dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Ziębice)
lubelskie (Lublin)
świętokrzyskie (Stąporków)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Lutówko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie ul. Hetmańska 45 d 35-078 Rzeszów powiat: Rzeszów Tel. 17 50 61 200, Fax. 17 50 61 203, telefon: 17 50 61 267, 17 50 61 254 zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | nie żąda |
Nr telefonu: | Tel. 17 50 61 200, F |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie zaprasza do złożenia oferty na ,,Usługę przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie". 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia w III częściach tj.; Część I - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń klimatyzacji w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d oraz w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa Kuli 20. Część II - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji mechanicznej w jednostkach organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d, Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa Kuli 20, Prokuratury Rejonowej w Dębicy przy Ul. 3 Maja 2. Część III - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń klimatyzacyjnych w jednostkach organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. Część I - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń klimatyzacji w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d oraz w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa Kuli 20. W ramach czynności wykonawca będzie zobowiązany do wykonania: ? Okresowych przeglądów technicznych urządzeń 1× w ciągu roku, w okresie obowiązywania umowy, potwierdzonych odpowiednim protokołem z przeglądu oraz wpisem w Centralnym Rejestrze Operatorów ? Wymagane terminy przeglądów: l × przed sezonem letnim (V) ? Przeglądu obudowy urządzenia ? Przeglądu połączeń elektrycznych ? Sprawdzenia szczelności układu chłodniczego ? Sprawdzenia ciśnienia pracy na ssaniu i tłoczeniu ? Czyszczenia filtrów powietrza w jednostce wewnętrznej ? Czyszczenia skraplacza ? Czyszczenia parownika ? Sprawdzenia układu odprowadzania skroplin ? Czyszczenia tacy ociekowej ? Czyszczenia pompek skroplin ? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia właściwego działania urządzeń ? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego urządzeń ? Innych niezbędnych czynności mających na uwadze zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia. Część II - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji mechanicznej w jednostkach organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d, Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa Kuli 20, Prokuratury Rejonowej w Dębicy przy Ul. 3 Maja 2. 1. Przegląd okresowy, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji mechanicznej w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d. W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej: ? Okresowego przeglądu (1 × w roku przed sezonem letnim (V) potwierdzonych odpowiednim protokołem z przeglądu ? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego działania urządzeń ? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego central wentylacyjnych (w obiekcie znajduje się 5 central wentylacyjnych nawiewno - wywiewnych obsługujących nast. pomieszczenia: NW1-archiwa i biblioteki, NW2-dużą salę konferencyjną, NW3 - 3 małe sale konferencyjne, NW4-2 palarnie, NW5-węzły kierownictwa ? Oceny stanu zespołów wentylacji mechanicznej ? Sprawdzenia stopnia zabrudzenia filtrów central wentylacyjnych ? Wymiany filtrów - 1 × w roku ? Pomiaru prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej ? Kontroli pracy i przetestowania układu automatyki kontrolno-pomiarowej sprawdzenia poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń ? Aktualizacji aplikacji oprogramowania sterowników ? Sprawdzenia ustawienia i zamocowania silników elektrycznych ? Sprawdzenia działania wirników wentylatorów poprzez ręczne uruchomienie ? Sprawdzenia stanu łożysk wentylatorów , stanu zabrudzenia lamel chłodnicy ? Kontroli (sprawdzenia) skuteczności i wydajności wentylacji poprzez pomiar prędkości przepływu powietrza na kilku wybranych kratkach 2. Przegląd okresowy, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji mechanicznej w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów w Rzeszowie przy Ul. Lisa Kuli 20. W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej: ? Okresowych przeglądów (1× w roku przed sezonem letnim (V) ? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia dobrego działania urządzeń ? