Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót ziemnych dotyczących rozbudowy istniejącego pola golfowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót ziemnych dotyczących rozbudowy istniejącego pola golfowego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Armada Bytom Sp. z o.o. sp. k
Golfowa 3
41-907 Bytom
powiat: Bytom
032 280 39 24
ahyria@armadabytom.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188579
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: 032 280 39 24
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót ziemnych dotyczących rozbudowy istniejącego pola golfowego o kolejne 9 dołków w celu utworzenia pełnowymiarowego 18-dołkowego pola golfowego.
Powstaje w kontekście naboru
FESL.10.01-IP.01-100/24 - Wykorzystanie terenów zdegradowanych w celu rozwoju regionu poprzez inwestycje przedsiębiorstw programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027

Część 1
Wykonanie robót ziemnych dot. rozbudowy istniejącego pola

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
"Wykonanie robót ziemnych dotyczących rozbudowy istniejącego pola golfowego o kolejne 9 dołków w celu utworzenia pełnowymiarowego 18-dołkowego pola golfowego."
Opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zapytanie ofertowe powstaje w kontekście naboru:
- FENG.02.32-IP.03-0103/23 - projekt pn. Zagospodarowanie terenu poprzemysłowego po KWK Szombierki w Bytomiu w celu utworzenia przestrzeni sportowej (status projektu: złożony wniosek o dofinansowanie).
Przedmiotem Zamówienia, objętego niniejszym zapytaniem ofertowym są roboty budowlane związane z budową pola golfowego (9-dołków) wraz z częścią treningową na obszarze KWK Szombierki w Bytomiu, w województwie śląskim. W ramach tych prac zbudowane zostaną dołki o numerach 2, 3, 4, 6, 11, 12, 15, 17, 18, zgodnie z projektem pola golfowego (master plan) sporządzonym przez Stadler & Reinmuth Golfdesign w marcu 2024 r. i stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Każdy dołek pola golfowego składa się z elementów:
- tee box - miejsce wybicia piłeczki, miejsce, z którego rozpoczyna się grę, wyróżnia się tee męskie, tee żeńskie, pro tee,
- fairway - główny tor gry, miejsce lądowania piłeczki i dalszej gry, znajduje się pomiędzy tee a greenem,
- green - docelowe miejsce na polu golfowym, miejsce wbicia piłeczki do dołka,
- rough, semirough, hardrough - miejsca wokół fairwaya, z dłuższą trawą, rzadziej koszone, miejsca, gdzie bezpośrednio nie odbywa się gra.
Poszczególne dołki należy ukształtować zgodnie z założeniami projektów szczegółowych dla każdego z dołków (detail plan). Detail plan stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Ponadto w ramach prac powstanie treningowe pole golfowe (driving range) składające się z pola do ćwiczeń uderzeń długich oraz putting green i chipping green (miejsce do ćwiczeń uderzeń krótkich).
W zakres prac wchodzą:
I Roboty ogólnobudowlane tj. roboty ziemne - polegające na przygotowaniu pełnowymiarowego pola golfowego, rozplanowane na następujące etapy prac:
1. Obszar wschodni: obejmujący dołki nr 2, 3, 4 oraz driving range
2. Obszar zachodni: obejmujący dołki nr 11, 12, 15, 17, 18
3. Obszar środkowy: obejmujący dołek nr 6.
Na podstawie projektu pola golfowego przygotowano szczegółowy zakres prac, który został opisany poniżej:
1. Przemieszczenie mas ziemnych dla objętości 93 552,00 m3,
2. Wykonanie nasypu pod pole golfowe z materiału z dowozu (zapewnionego przez Wykonawcę) dla objętości 100 245,00 m3,
3. Naniesienie piasku na greeny (obszar, na którym znajduje się dołek), warstwa o grubości 30 cm dla objętości 1 745,40 m3, piasek płukany, frakcja 0-2 mm, maks. 8% frakcji 0 - 0,1 mm,
4. Naniesienie żwiru na greeny, warstwa o grubości 10 cm dla objętości 581,80 m3, frakcja 0-16 mm lub 0-32 mm,
5. Naniesienie piasku na tee (teren, z którego rozpoczyna się grę na każdym dołku), warstwa o grubości 30 cm dla objętości 1 224,00 m3, frakcja 0-2 mm,
6. Naniesienie piasku na pozostałe części pola, warstwa o grubości 25 cm dla objętości 36 729,50 m3,
7. Naniesienie piasku do bunkrów (przeszkoda na polu golfowym w postaci zagłębienia w terenie wypełnionego piaskiem), warstwa o grubości 10 cm dla objętości 391,00 m3, piasek płukany, frakcja 0-2 mm,
8. Naniesienie piasku na driving range (część treningowa), warstwa o grubości 15 cm dla objętości 9 000,00 m3,
9. Naniesienie torfu, warstwa o grubości 5 cm dla objętości 290,75 m3,
10. Wykonanie ścieżek żwirowych o szerokości 2 m dla długości 2 000,00 mb,
11. Kształtowanie pola golfowego dla powierzchni 220 726,00 m2.
Zamawiający wskazuje, że dostarczenie wszelkich, niezbędnych materiałów/surowców, niezbędnych do wykonania prac wymienionych w szczegółowym opisie zamówienia pkt. 2-10, leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać uwzględnione w wycenie wartości zamówienia przedłożonej w ofercie Wykonawcy.
Miejsce lokalizacji inwestycji:
Prace budowlane tj. roboty ziemne, prowadzone będą na terenach poprzemysłowych, podlegających zagospodarowaniu w ramach projektu na terenie byłej KWK Szombierki w Bytomiu. Lokalizacja przedsięwzięcia na terenie sąsiadującym z siedzibą Zamawiającego tj. Ul. Golfowa 3, 41-907 Bytom.
Zakres robót budowlanych w rozumieniu robót ziemnych ma charakter kompleksowy i obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym obejmuje wszystkie koszty robót, materiałów, usług i opłat, których poniesienie jest niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem oraz dołączonym projektem pola golfowego: projektem ogólnym (master plan) oraz planami szczegółowymi dla poszczególnych dołków zawierającymi rzędne terenu (detail plan - holes). W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania z należytą starannością wszelkich robót budowlanych, dostaw i czynności przewidzianych w dokumentacji zapytania. Podstawą wyceny jest szczegółowy zakres prac wskazany powyżej. Strony przyjmują, że Wykonawca wykona roboty kompleksowo w zakresie wynikającym z dokumentacji zamówienia.
Projekt pola golfowego (master plan i detail plan)stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu terminu z osobą wskazaną do kontaktu - Anną Hyria.
Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie pisemna umowa.

Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej będzie podpisany przez Zamawiającego Protokół Stanu Zaawansowania Robót, zaś w przypadku faktury końcowej - bezusterkowy Protokół odbioru końcowego, podpisany wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę. Dla uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości Strony zgodnie oświadczają, że Wykonawca w żadnym wypadku nie jest uprawniony i/lub upoważniony do samodzielnego (jednostronnego) podpisania Protokołu Stanu Zaawansowania Robót i/lub Protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność z tytułu realizacji Umowy, w szczególności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób i uszkodzenia mienia. Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do ogrodzenia i oznakowania terenu budowy, ochrony terenu budowy, zabezpieczenia i ochrony dostarczonych na teren budowy materiałów i urządzeń. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za bezpieczeństwo i ochronę środowiska od momentu przejęcia terenu budowy, aż do przekazania go Zamawiającemu.
Zamawiający oświadcza, że wszystkie dokumenty stanowiące opis przedmiotu zamówienia wzajemnie się uzupełniają i jako takie łącznie określają zakres przedmiotowy zamówienia. W szczególności, ewentualne braki w przedmiarach w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w dokumentacji projektowej (w części opisowej i rysunkowej) lub ewentualne braki w dokumentacji projektowej (w części opisowej lub rysunkowej) w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w przedmiarach, nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót, chyba że co innego wynika z zapytania ofertowego.

