Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
82-340 Tolkmicko
powiat: elbląski
tel. 55 618 22 51 , fax 55 231-61-27, tel. 55 618 22 66
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Tolkmicko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 55 618 22 51 ,
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na sprawowanie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji
zadania pn. ,, Przebudowa obiektu Świetlicy wiejskiej w Pogrodziu "
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfika głównych wymagań
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego podczas
realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Przebudowa obiektu Świetlicy wiejskiej w Pogrodziu".
Dokumentacja projektowa znajduje się na pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-
148610-82da4fa6-0163-11ef-b81b-aebd110f5279
2. Terminy realizacji:
- rozpoczęcie - z dniem podpisania umowy,
- zakończenie - 16 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający oświadcza, ze na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego posiada wszystkie stosowne
decyzje administracyjne i uzgodnienia.
4. Usługa nadzoru inwestorskiego dotyczy następujących branż:
- ogólnobudowlanej
- sanitarnej
- elektrycznej
5. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego należeć będą:
Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane
z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a ponadto:
1) Zapoznania się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego, w tym
warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi,
2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji,z projektem,
3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych zatwierdzanie
wniosków materiałowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych
wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4) Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie
w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie
i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych,
5) Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót, oraz potwierdzenie usunięcia wykrytych wad
i usterek,
6) Wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących
usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
7) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego
wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych
w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną
niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
8) Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc
po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów
budzących wątpliwości co do ich jakości;
9) Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami
umowy,
10) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez
Wykonawcę na placu budowy;
11) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w
Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych
ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;
12) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim
rozwiązań;
13) Zwoływania w uzasadnionych przypadkach spotkań, komisji albo narad, powołanych do oceny
lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania, a także uczestniczenia w przypadku ich
zwołania i sporządzanie protokołu z nich,
14) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska
naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
15) Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie z odpowiednimi
wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy,
16) Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie zatwierdzonym
harmonogramem robót,
17) Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz
oceny poszczególnych inspektorów nadzoru,
18) Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli
Zamawiającego i przyszłych użytkowników,
19) Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od
Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji,
20) Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień
odbioru,
21) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych
wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających
zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
22) Sprawdzania kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów
i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru,23) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także prowadzenie i kontrola
prawidłowości rozliczeń wykonanych robót (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w
zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy) oraz sprawdzanie i
zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót,
24) Bieżąca analiza i weryfikacja obmiarów robót,
25) Uczestnictwo w radach budowy przygotowanych przez Zamawiającego,
26) Egzekwowanie od Wykonawcy przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów do
uzyskania pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót/ przed dopuszczeniem inwestycji
do użytkowania,
27) Organizowanie przeglądów budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi, a w szczególności przed
zwolnieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy na roboty budowlane.

Dokument nr: POŚ.7011.3.2024

Otwarcie ofert: - otwarcie ofert - godz. 11.15 dnia 09 maja 2024 roku.

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ul. Plac Wolności 3; 82-340 Tolkmicko w zamkniętej kopercie
z dopiskiem ,, Przebudowa obiektu Świetlicy wiejskiej w Pogrodziu " NIE OTWIERAĆ PRZED godz.
11.15 dnia 09 maja 2024 roku.
- termin składania ofert - do godz. 11.00 dnia 09 maja 2024 roku

Wymagania:
6. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg załączonego wzoru
formularza ofertowego,
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia,
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV.
Informacje
o
sposobie
porozumiewania
się
Zamawiającego
z
Wykonawcami
oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejscpo przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich
ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w
przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach
organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo
zamówień publicznych.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tolkmicko mający siedzibę przy
Wolności 3 w Tolkmicku reprezentowana przez Burmistrza Tolkmicka.
ul. Plac
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Tolkmicko można się skontaktować w sprawie ochrony
swoich danych osobowych poprzez email: iod@tolkmicko.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu
realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż
upoważnione na podstawie przepisów prawa.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków
dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późń. zm./, przepisów ustawy
z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840 z późń. zm.), przepisów ustawy z
dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późń. zm. ),
przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych
zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.),
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie
organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Tolkmicko przetwarzają
dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Tolkmicko.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące
uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane sąnieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d)
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Tolkmicko
Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Tolkmicko ma charakter dobrowolny, jednak
ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia
postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania
dokumentów.
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora
znajdują się na stronie internetowej http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl/public/?id=114029 w zakładce
RODO.

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania w jest Krzysztof Michaliszyn, tel. 55 618 22 66.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia
zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, czwartek - 7:00-15:00,
środa - 7:00-16:00, piątek - 7:00-14:00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.