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego central wentylacyjnych ? Oceny stanu zespołów wentylacji mechanicznej ? Sprawdzenia stopnia zabrudzenia filtrów central wentylacyjnych ? Wymiany filtrów - 1 × w roku ? Sprawdzenia ustawienia i zamocowania silników elektrycznych ? Sprawdzenia działania wirników wentylatorów poprzez ręczne uruchomienie ? Sprawdzenia stanu łożysk wentylatorów , stanu zabrudzenia lamel chłodnicy ? Kontroli (sprawdzenia) skuteczności i wydajności wentylacji poprzez pomiar prędkości przepływu powietrza na kilku wybranych kratkach 3. Przegląd okresowy, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji mechanicznej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy przy Ul. 3 Maja 2. W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej: ? Okresowego przeglądu (2 × w roku przed sezonem letnim (V - wraz z wpisem w Centralnym Rejestrze Operatorów CRO - dotyczy agregatu chłodniczego) oraz po sezonie letnim (IX/X) potwierdzonych odpowiednim protokołem z przeglądu ? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego działania urządzeń ? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego centrali wentylacyjnej ? Oceny stanu zespołów wentylacji mechanicznej ? Sprawdzenia stopnia zabrudzenia filtrów central wentylacyjnych ? Wymiany filtrów - 2 × w roku ? Pomiaru prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej ? Kontroli pracy i przetestowania układu automatyki kontrolno-pomiarowej sprawdzenia poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń ? Aktualizacji aplikacji oprogramowania sterowników ? Sprawdzenia ustawienia i zamocowania silników elektrycznych ? Sprawdzenia działania wirników wentylatorów poprzez ręczne uruchomienie ? Sprawdzenia stanu łożysk wentylatorów , stanu zabrudzenia lamel chłodnicy ? Kontroli (sprawdzenia) skuteczności i wydajności wentylacji poprzez pomiar prędkości przepływu powietrza na kilku wybranych kratkach. Ponadto należy wykonać: 1) Przy centrali wentylacyjnej: ? Sprawdzenie działania automatyki sterującej ? Kontrola stanu części ruchomych ? Kontrola mocowań i połączeń ? Kontrola połączeń hydraulicznych ? Kontrola działania czujników ciśnieniowych ? Kontrola działania zaworów trójdrożnych ? Kontrola stanu nagrzewnicy ? Sprawdzenie prądu wentylatora nawiewnego ? Sprawdzenie prądu wentylatora wyciągowego 2) Przy agregacie chłodniczym ? Swoboda przepływu powietrza w otworach wlotowych i wylotowych urządzenia ? Stan elementów regulujących przepływ powietrza ? Ciśnienia czynnika na ssaniu (parowania) ? Ciśnienia czynnika tłoczenia (skraplania) ? Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego (wpis do CRO - V) ? Poziom oleju w sprężarce ? Poziom prądów sprężarki inwerter ? Temperatura tłoczenia inwerter ? Temperatura parowania ? Stan wymienników (parownik, skraplacz) ? Układ odprowadzenia skroplin ? Stan wentylatorów ? Stan instalacji i połączeń elektrycznych ? Sprawdzenie nastaw sterownika ? Sprawdzenie działania układów sterujących; test chłodzenia, grzania, nawilżania, osuszania ? Sprawdzenie zdalnego monitoringu urządzeń Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do Ogłoszenia Część III - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń klimatyzacyjnych w jednostkach organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej: ? Okresowych przeglądów (l × przed sezonem letnim (V) potwierdzonych protokołami przeglądu - 19 szt. ? Sprawdzenia i wymiany filtrów ? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia dobrego działania urządzeń, w tym czyszczenie filtrów powietrza, powierzchni wymienników ciepła, płatów wentylatorów, żaluzji układu ssąco-nawiewnego, tacy ociekowej i pompki kondensatu ? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego urządzeń ? Przeprowadzania niezbędnych napraw Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia. Lokalizacja urządzeń: ? PR Dębica, Ul. 3-go Maja 2 9 szt. (przegląd 1 × rok) ? PR Ropczyce, Ul. Sienkiewicza 1 1 szt. (przegląd 1 × rok) ? PR Leżajsk, Ul. Mickiewicza 47 l szt. (przegląd 1 × rok) ? PR Łańcut, Ul. Grunwaldzka 10 l szt. (przegląd 1 × rok) ? PR Strzyżów, Ul. 8-go Marca 9 7 szt. (przegląd 1 × rok) Zamawiający wymaga posiadania przez przedsiębiorcę i osoby wykonujące czynności przeglądów technicznych certyfikatów dla personelu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065). CPV: 50.73.00.00-1 Dokument nr: 3036-7.262.38.2024 Składanie ofert: Ofertę na załączonym formularzu należy złożyć w terminie do dnia 26 kwietnia 2024 r., w wersji elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 2) Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: 3) Warunki udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) zdolności technicznej lub zawodowej 4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: Na potwierdzenie powyższego należy przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl 6) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 7) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 8) Opis sposobu przygotowywania ofert: 1. Zamawiający zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty w postępowaniu zgodnie z załączonym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 2.Oferta musi zawierać kolejno: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 2 do ogłoszenia 2) wykaz urządzeń - załącznik nr 1 do ogłoszenia 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Oferta winna być podpisana przez upoważnioną osobę (stosowne upoważnienie winno wynikać z dokumentu rejestracyjnego). W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby, których uprawnienie wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 4. