Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budowlano-konserwatorski kaplicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budowlano-konserwatorski kaplicy

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Matki Boskiej Fatimskiej
ul. Komandosów 18
30-334 Kraków
powiat: Kraków
502 954 473, tel. 695 602 550
leonowicz.arch@gmail.com
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 502 954 473, tel. 69
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont budowlano-konserwatorski kaplicy pw. św. Bartłomieja przy Ul. Konopnickiej 79/Komandosów 25A, nazwany -
- W dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Kraków : ,,Kaplica pw. św. Bartłomieja przy Ul. Konopnickiej 79/Komandosów 25A - remont budowlano - konserwatorski kaplicy - II etap".
- w dotacji SKOZK ze środków NFRZK : ,,Remont budowlano konserwatorski kaplicy wraz z instalacją elektryczną - II rok realizacji PWE"
- Konkurs dotyczy również III roku PWE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budowlano-konserwatorskiego kaplicy pw. św. Bartłomieja w Krakowie - os. Podwawelskie (ul. Konopnickiej 79/Komandosów 25a), wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-302 z dn. 18.02.1975 (nowy numer A-2223/M)
2. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach w latach 2024-25 i obejmie następujący zakres prac
Na rok 2024 przewidziane są następujące prace:
- Postępowanie konserwatorskie- krypta cz.l (badania stratygraficzne, odbicie tynków ścian wewnętrznych i sklepień, odgrzybienie, iniekcja ciśnieniowa, wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach i sklepieniach,
- Wymiana zamokniętej instalacji elektrycznej
- Postępowanie konserwatorskie - ściany zewnętrzne i wewnętrzne (powyżej krypty): badania stratygraficzne, czyszczenie, mycie, usunięcie tynków zdegradowanych, odgrzybienie, wykonanie tynków renowacyjnych, iniekcja pęknięć, naprawa i uszczelnienie dylatacji pomiędzy kaplicą i zakrystią
- Renowacja stolarki i ślusarki okiennej oraz drewnianych żaluzji wg programu konserwatorskiego, z rozbiórkami obróbek blacharskich i wykonaniem nowych obróbek miedzianych
- Renowacja stolarki drzwiowej: demontaż, przewóz do pracowni, drzwi zastępcze, prace konserwatorskie wg programu konserwatorskiego
- Prace konserwatorsko-budowlane w obrębie dachu : renowacja sterczyn, podstaw krzyży, sprawdzenie i doszczelnienie pokrycia kopuły, sygnaturki i obróbek blacharskich, przywrócenie wentylacji kopuły
- Wywóz i utylizacja gruzu
Na rok 2025 przewidziane są następujące prace:
- Postępowanie konserwatorskie-krypta: gruntowanie preparatem wzmacniającym, 2-krotne malowanie farbą krzemianową, mycie posadzek
- Wymiana, uzupełnienia, czyszczenia posadzek z kamieni sztucznych i czyszczenie posadzek drewnianych
- Postępowanie konserwatorskie -ściany zewnętrzne i wewnętrzne (powyżej krypty): profile ciągnione, przecieranie tynków zewnętrznych, hydrofobizacja, malowanie farbą krzemianową,
- Estetyzacja szaf elektrycznych
- Naprawa uszkodzeń schodów
- Konserwacja płaskorzeźby na sklepieniu, głowic pilastrów, gzymsów ze złoceniami
- Prace konserwatorskie - elementy kamienne: czyszczenie mechaniczne i mycie, uzupełnienia cokołu, konserwacja portalu, tablic kamiennych
- Przewiezienie drzwi z pracowni konserwatorskiej i ich montaż
- Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej i fotograficznej
Zakres prac w 2025 roku dostosowany będzie do wielkości dofinansowania przyznanego przez SKOZK i
innych donatorów oraz możliwości finansowych parafii.