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45212200-8

Dokument nr: 2024-66883-188579

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-07
1. Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Bytom
Gmina
Bytom
Miejscowość
Bytom
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.03.2025 r.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Na podstawie Rozdziału 3 - ,,Szczególne warunki kwalifikowalności" Podrozdziału 3.2. - ,,Zasada konkurencyjności" Sekcji 3.2.4. - ,,Umowa w sprawie zamówienia" pkt. 4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027, Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
b. zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć (tzw. Siła wyższa),
ii) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
c. Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
ii) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
d. zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 538 000 EUR, i jednocześnie jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmiana Umowy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku osiągnięcia porozumienia między Stronami co do zakresu, trybu i warunków zmiany Umowy.
3. Zmiana Umowy jest dopuszczalna, tylko w przypadku gdy nie wpłynie negatywnie na realizację całościowego przedsięwzięcia objętego złożonym wnioskiem o dofinansowanie nr FESL.10.01-IP.01-0862/24-001.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (tj. w formie aneksu).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierający stosowne oświadczenie: ,,posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności".
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w realizacji podobnych do przedmiotu zamówienia robót budowlanych, tj. wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w następującym zakresie:
a. co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu robót ziemnych związanych z przemieszczaniem mas ziemnych, budową nasypów oraz kształtowaniem terenów zielonych i krajobrazu, o objętości minimum 100 000,00 m3 każda lub
b. co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu robót ziemnych o wartości co najmniej 6 000 000,00 zł każda,
wraz z załączeniem dowodów potwierdzających wykonanie wskazanych w pkt. a i b robót budowlanych, w tym informacji o ich prawidłowym ukończeniu.
Weryfikacja spełnienia warunku odbędzie się na podstawie doświadczenia w realizacji podobnych robót budowlanych, wykazanego w Formularzu oferty - ,,Wykaz wykonanych usług potwierdzających spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia" (Tabela nr 2), stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia oraz załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych np. referencje, protokół odbioru. Z treści dokumentów potwierdzających musi jasno wynikać spełnienie ww. warunków udziału w zakresie wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia postawionego wyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia". Oferta Wykonawcy, który nie spełni warunku postępowania zostanie odrzucona.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O realizację zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierający stosowne oświadczenie: ,,dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia".
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł, na dowód czego przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Dodatkowo, celem potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił (w formie załącznika do formularza oferty):
a. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym.
Wykonawca będzie dysponował/skieruje do realizacji zamówienia m.in. 1 osobę posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie przy kierowaniu (pełniącego funkcję kierownika robót) lub nadzorowaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu robót ziemnych związanych z przemieszczaniem mas ziemnych, budową nasypów oraz kształtowaniem terenów zielonych i krajobrazu, o objętości minimum 100 000,00 m3 - wymagana jest realizacja min. 3 takich robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierający stosowne oświadczenie: ,,dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia".
Ponadto celem spełnienia ww. wymogu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę nr 3 (ujętą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego), pn. ,,Wykaz osób planowanych do skierowania do realizacji zamówienia", w celu wykazania wymaganego doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia wraz z potwierdzeniem dysponowania tą osobą na rzecz realizacji przedmiotu zamówienia (w formie oświadczenia w formularzu ofert).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
I. O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 5 000 000 zł.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli załączy do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument musi być ważny na dzień upływu terminu składania ofert. Opłacenie polisy musi potwierdzić zapis w samej polisie lub oddzielny dokument wskazujący na jej opłacenie.
II. Informacja w zakresie zakazu konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem procedury wyboru wykonawcy lub członkami organów Zamawiającego a Wykonawcą lub członkami organów wykonawcy, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli złoży oświadczenie o braku występowania ww. powiązań. Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 1 do ogłoszenia (Formularz oferty). Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzucone.
III. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
Zgodnie z treścią art. 5k ust. 1 rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli złoży oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia: Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 1 do ogłoszenia (Formularz oferty). Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzucone.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Złożenie oferty w inny sposób niż wskazany powyżej skutkuje nieważnością oferty.
2. Oferty należy składać na specjalnie przygotowanym Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
3. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (plik w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci elektronicznej stanowiącej cyfrowe odwzorowanie oferty sporządzonej w formie pisemnej (opatrzonej podpisem własnoręcznym), tj. skan oferty sporządzonej w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć:
a. wypełniony i podpisany ,,Wykaz wykonanych usług potwierdzających spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia" (Tabela nr 2), którego wzór ujęty jest w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia
b. wypełniony i podpisany ,,Wykaz osób planowanych do skierowania do realizacji zamówienia" (Tabela nr 3), którego wzór ujęty jest w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
c. dokument potwierdzający spełnienie warunku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 5 000 000 zł,
d. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł), w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami będzie odbywać się tylko za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Pytania do Zamawiającego skierowane za pośrednictwem innych kanałów nie będą rozpatrywane. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zapytania ofertowego, jednak aby odpowiedź była możliwa, pytania należy składać przez Bazę Konkurencyjności najpóźniej do 06.05.2024 r. do godziny 23:59.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wskazuje, że roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem tworzą nierozerwalną całość, a w związku z tym ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych oraz celowościowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca odpowiadał za wykonanie wszystkich robót budowlanych.
10. Termin ważności oferty musi wynosić min. 30 dni.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania postępowania na każdym etapie bez konieczności podania przyczyny.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-23
Data ostatniej zmiany
2024-04-23 16:27:19

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (C)
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
C = Cmin/Co x 100 pkt.
C - liczba punktów dla badanej oferty
Cmin - najniższa cena netto za całość przedmiotu zamówienia spośród uzyskanych ważnych ofert
Co - cena netto za całość przedmiotu zamówienia w badanej ofercie

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Hyria
tel.: 032 280 39 24
e-mail: ahyria@armadabytom.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.