Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż elementów do mieszadła prętowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż elementów do mieszadła prętowego

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
tel. 62 738-77-00 fax 62 735-36-90, tel. 62 738 77 06, tel. 62 7387762
biuro@wodkan.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: 2 500,00 zł
Nr telefonu: tel. 62 738-77-00 fa
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłaszamy przetarg nieograniczony na usługi pn.:
,,DOSTAWA i montaż elementów do mieszadła prętowego MPZ-9 produkcji
TYEW Sp. z o.o., zagęszczacza osadu wstępnego"
6.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
6.1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: DOSTAWA i montaż elementów do
mieszadła prętowego MPZ-9 produkcji TEW Sp. z o.o., zagęszczacza osadu
wstępnego. Mieszadło prętowe MPZ-9 nie jest przedmiotem zamówienia.
6.2.W skład dostawy i montażu wchodzi:
a) Pomost roboczy mieszadła prętowego:
- konstrukcja pomostu wykonana z kształtowników zimnogiętych o długości
pomostu L= ok. 9,6 m i szerokości zewnętrznej pomostu Sz = 1100 mm,
- barieki ochronne z bortnicą, montowane na całej długości pomostu
obsługowego,
- drabinka wejściowa na pomost obsługowy,
- kraty pomostowe antypoślizgowe pełne,
- moduł napędowy - centralny układ napędowy ram zagęszczających
mieszadła prętowego,
- motoreduktor o mocy silnika P=0,37 kW umiejscowiony na pomoście
obsługowym mieszadła prętowego,
- łożysko wielkogabarytowe z wieńcem zębatym usytuowane na pomoście
obsługowym mieszadła prętowego zamontowane nad przykryciem
zagęszczacza grawitacyjnego umożliwiające przegląd i wymianę łożyska
wielkogabarytowego bez konieczności demontażu przykrycia zagęszczacza
grawitacyjnego,
-
elementy konstrukcyjne mocowania
motoreduktora i łożyska wielkogabarytowego
do
pomostu
obsługowego
Elementy o których mowa w ppkt. a) muszą zostać wykonane w następującej
wersji materiałowej:
- napęd mieszadła prętowego - materiały i standard wykonania producenta,
- łożysko wielkogabarytowe z wieńcem zębatym - materiały i standard
wykonania producenta,
- kratki pomostowe antypoślizgowe pełne z tworzywa sztucznego,
- barierka ochronna na pomoście obsługowym wykonana ze stali nierdzewnej
AISI 304,
- drabinka wejściowa na pomost obsługowy wykonana ze stali nierdzewnej
AISI 304,
- pozostałe elementy pomostu obsługowego i modułu napędowego wykonane
ze stali kwasoodpornej AISI 316.
b) Listwowy zgarniacz flotatu LZF:
- listwa zgarniająca części pływające do zespołu komory,
- ramię obrotowe,
- zgarniak uchylny,
- komora odbioru i grawitacyjnego odprowadzania części pływających,
- przewód odprowadzający części pływające z zespołu komory (zakres
dostawy do króćca w ścianie osadnika).
Elementy o których mowa w ppkt. b) muszą zostać wykonane w następującej
wersji materiałowej:
- przewód odprowadzający części pływające z zespołu komory wykonany
z tworzywa,
- pozostałe elementy wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 316.
