Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
209z dziś
6220z ostatnich 7 dni
20720z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mietków
ul. Kolejowa 35
55-081 Mietków
powiat: wrocławski
tel.: 71 316 81 13, faks: 316 81 84, tel. 71 360 49 06
urzad@mietkow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Mietków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 71 316 81 13,
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji ,,Budowa
świetlicy wiejskiej w Proszkowicach"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Opis inwestycji
Budowa świetlicy wiejskiej - wielofunkcyjnego budynku kulturalno-rekreacyjno-integracyjnego wraz
z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 355/4 obręb Proszkowice
gmina Mietków.
Charakterystyczne parametry techniczne
? powierzchnia użytkowa: 185,11 m2
? powierzchnia zabudowy: 217,80 m2
? wysokość: 8,17 m
? liczna kondygnacji: 1
? kubatura: 767,79 m3
W ramach zadania należy wykonać kompleksowo budowę obiektu pod klucz, wraz z jego
wyposażeniem, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, przyłączami wodno-kanalizacyjnymi,
oświetleniem zewnętrznym, wewnętrzną linią zasilającą, powierzchniami utwardzonymi wraz z
podbudowami, w tym miejscami postojowymi dla samochodów osobowych oraz miejscamiparkingowymi osób niepełnosprawnych, które należy oznakować oznakowaniem poziomym i
pionowym, zjazd na drogę gminną.
Szczegółowy opis i zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja projektowa, która
stanową integralną część niniejszego zaproszenia, udostępniona w na platformie zakupowej Gminy
Mietków: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906021.
2. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych
w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682)
oraz wszystkimi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności
zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do
stosowania w budownictwie,
3) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie
w próbach i odbiorach technicznych,
4) kontrolowanie nadzorowanego obiektu pod względem zgodności wykonanych prac
z dokumentacją, z przeprowadzonej kontroli należy dokonywać wpisu w dzienniku budowy,
5) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie
rozliczeń budowy,
6) uczestnictwa w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy;
7) pobytu na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę
nadzorowanych robót w trakcie ich wykonywania, z zachowaniem pełnej dyspozycyjności
jednak nie rzadziej niż:
a) dwa razy w tygodniu inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-
budowlanej,
b) raz w tygodniu inspektor nadzoru inwestorskiego branży instalacji elektrycznych
i elektroenergetycznych,
c) raz w tygodniu inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej,
8) opiniowania i akceptacji harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania,
9) monitorowania postępu realizacji robót w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo-
finansowego,
10) zapewnienia prawidłowego przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu
budowlanego,
11) regularnego udziału w naradach koordynacyjnych na budowie oraz w innych spotkaniach,
niezbędnych dla prawidłowej realizacji inwestycji,
12) doradztwa w zakresie zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych dotyczących
nadzorowanych robót,
13) opiniowania wniosków o roboty dodatkowe i/lub zamienne, sprawdzania i akceptowania
wyceny tych robót,14) przeprowadzania odbiorów częściowych wykonanych robót i sporządzania odpowiednich
protokołów;
15) przeprowadzenia odbioru końcowego obiektu;
16) sporządzenia odpowiedniej opinii oraz kalkulacji obniżenia wynagrodzenia wykonawcy w
przypadku wystąpienia nieusuwalnych wad obiektu;
17) sporządzania dokumentacji fotograficznej robót w tym robót zanikających,
18) weryfikacji poprawności i kompletności dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz
przekazania jej zamawiającemu;
19) opiniowania roszczeń wykonawcy,
20) opiniowania wniosków wykonawcy o wprowadzenie zmian zapisów kontraktu,
21) finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy,
22) dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek,
23) współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów,
24) udział w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancyjnym,
25) kontroli usunięcia usterek stwierdzonych w okresie gwarancji,
26) egzekwowanie usuwania wad/usterek przez wykonawcę
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie złożonych ofert cenowych.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która spełnia wymagania określone przez
Zamawiającego oraz przedstawia najniższą cenę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli oferta najkorzystniejsza
przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Dokument nr: BD.271.4.2024

