świętokrzyskie (Stąporków)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Chorzów)
kujawsko-pomorskie (Lutówko)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa drogi wojewódzkiej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Tarnobrzeg Wydział Techniczno-Inwestycyjny i Drogownictwa ul. Kościuszki 32 39-400 Tarnobrzeg powiat: Tarnobrzeg tel. (015) 822-65-70, fax (015) 822-25-04 techniczny@um.tarnobrzeg.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Tarnobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (015) 822-65-70 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT dla zamówień o wartości netto nie przekraczającej kwoty 130 000 zł Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wykonania zamówienie pod nazwą: ,,Analiza porealizacyjna oddziaływania na środowisko wykonanego przedsięwzięcia pn.: Budowa drogi wojewódzkiej - Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi w ramach zadania pn.: Budowa obwodnicy miasta Tarnobrzega" - Projekt nr RPPK.05.01.00-18-0031/17-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej V Infrastruktura komunikacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego" na lata 2014-2020 Rodzaj zamówienia: usługa (usługa/dostawa/robota budowlana) 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy porealizacyjnej dla inwestycji pn.: Budowa drogi wojewódzkiej - Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi w ramach zadania pn.: Budowa obwodnicy miasta Tarnobrzega - Projekt nr RPPK.05.01.00-18-0031/17-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej V ,,Infrastruktura komunikacyjna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego" na lata 2014-2020 zwanego dalej Analizą wraz z porównaniem ustaleń zawartych w raportach o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko z rzeczywistym oddziaływaniem przedsięwzięcia na środowisko i działaniami podjętymi w celu jego ograniczenia oraz w razie konieczności wykonaniem materiałów niezbędnych do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania. Szczegółowo zakres i sposób wykonania Usługi określa: a) umowa b) opis przedmiotu zamówienia, CPV: 90742100-1, 90714500-0 Dokument nr: TID-III.271.1.8.2024 Otwarcie ofert: 7. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, Ul. Mickiewicza 7 w dniu 26.04.2024 r. o godz. 11:30 w pok. Nr 31 Składanie ofert: 6. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7, Kancelaria Ogólna osobiście, pocztą w terminie do dnia 26.04.2024 r. do godz. 11.00. Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona zwrotem: Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: Wymagany/pożądany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy, do dnia 29.05.2024 r. Wymagania: - Opis wymagań stawianych Wykonawcy: a) wiedza i doświadczenie ? Zamawiający wymaga spełniania poniższego warunku: ? jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał minimum 2 zamówienia polegające na wykonaniu:- analiz porealizacyjnych dla inwestycji drogowych w klasie min G, w zakresie między innymi hałasu drogowego wraz z opracowaniem dokumentacji poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje). Zamawiający wymaga, aby ww. zakres był wykonany w ramach jednego zadania/ zlecenia/ zamówienia/inwestycji. Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych usług winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie oferenta o należytym wykonaniu wykazanych usług ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania usługi u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony. b) zdolność do wykonania usługi Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. o Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: min. 1 osoba do pełnienia funkcji AKUSTYK - posiadającą odpowiednie wykształcenie w zakresie akustyki, który wykonał, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu pomiarów hałasu komunikacyjnego dla drogi klasy nie niższej niż G lub drogi odpowiadającej tej klasie wraz z analizą uzyskanych wyników badań. Potwierdzeniem posiadania kwalifikacji winny być kserokopie dokumentów poświadczających ich posiadanie. Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe w formie oświadczenia wraz z wykazem wykonywanych usług powinny być załączone do oferty (wzór stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia). ,,Analiza porealizacyjna oddziaływania na środowisko wykonanego przedsięwzięcia pn.: Budowa drogi wojewódzkiej - Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi w ramach zadania pn.: Budowa obwodnicy miasta Tarnobrzega" Nie otwierać przed dniem 26.04.2024 r. godz. 11:30. Oferta winna być sporządzona na ,,Formularzu oferty cenowej" - załącznik nr 2 do Zaproszenia 8. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www. tarnobrzeg.eobip.pl lub przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert. 9. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano. Uwagi: 5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza. Cena - 100% 10. Ochrona danych osobowych Na podstawie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuje się, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega jest Prezydent Miasta Tarnobrzega, z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, (nr. tel.15 822-11-49; e-mail: prezydent@um.tarnobrzeg.pl). 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 15 818-15-10; lub adresem e-mail: iod@um.tarnobrzeg.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie złożonej przez Panią/Pana oferty. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ((t.j . Dz.U.2018.1330 ze zm) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w procedurze zapytania ofertowego będzie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ** Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 9. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEiDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Urzędu Miasta Tarnobrzega w celu udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 11. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia : Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, pok. nr 29 lub telefonicznie pod numerem tel. 15-822-65-70 wew. 258 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest: Małgorzata Matyka |
© eurobudowa.pl 2004-2024