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z opisem i rysunkami projektowym, zaleceniami Programu
Prac Konserwatorskich i wytycznymi komisji konserwatorskiej)
Uwaga: Prace wymagają postawienia rusztowań
3. Szczegółowy zakres prac i warunki wyjściowe zostały określone w dokumentacji projektowej :
A. Dokumentacja projektowa pn. ,,REMONT BUDOWLANO - KONSERWATORSKI KAPLICY ŚW. BARTŁOMIEJA W KRAKOWIE - os. Podwawelskie, Ul. Konopnickiej 79/ Komandosów 25a, Obręb Pil, [126104_9.0011.143/6; 126104_9.0011.143/5]
Dokumentacja projektowa składa się z następujących części:
o PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU
o PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY (projektant mgr inż. arch. Małgorzata Leonowicz, sprawdzający mgr inż. arch. Marek Leonowicz)
o ZAŁĄCZNIKI :
- EKSPERTYZA TECHNICZNA KONSTRUKCJA - KAPLICA PW. ŚW. BARTŁOMIEJA W KRAKOWIE-LUDWINOWIE UL. KONOPNICKIEJ 79/ KOMANDOSÓW 25a (opracowujący mgr inż. Piotr Kulig i mgr inż. Grzegorz Wolak)
- PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH PRZY ELEWACJACH, WNĘTRZU, ORAZ KRYPCIE KOŚCIOŁA ŚW. BARTŁOMIEJA NA OSIEDLU PODWAWELSKIM, SKWER PRZY UL. KOMANDOSÓW 25 NA TERENIE DZIELNICY VIII DĘBNIKI W KRAKOWIE (autor Katarzyna Magrysiewicz-Dobrzańska)
- INFORMACJA DO PLANU BIOZ (projektant mgr inż. arch. Marek Leonowicz, sprawdzający mgr inż. arch. Małgorzata Leonowicz)
B. PROJEKT TECHNICZNY
o PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU
o PROJEKT ARCHITEKTONICZNY (projektant mgr inż. arch. Małgorzata Leonowicz, sprawdzający mgr inż. arch. Marek Leonowicz)
o PROJEKT KONSTRUKCYJNY WRAZ Z EKSPERTYZĄ KONSTRUKCYJNĄ (projektant mgr inż. Piotr Kulig, sprawdzający mgr inż. Grzegorz Wolak)
o PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH (mgr Katarzyna Magrysiewicz-Dobrzańska)
o DOKUMENTACJA GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKA (mgr inż. Tadeusz Nowak)
Uwagi:
- Załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym i wymaga weryfikacji przez oferenta w zakresie przyjętych obmiarów, sposobu renowacji i zakresu zastosowania rusztowań.
- W czasie prac nie można naruszyć zamontowanych na ścianach reperów monitoringu osiadania kościoła w związku z prowadzoną obok inwestycją. Ich zdjęcie musi być poprzedzone komisyjnym odczytem dokonanym w obecności kierownika kontraktu sąsiedniej inwestycji oraz inspektora nadzoru inwestorskiego.
4. Realizacja zamówienia musi być zgodna z wydawanymi na bieżąco zaleceniami komisji konserwatorskich, oraz inspektorów (budowlanego i konserwatorskiego), a także z uzyskanymi przez Zamawiającego pozwoleniami konserwatorskimi i budowlanymi (wszystkie pozwolenia są ostateczne i wykonalne):
1) Pozwolenie nr 882/22 MKZ z dnia 12 września 2022 r. (ważne do 15 listopada 2026)
2) Decyzja Prezydenta Miasta Krakowa nr 118/6740.3/2022 z dnia 21 października 2022)
5. Po podpisaniu umowy, Wykonawcy przekazany zostanie plac budowy. Wraz z przejęciem terenu budowy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, odpowiedzialność cywilną oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi i konserwatorskimi, a w tym z ruchem pojazdów mechanicznych, za wszelkie szkody wynikłe na skutek prowadzonych robót.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 maja 2024r. o godz. 16:00 w kancelarii parafialnej mieszczącej się w budynku parafii rzymskokatolickiej pw. Matki Bożej Fatimskiej, 30-334 Kraków, Ul. Komandosów 18
1. Otwarcie ofert jest publiczne i jawne.

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Składanie ofert:
Ofertę należy dostarczyć na adres: Parafia rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Fatimskiej, 30-334 Kraków, Ul. Komandosów 18
- W godz.ch pracy kancelarii: we wtorki od 16.00 do 17.30 oraz środy i soboty od 9.00 do 10.00
- W innych dniach i godz.ch po wcześniejszym umówieniu z ks. Proboszczem (tel. 502 954 473)
- W dniu składania ofert (8 maja) do godz. 15.30
Termin złożenia oferty do siedziby Zamawiającego upływa w dniu 8 maja 2024r. r., o godz. 16:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia:
1) Zakres przewidziany na 2024 r - od dnia zawarcia umowy do dnia 30 października 2024r. oraz w okresie gwarancji i rękojmi na wykonane prace, nie krótszym niż 60 miesięcy od daty odbioru
końcowego.
