Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa wykonania doświadczenia sadowniczego oraz przechowalniczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa wykonania doświadczenia sadowniczego oraz przechowalniczego

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
ul. Doświadczalna 4
20-209 Lublin
powiat: Lublin
tel.: (81) 744 50 61
m.sztuka@ipan.lublin.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (81) 744 50 61
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Działając na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zapraszamy do składania ofert na:
Usługę wykonania doświadczenia sadowniczego oraz przechowalniczego, składającą się z:
Doświadczenie 1: Usługa wykonania doświadczenia sadowniczego
Doświadczenie 2: Usługa wykonania doświadczenia przechowalniczego

Źródło finansowania:
Projekt LIDER XII, APPAT(f)REE ,,Nowe rozwiązania biotechnologiczne w diagnostyce i zwalczaniu Pezicula spp.
- kluczowych patogenów grzybowych jabłek", LIDER/7/0054/L-12/20/NCBR/2021

w terminie: do 07.05.2024 r.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest:
,,Usługa wykonania doświadczenia sadowniczego oraz przechowalniczego"

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia

Dokument nr: A-2402-1/2024

Otwarcie ofert: 2. W dniu 07.05.2024 r. o godz. 11.15 nastąpi otwarcie ofert, pok. Nr 6 (sala seminaryjna).

Składanie ofert:
XII. Składanie i tryb otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, Ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, pok. nr 18 (sekretariat) do dnia 07.05.2024 r. do godz. 11.00.

Miejsce i termin realizacji:
V. Okres i forma realizacji zamówienia

1. Usługa będzie wykonywana w okresie: od dnia zawarcia umowy do 28.02.2025 r.

Wymagania:
III. Warunki realizacji zamówienia

Szczegółowe określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 4 (wzór umowy).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje założenie i przeprowadzenie dwóch doświadczeń: sadowniczego oraz przechowalniczego, odpowiednie przechowywanie jabłek z obydwu doświadczeń oraz dostarczanie prób owoców do siedziby Zamawiającego w wyznaczonych terminach. Założenie i prowadzenie doświadczeń obejmują także zakup niezbędnych materiałów i środków. Obiektami doświadczalnymi powinny być trzy wskazane przez Zamawiającego odmiany jabłoni/jabłek. Zarówno w doświadczeniu sadowniczym, jak i przechowalniczym zakłada się zastosowanie biopreparatów oraz odpowiednich dla pola i przechowalnictwa syntetycznych fungicydów oraz wariantów kontrolnych. W doświadczeniu poletkowym, zakłada się, że drzewa zostaną opryskane w okresie wegetacyjnym. W doświadczeniu przechowalniczym zakłada się zastosowanie preparatów bezpośrednio na owoce już po zbiorze, a tuż przed okresem przechowalniczym, a aplikacja preparatów zostanie poprzedzona kontaminacją jabłek patogenicznym szczepem Neofabraea sp. (syn. Pezicula sp., Phlyctema sp.).
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia (Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, poza koniecznością złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia) - Zamawiający wymaga aby Podmiot realizujący usługę był jednostką naukową lub naukowo - badawczą.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
w tym zakresie poza koniecznością złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia) - Zamawiający wymaga aby Podmiot realizujący usługę dysponował infrastrukturą umożliwiającą przeprowadzenie doświadczeń poletkowych i przechowalniczych.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia
(Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie poza koniecznością złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia).
4. Nie są wykluczeni na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497). (Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie poza koniecznością złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia).
5. Dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

2. Zakres zamówienia obejmuje:
Doświadczenie 1: Usługa wykonania doświadczenia sadowniczego
Doświadczenie 2: Usługa wykonania doświadczenia przechowalniczego
IV. Tryb zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
z uwzględnieniem art. 7 ust. 9 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
2. Zaproszenie do składania ofert wraz z załącznikami można pobrać na stronie internetowej Instytutu www.ipan.lublin.pl.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego.

VII. Instrukcja dla Wykonawców

1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
2. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w Zaproszeniu do składania ofert oraz ze ,,Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 1.