c) Układ koryt odpływowych UOK-9
- koryta odpływowe (przelewowe) o przekroju prostokątnym i zarysie
radialnym o wysokości boku zewnętrznego koryta H1=250 mm, o wysokości
boku wewnętrznego koryta H2=475 mm (wyższy bok koryta stanowi
jednocześnie przesłonę zanieczyszczeń pływających) o szerokości koryta
B=290 mm, koryta wykonane z blachy o grubości g=3 mm,
- jednostronne przelewy pilaste, regulowane wysokościowo +20/-20 mm,
umiejscowione na zewnętrznym boku koryta o wysokości całkowitej przelewu
pilastego Hc=200 mm (wys.grzebienia Hz=55 mm), przelewy pilaste
wykonane z blachy o grubości g=3 mm,
- wsporniki nośne koryt odpływowych,
- rura 219,1x3 z kolanem do odprowadzenia wód nadosadowych (zakres
dostawy: od koryta do króćca w ścianie zagęszczacza),
- kotwy wklejane, mocujące wsporniki nośne koryt odpływowych do ściany
osadnika,
- uszczelnienie pomiędzy przelewami pilastymi a bokiem zewnętrznym
koryta,
Elementy o których mowa w ppkt. c) muszą zostać wykonane w następującej
wersji materiałowej:
- wykonanie ze stali kwasoodpornej AISI 316,
- wyposażenie śrubowe A4,
- uszczelnienie pomiędzy przelewami pilastymi, a bokiem zewnętrznym koryta
z mikrogumy.
6.3. Demontaż istniejących elementów zgarniacza po stronie zamawiającego.
6.4. Montaż przykrycia zagęszczacza (pokrywy z laminatu) po stronie wykonawcy.
6.5. Usługi związane z ww. zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa w tym zakresie.

CPV: 45252200-0

Dokument nr: OŚ/09/2024

Otwarcie ofert: 21.3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (budynek B, pokój nr 102 - sala
narad) w dniu 07.05.2024. o godz. 10:30
21.4. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
19.8. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta
(opakowanie) musi być opisana, w następujący sposób:
Oferta na:
DOSTAWA i montaż elementów do mieszadła prętowego MPZ-9 produkcji
TEW Sp. z o.o., zagęszczacza osadu wstępnego znak sprawy: ÓŚ/09/2024
Nie otwierać przed: 07.05.2024r. Godz. 10:30
21.1. Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SWZ, należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.05.2024.
do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
11.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do 15 tygodni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego .
3.2. Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi wraz z załącznikami kompletny
dokument, obowiązujący Wykonawcę i Zamawiającego podczas prowadzenia
postępowania przetargowego.
4.2. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się
na wyżej podane oznaczenie.
7.
OFERTY CZĘŚCIOWE
Nie dotyczy.
8.
ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające.
9.
OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA
Nie dotyczy.
10.
ZALICZKA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
12.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY ICH SPEŁNIENIA
12.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w zakresie:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
12.2. W zakresie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest
do wykazania, że nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt 12.6 SWZ.
12.3. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
- Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu
o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
12.4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się
aby: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności w wysokości co najmniej 300 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania
niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców
o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców,
którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie
niniejszego warunku.
12.5.
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej i zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się
aby:
- Wykonawca wykaże (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej
Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne
kwalifikacje i doświadczenie) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
to w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była dostawa i
montaż wyposażenia zagęszczacza osadu wstępnego, np. pomost, mieszadło, koryto
przelewowe,
UWAGA: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy
zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ oraz dokumenty potwierdzające, że
zamówienia zostały należycie wykonane.
Dowody
należytego
wykonania
zamówienia
muszą
mieć
postać
referencji/poświadczeń, a jeżeli wykonawca nie posiada referencji/poświadczeń, to
inny dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, muszą zawierać co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu
realizował zamówienie, których dokumenty dotyczą,
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,
c) wskazanie zakresu zamówienia (w tym podanych przez Zamawiającego
powyżej parametrów),
d) wskazanie wartości zamówienia,
e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f) wskazanie miejsca wykonania,
g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w lit. b stwierdzającą, że zamówienie
zostało wykonane należycie.
12.6. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy
z udziału w postępowaniu wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki
wykluczenia określone w § 9 Regulaminu.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani
są przedłożyć oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego
przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 3),
12.7. Oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale,
podpisane przez osoby do tego uprawnione.
12.8. Dokumenty inne niż oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia
za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca, który dokument ten wystawił, albo
Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego,
odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
12.9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości, co do jej prawdziwości.
12.10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać
wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów (w tym oświadczeń
potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału
w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone
uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów).