2) Zakres przewidziany na 2025 r - od dnia przyznania kwot na 2025 przez SKOZK i podpisania przez Zamawiającego umowy z Małopolskim Urzędem Wojewódzkim w Krakowie, Wydziałem Rewaloryzacji Zabytków Krakowa i Dziedzictwa Narodowego do 30 października 2025 oraz w okresie gwarancji i rękojmi na wykonane prace, nie krótszym niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Zamawiający zastrzega konieczność wstrzymania prac budowlanych, zabezpieczenia i uporządkowania placu budowy w dniu 24 sierpnia 2024r. w godz.ch popołudniowych, ze względu na obchody związane z uroczystościami odpustowymi patrona kaplicy św. Bartłomieja.

Wymagania:
Projekt współfinansowany z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa
Projekt współfinansowany z budżetu Gminy Miejskiej Kraków
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.podwawelskie.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego:
- ze środków Gminy Miejskiej Kraków
- ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa
Zamawiającego obowiązują zasady wyboru wykonawcy opisane w Umowie o dofinansowanie ze środków NFRZK
Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019, poz. 2019, ze zm., dalej jako: ,,ustawa PZP") na gruncie art. 4PZP, lecz ze względu na wartość przedmiotu zamówienia stosował będzie tryb konkurencyjny.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości, zgodnie z niniejszym Regulaminem Konkursu Ofert (dalej jako: ,,RKO") - w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące minimalne warunki:
1) Spełniają warunki określone w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2021 póz. 710, z późn. zm., dalej jako: ,,ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami") oraz w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2020 póz.1333 z 7 lipca 2020),
2) Spełniają wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca spełni niniejszy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu złożenia oferty co najmniej 2 (dwóch) podobnych przedsięwzięć w obiekcie zabytkowym polegających na wykonaniu:
- napraw konserwatorskich murów z odsalaniem i zakładaniem tynków renowacyjnych
- gzymsów ciągnionych oraz renowacji sztukaterii ze złoceniami
- renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych
3) Spełniają wymagania dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca spełni niniejszy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej:
a. Osobą mającą pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą co najmniej
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
doświadczenie w pełnieniu co najmniej pięciokrotnie funkcji kierownika budowy przy realizacji przedsięwzięć o podobnym charakterze (remoncie budowlano-konserwatorskim z elementami remontu konserwatorskiego murów z odsalaniem i zakładaniem tynków renowacyjnych oraz wykonywaniem gzymsów ciągnionych i renowacji sztukaterii ze złoceniami, renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych) w obiektach wpisanych do rejestru zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert;
- wpis do rejestru właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem jego okresu ważności.
b. Konserwatorem wykonującym co najmniej dwukrotnie prace przy realizacji przedsięwzięć o podobnych charakterze, w zakresie wykonywania gzymsów ciągnionych i napraw konserwatorskich sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert)
c. Konserwatorem wykonującym co najmniej dwukrotnie prace przy realizacji przedsięwzięć o podobnych charakterze, w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert)
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) Posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie niższej niż 150.000 zł.
VI. WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA.
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszego RKO
2) W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V RKO, należy przedłożyć:
a) wykaz prac, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych nie później, niż w okresie 10 lat ostatnich przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie.
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego RKO
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego dokumentu
3) Zaświadczenie o posiadanych środkach lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 300 tyś. zł.
4) Opłacona polisa ubezpieczeniowa OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie niższej niż wskazana w warunkach udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o
dokumenty załączone do oferty.
Zamawiający ma prawo wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień
dotyczących oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą przez wykonawcę, bądź do
uzupełnienia dokumentów.
