Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa piasku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa piasku

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Jana Spychalskiego 34
61-553 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 835 79 00, 61 835 79 01, tel. (61) 835 79 04, kom. 509 841 095
sekretariat@posir.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 835 79 00, 6
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji zapraszają do składania ofert na dostawę piasku w łącznej ilości 250 ton, płukanego i przesiewanego o frakcji 0-2 mm wraz usunięciem zanieczyszczonego piasku i jego wywozem, rozładunkiem i rozplantowaniem nowego na: plażę nad Jeziorem Kierskim przy kąpielisku Krzyżowniki Ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu, plażę nad Jeziorem Rusałka przy kąpielisku Rusałka Ul. Golęcińska 27 w Poznaniu, oraz plac zabaw położony na OW w Strzeszynku przy Ul. Koszalińskiej 15 w Poznaniu,
1. Opis przedmiotu zamówienia został podzielony na 3 części A, B i C.
CZĘŚĆ A
a) zamówienie obejmuje:
- dostawę 50 ton piasku, płukanego i przesiewanego o frakcji 0-2 mm wraz z jego rozładunkiem i rozplantowaniem, na powierzchni ok. 713 m2,
b) miejscem dostawy piasku jest Plaża Smocza przy kąpielisku Krzyżowniki, Ul. Nad Jeziorem 21, położona na nieruchomości o oznaczeniach geodezyjnych:
- obręb 0022 Krzyżowniki, arkusz mapy 01, działka nr 112,
- obręb 0022 Krzyżowniki, arkusz mapy 07, działka nr 5, zgodnie z mapą poglądową stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
CZĘŚĆ B
a) zamówienie obejmuje:
- usunięcie zanieczyszczonego i brudnego piasku na głębokości 20 cm, z powierzchni ok. 1280 m2,
- wywóz i utylizacja piasku,
- dostawę 120 ton piasku, płukanego i przesiewanego o frakcji 0-2 mm wraz z jego rozładunkiem i rozplantowaniem w miejscu usuniętego piasku,
b) miejscem dostawy piasku jest Plaża nad Jeziorem Rusałka, Ul. Golęcińska 27 w Poznaniu, położona na nieruchomości o oznaczeniach geodezyjnych:
- obręb 0020 Golecin, arkusz mapy 24, działka nr 3/1 i 3 /4, zgodnie z mapą poglądową stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
CZĘŚĆ C
a) zamówienie obejmuje:
- usunięcie zanieczyszczonego i brudnego piasku z piaskownicy na głębokości 40 cm, z powierzchni ok. 123 m2,
- wywóz i utylizacja piasku,
- dostawa 80 ton piasku, płukanego i przesiewanego o frakcji 0-2 mm wraz z jego rozładunkiem i rozplantowaniem w miejscu usuniętego piasku,
b) miejscem dostawy piasku jest piaskownica na placu zabaw, położonym w Ośrodku Wypoczynkowym w Strzeszynku, przy Ul. Koszalińskiej 15 w Poznaniu, na nieruchomości o oznaczeniach geodezyjnych:
- obręb 0025 Strzeszyn, arkusz mapy 08, działka nr 12/4, zgodnie z mapą poglądową stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
2. Opis przedmiotu zamówienia dla części A, B i C
a) dostarczony piasek musi być płukany oraz nie zawierać żadnych zanieczyszczeń,
b) dostarczony piasek musi spełniać wymagania określone dla kruszyw oraz posiadać aktualne dokumenty świadczące o dopuszczeniu do stosowania (atesty, certyfikaty), które zostaną dostarczone Zamawiającemu w dniu dostawy,
c) Oferent jest zobowiązany do zgłoszenia gotowości dostarczenia piasku pracownikowi Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji na co najmniej jeden dzień przed planowaną dostawą,
d) Oferent jest zobowiązany do przekazania druków WZ potwierdzającego dostarczoną ilość piasku,
e) Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami panującymi w terenach w zakresie dojazdu do plaż i placu zabaw,
f) Oferent jest zobowiązany do zachowania istniejących ciągów pieszo - jezdnych w dotychczasowym stanie, a w przypadku uszkodzenia/zniszczenia istniejącej infrastruktury oraz terenów zieleni będzie zobowiązany do jej naprawienia/odtworzenia lub zrekultywowania.
Przed złożeniem oferty wymagane jest dokonanie wizji terenowych celem zapoznania się z terenami objętymi zamówieniem.

