Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług kominiarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług kominiarskich

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Targowa 19
42-160 Krzepice
powiat: kłobucki
tel. 34 317 51 02
biuro@zdkimkrzepice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Krzepice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 317 51 02
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych mieszkalnych i
użytkowych oraz w budynkach wykorzystywanych do działalności Zakładu,
będących w zarządzie Zamawiającego.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług kominiarskich w
budynkach komunalnych mieszkalnych i użytkowych oraz w budynkach wykorzystywanych
do działalności Zakładu, będących w zarządzie Zakładu Działalności Komunalnej i
Mieszkaniowej w Krzepicach.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Świadczenie usług związanych z okresową kontrolą sprawdzenia stanu technicznego
sprawności przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) oraz
prawidłowości podłączeń zgodnie z art. 62 ust.1, pkt 1 lit. c, Ustawy Prawo Budowlane,
zakres prac obejmuje:
a) sprawdzanie ogólnego stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych na całej ich długości, wraz z podłączeniem urządzeń, rur i łączników,
b) sprawdzanie drożności przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych oraz
prawidłowości wlotów i wylotów przewodów,
c) badanie szczelności przewodów,
d) sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych na strychach i ponad
połacią dachową,
e) badanie prawidłowości podłączeń urządzeń do jednego przewodu, a w przypadkach
nieprawidłowych podłączeń wskazanie rozwiązań (przełączeń) doprowadzających do
stanu prawidłowego, w ramach potrzeb i odrębnego zlecenia,
f) ustalenie przyczyn wadliwego funkcjonowania kanałów, włączeń i wylotów wraz ze
wskazaniem koniecznych do wykonania prac likwidujących nieprawidłowości,
g) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli w budynkach, z opisem
usterek i nieprawidłowości, podaniem przyczyn oraz propozycji dotyczących ich
usunięcia,h) protokoły winny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. z
wykorzystaniem systemu elektronicznego.
1.2. Czyszczenie przewodów kominowych wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony
przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 822)
zgodnie z n/w zakresem prac:
a) czyszczenie w każdym kwartale jeden raz przewodów dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych wraz z każdorazowym usunięciem sadzy i popiołów, we własnym
zakresie Wykonawcy i na jego koszt, a także uporządkowaniem miejsca prac. Do
zakresu należy również zabezpieczenie wszelkich otworów rewizyjnych mogących
spowodować zanieczyszczenie pomieszczeń podczas prowadzenia czyszczenia,
b) uzyskiwanie potwierdzeń wykonanych czynności od najemców i współwłaścicieli
budynków.
1.3. Wykaz budynków do przeprowadzenia czyszczenia przewodów kominowych jak również
okresowej kontroli sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych określa
załącznik nr.1 do niniejszego zapytania ofertowego.
1.4. Wykonawca będzie uczestniczył w oględzinach w przypadku zaistnienia zdarzeń
pożarowych dotyczących przewodów kominowych.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania opinii kominiarskich w formie tekstowej
lub tekstowej i rysunkowej w ramach potrzeb i odrębnego zlecenia.
1.7. W trakcie realizacji przedmiotu umowy może wystąpić konieczność wykonania
inwentaryzacji przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych).
Wykonawca będzie zobowiązany wykonać to w ramach potrzeb i odrębnego zlecenia.

Dokument nr: Nr. ZDK.271.4.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 06.05.2024 r. o godz. 11.30 w biurze Zakładu
Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach, przy Ul. Targowej 19.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce składania ofert.
Ofertę cenową należy przesłać pocztą lub złożyć w biurze Zakładu Działalności
Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach, przy Ul. Targowej 19, do dnia 06.05.2024 r. do
godz. 11.00, w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać w następujący sposób: ,,Usługi
kominiarskie"

Miejsce i termin realizacji:
2. Miejsce realizacji zamówienia obejmuje:
-
Krzepice, Dankowice i Starokrzepice
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.05.2024 r. na czas nieokreślony

Wymagania:
dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130000,00 złotych
Zamawiający zamierza zawrzeć umowę na czas nieokreślony z możliwością
rozwiązania po uprzednim jej wypowiedzeniu.
1.6. Formą rozliczenia przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe ustalone
na podstawie złożonej oferty przez Wykonawcę.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przed-
miotem niniejszego zamówienia,
2 Posiadają wiedzę i doświadczenie,
3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykona-
nia zamówienia,
4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-
nia,
5 Nie podlegają wykluczeniu z postepowania,
V. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Wykaz dokumentów
1) wypełniony i podpisany przez Wnioskodawcę formularz cenowo - ofertowy według
załączonego wzoru.
2) zaświadczenie o nadaniu kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim,
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału,
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy,2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i
dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w
wyznaczonym terminie,
3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać
spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania ofert.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz
Wykonawca mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną biuro@zdkimkrzepice.pl.
IX. Kryterium wyboru oferty
Cena ofert - 100%
X. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym należy przedstawić cenę ofertową
brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, stawkę podatku VAT, cenę netto.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich liczbą oraz słownie.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem
ryczałtowym. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
XI. Informacje o formalnościach.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wynikach
postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu
zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania
ofertą, tj. 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do przeprowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony
prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.
odwołanie, skarga.
5. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowani przepisy Ustawy Prawo
zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego
bez podania przyczyny.

Uwagi:
XII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - RODO) (Dz.
Urz. UE L 119 z 4 maja 2016, roku str. 1) informuje się, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Działalności Komunalnej i
Mieszkaniowej ul. Targowa 19, 42-160 Krzepice reprezentowany przez Dyrektora.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem e-mail:
g.pietruszka@odo-iod.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit."c" ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym
przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na
cele archiwalne.
5. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty przewidziane w przepisach prawa.
6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku
niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia poniżej 130 000, 00 zł.
7. Posiada Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana;
2. sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3. żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4. wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
5. RODO

Kontakt:
VII. Osoba po stronie zamawiającego uprawniona do porozumiewania się z
Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest Małgorzata Buchlińska, tel. 34/3175102

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.