VII. UWAGI DOTYCZĄCE FORMY SKŁADANYCH DOKUMENTÓW
1. Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
2. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
3. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, będą wzywani przez Zamawiającego do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający będzie wzywał także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zobowiązani są wskazać w treści oferty firmy i adresy podwykonawców, którzy będą brali udział w wykonaniu zamówienia, a także wskazać zakres powierzonych podwykonawcom czynności.
VIII. WYKLUCZENIA
Z postępowania wyklucza sie:
1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale V RKO.
2. wykonawców, którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z ww. okoliczności, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta nie będzie brana pod uwagę.
IX. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW OŚWIADCZEŃ.
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim.
2. Pozostałe oświadczenia, wnioski, informacje i zawiadomienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: proboszcz@podwawelskie.pl lub leonowicz.arch@gmail.com
3. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści RKO.
4. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień do RKO na stronie internetowej SKOZK www.skozk.pl; inwestor: ,,Parafia rzymskokatolicka pw. Matki Boskiej Fatimskiej" oraz prześle pocztą elektroniczną wszystkim wykonawcom, którzy zwracali się o złożenie wyjaśnień w niniejszym postępowaniu.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1, Przygotowanie oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Wykonawca składa ofertę, według wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego RKO
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: częściowych, wariantowych ani uzupełniających.
4) Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5) Treść oferty oraz składanych wraz z nią dokumentów i oświadczeń musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami RKO i powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
6) Cena oferty musi być podana w PLN i tylko w takiej walucie będą prowadzone wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia
7) Oferta powinna być:
- kompletna, tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w RKO i być zgodna z jego treścią,
- podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy
w postępowaniu.
8) W przypadku podpisywania oferty lub załączników przez pełnomocnika pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
10) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
11) Ofertę należy składać w jednym egzemplarzu, w opakowaniu lub kopercie nieprzeźroczystej. Na kopercie lub opakowaniu należy zamieścić informacje wg wzoru: OFERTA na:
a) wykonanie remontu budowlano-konserwatorskiego kaplicy pw. św. Bartłomieja w Krakowie - os. Podwawelskie (ul. Konopnickiej 79/Komandosów 25al,
b) Nie otwierać przed dniem: 8 maja 2024 r., przed godz. 16:00.
c) Nazwa i adres wykonawcy.
2. Dokumenty stanowiące ofertę:
1) Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 4 do RKO);
2) Wykaz zrealizowanych robót (zgodnie z zał. nr 5 do RKO);
3) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z zał. nr 6 do RKO);
4) Harmonogram rzeczowo-finansowy (zgodnie z zał. nr 7 do RKO);
5) Oświadczenie o braku powiązań (zgodnie z zał. nr 8 do RKO);
6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z zał. nr 9 do RKO);
7) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków RODO (zgodnie z zał. nr 10 do RKO);
8) Pozostałe dowody wiarygodności i wystarczających kwalifikacji dopuszczające wykonawcę do udziału w przetargu (Rozdział V i VI RKO).
9) Kosztorys
10) Polisa ubezpieczeniowa z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie;
11) Zaświadczenie o posiadanych środkach lub zdolności kredytowej
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert nastąpi ogłoszenie kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia.
2. Na potwierdzenie publicznego otwarcia ofert zostanie sporządzona lista osób w nim uczestniczących.
3. Podczas otwarcia ofert, Zamawiający poda nazwy oraz adresy wykonawców oraz cenę zaoferowaną przez wykonawców za wykonanie zamówienia.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena określona w ofercie wykonawcy będzie rozumiana jako wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz.U. 2017, póz. 459, z późn. zm.J.
2. Wykonawca w celu wykazania sposobu obliczenia ceny przygotowuje kosztorys scalony --wg wzoru zawartego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do RKO
3. Podstawą do opracowania kosztorysu scalonego, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, jest dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz (pomocniczo) przedmiar robót załącznik nr 11 sprawdzony własnymi pomiarami i zweryfikowany pod względem zakresu prac.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych materiałom i urządzeniom przyjętych w projektach. Urządzenia te i materiały muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i eksploatacyjne materiałów i urządzeń zaprojektowanych, spełniać funkcje użytkowe materiałów i urządzeń zaprojektowanych a także muszą być zaakceptowane przez urząd konserwatorski.