Dokument nr: DGN.201.16.2024

Składanie ofert:
Oferty w formie papierowej należy składać w sekretariacie Dyrekcji POSiR (ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań).
Oferty w formie skanu należy przesyłać na adres:j.plenkowska@posir.poznan.pl.
Oferty uznaje się za złożone w terminie, gdy wpłyną do sekretariatu lub na wskazany adres e-mail do dnia 6 maja 2024 roku do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
5. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 24 maja 2024 roku

Wymagania:
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych A, B lub C, każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia.
4. Zamawiający może skorzystać w pełnym lub częściowym zakresie oferty A, B lub C , albo nie skorzystać z żadnej z nich.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób weryfikacji:
a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania powierzonego zadania,
c) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
7. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
cena netto - 100%
8. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
Oferta powinna zostać opatrzona podpisem Oferenta i zawierać:
a) dane Oferenta (nazwa firmy, adres, nr NIP, dane do bieżącego kontaktu: nr. tel., adres e-mail);
b) cenę netto i brutto wykonania zamówienia z podaniem wysokości podatku VAT; dla każdej części A, B lub C z osobna,
c) cena powyższa zawierać ma wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym załadunek, rozładunek, transport do miejsca dostawy, rozplantowanie oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
d) pisemne oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt 6 niniejszego zapytania.
Zamawiający ma prawo odrzucić oferty niekompletne bądź wpływające po wyznaczonym terminie.
10. Do zapytania dołączono projekt umowy - TAK stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść dokumentów zawierających istotne warunki zamówienia.
Dokonane w ten sposób uzupełnienie umieszczone zostanie niezwłocznie na stronie www Zamawiającego.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia z oceny, ofert o rażąco niskiej cenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zostanie zweryfikowany pod kątem braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zmianami).

Uwagi:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla osób składających oferty w związku z zapytaniami ofertowymi.
1. Informacje dotyczące administratora danych oraz inspektora ochrony danych
Administratorem Państwa danych osobowych są Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji z siedzibą w Poznaniu przy ul. Spychalskiego 34, kod pocztowy 61-553 Poznań, tel. 61 835 79 01, e-mail: sekretariat@posir.poznan.pl (dalej: my).
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie, kierując korespondencję na powyższy adres z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych",
telefonicznie pod numerem 61 835 79 17 lub mailowo na adres: iod@posir.poznan.pl
2. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Będziemy przetwarzali Państwa dane ponieważ złożyli nam Państwo ofertę w odpowiedzi na nasze zapytanie ofertowe.
Państwa dane osobowe zawarte w Państwa ofercie (w tym innych dokumentach będących załącznikami do oferty) będą przetwarzane w celu analizy Państwa oferty i ewentualnego zawarcia z Państwem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO* (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
3. Komu przekazujemy Państwa dane?
Państwa dane pozyskane w związku z zapytaniem ofertowym (w tym zawarte w nich kwoty) będą po zakończonym postępowaniu publikowane na stronie internetowej POSiR oraz przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia ze środków publicznych jest jawne. W przypadku podpisania z Państwem umowy Państwa dane (nazwa firmy) zostaną umieszczone w ogólnodostępnym rejestrze umów w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Poznania.
W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to konieczne) abyśmy mogli wykonywać nasze usługi.
Możemy przekazywać Państwa dane podmiotom przetwarzającym z którymi zawarliśmy umowy w szczególności:
- na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów informatycznych,
- na korzystanie z serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.
Odbiorcami Państwa danych może być także firma (podmiot przetwarzający) z którą zawrzemy umowę na niszczenie dokumentów archiwalnych.
Odbiorców wymienionych powyżej obowiązuje klauzula poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Ponadto odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty publiczne, które wykonują zadania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz bank przez który będziemy Państwu przekazywać środki finansowe (w przypadku podpisania z Państwem umowy).
4. Okres przechowywania danych
Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u nas przepisami archiwalnymi.
5. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Mają Państwo prawo zwrócić się do nas z żądaniem dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie jesteście Państwo zobowiązani do ich podania, ale ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia Państwa oferty w toczącym się postępowaniu.
*RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE.

Kontakt:
Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
Justyna Pieńkowska, tel. (61) 835 79 04, kom. 509 841 095

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.