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 8 maja 2024 r. do godz. 10.00 (liczy się data i godz.
wpływu do Zamawiającego), w następujący sposób:1) drogą tradycyjną w Urzędzie Gminy Mietków, Ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, pok. nr 3
(Sekretariat); w takim przypadku oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej
nazwą Wykonawcy oraz zawierającą formułę: OFERTA Pełnienie funkcji inspektora
nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji ,,Budowa świetlicy wiejskiej w
Proszkowicach"
lub
2) w formie elektronicznej przesyłając ją na adres: urzad@mietkow.pl
Tytuł e-maila powinien być oznaczony: OFERTA Pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad realizacją inwestycji
,,Budowa świetlicy wiejskiej w
Proszkowicach".
Sama oferta winna być złożona w załączniku do e-mail w formie dokumentu
elektronicznego
opatrzonego
elektronicznym
podpisem
kwalifikowanym/zaufanym/osobistym. Plik (formaty: .pdf, .zip) powinien być
zabezpieczony hasłem, które należy podać na e-mail: barbara.olszewska@mietkow.pl
w terminie składania ofert. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną Zamawiający
nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania sytemu informatycznego,
skutkiem których może być brak wpływu oferty do Zamawiającego lub wpływ po terminie.
W takim przypadku zalecamy kontakt telefoniczny celem potwierdzenia wpływu oferty.

Miejsce i termin realizacji:
III . TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót, ich odbioru końcowego i całkowitego
rozliczenia zadania oraz w trakcie przeglądów okresie rękojmi i gwarancji, a także w przypadku
napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub wykrycia wad. Wykonawca
zakończy wykonywanie prac objętych niniejsza umową z chwila wykonania wszystkich czynności
wynikających z gwarancji oraz usunięcia wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym. Realizacja
zamówienia będzie realizowana wg harmonogramu robót Wykonawcy robót budowlanych.
Zobowiązania wynikające z zawartej umowy rozciągają się także na okres gwarancji i rękojmi za
wady na roboty budowlane dla przedmiotowego zadania,.
2. Umowa z wykonawcą przewidywać będzie termin zakończenia 16 miesięcy do dnia jej podpisania

