Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6508z ostatnich 7 dni
23466z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
Porcelanowa 21
40-246 Katowice
powiat: Katowice
zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynku Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego przy Ul. Mikołowskiej 26
Szczegóły przedmiotu zamówienia
dla Części I zakres obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej budynku Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy Ul. Mikołowskiej 26, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy Ul. Mikołowskiej 26, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Pałacu Młodzieży im. prof. A. Kamińskiego przy Ul. Mikołowskiej 26, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek, w tym dach budynku,
5. opracowania programu funkcjonalno - użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji w odniesieniu do całości przedmiotu umowy o za-mówienie publiczne wynosił 60 miesięcy od dnia odbioru wykonanego przedmiotu zamówie-nia. Ponadto Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Część II - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego
dla budynku Miejskiego Domu Kultury ,,Szopienice-Giszowiec" przy Ul. Hallera 28
Szczegóły przedmiotu zamówienia:
dla Części II zakres obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej budynku Miejskiego Domu Kultury ,,Szopienice-Giszowiec" przy Ul. Gen. Józefa Hallera 28, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. ekspertyzy stanu technicznego elementów konstrukcji obiektu Miejskiego Domu Kultury ,,Szopienice-Giszowiec" przy Ul. Gen. Józefa Hallera 28, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej ww. obiektu, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektu Miejskiego Domu Kultury ,,Szopienice-Giszowiec" przy Ul. Gen. Józefa Hallera 28, wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych i zlokalizowaniem magazynu energii dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek, w tym dach budynku,
5. opracowania programu funkcjonalno - użytkowego,
6. oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji w odniesieniu do całości przedmiotu umowy o za-mówienie publiczne wynosił 60 miesięcy od dnia odbioru wykonanego przedmiotu zamówie-nia. Ponadto Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

CPV: 71320000-7, 71250000-5, 71310000-4

Dokument nr: 2024/BZP 00299133, KISA/DZP/TP/18/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem - Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu
sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na ww. Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacjeprzekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl
3) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a)
Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
i. dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
ii. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik
zpodpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
b) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
i. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
ii. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
iii. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
InternetExplorer minimalnie wersja 10.0; iv. Włączona obsługa JavaScript;
v. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
c) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
d) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
i. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
ii. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
2022-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
4) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
5) Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami : Marcin Zapart.
6) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
7) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania
odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed
upływem terminu składania odpowiednio ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura
Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.) z siedzibą w Katowicach (40-246) przy Ul. Porcelanowa 21;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się wykonawca skontaktować w sprawach związanych z
ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
? pod adresem poczty elektronicznej: iod@kisa.katowice.pl, ? pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obejmującej
dobór instalacji fotowoltaicznej oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice -
zamówienie udzielane w 2 częściach, nr sprawy: KISA/DZP/TP/18/2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2022, poz. 1710
z późn. zm.),dalej ,,ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art.22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych^1;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO^2 ;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
^1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
^2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 08:00
Miejsce składania ofert: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.