12.11. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej
odstępowaniem", zamawiający żąda następujących podmiotowych środków
dowodowych:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
12.13 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie są zobowiązani dołączyć do oferty
umowę zawartą przez wszystkich wykonawców, regulującą zasady współpracy
w sprawie zamówienia, zawierającą w swojej treści w szczególności następujące
postanowienia:
1) sposób ich współdziałania,
2) zakres przedmiotu
3) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
4) ustanowienie spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia, z określonym
szczegółowo zakresem tego umocowania, w tym do zaciągania zobowiązań
związanych z realizacją umowy oraz przyjmowania płatności od zamawiającego.
13.
INFORMACJA
O
SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA
SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI
13.1. Składanie ofert dopuszcza się jedynie w formie pisemnej.
13.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje,
z wyłączeniem Ofert, Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą sobie pisemnie
(w formie papierowej) lub drogą elektroniczną za pomocą środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344).
13.3. Korespondencja z Zamawiającym musi być kierowana na adres:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27, 63- 400 Ostrów Wielkopolski.
13.4. Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania każdej przesyłki dokonanej drogą
elektroniczną. Potwierdzenia otrzymania przesyłki drogą elektroniczną Zamawiający
dokona względem Wykonawcy na jego wyraźne żądanie zawarte w treści tej
korespondencji.
13.5. Język polski jest obowiązujący w toku całego postępowania i realizacji umowy.
14. OCENA OFERT
14.1. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w pkt. 12 SWZ, oraz dokumentów, o którym mowa w pkt. 19.13. 7) SWZ, wyłącznie
w stosunku do wykonawcy, którego oferta uznana jest za najkorzystniejszą,
z zastrzeżeniem, że oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego
przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 2 do SWZ), będzie badany dla
wszystkich ofert.
W związku z powyższym Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie
zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny oferty, wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych
i informacji.
14.3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zostaną spełnione przesłanki wskazane w § 10
ust. 6 Regulaminu.
14.4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego
Wykonawcy okoliczności wskazane w pkt. 12.6 SWZ.
15.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
15.1. Wykonawca określi cenę oferty brutto (oraz netto), która stanowić będzie
wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w
zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
15.2. Cena całej oferty winna wynikać z formularza ofertowego.
16.
KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA
ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
PUNKTACJI
16.1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki
formalne określone niniejszą specyfikacją,
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
16.2. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Oferta
z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według podanego w pkt 16.3 wzoru. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
16.3. Wzór do obliczenia punktacji:
Kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
C min
Pi(C) = ----------- x 100
Ci
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty ,,i"
16.4. Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą,
pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość
punktów.
16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że zostały złożone przez wykonawców oferty osiągnęły identyczny wynik,
to Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
17.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
17.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100).
17.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach
bankowych
lub
poręczeniach
spółdzielczej
kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz. 419)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
Zamawiającego: 93 1540 1173 2001 4000 0055 0001.
na
następujący rachunek
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność
z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium przetarg nr ref.
OŚ/09/2024 na dostawę i montaż elementów do mieszadła prętowego MPZ-9
produkcji
TEW Sp. z o.o., zagęszczacza osadu wstępnego"
Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy
złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu
wadialnego do oryginału oferty.
17.3. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
18.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 45 dni. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW
W POSTĘPOWANIU
19.1. Wymagania podstawowe:
19.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach konsorcjum).
19.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona
czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób
uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną.
19.4. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być
załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
19.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
19.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie
przez osobę podpisującą ofertę.
19.7. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi
w niniejszym przetargu.
19.9. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona
przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści
do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku
zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie
koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego
opisu.
19.10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane.
19.11. Zaleca się, aby oferta była zszyta/spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie
jakiegokolwiek z dokumentów składających się na ofertę.
19.12. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1233), wówczas
informacje te muszą być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale
ze sobą połączone i ponumerowane. Opakowanie to musi być wyraźnie
oznaczone hasłem ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym
uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za niezgodne z SWZ wyodrębnienie (lub jego brak) informacji stanowiącej tajemnicę
przedsiębiorstwa przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien
złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta może zostać
ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby.
