mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa krzeseł i foteli |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte Inżyniera Jana Śmidowicza, 69 81-127 Gdynia powiat: Gdynia przetargi@amw.gdynia.pl https://platformazakupowa.pl/ |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA krzeseł i foteli Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA krzeseł i foteli we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek, ich montaż oraz ustawienie we wskazanych pomieszczeniach i przystosowanie do użytkowania Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SWZ oraz dołączonych kartach katalogowych: 1 Fotel biurowy -31szt. 2 Krzesło z liny polipropylenowej -6szt. 3 Krzesło ISO -54szt. 4 Krzesła -12szt. 5 Krzesło laboratoryjne z podnóżkiem -9szt. 6 Krzesła ze sklejki bukowej -10szt. 7 Fotel lekarski krzesło specjalne -2szt. 8 Krzesło ISO ze sklejki drewnianej -10szt. 9 Fotel biurowy antystatyczny -7szt. 10 Fotel biurowy antystatyczny z podłokietnikiem -4szt. 11 Krzesło z polipropylenu -5szt. 12 Krzesło konferencyjne z pulpitem -30szt. CPV: 39112000-0, 39113100-8 Dokument nr: 2024/BZP 00301416, AMW-KANC.SZP.2712.24.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: Kwota wadium wynosi: 970,00 zł. Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp., przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp). Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.24.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawa krzeseł i foteli we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek, ich montaż oraz ustawienie we wskazanych pomieszczeniach i przystosowanie do użytkowania Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SWZ oraz dołączonych kartach katalogowych: 1 Fotel biurowy -31szt. 2 Krzesło z liny polipropylenowej -6szt. 3 Krzesło ISO -54szt. 4 Krzesła -12szt. 5 Krzesło laboratoryjne z podnóżkiem -9szt. 6 Krzesła ze sklejki bukowej -10szt. 7 Fotel lekarski krzesło specjalne -2szt. 8 Krzesło ISO ze sklejki drewnianej -10szt. 9 Fotel biurowy antystatyczny -7szt. 10 Fotel biurowy antystatyczny z podłokietnikiem -4szt. 11 Krzesło z polipropylenu -5szt. 12 Krzesło konferencyjne z pulpitem -30szt. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 39113100-8 - Fotele 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku: Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu dostaw (załącznik nr 10), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy i zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: Minimum 3 dostawy foteli, krzeseł na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto każda, wraz z dowodami, czy te dostawy zostały wykonane należycie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualny; a) Atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła b) PN-EN ISO 12945-2 - klasa 5 oznacza maksymalną odporność na pilling tj. brak występowania zmian - klasa 4 oznacza powierzchnię lekko zmechaconą i częściowo uformowany pillng c) PN-EN ISO 12947-2:2017-02 - Badania w cyklu 100000 - Klasa odporności A 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) Atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła b) PN-EN ISO 12945-2 - klasa 5 oznacza maksymalną odporność na pilling tj. brak występowania zmian - klasa 4 oznacza powierzchnię lekko zmechaconą i częściowo uformowany pillng c) PN-EN ISO 12947-2:2017-02 - Badania w cyklu 100000 - Klasa odporności A SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Kwota wadium wynosi: 970,00 zł. Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp., przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp). Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w zakresie przewidzianym w treści projektu umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy § 10. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024