Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont lokali mieszkalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont lokali mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
Garbarska 55/57
26-600 Radom
powiat: Radom
483835748, faks 483835749
bip@bip.mzlradom.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 483835748, faks 4838
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu dwóch lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:
- Ul. Anielewicza 3/5 m 4,
- Ul. Słowackiego 67 m 15.
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
5)wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego.
Charakterystyka lokali:
Lokal mieszkalny przy Ul. Anielewicza 3/5 m 4
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 3 kondygnacyjnym murowanym z cegły w systemie tradycyjnym podpiwniczonym, stropy gęsto żebrowe składające się z belek żelbetowych i pustaków ceramicznych, ściany nośne i działowe ceglane. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Powierzchnia użytkowa - 45,48 m^2
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy Ul. Słowackiego 67 m 15
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 2 kondygnacyjnym wykonanym w systemie tradycyjnym, częściowo podpiwniczony, wybudowany w 1918 roku, stropy drewniane, ściany nośne i działowe ceglane. Budynek zarządzany przez Miejski Zarząd Lokalami.
Lokal składa się z kuchni i pokoju. W ramach remontu w kuchni zostanie wydzielona łazienka.
Zmieniony zostanie również sposób ogrzewania lokalu z ogrzewania piecowego na opał stały na ogrzewanie gazowe. Powierzchnia użytkowa - 39,52 m^2
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu trzech lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:
- Ul. 11 listopada 10 m 45,
- Ul. Kujawska 17 m 11,
- Ul. Maratońska 17 m 27
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
5)wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego.
Lokal mieszkalny przy Ul. 11 Listopada 10 m 45
Lokal usytuowany na IV piętrze w budynku 5 kondygnacyjnym wykonanym w systemie W-70 podpiwniczonym, wybudowanym w latach 70 XX wieku, stropy z płyt kanałowych prefabrykowanych, ściany nośne i działowe z płyt prefabrykowanych i cegły palonej. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Powierzchnia użytkowa - 35,12 m^2
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy Ul. Kujawska 17 m 11
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 5 kondygnacyjnym wykonanym w systemie W-70 podpiwniczonym, wybudowanym w latach 70 XX wieku, stropy z płyt kanałowych prefabrykowanych, ściany nośne i działowe z płyt prefabrykowanych i cegły palonej. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z łazienki, kuchni, przedpokoju i trzech pokoi
Powierzchnia użytkowa - 45,30 m^2
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy Ul. Maratońska 17 m 27
Lokal usytuowany na parterze w budynku 5 kondygnacyjnym wykonanym w systemie W-70 podpiwniczonym, wybudowanym w latach 70 XX wieku, stropy z płyt kanałowych prefabrykowanych, ściany nośne i działowe z płyt prefabrykowanych i cegły palonej. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Powierzchnia użytkowa - 39,90 m^2
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.

CPV: 45400000-1, 45310000-3,45110000-1,45330000-9-,45333000-0,45421000-4,45442100-8,45450000-6, 45110000-1,45310000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00297232, TP/002/03/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cb26391-e20c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzonego postępowania należy przez to rozumieć także Platformę e-Zamówienia.
2. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia dostępne będą na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia (dalej: Platforma). Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
3. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów:
3.1. Odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis formatem PAdES
(PDF Advanced Electronic Signature), - dla dokumentów w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpis formatem XAdES (XML
Advanced Electronic Signature).
3.2. Odnośnie podpisu osobistego: - w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf)
na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB, - dla dokumentów w formacie
,,pdf"zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), - dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać podpisem
zewnętrznym lub otaczającym.
3.3. Odnośnie podpisu zaufanego: - wielkość plików nie może przekraczać 10 MB, - dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się
podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf), - dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać
formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml). 3.4. W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych
konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań
dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150MB (wielkość dot. plików
przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7.1. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w
formacie PAdES typ wewnętrzny. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z
ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone
podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym
dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.2. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO), które dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce ,,Oferty/Wnioski".
7.3. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO 1)", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy Ul. Garbarskiej 55/57 zamawiającego/;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zarządzie Lokalami w Radomiu jest Pan Mateusz Szczypior, kontakt: kontakt.iod@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania*) Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
**); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 10:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.