mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ ul. Sidorska 90A 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska +48 833437975 krzysztof.salak@gmail.com https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 833437975 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie Krótki opis przedmiotu zamówienia Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej 1114L. W ramach inwestycji projektowana jest rozbudowa odcinka drogi powiatowej od km 21+602,5 do km 22+484 wraz z rozbiórką istniejącego mostu drogowego przez rzekę Krzna i budową w jego miejscu nowego obiektu. Zaprojektowano obiekt o konstrukcji zespolonej beton-beton z zastosowaniem prefabrykowanych belek typu T. W ramach zadania zaplanowano także rozbudowę drogi powiatowej Nr 1114L tj. Wycinka drzew i krzaków, Roboty rozbiórkowe, Budowa przepustów, Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne, Ustawienie krawężników, obrzeży, elementów typu "L", Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów, ścieżki pieszo-rowerowej, chodników, poboczy, Budowa rowów przydrożnych, Humusowanie oraz umocnienie skarp, rowów i poboczy, Nasadzenia drzew, Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45232130-2,45221110-6,45200000-9,45232410-9 Dokument nr: 2024/BZP 00295169, BZ.370.11.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: 1.1. Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@zdp.powiatbialski.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". 2. Zamawiający wyznacza: Pana Krzysztofa Salaka do kontaktowania się z Wykonawcami: Tel. 83 343 19 09, tel./fax (83) 343-79-75, e-mail: przetargi@zdp.powiatbialski.pl 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godz. pracy Zamawiającego: 700 - 1500 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału; 3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej; https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3.2 Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, Ul. Sidorska 90A; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, iod.zdp@mojapoczta.net.pl, 83-343-19-09; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy Ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 10:00 Miejsce składania ofert: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.370.11.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 14071175,51 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej 1114L. W ramach inwestycji projektowana jest rozbudowa odcinka drogi powiatowej od km 21+602,5 do km 22+484 wraz z rozbiórką istniejącego mostu drogowego przez rzekę Krzna i budową w jego miejscu nowego obiektu. Zaprojektowano obiekt o konstrukcji zespolonej beton-beton z zastosowaniem prefabrykowanych belek typu T. W ramach zadania zaplanowano także rozbudowę drogi powiatowej Nr 1114L tj. Wycinka drzew i krzaków, Roboty rozbiórkowe, Budowa przepustów, Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne, Ustawienie krawężników, obrzeży, elementów typu "L", Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów, ścieżki pieszo-rowerowej, chodników, poboczy, Budowa rowów przydrożnych, Humusowanie oraz umocnienie skarp, rowów i poboczy, Nasadzenia drzew, Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: 2. Opis kryterium ,,Cena (cena ofertowa brutto). 1) kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 4) liczba punktów w kryterium ,,Cena" zostanie obliczona według następującego wzoru: Cena oferowana minimalna brutto Cena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto 3. Opis kryterium ,,Okres gwarancji". 1) kryterium ,,Okres gwarancji" będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 3) najkrótszy możliwy termin okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy. 4) najdłuższy możliwy termin okresu gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. 5), jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. 6), jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż minimalny tj. 36 miesięcy - oferta taka zostanie odrzucona. 7) liczba punktów w kryterium ,,Okres gwarancji" zostanie obliczona według następującego wzoru: termin okresu gwarancji zadeklarowany w ofercie ocenianej Okres gwarancji = -------------------------------------------------------- x 40 pkt najdłuższy możliwy okres gwarancji (60 miesięcy) 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = Cena + Okres gwarancji Gdzie: P - łączna liczba punktów oferty ocenianej Cena - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena" Okres gwarancji- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Okres Gwarancji". 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu oraz - spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust.2 PZP, dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ,,Zamawiający nie określa warunków ww. zakresie." 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ,,Zamawiający nie określa warunków ww. zakresie." 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: ,,Zamawiający nie określa warunków ww. zakresie." 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawcy: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto. Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania. b) osób: Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która pełniła funkcję co najmniej kierownika robót w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej przedmiot zamówienia; oraz Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która pełniła funkcję co najmniej kierownika robót w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej obiekt mostowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wg wzoru Załącznik Nr 1.5. do SWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznik Nr 1.6. do SWZ. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy; b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w niniejszej SWZ (Załącznik Nr 1.3.). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie elektronicznej wraz z ofertą (Załącznik Nr 1 do SWZ). Propozycje oświadczeń zostały zamieszczone w niniejszej SWZ (Załączniki Nr 1.1. i Nr 1.2.). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z częścią V. ust.1 SWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w ust. 6 pkt 1, przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit. a składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w części V. ust. 1. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: 2. Opis kryterium ,,Cena (cena ofertowa brutto). 1) kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 4) liczba punktów w kryterium ,,Cena" zostanie obliczona według następującego wzoru: Cena oferowana minimalna brutto Cena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto 3. Opis kryterium ,,Okres gwarancji". 1) kryterium ,,Okres gwarancji" będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 3) najkrótszy możliwy termin okresu gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy. 4) najdłuższy możliwy termin okresu gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy. 5), jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. 6), jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż minimalny tj. 36 miesięcy - oferta taka zostanie odrzucona. 7) liczba punktów w kryterium ,,Okres gwarancji" zostanie obliczona według następującego wzoru: termin okresu gwarancji zadeklarowany w ofercie ocenianej Okres gwarancji = -------------------------------------------------------- x 40 pkt najdłuższy możliwy okres gwarancji (60 miesięcy) 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = Cena + Okres gwarancji Gdzie: P - łączna liczba punktów oferty ocenianej Cena - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena" Okres gwarancji- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Okres Gwarancji". 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024