Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
68z dziś
6079z ostatnich 7 dni
20580z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ludwika Kondratowicza 20
00-983 Warszawa
powiat: Warszawa
22 44 38 704
targowek.zzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 22 44 38 704
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, Ul. Odrowąża 19".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, Ul. Odrowąża 19".
2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności założenia programowe zadaszenia istniejącego boi-ska wielofunkcyjnego i związane z tym wymagania, opisuje program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zaprojektowanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie map do celów projektowych;
2) wykonanie badań geologicznych;
3) opracowanie koncepcji projektowej na podstawie przekazanego programu funkcjonalno-użytkowego, oraz warunków lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 12/CP/T/2023 z dnia 17.10.2023 r. załącznik nr 8 do SWZ;
4) opracowanie projektów budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. 682 ze zm.), - zwanej dalej ,,Prawem budowlanym";
a) wykonanie opracowań kosztowych t. j. kosztorysów inwestorskich;
b) przedmiary w zakresie wszystkich branż;
c) BIOS;
5) opracowanie projektów technicznych we wszystkich branżach (niezbędnych przyłączy do prawidłowego funkcjonowania hali sportowej) w rozumieniu rozdziału 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454);
6) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych;
7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych;
8) dokumentów, o których mowa w art. 34 ust. 3 Prawa budowlanego;
9) wykonanie wszelkiej innej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu umowy.
4. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych i czynności opisanych zgodnie z warunkami ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 17.10.2023 r., umową, programem funkcjonalno-użytkowym i SWZ
oraz innych prac i czynności nie opisanych w tych dokumentach, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego jego ukończenia;
2) przygotowanie terenu pod prowadzenie robót budowlanych,
3) usunięcie wszelkich kolizji z istniejącą infrastrukturą,
4) wybudowanie obiektów budowlanych i wykonanie innych robót budowlanych, w tym m.in.: przygotowanie terenu, roboty żelbetowe, konstrukcji stalowych, roboty sanitarne i elektryczne oraz opisane w programie funkcjonalno-użytkowym,
5) wykonanie opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego, w tym m.in. map powstałych w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych,
6) dostawę i montaż mobilnej, wirtualnej strzelnicy laserowej na cztery stanowiska strzeleckie, opisanej w załączniku nr 9 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

CPV: 45212200-8, 71220000-6,71320000-7,45212225-9,45223200-8,45400000-1,45300000-0,35210000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00295495, P-18/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określono w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 10:30
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-18/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 979550,41 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, ul. Odrowąża 19".
2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności założenia programowe zadaszenia istniejącego boi-ska wielofunkcyjnego i związane z tym wymagania, opisuje program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zaprojektowanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie map do celów projektowych;
2) wykonanie badań geologicznych;
3) opracowanie koncepcji projektowej na podstawie przekazanego programu funkcjonalno-użytkowego, oraz warunków lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 12/CP/T/2023 z dnia 17.10.2023 r. załącznik nr 8 do SWZ;
4) opracowanie projektów budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. 682 ze zm.), - zwanej dalej ,,Prawem budowlanym";
a) wykonanie opracowań kosztowych t. j. kosztorysów inwestorskich;
b) przedmiary w zakresie wszystkich branż;
c) BIOS;
5) opracowanie projektów technicznych we wszystkich branżach (niezbędnych przyłączy do prawidłowego funkcjonowania hali sportowej) w rozumieniu rozdziału 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454);
6) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych;
7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych;
8) dokumentów, o których mowa w art. 34 ust. 3 Prawa budowlanego;
9) wykonanie wszelkiej innej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu umowy.
4. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych i czynności opisanych zgodnie z warunkami ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 17.10.2023 r., umową, programem funkcjonalno-użytkowym i SWZ
oraz innych prac i czynności nie opisanych w tych dokumentach, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego jego ukończenia;
2) przygotowanie terenu pod prowadzenie robót budowlanych,
3) usunięcie wszelkich kolizji z istniejącą infrastrukturą,
4) wybudowanie obiektów budowlanych i wykonanie innych robót budowlanych, w tym m.in.: przygotowanie terenu, roboty żelbetowe, konstrukcji stalowych, roboty sanitarne i elektryczne oraz opisane w programie funkcjonalno-użytkowym,
5) wykonanie opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego, w tym m.in. map powstałych w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych,
6) dostawę i montaż mobilnej, wirtualnej strzelnicy laserowej na cztery stanowiska strzeleckie, opisanej w załączniku nr 9 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
35210000-9 - Cele strzelnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy polegającego na powtórzeniu zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
2. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do wartości zamówienia podstawowego określono na kwotę 240 969,40 zł brutto, w przypadku posiadania środków finansowych - zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie obejmowało:
1) roboty ziemne;
2) sanitarne i elektryczne.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna wykonawcę, który:
1) wykaże się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 500 000,- zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
2) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych o wartości co najmniej 900 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) każda, w ramach których wybudowano kompleksowo hale o konstrukcji stalowej wraz z robotami żelbetowymi, elektrycznymi i sanitarnymi.
3) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej do projektowania bez ograniczeń lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności elektrycznej do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a Prawa budowlanego, oraz posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy.
- jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a Prawa budowlanego.
Uwaga: Ilekroć zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie Prawa budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający uzna warunek dotyczący skierowania do realizacji osób za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże mniejszą ilość osób niż wymagana, ale osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w wyżej wymienionych specjalnościach techniczno-budowlanych.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 2 musi być w całości spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały należycie wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt 3 SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt 1 SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie formularza oferty;
2) załączenie do oferty tabeli kalkulacji ceny stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ;
3) załączenie do oferty oświadczenia wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ;
4) załączenie do oferty oświadczenia wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SWZ;
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczących każdego podmiotu;
6) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczących każdego podmiotu wraz z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy;
8) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument zawierający dowody, o którym mowa w Dziale VII ust. 6 SWZ;
9) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1.
4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w § 11 projektowanych zmian umowy (w odniesieniu do zmiany wynagrodzenia) oraz w § 14 projektowanych zmian umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.