5. W przypadku, gdy w wyniku wizji lokalnej lub przeglądu dokumentacji projektowej wykonawca stwierdzi rozbieżności pomiędzy opisem robót, a stanem faktycznym lub projektami, to powinien wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie rozbieżności.
6. Cena oferty musi obejmować, i Zamawiający uzna, że obejmuje, wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, a więc z realizacją wszystkich robót wynikających z dokumentacji projektowej, a w szczególności koszty uwzględniane w kosztach pośrednich, takie jak m.in.:
a) urządzenie, utrzymanie i likwidację terenu budowy i zaplecza budowy,
b) zasilanie terenu budowy w energię elektryczną
c) wszelkie materiały i urządzenia oraz sprzęt niezbędne do wykonania robót zgodnego z dokumentacją projektową,
d) transport i składowanie materiałów i odpadów oraz, jeśli jest to wymagane przepisami, utylizację odpadów,
e) przestrzeganie przepisów BHP podczas realizacji robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. 2003 nr 47 póz. 401),
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej robót,
7. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego, Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Wynagrodzenie należy podać w złotych polskich.
XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert:
1) Cena - o wadze 80% (C);
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - o wadze 20% (Doś);
Ocena ofert dokonana zostanie w następujący sposób:
1) W zakresie kryterium ,,Cena" (C) - punkty zostaną przyznane wg następującego wzoru:
C min
C =-------------x 100 pkt x 80%
C of
gdzie:
C- wartość punktowa kryterium ceny;
C min - najniższa cena spośród wszystkich ofert;
C of-cena podana w badanej ofercie
Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium oceny ofert brana będzie pod uwagę cena brutto określona w Formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego RKO, z zastrzeżeniem, że jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
W przypadku złożenia oferty przez podmiot zagraniczny z państw trzecich, Zamawiający doliczy do ceny ofertowej Wykonawcy różnicę w kwocie należnego podatku VAT, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy oraz cło.
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium - 80 pkt.
2) W zakresie kryterium ,,Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia" (Doś) -
punkty zostaną przyznane wg następującego wzoru:
W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna punkty za jakość (doświadczenie) członków zespołu
przeznaczonego do wykonania zamówienia, kluczowych z punktu widzenia charakteru zamówienia.
Zamawiający przyzna w tym kryterium po jednym punkcie za dodatkowe doświadczenie w wykonaniu prac konserwatorskich przy wykonywaniu gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert - posiadane przez osobę, o której mowa w Rozdziale V pkt. 3) lit. b. RKO, wskazaną przez wykonawcę w wykazie osób sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszego RKO;
Oceniane będzie wyłącznie doświadczenie przekraczające minimalne doświadczenie niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale V pkt. 3) lit. b. i c. RKO.
Punkty zostaną przyznane dla osoby wskazanej w wykazie osób sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszego RKO w następujący sposób:
Osoba, o której mowa w Rozdziale V pkt. 3) lit. b. RKO Maksymalna liczba punktów
Wykonawca otrzyma 10 punktów w przypadku wykazania 10 lub więcej dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 10
Wykonawca otrzyma 9 punktów w przypadku wykazania 9 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 9
Wykonawca otrzyma 8 punktów w przypadku wykazania 8 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 8
Wykonawca otrzyma 7 punktów w przypadku wykazania 7 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 7
Wykonawca otrzyma 6 punktów w przypadku wykazania 6 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 6
Wykonawca otrzyma 5 punktów w przypadku wykazania 5 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 5
Wykonawca otrzyma 4 punkty w przypadku wykazania 4 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 4
Wykonawca otrzyma 3 punkty w przypadku wykazania 3 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 3
Wykonawca otrzyma 2 punkty w przypadku wykazania 2 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 2
Wykonawca otrzyma 1 punkt w przypadku wykazania 1 dodatkowej realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 1
Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku niewykazania żadnych dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 0
Osoba, o której mowa w Rozdziale V pkt. 3) lit. c. RKO Maksymalna liczba punktów
Wykonawca otrzyma 10 punktów w przypadku wykazania 10 lub więcej dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 10
Wykonawca otrzyma 9 punktów w przypadku wykazania 9 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 9
Wykonawca otrzyma 8 punktów w przypadku wykazania 8 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 8
Wykonawca otrzyma 7 punktów w przypadku wykazania 7 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 7
Wykonawca otrzyma 6 punktów w przypadku wykazania 6 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 6
Wykonawca otrzyma 5 punktów w przypadku wykazania 5 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 5
Wykonawca otrzyma 4 punkty w przypadku wykazania 4 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 4
Wykonawca otrzyma 3 punkty w przypadku wykazania 3 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 3
Wykonawca otrzyma 2 punkty w przypadku wykazania 2 dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 2
Wykonawca otrzyma 1 punkt w przypadku wykazania 1 dodatkowej realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie renowacji zabytkowych portali, rzeźb i okładzin kamiennych w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 1
Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku niewykazania żadnych dodatkowych realizacji przy w wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie gzymsów ciągnionych i napraw sztukaterii gipsowej ze złoceniami w obiektach wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków zdobyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 0
Maksymalna ilość punktów w tym kryterium - 20 pkt.
