Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lubaniu
ul. Mickiewicza 2
59-800 Lubań
powiat: lubański
tel. 75 64 64 355, 75 64 64 364
zamowienia@powiatluban.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 75 64 64 355, 7
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Powiat Lubański zaprasza do składania ofert na
opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) Rewitalizacji budynku Szkoły
Muzycznej I stopnia im. Oskara Kolberga Etap II.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego
(PFU) dla dwóch zadań:
1)
Część I: Częściowa rewitalizacja budynku Szkoły Muzycznej I st. im. Oskara
Kolberga w Lubaniu.
2)
Część II: Rewitalizacja budynku Szkoły Muzycznej - Etap II. Formuła
zaprojektuj i wybuduj+ insp. nadzoru inwestorskiego.
Opracowanie dotyczy Budynku Szkoły Muzycznej I st. im. Oskara Kolberga, Al.
Kombatantów 11, 59-800 Lubań (dalej: Szkoła). Budynek wpisany jest do rejestru
zabytków pod numerem 618/1046/J, dlatego wszelkie czynności muszą być prowadzone
zgodnie z Ustawą z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.
z 2022 r. poz. 840 ze zm.).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania, które wpłyną
po ogłoszeniu przez Zamawiającego postępowania na roboty budowlane opisane w ust.
1, udzielania wyjaśnień i porad Zamawiającemu, uzgadniania możliwości
wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w ramach wynagrodzenia za wykonanie
przedmiotu umowy.
3. Zamawiający zaleca Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania
zamówienia, przeprowadzenie wizji lokalnej w obecności przedstawiciela
Zamawiającego. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę
składającego ofertę.
4. Główne założenia przedsięwzięcia:
W ramach części I planowana jest częściowa modernizacja toalet w tym częściowa wymiana
instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzejników, sanitariatów wraz z osprzętem,
drzwi wewnętrznych, płytek ściennych, podłogowych, malowanie, instalacja podgrzewaczy,
suszarek, oświetlenia, wentylacji, dozowników, luster itp.
W ramach części II planowa jest:
1) kompleksowa modernizacja toalet w budynku szkoły, w tym częściowa
wymiana instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzejników;
sanitariów wraz z osprzętem, drzwi wewnętrznych, płytek ściennych i
podłogowych, malowanie, instalacja podgrzewaczy, suszarek, oświetlenia,
wentylacji, dozowników, luster itp.;
2) częściowa wymiana stolarki drzwiowej w budynku szkoły, w tym dużych
drzwi zabytkowych oraz zwykłych do pomieszczeń;
3) kompleksowa modernizacja instalacji wodnej i kanalizacyjnej i CO wraz z
instalacją nowoczesnego i energooszczędnego systemu ogrzewania;
4) kompleksowa modernizacja instalacji elektryczne wraz z częściową
wymianą oświetlania w budynku szkoły.
W budynku należy zaprojektować rozwiązania ekologiczne i rozwiązania
technologiczne energooszczędne.
Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać wszelkie inne wymagania
uwzględniające specyfikę działalności Szkoły, konieczne celem prawidłowej realizacji
zadania na etapie projektowania oraz wykonania robót budowlanych
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami
wiedzy technicznej oraz przepisami prawa w tym ustawy Prawo budowlane i przepisów
do niej wykonawczych, a w szczególności Rozporządzenia z dnia 12.04.2002 r.
Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U z 2022 r. poz. 1225) oraz Rozporządzenia Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454).
Wyliczenie planowanych kosztów prac projektowych i wykonania robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, opracowane zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 poz.
2458). Wyliczenie winno również zawierać koszty nadzoru autorskiego, nadzoru
Inwestorskiego i rezerwy na wydatki nieprzewidziane.

Dokument nr: IZP.272.9.2.2024

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Oferty należy składać do dnia: 29.04.2024 roku, godz. 900.
w siedzibie Zamawiającego:
Powiat Lubański - Starostwo Powiatowe
ul. Mickiewicza 2
59-800 Lubań
2. Oferty
można
również
składać
pocztą
elektroniczną
na
adres:
zamowienia@powiatluban.pl.
3. W przypadku przysłania pocztą elektroniczną proszę żądać potwierdzenia odebrania.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia ustala się do 14 czerwca 2024 roku.

Wymagania:
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Prosimy przygotować ofertę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik
nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Proszę o podanie w wycenie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego
zamówienia. W Formularzu ofertowym należy uwzględnić wszystkie koszty
Wykonawcy.
3. Zamawiający z przyczyn formalnych prosi o podanie cen za dwie części zamówienia,
natomiast zamówienie nie jest podzielone na dwie odrębne części.
4. Zamawiający informuje, że oferty będą porównane z innymi ofertami. Porównaniu
podlega ostateczny koszt usługi obejmujący podatek i wszystkie niezbędne składki
zgodnie z przepisami prawa konieczne do zapłaty przez Wykonawcę oraz
Zamawiającego.
5. Wymagane jest zapoznanie się z treścią umowy. Wzór umowy stanowi integralną część
zaproszenia- załącznik nr 2.
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia
postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub
budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich
złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie
wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia
str. 2wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby
unieważnienie postępowania.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych
warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
7. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
8. W przypadku otrzymania dwóch ofert z ta samą ceną, Zamawiający przewiduje
wezwanie Wykonawców do złożenia ofert ulepszonych.
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie, bez podania
przyczyny.
10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają
warunek dotyczący:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
2) zdolności technicznej lub zawodowej,
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać, że należycie wykonał w
okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie,
którego przedmiotem było sporządzenie dokumentacji projektowej dla budynku
zabytkowego, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę. Do wykazu
wymienionych prac, sporządzonego wg załącznika nr 3, należy załączyć dokumenty
(np. referencje), potwierdzające że zostały wykonane należycie.
4. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, osobami
posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
prawidłowe wykonanie zamówienia.
6. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę na podstawie umowy.
7. Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej, celem sporządzenia prawidłowej oferty.
8. Termin płatności: płatność zgodnie z zapisami § 7 ust. 2 wzoru umowy, faktury płatne
do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
9. Podstawą wystawienia faktury VAT jest podpisanie przez Zamawiającego bez
zastrzeżeń protokołu odbioru.
V. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1. Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:
cena brutto
Waga:
100%
2. Z wybranym Oferentem zostanie podpisana umowa.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana na adresy mailowe
Uczestników postępowania oraz opublikowana na stronie BIP Powiatu.
str. 34. W sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta przekroczy kwotę jaką Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie może zostać unieważnione.

Uwagi:
VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się na stronie internetowej
BIP Starostwa Powiatowego w Lubaniu: https://bip.powiatluban.pl/a,25279,klauzula-
informacyjna.html.

Kontakt:
VII. OSOBY DO KONTAKTU
Imię i nazwisko: Monika Przekop, Ewa Sobol
tel. 75 64 64 355, 75 64 64 364
e-mail: zamowienia@powiatluban.pl
w terminach: w godzinach pracy Zamawiającego

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.