śląskie (Żory)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa elementów do systemu elektronicznego dostępu dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. +48 61 647 72 00, fax +48 61 820 17 09, 61 6465456, 61 6465 455 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 61 647 72 0 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania: DOSTAWA elementów do systemu elektronicznego dostępu dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego użytkowanego przez ZDM w Poznaniu. Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę wkładek, kluczy, kłódek i innych elementów systemu tj: ?Wkładka hartowana 40/43 wraz z wymianą zamka?Klucz programujący systemu ABLOY PROTEC2 CLIQTQB403 000000 ?Dynamiczny klucz użytkownika ABLOY PROTEC2 CLIQTQ407 000000 ?Klucz BLE systemu ABLOY PROTEC2 CLIQ TQB407 000000 ?Kłódka CLIQ?Zamek techniczny?Klucz nacięty?Programator ścienny CYL332 00000 PLLW330 00000 CYLP718T KS152T PDA100 Wymagania dotyczące dostarczanego systemu znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. W kosztorysie ofertowym wskazano ilości elementów jakie należy dostarczyć. Oferenci są zobowiązani do dostarczenia wraz z ofertą; kart katalogowych (specyfikacji elementów, które zamierzają dostarczyć). a) z tytułu nieterminowej dostawy przedmiotu umowy, nieterminowego usunięcia wad stwierdzonych w okresie gwarancji/rękojmi lub przy odbiorze w wysokości 5 % wynagrodzenia ustalonego brutto w § 3 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki. Dokument nr: RITS.342.6.2024 Otwarcie ofert: Analiza ofert odbędzie się w dniu 9.05.2024 r. Składanie ofert: Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą zadania i numerem referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru referencyjnego. Wykorzystując drogę elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości zagwarantowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8.05.2024 r. do godz. 14:00 Miejsce i termin realizacji: termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy, Wymagania: b) z tytułu rozwiązania umowy przez jedną ze Stron, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto, ustalonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy. V.Informacje dodatkowe 1.Oferenci są związani ofertą przez okres 30 dni roboczych od terminu składania ofert. 2.Przy wyborze i ocenie ofert, Zleceniodawca kierować się będzie kryterium ceny oferty, które rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za dostawę całości przedmiotu zamówienia podanej w formularzu ofertowym. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę. 3. Do oferty należy załączyć karty katalogowe produktów, które Oferent zamierza dostarczyć. 4.Dostawa do Centrum Operacyjnego ITS ul. Górecka 15 w Poznaniu. 5.Zleceniobiorca musi być przedsiębiorcą lub osobą prawną. 6.Zleceniobiorca powinien podpisać umowę w terminie 14 dni od jego wyboru, pod rygorem wybrania kolejnego oferenta. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: Sprawę prowadzi: Andrzej Szymanowski 61 6465456 Filip Włodarczyk 61 6465 455 |
© eurobudowa.pl 2004-2024