VIII. Przygotowanie oferty

1. Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą techniką.
2. Każda strona oferty powinna być ponumerowana kolejnymi numerami oraz podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy w sposób nie budzący zastrzeżeń (czytelnie lub z pieczątką imienną).
3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
4. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane niniejszym Zaproszeniem do składania ofert oświadczenia i dokumenty.
5. Cena przedmiotu zamówienia powinna być podana w PLN: brutto, netto oraz kwota podatku VAT, zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, ewentualne rabaty i upusty.
6. Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: ,,Oferta na usługę wykonania doświadczenia sadowniczego oraz przechowalniczego", znak A-2402-1/2024, nie otwierać przed dniem 07.05.2024 r. do godz. 11.00".
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej.
8. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może zmienić, poprawić, modyfikować, uzupełniać lub wycofać ofertę. Powiadomienie o zamiarze wprowadzenia zmian, poprawek, modyfikacji, uzupełnień lub wycofaniu oferty należy przygotować i oznaczyć zgodnie z postanowieniami pkt 6 niniejszego rozdziału, a zewnętrzną kopertę dodatkowo oznaczając napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
9. Koperty oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany, a następnie - po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian - zostaną dołączone do oferty.
10. Wykonawca ma prawo przed terminem składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na kopercie ,,WYCOFANIE". Koperty oznakowane w ten sposób nie będą otwierane.

IX. Wymagane dokumenty

1. Wypełniony formularz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
2. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
5. Podmioty zagraniczne, które nie posiadają odpisu, o którym mowa w pkt 4, składają dokument potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono ich upadłości.

X. Sposób oceny ofert
1. Jeżeli cena jednostkowa podana liczbą nie odpowiada cenie jednostkowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę jednostkową podaną słownie.
2. Przy wyborze ofert decydować będzie cena oferty dotycząca danej części zamówienia - 100%.
3. W/w kryterium będzie oceniane odrębnie dla każdej z części w skali od 1 do 100 punktów. W kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:

Cena brutto oferty najkorzystniejszej
Ocena punktowa = ------------------------------------------------------- x 100 punktów
Cena brutto oferty badanej

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
3. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odesłane do nadawcy bez otwierania.

XIII. Termin związania ofertą

1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.

XIV. Oferta z rażąco niską ceną

1. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
2. Oceniając wyjaśnienia, Zamawiający weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności: oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
3. Odrzuceniu jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

XV. Uzupełnienie oferty, zasady udzielania wyjaśnień i możliwość dokonania zmian
w Zaproszeniu

1. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, wzywając Wykonawców do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnienie oferty po upływie terminu jest nieskuteczne.
2. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę treści Zaproszenia Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Zaproszenie oraz zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
4. Przedłużenie terminu składania ofert możliwe jest tylko przed jego upływem. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający powiadamia Wykonawców, którym przekazano Zaproszenie oraz zamieszcza informację o zmianie terminu na stronie internetowej Zamawiającego.

XVI. Tryb oceny oferty, Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, które nie mogą prowadzić do zmiany oferty oraz doprecyzowania ofert.
2. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

XVII. Odrzucenie oferty

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę:
a. podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b. niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub
c. który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu;
3) jest niezgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
5) jej treść jest niezgodna z treścią Zaproszenia do składania ofert lub/i opisem przedmiotu zamówienia;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1913);
7) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, których nie można poprawić;
9) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki;
10) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
11) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.

XVIII. Wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu

1. Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:
a) nie złożyli wymaganych dokumentów i oświadczeń;
b) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
c) podlegają wykluczeniu w postępowania na podstawie przepisów ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497).
2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

XIX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, bez przeprowadzania ponownej ich oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

XX. Unieważnienie postępowania

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty w sytuacjach, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty,
b) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
d) gdy złożono oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny na każdym jego etapie także wówczas, gdy zaistnieją okoliczności inne niż wskazane w pkt 1 powyżej.
3. Zamawiający zawiadamia Wykonawców o rozstrzygnięciu postępowania w sposób określony w Zaproszeniu oraz zamieszcza stosowne ogłoszenie na swojej stronie internetowej.

Kontakt:
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Izabela Golian, tel.: 81 744 50 61 w. 216, e-mail: i.golian@ipan.lublin.pl, Monika Sztuka, tel. 81 744 50 61 w. 216, e-mail: m.sztuka@ipan.lublin.pl .

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.