Wymagania:
Zamówienie zostanie udzielone z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy oraz
z zastosowaniem § 5 Zarządzenia nr UG-2/2021 Wójta Gminy Mietków z dnia 28 stycznia 2021 r. w
sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność techniczną
lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie
zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, żeposiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu
zamówienia oraz wskaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej
100 000,00 PLN.
Wykonawca zapewni do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych:
1. inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - co najmniej jedna osoba posiadająca
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub
kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej, w tym doświadczenie w realizacji minimum jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad
realizacją robót budowlanych w budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o
powierzchni zabudowy co najmniej 220 m2 w zakresie wymaganych uprawnień;
2. inspektora nadzoru budowlanego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba
posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej z zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub
kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalności instalacyjnej z zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych, w tym doświadczenie w realizacji minimum jednej usługi nadzoru inwestorskiego
nad realizacją robót budowlanych w budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej
o powierzchni zabudowy co najmniej 220 m2 w zakresie wymaganych uprawnień;
3. inspektora nadzoru budowlanego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności instalacyjnej z zakresie sieci, instalacji i elektrycznych i
energetycznych bez ograniczeń, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku
kierownika robót lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalnościinstalacyjnej z zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, w tym
doświadczenie w realizacji minimum jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót
budowlanych w budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, o powierzchni
zabudowy co najmniej 220 m2 w zakresie wymaganych uprawnień;
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.
2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od
obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień
w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby
samorządu zawodowego.
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami na czas realizacji przedmiotu zamówienia,
które będą pełniły nadzór w wyżej wymienionych branżach.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji nadzoru w kliku branżach pod warunkiem, iż dana osoba
posiada wymagane uprawnienia.
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności zawodowej Zamawiający żąda wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia,
niezbędnych do zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
dysponowania tymi osobami (stanowiący załącznika nr 3 do niniejszego zapytania).
Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych pełnić będzie funkcję koordynatora, który
koordynować będzie działania pozostałych inspektorów.
V. WARUNKI WYKLUCZENIA
Wykonawca nie może być w żaden sposób powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązanie między zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami
wykonującymi czynności związane z wyborem wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na:
? uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej,
? pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić
uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Powiązanie takie stanowi o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania.VI. ODRZUCENIE OFERTY
Odrzuceniu podlegają oferty:
? których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
? złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
? złożone oferty poprzez wykluczenie wykonawcy z postępowania.
VII. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ PRZEDŁOŻYĆ WYKONAWCY:
Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
? wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - (Załącznik nr 1);
? wypełniony druk Wykazu osób wykonujących zamówienie wraz z danymi na temat ich
?
?
?
?
?
?
?
kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia- (Załącznik nr 3);
kserokopię uprawnień osób wykonujących zamówienie, odpowiadających wymogom
określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane wymaganych do wykonywania
nadzoru inwestorskiego;
kserokopię zaświadczeń osób wykonujących zamówienie, wpisanych na listę członków
właściwej izby samorządu zawodowego.
dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem
sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia
określonego w ogłoszeniu o zamówieniu (Załącznik nr 4);
oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
wymagane uprawnienia (Załącznik nr 4);
oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia (Załącznik nr 4);
oświadczenie, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania i przyjął je bez
zastrzeżeń (Załącznik nr 4);
? oświadczenie, że zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia oraz warunkami umowy,
zawartymi w załączonym do ogłoszenia Projekcje umowy, jaką Zamawiający zamierza zawrzeć
z wybranym Wykonawcą i co do ich treści nie wnosi żadnych zastrzeżeń (Załącznik nr 4);
? oświadczenie w trybie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 4);
? oświadczenie o braku powiązań wykonawcy z zamawiającym opisanych w części V niniejszego
Zapytania ofertowego (Załącznik nr 4);
? oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostałypozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, lub opatrzone elektronicznym
podpisem kwalifikowanym/zaufanym/osobistym.
Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności
z oryginałem kserokopii dokumentów.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie,
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot
zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy
przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.
Wszystkie ceny i kwoty powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
? Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, własnoręcznie podpisana przez osoby
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub opatrzona
elektronicznym podpisem kwalifikowanym/zaufanym/osobistym, zgodnie z zasadami
reprezentacji Wykonawcy.
? Dla sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ,,Oferta".
? Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty
pełnomocnictwo, z treści którego wynika umocowanie do podpisania oferty przez
pełnomocników.
? Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące
ofertę.
? Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w
szczególności więcej niż jednej ceny.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. KRYTERIUM OCENY OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT
Jedynym kryterium oceny ofert (o znaczeniu równym 100%) jest cena, tj. cena oferty (brutto).
Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
XIV. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli
oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia
umowy.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany
przekazać informacje niezbędne do przygotowania umowy, zgodnie ze wzorem umowy.
XV . WZÓR UMOWY
Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku 2 do Zaproszenia do składania ofert.
XVI INFORMACJA DOTYCZĄCA WYSTAWIANIA FAKTURInformujemy, iż Gmina Mietków stosuje wyłącznie mechanizm podzielonej płatności, w związku z
powyższym na fakturze należy wskazać numer rachunku bankowego właściwy dla prowadzonej
działalności - umożliwiający płatność tą metodą. Rachunek winien znajdować się w elektronicznym
wykazie prowadzonym przez szefa KAS ( tzw. Białej Liście Podatników VAT).
W przypadku, gdy rachunek bankowy Wykonawcy nie spełnia warunków określonych powyżej,
opóźnienie w dokonaniu płatności w terminie określonym w fakturze nie stanowi dla Wykonawcy
podstawy do żądania od Zamawiającego jakichkolwiek odsetek/odszkodowań lub innych roszczeń z
tytułu dokonania nieterminowej płatności.

Uwagi:
XVII KLAUZULA INFORMACYJNA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mietków, ul. Kolejowa 35, 55-081
Mietków.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod
adresem e-mail: iod@mietkow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu
przeprowadzanie postępowania na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad
realizacją inwestycji ,,Budowa świetlicy wiejskiej w Proszkowicach", powadzonego w trybie
zapytania ofertowego oraz - w przypadku wybranej oferty - w celu realizacji przedmiotu umowy.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ewentualne konsekwencje nie podania danych to nie
rozpatrzenie oferty w ww. postępowaniu.
5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków
przewidzianych przepisami prawa.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do
realizacji wyżej określonych celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o
archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; prawo do
sprostowania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, a dane nie będą poddawane profilowaniu.

Kontakt:
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,
OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują
pisemnie lub emailem na adres: urzad@mietkow.pl
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona Barbara Olszewska-Pałega tel. 71 360 49 06,
e-mail: barbara.olszewska@mietkow.pl , w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.