Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Żabno ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno powiat: tarnowski tel.: /014/ 645-60-12 wew. 32 dzp@zabno.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Żabno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: /014/ 645-60-1 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zamówienia pn. ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 203453K w km 0+000,00 do 0+220,00 (ul. Paderewskiego) w m. Żabno, gm. Żabno" 2. III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zamówienia pn. ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 203453K w km 0+000,00 do 0+220,00 (ul. Paderewskiego) w m. Żabno, gm. Żabno" 2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wykonuje swoje zadania w specjalności: a) inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego 3. Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane funkcję koordynatora inspektorów nadzoru pełniła będzie osoba posiadająca uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. 4. W skład nadzorowanych robót wchodzą roboty budowlane szczegółowo opisane w dokumentacji zamówienia na roboty budowlane, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58a2eecb-d6ed-11ee- a3b5-e25d731b0da9 6. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie realizowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego obowiązków związanych z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego wymienionego w ust. 1 i obejmuje w szczególności:1) Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla Inspektora Nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. 3) Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji Projektu, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej. 4) Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów. 5) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją. 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 7) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. 8) Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym. 9) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 10) Udział w odbiorach robót. 11) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy. 12) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych. 13) Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp. 14) Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót. 15) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 16) Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych. 17) Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego. 18) W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągnąza sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. 19) Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez Wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień. 20) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową. 21) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 22) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego. 23) Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie w/w kontroli oraz w związku z przygotowaniem odpowiedzi na informację pokontrolną, a także na etapie wdrażania zaleceń pokontrolnych, których zakres dotyczy realizowanych robót w ramach inwestycji. 24) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest również do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia. 25) Liczba pobytów Inspektora Nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. W przypadku udokumentowanej choroby lub innej obiektywnej przeszkody w wykonaniu obowiązku pobytu na budowie, Inspektor Nadzoru wyznaczy zastępczego Inspektora Nadzoru, który posiada uprawnienia budowlane właściwie dla nadzorowanych robót budowlanych. Zastępczy Inspektor Nadzoru powiadomi o zastępstwie Zamawiającego oraz okaże pisemne upoważnienie od Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za całość nadzoru, w tym za nadzór sprawowany przez inspektora zastępczego. Wszelkie wpisy do dziennika budowy dokonane przez inspektora zastępczego, Inspektor Nadzoru musi potwierdzić własnoręcznym wpisem. CPV: 71247000-1, 71520000-9 Dokument nr: RG.271.15.24 Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2024 r. o godz. 09:30 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Żabnie, Ul. Wł. Jagiełły 1, 33-240 Żabno Składanie ofert: XI. Miejsce oraz termin składania ofert: 1. Oferta składa się z: a) Formularza ofertowego którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Wykonawca składa ofertę w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.04.2024 r. do godz. 09:00 3. Wykonawca składa ofertę: 1) w formie pisemnej, w następujący sposób: a) w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Żabnie, Ul. Jagiełły1, 33-240 Żabno - Dziennik Podawczy- osobiście, pocztą lub kurierem b) na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zamówienia pn. ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 203453K w km 0+000,00 do 0+220,00 (ul. Paderewskiego) w m. Żabno, gm. Żabno" UWAGA: NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 23.04.2024 r. godz. 09:30 Miejsce i termin realizacji: 2.VI. Wymagany termin realizacji zamówienia. 1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą i zakończy się w terminie do 135 dni od dnia jej podpisania 2. Nadzór nad realizowanymi robotami odbywał się będzie od momentu podpisania umowy realizacyjnej z wykonawcą robót budowlanych. Wymagania: II. 1.Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamówienie udzielane zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 złotych netto, obowiązującym w Gminie Żabno. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotową dokumentacją wymienioną w ust. 4 powyżej, w celu prawidłowego ustalenia ceny oferty. 3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydłużenia terminu realizacji nadzorowanych zadań, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności w ramach nadzoru, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu, do czasu faktycznego zakończenia ich realizacji. 4. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie podpisania umowy z wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych lub rozwiązania zawartej umowy z wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych, zastrzega sobie praw do unieważnienia przedmiotowego postępowania. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, gdyż zgodnie z ust. 1, nie rozpoczął on jeszcze realizacji przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku rozwiązania lub odstąpienia od umowy z Wykonawcą nadzorowanych robót, umowa zawarta na nadzór zostanie rozwiązana. VII. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę: a) cena (cena brutto) - waga 100 % - 100 punktów 2. Sposób dokonywania oceny: a) Sposób oceny ofert kryterium ,,Cena": Pc = (Cbn /Cb) x 100 punktów Gdzie: Pc - liczba punktów Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto; Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. 4. 5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych. VIII.Warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Zdolności technicznej i zawodowej.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli wykaże, że dysponuje (wykaz osób w Formularzu ofertowym) osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.: o Inspektorem Koordynatorem - Kierownik Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (1 osoba), posiadającym: ? uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa ? wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o Inspektorem nadzoru inwestorskiego (1 osoba), posiadającym ? uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa ? wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o Inspektorem nadzoru inwestorskiego (1 osoba), posiadającym ? uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa ? wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o Inspektorem nadzoru inwestorskiego (1 osoba), posiadającym ? uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa ? wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w różnych specjalnościach przez tę samą osobę. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w różnych specjalnościach. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art.12a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 1646). Zamawiający, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: ? uprawnienia osób wymienionych w wykazie osób (Formularz ofertowy) do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach o których mowa powyżej ? wpis na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego w/w osoby. Nie doręczenie Zamawiającemu przedmiotowych dokumentów, lub doręczenie dokumentów z których nie będzie wynikać posiadanie uprawnień, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od podpisania umowy z winy Wykonawcy. b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania: a) na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Wykonawca w celu wykazania, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży stosowne oświadczenie w Formularzu ofertowym. 2. 3. 4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli stwierdzone zostaną błędy lub okoliczności, mające wpływ na prawidłowość postępowania lub realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub jednym wykonawcą, który/którzy złożył/złożyli najtańszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu IX. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym łączną ryczałtową cenę brutto, za wykonanie zamówienia, wyliczoną, w oparciu o wszystkie dokumenty opisujące Przedmiot zamówienia, określone w rozdziale III niniejszego zapytania ofertowego, z rozbiciem na poszczególne zadania.2. 3. 4. 5. 6. X. 1. 2. 3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). Jeżeli oferta będzie zawierała cenę wyrażoną jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty oraz cen które powinny pokryć wszystkie jego zobowiązania finansowe i koszty konieczne do należytego wykonania całości przedmiotu zamówienia oraz usunięcia ewentualnych usterek w okresie gwarancyjnym i rękojmi. Żadne nie doszacowanie, pominięcie, brak rozpoznania nie może być podstawą do żądania podwyższenia cen ofertowych określonych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Płatność. Rozliczenie za wykonany przedmiot zapytania ofertowego nastąpi na podstawie faktury wystawionej po wykonaniu i odbiorze wszystkich nadzorowanych robót Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury. Faktura wystawiona przez Wykonawcę musi zawierać następujące dane: Nabywca: Gmina Żabno, ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno NIP 9930370109, REGON 851661174, Odbiorca: Urząd Miejski w Żabnie ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. XII. Warunki umowy: 1. Warunki umowy określają projektowane postanowienia umowne, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. XIII. Informacje o formalnościach: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o jego wynikach. 3. W niniejszym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego. Kontakt: V.Osobą do kontaktu w zakresie niniejszego zamówienia, jest: 1.w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: - Marcin Radziszewski, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 - 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl w sprawach proceduralnych: - Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 - 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl - Arkadiusz Mosio Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 - 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024