19.13. Zawartość oferty:
20.
1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
2)wykaz zrealizowanych zamówień - załącznik nr 2 do SWZ,
3)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SWZ,
4)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.12 SWZ
5)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
o której mowa w pkt. 12.5 SWZ,
6)pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia
(tylko, jeśli dotyczy),
7)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY
20.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia
do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania Ofert.
20.2. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia muszą być złożone w miejscu i według
takich samych zasad, jak składana jest Oferta. Odpowiednio opisane koperty (paczki)
zawierające zmiany, muszą być dodatkowo podpisane ,,ZMIANA". W przypadku
złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć
napisem ,,zmiana nr...".
20.3. Koperty (paczki) oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty
Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury
dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty.
20.4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania Ofert, wycofać się
z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, podpisanego przez
Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy.
20.5. Wycofanie Oferty należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy
składaniu Oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie
należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE".
20.6. Oferty wycofane nie zostaną otwarte.
20.7. Zamawiający zwraca Ofertę złożoną po terminie po uprzednim, niezwłocznym,
zawiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, bez otwierania.
21.2. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt. 21.1 Zamawiający
niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została złożona po terminie o tym
fakcie oraz zwróci ofertę.
21.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
21.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta
jest otwierana oraz cenę ofertową, podane w formularzu oferty.
22.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
22.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu
z postępowania i spełnia warunku udziału w postępowaniu, a którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym SWZ i została oceniona, jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny.
22.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie
zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty i jednocześnie zamieści informację
na stronie internetowej oraz w miejscu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, o:
1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę
albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności
wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia), którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby
albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności
pozostałych wykonawców (lub wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia), którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną
poszczególnym ofertom w zakresie każdego kryterium oceny ofert jak i łączną
punktację dla każdej z ofert,
2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia ofert,
4. unieważnieniu postępowania
22.3. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez
Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
22.4. Wszelkie istotne dla stron postanowienia, w tym dopuszczalne zmiany umowy, zawiera
wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4. Umowa zostanie zawarta na podstawie
złożonej oferty Wykonawcy.
23.
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
24.
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE
DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego SWZ.
25.
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r.
poz. 1605,1720), a zatem nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych
w tej ustawie.
26.
WALUTA W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ
NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w PLN.
27. INFORMACJE DODATKOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy
Regulaminu.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
?administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WODKAN Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą w Ostrowie
Wielkopolskim, ul. Partyzancka 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział
Gospodarczy KRS, legitymującym się numerem KRS 0000039816 oraz numerem
NIP 622-010-58-04 i REGON 250521343, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości
51.186.750,00 złotych; nr tel.: 62 738 77 12, e-mail: biuro@wodkan.com.pl
?WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. wyznaczyło Inspektora
Danych Osobowych. Z inspektorem można kontaktować się poprzez e-mail:
daneosobowe@wodkan.com.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę
pn. ,,Dostawa i montaż elementów do mieszadła prętowego MPZ-9 produkcji
TEW Sp. z o.o., zagęszczacza osadu wstępnego"
? W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe
osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków
wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa;
?Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez
Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą
mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym,
którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub
placówkom pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy
prawa do otrzymania przedmiotowych danych;
?odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres
wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym
przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym
Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków
wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń
i wierzytelności przez Zamawiającego;
?obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio
od Pani/Pana dotyczących: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru PESEL
jest wymogiem umownym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - tj. ich niepodanie uniemożliwia
udział w w/w postępowaniu;
?w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO2;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
?
nie przysługuje Pani/Panu:
? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki wskazane
w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
13.6. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, ze strony
Zamawiającego, jest: Dział TTI, tel. 62 738 77 06 oraz Dział TO, tel. 62 7387762, adres
e-mail: biuro@wodkan.com.pl, w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00, od poniedziałku do
piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni
świątecznych).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.