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii, muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Niniejsze poświadczenie winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. 10) Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Cena musi być podana w PLN i w takiej walucie będzie rozliczane zamówienie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 2. W cenie ofertowej winny zostać ujęte przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia. 3. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. 4. Oferowane ceny są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 11) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Jedynym kryterium oceny oferty jest cena - waga 100% Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione wg wzoru: PC= CN/CB x 100 , gdzie: PC - ilość punktów w kryterium cena, CN - cena najniższa, CB - cena badana 12) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1. Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2. Warunkiem zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego z wybranym Wykonawcą będzie, najpóźniej na dzień jej podpisania przedłożenie: a) aktualnego zaświadczenia o statusie Autoryzowanego Punktu Serwisowego - dotyczy części I (klimatyzatory Fujitsu i Haier), b) aktualnego zaświadczenia o statusie Autoryzowanego Punktu Serwisowego - dotyczy części III (klimatyzatory KAISAI i Fujitsu), c) certyfikatu dla przedsiębiorców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065), 13) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Wzory umów stanowią załącznik nr 4A - część I, załącznik 4B - część II, załącznik nr 4C - część III do ogłoszenia. 15) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2023, poz. 1610). 17) Załącznikami do niniejszego Ogłoszenia, stanowiącymi jego integralną część, są dokumenty wymienione w jego treści. Uwagi: 16) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie informuje: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Hetmańskiej 45d, 35-078 Rzeszów, REGON 000000402, NIP 813-270- 35-18,tel. 17 50 61 200,fax 17 50 61 203,e-mail: biuro.podawcze.porze@prokuratura.gov.pl. 2. Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie jest Pan Wojciech Pieniążek. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.porze@prokuratura.gov.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie - Inspektor Ochrony Danych, ul. Hetmańska 45d, 35-078 Rzeszów. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Usługę przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie" sygnatura 3036-7.262.38.2024, prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie; b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań przed zawarciem tej umowy i jej wykonaniem; c. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze zgodnie z przepisami szczegółowymi. d. art. 6 ust. 1 lit f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.poz.1605 j.t.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem, wykonaniem i archiwizacją niniejszej umowy. Ponadto informuje się, że dane osobowe dotyczące Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby, na które Wykonawca się powołuje w tym postępowaniu, będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 RODO; 6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Wynika to bezpośrednio z przepisów ustawy Pzp i jest związane z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają również z ustawy Pzp; 8. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone podmiotom współpracującym na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie; 9. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 10.Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 11. W związku z RODO, każda ze Stron oświadcza, że pozyskała od osób, których dane osobowe przywołała w niniejszej umowie oraz innych osób reprezentujących ją w procesie realizacji umowy, niezbędne zgody (jako administrator danych) na przekazanie tych danych drugiej ze Stron w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 12. Przekazanie tych danych jest równoznaczne ze złożeniem przez Stronę przekazującą oświadczenia, że jest uprawniona do: przetwarzania danych tych osób, przekazania danych drugiej Stronie umowy i upoważnienia drugiej Strony umowy do przetwarzania tych danych na zlecenie Strony przekazującej w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. Strona otrzymująca dane będzie przetwarzała otrzymane dane tylko w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. 13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z powyższą klauzulą informacyjną i ją zrozumiał. Kontakt: 2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie procedury - Pan Damian Skrobacz, nr telefonu: 17 50 61 267, adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl 2) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pan Dawid Rojek, nr telefonu: 17 50 61 254 adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024