Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa przepompowni ścieków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa przepompowni ścieków

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ekoprzedsiębiorstwo sp. z o.o
ul. gen. Stanisława Maczka 44
76-032 Mielno
powiat: koszaliński
tel./fax 94 318 97 50, tel. 94 318 99 80, tel. 94 318 97 41
zamowienia.publiczne@ekoprzedsiebiorstwo.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Mielno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel./fax 94 318 97 5
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
,,Budowa przepompowni ścieków P3-bis i P4-bis wraz z podłączeniem do kanalizacji w miejscowości Sarbinowo
ul. Południowa"
III. Opis przedmiotu zmówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przepompowni ścieków nr P3-bis, P4-bis jako dodatkowych przepompowni przy już istniejących wraz z podłączeniem do kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Sarbinowo Ul. Południowa dz. nr 237/8, 383/7 obręb 0012 Sarbinowo gm. Mielno.
Długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej dn400 - 5,30m, dn500 - 2,60m Długość kanalizacji sanitarnej tłocznej de250 i 1 l,30m.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje następujące dokumenty:
1) załącznik nr 1 do SWZ: Zaświadczenie Starosty Koszalińskiego z dn. 10.01 .,2024 r.;
2) załącznik nr 2 do SWZ: Projekt zagospodarowania terenu z dn. 28.12.2023 r.
3) załącznik nr 3 do SWZ: Projekt budowlany z dn. 15.01.2024 r.
4) załącznik nr 4 do SWZ: specyfikacja techniczna rozdzielnic i instalacji elektrycznych
5) załącznik nr 5 do SWZ: STWiOR, styczeń 2024 r.
6) załącznik nr 6 do SWZ: Opinia geotechniczna, grudzień 2023 r.
7) załącznik nr 7 do SWZ: Przedmiar robót, styczeń 2024 r.
3. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

CPV: 45232423-3

Dokument nr: ZR-EKO/346/18-04/2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu ich składania tj. 09.05.2024 r. o godz. 08:30.

Specyfikacja:
,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Ekoprzedsiębiorstwo Sp. z o.o. w Mielnie"' z dnia 27.01.2021 r. jest dostępny pod adresem: https://zwkuniescie.bip.net.pl/?a=269
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia
https://zwkuniescie.bip.net.pl/?c=276

Składanie ofert:
1. Ofertę składa się w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@ekoprzedsiebiorstwo.pl i oznaczyć tytułem ,,Oferta ZR-EKO/346/18-04/2024".
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 09.05.2024 r. o godz. 08:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. póz. 1605 z późn. zm.), zwanej w dalszej części ,,Ustawą Pzp". Wyłączenia dokonano na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp.
2. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w § 4. ust. 1 pkt 1 ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Ekoprzedsiębiorstwo Sp. z o.o. w Mielnie" z dnia 27.01.2021 r. zwanego w dalszej części ,,Regulaminem". W sprawach nieuregulowanych niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia (zwanej dalej ,,SWZ"), zastosowanie mają uregulowania zawarte w Regulaminie.
3. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.), wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych w niniejszym zamówieniu publicznym.
4. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim.
5. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
6. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
V. Wymagania stawiane Wykonawcy
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1. Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w § 17. ,,Regulaminu", tj.:
1.1 posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 19 ,,Regulaminu", przy czym:
1) wykluczenie Wykonawcy następuje:
a) w przypadkach, o których mowa w § 19 ust. 1 pkt 1 lit. a-g i pkt 2 ,,Regulaminu", na okres 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;
b) w przypadkach, o których mowa w § 19 ,,Regulaminu":
- ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w ust. 1 pkt 1 lit. h,
- ust. 1 pkt 8 i 9,
na okres 3 lat od dnia uprawomocnienia się odpowiednio wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, wydania ostatecznej decyzji lub zaistnienia zdarzenia bę
dącego podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został określony inny okres wykluczenia;
c) w przypadku, o którym mowa w § 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 4, na okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
d) w przypadkach, o których mowa w § 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 5, 10, 11, 13 i 15, na okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;
e) w przypadku, o którym mowa w § 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 14, na okres 2 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;
f) w przypadku, o którym mowa w § 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 16, na okres roku od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;
g) w przypadkach, o których mowa w § 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 6 i 12, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym zaistniało zdarzenie będące podstawą wykluczenia;
h) w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego, Wykonawca nie podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa w § 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 1) lit. h) oraz w przypadku, o którym mowa w§ 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 3) jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w§ 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 1) lit. h);
2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w § 19 ,,Regulaminu" ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub pkt 8-11 i 13-16, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
a) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub Zamawiającym;
c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
d) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,
e) zreorganizował personel,
f) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,

g) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
h) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
2. Złoży ,,Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu" - załącznik nr 9 do niniejszego dokumentu.
3. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) zwaną dalej ,,Ustawa o przeciwdziałaniu wspierania agresji":
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspierania agresji;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
0 przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z o przeciwdziałaniu wspierania agresji;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspierania agresji.
4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Ocena spełniania ww. wymagań dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
VI. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale V SWZ;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
2.1 .zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.2. posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
0 ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał do-
kument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z zakresem przedmiotowego zamówienia na kwotę co najmniej
1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);
2.4. zdolności technicznej i zawodowej:
1) Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Kierownik Budowy (jedna osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne OC; znający język polski w mowie i piśmie. Zamawiający wymaga przełożenia:
o zaświadczenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
o dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w ww. zakresie;
o potwierdzenie ubezpieczenia OC.
b) Wykonawca wymaga aby osoby zatrudnione i skierowane do wykonywania robót elektrycznych tj. wszelkich prac łączeniowych, montażowych elektrycznych, przyłączeniowych, teletechnicznych, konfiguracji, uruchomień oraz pomiarowych posiadały stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa.
Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa w pkt. 1 lit. a) i b).
W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., póz. 682 z późn. zm.)
oraz Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 551) oraz Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., póz. 334).
2) Dysponuje odpowiednim doświadczeniem tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł netto każda odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedłoży:
a) wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ:
b) dowody określające, czy roboty zostały wykonane należycie, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie ,,spełnia - nie spełnia".
5. Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów: Wykonawca który będzie polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów musi spełniać warunki określone w rozdziale V SWZ.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Wykonawca może zwrócić się drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@ekoprzedsiebiorstwo.pl z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ.
2. Zamawiający udzieli informacji, jeżeli prośba o wyjaśnienie czy zmianę wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni robocze przed terminem składania ofert, tj. do 06.05.2024 r. włącznie.
3. Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania Wykonawcy udostępniając ich treść wraz z odpowiedzą na stronie internetowej prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta winna być sporządzona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 8) stanowiącym załącznik
do SWZ wraz z przedmiarem robót Wykonawcy.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI. ust. 2 pkt 2.4 ppkt 1) lit. a);
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu" wraz z ,,Oświadczeniem o braku przesłanek wykluczenia na podstawie Ustawy o przeciwdziałaniu wspierania agresji" - załącznik nr 9 do SWZ;
c) Wzór umowy - załącznik nr 10 do SWZ:
d) Wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 11 do SWZ wraz z załącznikami.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4. Wykonawca składając ofertę winien przewidzieć wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
5. Wykonawca składa tylko jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.
6. Każda strona oferty, projekt umowy i załączniki powinny być parafowane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy zgodnie z aktem rejestrowym.
7. Jeżeli oferta i jej załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
8. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego dokumentu.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.
14. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Wadium nie jest wymagane.
16. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów - oferta wspólna - oferta musi spełniać następujące warunki:
a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika;
c) Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;
d) Pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy
załączyć oświadczenie;
e) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań;
f) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Po terminie składania ofert, o którym mowa w ust. 2 a przed terminem otwarcia ofert, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty na podaną w ust. 1 skrzynkę e-mail. Oferty' złożone po terminie będą odrzucone.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Na podstawie § 75. ust. 5 i 6 ,,Regulaminu" Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyny. Wykonawcom z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
X. Zmiana i wycofanie oferty
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
2. Zmiana musi być złożona analogicznie do sposobu, o którym mowa w rozdziale IX. ust. 1 niniejszej SWZ i opatrzona tytułem ,,Zmiana oferty ZR-EKO/346/18-04/2024".
3. E-maile opatrzone ww. tytułem zostaną otwarte na sesji otwarcia ofert przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do uprzednio złożonej oferty.
4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania przez złożenie pisemnego powiadomienia na adres e-mail:
zamowienia.pubIiczne@ekoprzedsiebiorstwo.pl
XI. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni tj. do dnia 07.06.2024 r. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Ocena ofert
1. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert na podstawie kryterium: cena 100%.
2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania. Jej wartość musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
4. Cena powinna być wyrażona cyfrowo w złotych polskich (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku).
5. Cena jest tylko jedna.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
1. Ocena ofert zostanie dokonana niezwłocznie po terminie otwarcia ofert, a o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@ekoprzedsiebiorstwo.pl. Ponadto, ww. informacje zostaną zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
XIV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
1. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Regulaminu, przysługuje środek ochrony prawnej określony w § 89. Regulaminu z zastrzeżeniem postanowień § 88. Regulaminu.
2. Środkiem ochrony prawnej, o którym mowa w ust. 1 jest odwołanie do Zamawiającego.
3. Odwołanie:
XV. Sposób rozliczania zadania
1. Faktury VAT dostarczane będą wraz z usługą albo w razie potrzeby pocztą lub drogą e-mail. Pozostałe warunki współpracy zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2. Sposób i termin płatności faktury: przelew - 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.