dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprawowanie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tolkmicko ul. Plac Wolności 3 82-340 Tolkmicko powiat: elbląski tel. 55 618 22 51 , fax 55 231-61-27, tel. 55 618 22 66 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Tolkmicko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 55 618 22 51 , |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na sprawowanie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. ,, Przebudowa obiektu Świetlicy wiejskiej w Pogrodziu " II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Specyfika głównych wymagań Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Przebudowa obiektu Świetlicy wiejskiej w Pogrodziu". Dokumentacja projektowa znajduje się na pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds- 148610-82da4fa6-0163-11ef-b81b-aebd110f5279 2. Terminy realizacji: - rozpoczęcie - z dniem podpisania umowy, - zakończenie - 16 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3. Zamawiający oświadcza, ze na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego posiada wszystkie stosowne decyzje administracyjne i uzgodnienia. 4. Usługa nadzoru inwestorskiego dotyczy następujących branż: - ogólnobudowlanej - sanitarnej - elektrycznej 5. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego należeć będą: Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a ponadto: 1) Zapoznania się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi, 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji,z projektem, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych zatwierdzanie wniosków materiałowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych, 5) Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót, oraz potwierdzenie usunięcia wykrytych wad i usterek, 6) Wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 7) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8) Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości; 9) Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umowy, 10) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 11) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 12) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 13) Zwoływania w uzasadnionych przypadkach spotkań, komisji albo narad, powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania, a także uczestniczenia w przypadku ich zwołania i sporządzanie protokołu z nich, 14) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP; 15) Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, 16) Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie zatwierdzonym harmonogramem robót, 17) Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru, 18) Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, 19) Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji, 20) Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, 21) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, 22) Sprawdzania kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru,23) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także prowadzenie i kontrola prawidłowości rozliczeń wykonanych robót (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy) oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót, 24) Bieżąca analiza i weryfikacja obmiarów robót, 25) Uczestnictwo w radach budowy przygotowanych przez Zamawiającego, 26) Egzekwowanie od Wykonawcy przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót/ przed dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, 27) Organizowanie przeglądów budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi, a w szczególności przed zwolnieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy na roboty budowlane. Dokument nr: POŚ.7011.3.2024 Otwarcie ofert: - otwarcie ofert - godz. 11.15 dnia 09 maja 2024 roku. Składanie ofert: VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ul. Plac Wolności 3; 82-340 Tolkmicko w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,, Przebudowa obiektu Świetlicy wiejskiej w Pogrodziu " NIE OTWIERAĆ PRZED godz. 11.15 dnia 09 maja 2024 roku. - termin składania ofert - do godz. 11.00 dnia 09 maja 2024 roku Wymagania: 6. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg załączonego wzoru formularza ofertowego, 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejscpo przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tolkmicko mający siedzibę przy Wolności 3 w Tolkmicku reprezentowana przez Burmistrza Tolkmicka. ul. Plac 2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Tolkmicko można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email: iod@tolkmicko.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późń. zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840 z późń. zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późń. zm. ), przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.), 5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) obsługa prawna c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Tolkmicko przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Tolkmicko. 6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane sąnieprawidłowe lub niekompletne; c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ; d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Tolkmicko Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Tolkmicko ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. 9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów. 10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl/public/?id=114029 w zakładce RODO. Kontakt: V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Krzysztof Michaliszyn, tel. 55 618 22 66. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, czwartek - 7:00-15:00, środa - 7:00-16:00, piątek - 7:00-14:00 |
© eurobudowa.pl 2004-2024