Uwaga #1: W przypadku wskazania w wykazie więcej niż jednej osoby dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wskazanego w Rozdziale V pkt. 3) lit. b. a także więcej niż jednej osoby dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wskazanego w Rozdziale V pkt. 3) lit. c Zamawiający weźmie pod uwagę w poszczególnych kryteriach tylko osobę z największym wykazanym doświadczeniem.
Uwaga #2: Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Uwaga #3: Ze względu na charakter informacji składanych w części wykazu osób dot. kryterium oceny ofert - ,,Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia", służących do oceny ofert, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do uzupełnienia lub składania wyjaśnień odnośnie tej części wykazu. Tym samym Wykonawcy są zobowiązani do zachowania szczególnej uwagi przy jego wypełnianiu - wszelkie braki lub omyłki mogą wpływać na punktację oferty bez możliwości ich późniejszego usunięcia.
Ocena łączna: LP = C + Dos
gdzie:
LP - ilość punktów w ocenie łącznej,
C - ilość punktów w kryterium Cena rozpatrywanej oferty,
Doś - ilość punktów w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia,
Maksymalna łączna ilość punktów -100 pkt.
Sposób oceny:
Oferty będą oceniana punktowo w skali 0-100 pkt z zastosowaniem powyższego wzoru. Oferta z największą liczbą punktów w zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru zgodnie z ustalonymi kryteriami oceny.
XV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, który spełnił warunki i przedstawił najkorzystniejszą cenę oferty, zgodnie z wymogami określonymi w RKO.
2. Zamawiający zawrze z wykonawcą umowę w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego RKO.
3. Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany stawić się w ww. miejscu i terminie.
XVI. INFORMACJA O ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH
Zamawiający wskazuje, że wzór umowy stanowiący załącznik do RKO zawiera istotne postanowienia umowne w szczególności w przedmiocie:
1. Kary umowne.
2. Zasady zmian osób uczestniczących w realizacji zamówienia wskazanych w treści oferty.
3. Zasady zmian podwykonawcy/ów wskazanych w treści oferty.
4. Bezgotówkowy sposób regulowania należności.
5. Termin i zasady udzielanej gwarancji i rękojmi.
XVII. DODATKOWE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z treścią RKO;
b) jej treść nie odpowiada treści RKO;
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa;
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania.
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty. W żadnym z tych przypadków Zamawiający nie zwraca oferentom kosztów udziału w postępowaniu.
3. W przypadku, gdy kwota najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru oferty z tej przyczyny lub negocjacji ceny z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
4. Potencjalni wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym RKO, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego wykonawcy.

Kontakt:
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z wykonawcami:
1. Ks. Jarosław Nowak - proboszcz, telefon 502 954 473 adres poczty elektronicznej: proboszcz@podwawelskie.pl
2. W zakresie dotyczącym rozwiązań projektowych arch. Małgorzata Leonowicz adres poczty elektronicznej: leonowicz.arch@gmail.com
5. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami są:
Ks. Jarosław Nowak proboszcz parafii telefon: 502 954 473 - ach. Małgorzata Leonowicz
tel. 695 602 550

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.