dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Marcinowice Juliana Tuwima 2 58-124 Marcinowice powiat: świdnicki przetargi@marcinowice.pl https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,163416,69373df4dee68dec2ecb5779c93904f1.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Marcinowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Elewacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tąpadła 35 wraz z pracami wewnętrznymi 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: ,,Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej". Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8. Remont elewacji polegał będzie na skuciu odpadających fragmentów tynku i wykonanie nowego tynku wraz z odtworzeniem istniejących detali architektonicznych. Tynk, który odpada z powierzchni ścian należy skuć do gołej cegły. Pozostawić należy cementowo - wapienne elementy ozdobne na elewacji frontowej, takie jak: obramowanie otworów okiennych, parapety oraz gzyms, które należy poddać renowacji, poprzez uzupełnienie ubytków zaprawą do odlewów sztukatorskich F-01 lub materiałem o podobnych właściwościach. Wykończenie elementów ozdobnych należy wykonać w tynku gładkim. Ścianę należy wykończyć: - tynkiem cementowo - wapiennym kategorii II - warstwa podkładowa - tynkiem cienkowarstwowym silikatowym o fakturze ,,baranka" (1,5 mm) - warstwa wykończeniowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.1 do SWZ Część 2 - Adaptacja pomieszczeń lokalu niemieszkalnego przy Ul. Kwiatowej 1 w Marcinowicach 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: ,,Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej". Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8 Przewiduje się wykonanie adaptacji pomieszczeń budynku niemieszkalnego dla potrzeb funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zakres prac obejmuje: - rozbiórkę części ścianek działowych, - montaż nowych ścianek działowych, - wymianę stolarki okiennej na nową, o identycznym układzie szprosów jak istniejąca, - wykonanie nowej instalacji wod - kan, - wykonanie nowej inst. gazowej i c.o. - wykonanie nowej wentylacji. Powierzchnia pomieszczeń: 120,88 m^2. Wysokość pomieszczeń: 2,94 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.2 do SWZ Część 3 - Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wiry 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: ,,Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej". Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8 Przewiduje się wykonanie następujących prac: - rozbiórka części ścianek działowych, - montaż nowych ścianek działowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie nowej instalacji wod - kan, - wykonanie nowej inst. c.o., - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie osuszenia ścian oraz izolacji pionowej ścian fundamentowych. Powierzchnia pomieszczeń: 341,23 m^2. Wysokość pomieszczeń: 2,48 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.3 do SWZ Część 4 - Wykonanie elewacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Gruszów 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: ,,Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej". Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8 Remont elewacji podlegał będzie na skuciu tynku i wykonanie nowego tynku wraz z zachowaniem i odtworzeniem istniejących detali architektonicznych. Tynk należy skuć do gołej cegły. Pozostawić należy cementowo - wapienne elementy ozdobne na elewacji frontowej, takie jak: obramowanie otworów okiennych, parapety oraz gzyms, które należy poddać renowacji, poprzez uzupełnienie ubytków zaprawą do odlewów sztukatorskich F-01 lub materiałem o podobnych właściwościach. Ścianę należy wykończyć: - tynkiem cementowo - wapiennym kategorii II - warstwa podkładowa - tynkiem cienkowarstwowym silikatowym o fakturze ,,baranka" (1,5 mm) - warstwa wykończeniowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.4 do SWZ Część 5 - Zagospodarowanie terenu przy szatni sportowej w miejscowości Wiry oraz zagospodarowanie centrum sportu w miejscowości Wirki 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: ,,Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej". Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Edycja 8 Lokalizacja: :Działka nr 80, obręb WIRY, Działka nr 268 , obręb WIRKI, gm. Marcinowice, powiat świdnicki Wiry dz. nr 80 Zagospodarowanie terenu w Wirach na działce o numerze geodezyjnym 80 obręb 0018 WIRY A.M.1, Gmina Marcinowice. Wykonanie zagospodarowania terenu obejmuje usytuowanie niezbędne do funkcjonowania boiska, z dojazdem do niego oraz przylegającym parkingiem. Zakłada się przy obiekcie 20 miejsc parkingowych w tym dwa dla osób niepełnosprawnych. Działki ma być zagospodarowana jako teren biologicznie czynny. Nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej ok. 1590m2. Krawężniki, obrzeża o wymiarach 30x30 cm ok. 600 mb. Wirki dz. nr 268 Zagospodarowanie terenu w miejscowości Wirki na działce nr 268 obejmuje wykonanie 4 kpl lamp typu parkowa z naświetlaczem LED wraz z okablowaniem, ogrodzenie panelowe o łącznej długości 245 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik 10.5 do SWZ CPV: 45453000-7, 65000000-3,45262300-4,45321000-3,45410000-4,45432000-4, 45421000-4,45310000-3, 45450000-6, 45443000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00299732, GK.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,163416,69373df4dee68dec2ecb5779c93904f1.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Marcinowice ttps://marcinowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Marcinowice ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz pozostałą komunikację z Zamawiającym. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne: - Dopuszczalne przeglądarki internetowe: - Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer11, - Google Chrome 31 - Mozilla Firefox 26 - Opera 18 d) Pozostałe wymagania techniczne: - dostęp do sieci internet; - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax; - włączona obsługa JavaScript; - zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; - zainstalowany Acrobat Reader; - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są, pod rygorem nieważności przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Marcinowice ttps://marcinowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Marcinowice, Ul. Juliana Tuwima 2, 58-124 Marcinowice, tel. 74 858-52-26, fax 74 858-52-31, w imieniu której działa Wójt Gminy Marcinowice -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. GK.271.7.2024 ,,Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej" odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa PZP", -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, -obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP, -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, -posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z tym, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, -nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. - Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. - Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. - W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,163416,69373df4dee68dec2ecb5779c93904f1.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 11:00 Miejsce składania ofert: https://marcinowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024