do Ul. Zabrzeźniańskiej Znak sprawy RI.271.19.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Obiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://glowno.ezamawiajacy.pl/pn/glowno/demand/notice/public/127606/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 10:00
Miejsce składania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.